رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10 بقلم اسماء السرسي

رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10 بقلم اسماء السرسي


رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10 هى رواية من كتابة اسماء السرسي رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10


رواية لعبة الحب اميرة وادهم بقلم اسماء السرسي



رواية لعبة الحب اميرة وادهم الفصل الـ 8 و 9 و 10


اميره بتسأل زياد: زيزو هو بابا بيشتغل اي 
فجاه جه صوت من وراها: مقدم 
اميره بصت وراها بخضه: ادهم 
ادهم: اجهزي عشان مفيش وقت 
اميره لبست ولبست زياد ونزلو سلمو علي العيله ومشيو 
اميره وهما في الطريق ": ادهم عاوزه اسألك سؤال 
ادهم: خير 
اميره: هو اي السبب اللي تخلي حماتك تكرهك بالشكل ده 
ادهم وهو بيبصلها بطرف عنيه: يهمك 
اميره: مجرد فضول 
ادهم: يبقي متسأليش 
اميره بصت له وقالت في سرها: اي الانسان البارد دا  
ادهم: متغلطيش كتيرر عشان انا لحد دلوقتي مكبر دماغي 
اميره بصدمه: هو انت سمعت ازاي انا كنت بتكلم في سري
ادهم بصلها بسخريه وكمل سواقه 
في مكان تاني 
فهيمه بتتكلم مع حد 
فهيمه بغضب: انا عاوزه انتجم من ابن سليم 
الشخص بغموض: لسه بدري علي حكايه الانتجام دي احنا هنلعبه الاول 
فهيمه بخبث: ازاي 
الشخص بخبث: مراته 
فهيمه وهي بتبتسم بخبث: أنت عارف حاجه 
الشخص بضحكه شريره: حاجات مش حاجه واحده والعبه هتبدأ من دلوجت يبن سليم 
بقلم اسماء السرسي 
اميره وادهم وصلو 
اميره بصدمه: احنا هنقعد في البرج ده 
ادهم: أنت شايفه اي 
اميره ببتسامه: انا شايفه حاجات مش حاجه واحده 
ادهم ابتسم علي ابتسامتها: ادخلي وخدي زياد معاكي علي معمل حاجه وهحصلكم 
اميره هزت راسها وخدت زياد وطلعو 
اميره: زيزو 
زياد وهو بيبصلها: انا اسمي زياد ومبحبش حد يدلعني ودخلت اوضته 
اميره بصت لخياله بصدمه ودخلت وراه
اميره: أنت بتتكلم معايا كده لي ي زيز.  اصدي ي زياد 
زياد: انا بتكلم عادي بس انا مبحبش حد يدلعني انا راجل 
اميره: يبني هو حد قالك انك مش راجل بس انت لسه صغير عادي ندلعك
زياد: متعودتش علي كده ولو سمحتي اقفلي الباب وراكي عشان عاوز انام 
اميره: انت بتطردني بشياكه تمام 
اميره قفلت الباب وطلعت
اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد
فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج 

اميره: هو اي الواد ده هو انا ياربي ناقصه مكفايه ابوه لوح تلج كمان الواد
فجاه جه صوت من وراها: هو مين اللي لوح تلج 
اميره اتجمدت في مكانها: كنت عارفه اني لساني في يوم هيوديني في داهيه 
ادهم وهو بيقف قدامها: ولسانك جابك عندي انتي ي بت لو محترمتيش نفسك انا بقق عندي اللي يخليكي تحترمي نفسك 
اميره: حاضر تحترمت نفسي اهو وابتسمت بسماجه 
ادهم: اتفضلي ادخلي دي اوضتك ودي اوضتي يلا 
اميره: لا انا عجبني الاوضه دي جدا خد انت اللي هناك ولسه هتدخل الاوضه 
ادهم بتحذير: ممنوع خط احمر انك تدخلي الاوضه دي فاهمه ولا لا 
اميره بخوف من شكله: فاهمه.. ااه قولتيلي اوضتي منين 
في مكان تاني 
فهيمه بغضب: اهو ادهم سافر ومش هنعرف نعمل اللي خططنا عليه 
الشخص بخبث: ومين جالك ده كده احسن واسهل عشان نعرف نحط كل الافكار السلبيه في دماغهم ضد اميره ولازم يكون ابوها هناك 
فهيمه بستغراب: ليي
الشخص بسخريه: طول عمرك دماغك علي قدك اسمعي..........................  فهمتي هنعملو ايه 
فهيمه ببتسامه: يخرب عجلك عشان اكده سموك العبقري اهنه 
العبقري: اتعلمي فكري قبل متنفذي 
في منتصف الليل 
اميره بنوم: ياربي انا عطشانه والبتاع ده فاضي اووووف انا هقوم انزل اشرب 
اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 
وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 
اميره بخوف: أنت مين 
... انا الحمار اللي طفي النور كده 

اميره وهي ماشيه وكانت هتقع اكتر من مره: ياربي مين الحمار اللي طفي النور ده كده 
وراحت تفتح التلاجه ولسه هتشرب لقت خيال وراها راحت لفه وتفت المياه كلها على وشه 
اميره بخوف: أنت مين 
... انا الحمار اللي طفي النور كده 
وفجأه مسدس فوق دماغها 
اميره: اعاااا الحقونيييي ادهمممم 
حط ايده علي بوقها عشان يكتم صوتها: هووووش ماشي معايا بالزوق والا هفضي المسدس دا كله في دماغك فاهمه 
اميره هزت راسها بخوف وهو خادها ولسه هيطلع من باب الشقه لقي اللي خبطه بضهر المسدس علي مؤخره راسه وقع مغمي عليه 
ادهم شعل النور
ادهم بمواسيه: انتي كويسه 
اميره جريت عليه بخوف وحضنته: اعااا انا كنت خايفه ليحصلي حاجه متسبنيش تاني ي ادهم 
اما ادهم اول مجريت علي وحضنته حس باحساس غريب اول مره يحسه احساس حلو وبدون وعي منه حط ايده علي ظهرها يضمها لي ويستنشق عبيرها ويتلذذ من بث الامان في حضنها ادهم فاق علي صوتها 
اميره بستغراب: ادهم أنت سمعني.... انا بكلمك 
ادهم هز راسه بنعم وطلعها من حضنه وبص ناحية اللي مرمي علي الارض 
ادهم بغضب وهو بيشيل الحاجه اللي علي وشه عشان يعرف مين هو': انا هعرف مين ابن 🐕دا وربي مهرحم امه وفجأه شال الغطا 
ادهم واميره في صوت واحد: عااادل؟؟؟؟؟!!!!!! 
في مكان تاني 
فهيمه بتكلم العبقري 
فهيمه بغضب: هو الزفتت اللي اسمه عادل دا اتأخر لييه 
العبقري بتوتر لاول مره يظهر عليييه: مش عااارف مش عااارف ي فهيمه 
فهيمه بستغراب: وأنت مااالك متوتر كده لي 
العبقري بتهرب: لا مفيش حاجه 
عند اميره وادهم 
ادهم واميره في صوت واحد: عااادل 
اميره وادهم بصو لبعض 
اميره بستغراب: انت تعرفه منين 
ادهم بتهرب: انا المفروض اسأل السؤال ده انتي تعرفي الواد ده منين 
اميره بتحاول تتهرب من السؤال: انا معرفش 
ادهم بخبث: يعني ده مش ابوه الطفل اللي في بطنك اللي جبتوه من الحرا"م 
اميره بصدمه...... 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-