رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6 بقلم شروق الحاوي
رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6 هى رواية من كتابة شروق الحاوي رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6
رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل السادس 6
جاسم بقسوة: انتى مراتى يعنى دا حقى وهاخدة حتى لو بالغصب وهجم عليها كالاسد الجائع الذي يلتهم فريستة غير عابئ لصراخها يقبلها بشراسة توقف عندما شعر بسكونها
جاسم بخوف ولاول مرة: عععشق ععشق ردى عليا اانتى ساكتة ليية طططيب عيطى ااانتى وشك بقا ازرق لية كدا ععشق قومى واخذ يهزها بهستريا عشششششششششششششششق ايوا فتحى عيونك انتى كويسة صح
قاطعه رنين هاتفة باسم حبيبة
جاسم : مش وقتك ياحبيبة خالص
حبيبة بسرعة: لا علشان خاطرى يابية اانا عايزة اتطمن على عشق ههى مظلومة والله انا شوفت بابا وهو بيتفق مع الشاب دا
جاسم بصدمة: انتى بتقولى اى
حبيبة ببكاء: والله انا شوفت بابا وهو بيتفق معاه ابية علشان خاطرى بلاش تأذي عشق والله هى طيبة ومعملتش حاجة
جاسم ومازال على صدمتة ووقع الهاتف من يده: انا عملت اى انا مفرقتش عنهم انا كنت هدمرها انا..... التفت لها
جاسم بدموع: عشق قومى انا اسف والله اسف انا عارف انك سمعانى قومى انا اسف لم تستجيب له البسها ثيابها وطلب رقم والدته
جاسم بتوتر: ماما انا محتاجك
صفاء بفرحة: جاسم حبيبى انت بتكلمنى قولى ماما تانى ارجوك انا..... قاطعها
جاسم بخوف : ماما عشق ارجوكى تعالى على الفيلا بتاعتى ارجوكى
صفاء بقلق: عشق حصل اى اانا قدام بيتك انا جيالك حالا انا قدام الباب ركض جاسم اليها وفتح الباب
جاسم بدموع: ماما علشان خاطرى عشق هتروح منى تعالى شوفيها طيب استنى برة وانا هفحصها بعد مرور بعض الوقت
صفاء بعتاب وحزن: انت غلط لما خدتها من المستشفى هى حالتها خطيرة وانت كنت عايزاه تموت اهى هتريحك وهتريحكم كلكم وتروح عند اللى خالقها
جاسم بنفى: لا عشق مش هتسبنى اكيد لا انتى بكذبى عليا صح قولى
صفاء: بتحبها صح
جاسم مع نفسة وكأنه تفاجاء من الكلمة بحبها انا بحب عشق معقول لا لا اكيد مش بحبها عشق بتحب ياسين بس هى مراتى انا هى لازم تحبنى انا انتشلة من افكاره صوت والدته
صفاء بزعيق: جاااسم روحت فين اى كل دا بكلمك عشق لازم ترجع المستشفى ولا هتخسرها انا حذرتك
جاسم بندم: حاضر انا طلبت الاسعاف قبل مكلمك بس معرفش اتأخرت لية لم تمر سوى بضع ثوانى وسمعوا صوت سيارة الاسعاف
جاسم بتوتر: عشق هتعيش صح
صفاء بحزن: ادعيلها انا اديتلها حقنة تظبط ضربات القلب هى محتاجة الدعاء انا هدخل اجهزها وبالفعل تم نقلها للمستشفى
بعد مرور يومين
تحسنت حالة عشق نوعا ما
لم يتركها جاسم ولكنها مازالت فاقدة للوعى
صفاء بحب: جاسم حبيبي انت لازم ترتاح وعشق بقت كويسة
جاسم بأمل: هتبقى كويسة يأمى صح
صفاء بحب: قول يارب ياحبيبى بس انت لازم ترتاح علشان اللى جاى اصعب ولازم تقف جمبها
جاسم: انا هروح هغير وهاجى خلى بالك منها وذهب لعشق
جاسم بتنهيدة: مكنتش اعرف ان انا بحبك اوووى كدا لا انا مش بحبك انا بعشقك ياعشقى اسف ان هسيبك دلوقتى بس اوعدك كل حاجه هتتصلح وقبلها عده قبل متفرقها على وجهها وجبينها وغادر
ــــــــــــــــ
حبيبة بحزن: انا خايفة على عشق يا ياسين ابية جاسم غضبة وحش
ياسين بغضب: متجبش سيرتها على لسانك تانى مفهوم دى واحدة و*****و*****
حبيبة بعصبية: بس بقا يأخى انت اى اية الجبروت اللى عندك دا كله حراام علييك بقا حرااام كفاية الللى عملته فيهاااا
ياسين بغضب: حببيييييبة صووووتك لووو عليييى تانيييى هت........
جاسم ببرود: هتعمل اى يعنى
ياسين بتوتر : جاسم انت مختفى بقالك يومين كنت فين وكمان عـ عشق عـ عملت فيها اى
(لا تلومننى على ذنب اقترفته فا انا عاشق مجروح كبريائى.) بقلمى شروق الحاوى
جاسم بغموض: بتسأل لية اعتقد ملوش داعى السؤال دا
ياسين بغضب مكتوم: يعنى اى ملوش داعى دى عشق ياجاسم وانت عارف يعنى اى عشق
جاسم بغضب: يعنيييى ايييى عششششق يا ياسيييين قوليييى انت يعنيييى اييييى
ياسين بغضب: انت عارف كويس ان انا بحبها بس...
جاسم بسخرية: بس اى متكمل ماشى ورا شوية مظاهر وكلام كداب
ياسين بحنق: انت عايز تقول اى ياجاسم قول اللى عايزة من غير لف ودوران
جاسم ببرود: مش انا اللى هقول بس بعد اللى هيتقال ملكش دعوة بعشق نهائى لا من بعيد ولا من قريب
ياسين بجدية: انت عارف كويس ان انا محبتش ولا هحب حد غير عشق وللاسف مع كل اللى عرفتة عنها مش قادر اشيلها من قلبى ولا حبى ليها قل بل بالعكس بيزيد كل ثانية وكل دقيقة حتى بعد اللى شوفته قلبى مش قادر يصدق واللى حصل وقتها كان رد فعل لمواقف تانية كتييير اوووى لكن انا مش مصدق ولا هصدق ان عشق ممكن تجيب واحد البيت دى عشق يجاسم
جاسم بستغراب: بس انت ضربتها وكانت.....
ياسين: ايوا فعلاً عملت كدا بس انا طلعت غضبى وكل حاجه فى الوقت دا انت متعرفش انا شوفت اى ولا سمعت اى قولتلك السبب الاساسى ان انا اشرب المخد*رات هى ان انسى
جاسم بحزن لانه لم يثق بها كل تلك الثقة التى
وثقها بها ياسين: عندك حق عشق مظلومة مصطفى بية هو السبب ورا اللى حصل.......
_ ياسين هو اللى دبر الخطة وكمان هو اللى جاب الواد لو ركزت هتعرف ان الولد دا هو نفسة باسم سحاب فاكرة
جاسم :..........
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا