رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8 بقلم ندي الشرقاوي
رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8 هى رواية من كتابة ندي الشرقاوي رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8
رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل الثامن 8
امير /با...... اميييييي
فاطمه ببكاء /امير ابني
ركض امير وحضنها وقبل يداها
امير ببكاء مثل الطفل /وحشتيني اوي ياامي
فاطمه /وانت كمان ياحبيبي امك وحشتني أوي
فاطمه بتشاور لنورهان
فاطمه /انتي مين
نورهان بابتسامة /انا نورهان ياطنط مرات امير
فاطمه بفرح /ياحبيبتي قموره ما شاء الله عرفت تختار
امير بضحك /اختار اي بس انا كنت نايم على السرير 😂
نواهان /اي ياأمير لو مش عاجبك طلقني
امير /لا ياروحي عجبني
وأشرف متابع الحوار
اشرف /سامحتني ياأمير
امير وهو بيبوس ايده /مسامحك من زمان والله بس كان لازم اعمل كده علشان اشوف امي.
وقعدوا وكان يوم جميل وفرح وسعاده ان العيله اتجمعت تاني
*************************
بعد مرور شهر امير رجع شركته تاني والحياه ماشيه طبعيه خالص
نورهان /امير عاوزة اقولك حاجة
امير بانتياه/بقالك ساعه بتقولي امير
نورهان /خاص مش قايله
امير بضحك /خلاص قولي ياروحي
نورهان بتردد /اصل انا كنت عند الدكتور
امر بخضه /اي مال اي اللي بيوجعك انطقي
نورهان /مفيش حاجة قالي اني حامل بس
امير بارتياح /اه ريحيحتيني ... ايه قولي تاني كده شكلي مبتسمعش
نورهان بابتسامة /حامل يعني هتبقى بابي
امير بفرحه شديده وهو شالها ولف بيها /هبقي اب هبقي اب انا ف حاجه اوي
نورهان /نزلني بس براحه مش قدره هدوخ
امير بدموع /انا بحبك اوي هتجبيلي حته منك
نورهان بحب مماثل /وانا بموت فيك تعال نقول لبابا وماما بقا
امير /يالا
نزلوا
امير /بابا ياماما انتوا فين
فاطمه /في اي يابني
امير وهو حاضن نورهان /احنا حامل
اشرف باستغراب /ايه ازاي انتوا حامل
امير /احم معلش نورهان حامل هكون اب
فاطمه وهيا بتحضن نورهان /الف مبروك يابنتي
نورهان بابتسامة شكر ومودة /الله يبارك فيكي ياماما
اشرف /الف مبروك يانورهان
نورهان /الله يبارك في حضرتك يابابا
امير /اي هو مفيش مبروك لأمير انا شريك والله
نورهان وهي حطه اديها على وسطها /لا ياحبيبي انا الي حامل وانا اللي هولد
امير وهو يفعل مثلها /وانا اللي هدفع ياختي
فاطمه وأشرف /بااااااااس
فاطمه /انتوا عيال واللة
الخادمه /نورهان هانم في حد عاوز حضرتك
نورهان بستغراب /مين دا
الخادمه /بيقول انه والد حضرتك
امير /طب روحي انتي
نورهان /عن اذنكوا
دخلت نورهان غرفه المكتب
نورهان /اهلا ازاي حضرتك اي جي تكمل تهزيق ليا في بيتي
الاب /سامحيني يانورهان
نورهان وهي أول مرة تسمع والدها وهو يترجاها/اي
الاب بدموع /سامحيني انا كنت غبي لما كنت بعملك وحش سامحيني علشان خاطر امك وجوزك
نورهان /ايه اللي جد انك تيجي وتخليني اسامحك
الاب بندم /حسيت بغلطتي وجايلك تسامحيني وندمان والله ياريت تسامحيني
نورهان بدموع /مسمحاك والله من زمان
وحضن نورهان والأول مره تحس نورهان بالأمان في حضن باباها
نورهان /بابا عاوزه قولك على حاجه
الاب (كمال) /قولي ياعيون بابا
نورهان /انا حامل
الاب بفرحه شديده /بجد انتي حامل
نورهان /اه
الاب /الف مبروك بتربي في عزكوا يارب قولي لأمير يسامحني
... /مسامحك ياحمايا
نورهان /انت بتعمل اي عند الباب بترقبنا
امير ببراءه /لا خالص ياروحي
نورهان /طب يالا علشان نتغدا
وكان يوم جميل وظريف خالص
بليل
نورهان وهيا قعده على السرير وجمبها شوكولاتة كتير وموز وحلويات
امير بصدمه /اي دا يانور
نورهان ببراءه/اي ياروحي بتسلي
امير /بتتسلي دا انتي قلبتي السرير حديقه
نورهان بلامبالاه/عادي بقا
امير /عاوز انام
نورهان /عندك الكنبه انا هنام مع الشوكولاتة
امير /الله يهديكي فضي السرير علشان ننام
نورهان بغضب /اوووف حاضر
نام امير وحضن نورهان فهي أصبح حضنها المكان الذي يشعر فيه بالراحه والاسترخاء.
تاني يوم على الفطار
نورهان /هو امير مين مشفتهوش
فاطمه /معرفش ياحبيبتي والله قال هيروح مشوار
اشرف /اه طلع من بدري
دخل امير
امير /اي بتجيبوا في سرتي ليه
نورهان / كنت فين
امير /بجيب هديه اتفضل ياحضره الماذون
نورهان بدموع /انت هتطلقني ياأمير
امير/.............
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا