رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6 بقلم ندي الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6 بقلم ندي الشرقاوي


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6 هى رواية من كتابة ندي الشرقاوي رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير بقلم ندي الشرقاوي



رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل السادس 6


سوزان /هانم وباشا مين
امير ونوران بثقه /احنا
سوزان من الصدمه /....
امير /اي ياأمي مش هتسلمي عليا ولا اي
سوزان بارتباك ودموع مصتنعه /ابني حبيبي حمدلله على السلامه ياابني
امير بسخريه /ابنك
سوزان بارتباك بتحاول تداريه؛ /اه طبعا مش ابني وحبيبي
امير /اه ياأمي عن اذنك بقا علشان عاوزين ننام
نورهان /باي ياطنط ااه معلش ياطنط قوللهم يحضروا الغدا
انتي عارفة انهارده الوقفه العيد باي 
***********************
دخلوا الجناح وتعالت ضحكتهم 
امير بضحك /مش قادر شفتي شكلها 
نورهان بضحك /اه كنت هموت واضحك 
امير /هنفذ أمته 
نورهان بدلع ودلال /خليها بعد العيد علشان نفرح في العيد ونخرج 
امير /اممممم وانتي عاوزة تخرجي 
نورهان بغضب طفولي /انت مش عاوز تخرجني ياأمير 
امير بضحك على غضبها الطفولي /لا ياعيون امير هخرجك واجبلك شوكولاته ونروح الملاهي ها اي رايك (خدني معاك ياأمير انا كمان😂) 
نورهان بفرح /الله هيهيهيهي موافقه 
امير /متجوز طفله ياربي هو هربيكي ولا اربي العيال 
نورهان بلامبالاه /احنا الاتنين 
امير /طيب انتي اكيد تعبانه من السفر 
نورهان /لا انا عاوزه انزل تحت 
امير /تنزلي تعملي اي ممكن اعرف اكيد مصيبه 
نورهان بزعل مصتنع /انا اعمل مصيبه اخص عليك ياميرو دا انا طيبه دا انا هنزل اسلم على طنط وعمو 
امير /امممم قلتيلي طنط وعمو 
امير بغمزه /طب بقولك اي 
نورهان /اي 
امير /عاوز كرز 
نورهان بعد ما فهمت قصده /انت انت... 
امير /ايوه انا اي 
جريت نورهان على المرحاض
امير بضحك  /مسيرك تقعي تحت ايدي ياقمر 
نورهان من جوه /لا ما انا مش هنطلع غير على صلاه العيد هنام في البانيو 
امير /احسن خليكي جوه هنام انا 
بعد عشر دقائق طلعت نورهان بدون ما تعمل صوت 
نورهان /ااااه 
امير /مسكتك مش قلتلك هتقعي تحت ايدي يا قطه 
نورهان /بقولك اي ياأمير تعال ننزل تحت نقعد مع عمو 
امير /ماشي ياله 
********************************
المجهول /يعني اي امير رجع وفاق من الغيبوبه 
سوزان /هو دا اللي حصل وشكله مش ناوي على خير 
المجهول /هنخلص منه هو ومراته  
************************
امير بابتسامه /ازيك يابابا وحشتني 
اشرف بابتسامه /وانت كمان وحشتني عامله اي ياحبيبتي 
نورهان بابتسامة /الحمد لله ياعمو 
امير بغيره /اي يا حج انا بس اللي اقولها ياحبيبتي 
اشرف بضحك /هتفضل زي ما انت 
بقلم ندا الشرقاوي 
نورهان بهدوء/امير 
امير /نعم ياروحي 
نورهان /هو ممكن بكره نروح نعيد على بابا وماما واخواتي 
امير بابتسامه /من عيوني بكره هنروح بس تعالي دلوقتي نطلع نتفسح 
وهما طلعين 
سوزان /امير 
امير وهو على آخره منها /نعم ياأمي 
سوزان /انا بقول بقا تطلق نورهان احنا اصلا جوزنهالك علشان تراعيك وانت فوقت الحمد لله 
نورهان وعيونها على وشك البكاء /... لا رد وبتبص لأمير 
امير /اظن دا رأي انا بس وهيا مراتي وهتفضل مراتي وقفت جمبي احسن من ناس كتير 
سوزان ببرود /بس مش من مستوانا 
امير /اظن انتي عارفه مين اللي مش من مستوانا بس علشان تكوني عارفة نورهان مستواها عالي ونسيت كمان شاليه الغردقه مكتوب باسمها. 
سوزان /اي كتبتها شالية الغردقه 
امير /اه وكمان الفيلا اللي جمبنا سلام بقا علشان عاوزين نخرج وبلاش تتدخلي بنا 
وطلعوا 
سوزان /عجبك اللي بيعمله ابنك دا 
اشرف ببرود /املاكه وهو حر انا طالع 
*****************************
في الخارج 
امير وهو ماسك وجه نورهان بين اديه /اوعي تعيطي عيونك دي  متبكيش ابدا 
نورهان ببكاء /هيا معاها حق انا  مش من مستواك 
امير /لا ياروحي اوعي تقولي كده ياله بقا علشان نجيب لبس جديد وحاجات كتير 
نورهان وهي تخفي دموعها مثل الأطفال /طب يالا يالا 
امير /يالا 
***************************
خرجوا واتفسحوا وكان يوم جميع اوي بين مشاكسه امير لنورهان ودلع ودلال 
روحوا البيت 
امير /ها انهارده كان حلو 
نورهان /اه انا فرحت أوى اول مرة افرح كدة 
امير /ديما ياروحي 
وعدا اليوم بسلام. 
بقلم ندا الشرقاوى *******
لوا على الحبيب المصطفى
.......... Nadosh...........
بعد اسبوع العيد  عدا بين فرح وسعاده
نورهان بسرحان /ليه كده
             ...... Back....
امير /احنا وصلنا اطلعي انتي الأول عقبال ما أركن انا
نورهان بابتسامة /ماشي هطلع انا
دق دق دق
ام نورهان بفرح /نورهان حبيبتي
نورهان بدموع /ماما وحشتيني اوي
ام نورهان /وانتي كمان تعالي تعالي
طلع ابو نورهان
ابو نورهان بقرف /اي الي جابك مش كنا خلصنا منك
نورهان /اذيك يابابا
الاب /كويس ياختي المحروس جوزك لسه مامتش علشان تورثي بقا
...... /لا لسه مامتش ياحمايا
الاب بتردد/ا.. إذ... اذيك يابني حمدلله على السلامه منور اتفضل 
امير بدون ابتسامة /منور بيك 
ومسك ايد نورهان وقعدوا 
جم بنت وولد 
نورهان وهيا بتحضنهم /وحشتوني اوي اوي 
البنت (فتون) /وانتي كمان اوي ياابله 
الولد (وليد) /وانتي وحشتيني اوي يانور 
وسلموا على أمير وكان امير بيحاول يهدي اعصابه علشان معامله نورهان وباباها 
بعد مرور نص ساعة 
امير /طيب عن ازنكوا لازم نمشي ياله يانورهان 
نورهان بحزن من معامله والدها /ياله 
في الواقع 
امير وهو يحضن نورهان من الخلف /مالك 
نورهان /مفيش 
امير /انتي عارفه مبحبش الكذب قولي 
نورهان بدموع /معامله بابا اخر مره وحشه اوي 
امير /معلش ياروحي خلاص بلاش نروح هناك تاني 
نورهان بلا وعي /بحبك 
امير /ماشي.. اي قولتي اي 
نورهان /مقلتش حاجه وبتجري
امير حاصرها عند الباب /كنتي بتقولي اي 
نورهان بكسوف /بحبك 
امير /انتي بتتكلمي بجد يعني انتي بتحبيني انا 
نورهان /اه 
امير وهو يقبل شعرها  /وانا بعشقك 
اقترب قبلها  قبلات رقيقه وعاملها كا الالماس 
وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح وذهبوا الي عالمهم الخاص.
**************************************
المجهول /انا هنزل مصر 
سوزان /هتنزل تعمل اي انت مش خايف من امير 
المجهول /لا هنزل باي 
*********. **********
بعد اسبوع عدا على نورهان وأمير في فرح وسعاده 
نورهان /عاوزه انزل 
امير وهو بياكل موز /ليه ياروحي بس 
نورهان بغضب طفولي /بقالنا اسبوع في الاوضة ياانير ياله مش انت عاوز تنفذ 
امير بلا مبالاة /لا مكسل مش نازل 
نورهان /لا هننزل انا هنزل 
وراحت تفتح الباب 
امير بصوت جمهوري /نورهااااان 
نورهان بخضه/اي 
امير بغضب /هتنزلي وانتي لبسه كده 
نورهان /اسفه والله مختش بقالي هدخل اغير 
كانت نورهان لابسه قميص قطني يصل للركبة 
غيرت نورهان ونزلت هيا وأمير 
نورهان /فك بقا والله مكان قصدي 
امير /خلاص متعمليش كده تاني 
سوزان /ما لسه بدري 
امير /اه ما انا عارف حته قلت لنورهان بلاش ننزل هيا اللي قالت ننزل 
سوزان /وانتوا مختفيين فين بقا ان شاء الله 
امير /يخصك في حاجه يامرات ابويا 
اشرف بسخريه وغصب مصانع  /ولد احترم نفسك دي في مقام امك 
امير /اه كل حاجه هتبان دلوقتي 
سوزان بتردد/هو اي اللي يبان 
امير /من أربع سنين شفتك في حضن واحد في الشقه بس مش صغير عليكي دا ورتبتيلي حدثه وكمان كنت عاوزه تموتيني وتديني حقن وعوزاني اطلق مراتي وكمان مكنتيش بتخليني اشوف امي حرام عليكي ليه كده دا كله علشان الفلوس بس انا عملك مفاجأه جميله اوي 
سوزان بخوف /انا... آآآآآآه 
صفعها اشرف صفعه اطاحتها أرضا 
اشرف بغضب /وليكي عين تتكلمي كمان انتي اي انتي ست*****امنتك على بيتي وابني وكل حاجه تعملي كده 
سوزان بغضب وبحاول تخنق نورهان /كله منك انتي انتي اللي خربتي حياتنا كنت هموته وهرتاح. 
امير وهو بيحاول يخلص نورهان من سوزان /ابعدي عنها بقا دي الحاجه اللي فضلالي
امير /ياحمدي ياحمدي 
حمدي /اؤمر يافندم 
امير بسخريه /امسك مدام سوزان علشان اوريها المفاجاه 
دخل جاله امير وهما مسكين شخص وشالوا من على وشه القناع 
سوزان بصدمه /عصام..... ابني

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-