رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8 بقلم ميرا ابو الخير

رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8 بقلم ميرا ابو الخير


رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8 هى رواية من كتابة سولييه نصار رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8


رواية مش هسيب حقي بقلم ميرا ابو الخير


رواية مش هسيب حقي الفصل الثامن 8


امجد طلع مسد"سه:  وانا مش هسيبككككك. 
ضرب طلقة لاقي الد"م عليه. 
عادل بزعر: مرررررررررااااامممممم لااااااااا. 
وقعت بين ايده وامجد بصدمة المسدس وقع منه. 
عادل خد مرام في حضنه وهي بتنز"ف و امجد وقف مش مستوعب انه ضر"بها هي وافتكر كل لحظه حب وخوف منها عليه افتكر انه هو يلي با''عها وسابها العسكري حط في ايده الكلبشات. 
مرام بتعب وبتبلع ريقها بالم:  ع عادل. 
عادل دموعه نزلت وزعق في الموجودين: اسعااااااااااف بسرررعةةةةةةةةةةةةةةة. 
الظابط للعسكري:  اطلب الاسعاف بسرعه مستني ايهههه. 
مرام حطت ايديها ع وش عادل:  ا انا بجد ا اسفه خ خالتك تقف ف في وش اخوك ع عشاني م معرفتش ا اديك الحب يلي ا انت اديته ل ليا عملت ليا كتير اوي يا عا عادل. 
عادل بدموع وحزن ومسك ايديها:  ششششش اهدي هتبقي كويسة مش هيحصلك حاجه انت وقفت مع الحق وانتي هتبقي كويسه مش هيحصلك حاجه صدقيني. 
مرام بابتسامه الم:  خ خد بالك من بابا يا عادل. 
عادل بلهفه:  هناخد بالنا منه س... 
وقعت ايده من ايديهاااا: لا لا لااااااااا مررررراااااامممممم رددددي عليااااا مش هتسبينييييي ياررررررررب لاااااااااااااااا.
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد شهرين كان قاعد جنبها ودقنه طولت وشكله بقا بهتان وهي حولين منها الاجهزة. 
الدكتور:  لازم نرفع الاجهزة يا باشا كده غلط هي م.. 
عادل بغضب: متقولهااش بمو"تك انت فاهم مرام عايشه هي عايشه. 
الدكتور بحزن:  بقالها شهرين في غيبوبه ومفيش اي تقدم. 
عادل مسكه من قميصه:  برا اطلع بررررا. 
الدكتور خرج وعادل مسك ايديها:  قومي بقا يا مرام قومي يانور عيني قومي والنبي انا تعبت. 
:  عادل. 
عادل بص بلهفه لاقها بتفتح عينها: مرام. 
مرام بتستوعب وبتعب:  هو انا فين. 
عادل خدها لحضنه بدون اي مقدمات ودموعه نزلت هي حضنته بابتسامة. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
مرام:  كنت سماعك يا عادل كل يوم كنت معاك. 
عادل بحب وبمسح دموعها:  خلاص مفيش دموع ولا حزن تاني كفايه كده. 
طارق بيخش بيلاقيها قامت بيروح عليها:  بنتي. 
مرام بسعادة: بابا. 
خدها لحضنه وباس دمغها:  وحشتيني يانور عيني. 
مرام ابتسمت لاقت سارة داخلت وايه دا دي ازاي عينها ملفوفة وماشيه بعصايا. 
مرام بصدمة:  هو في ايه. 
سارة بدموع ورجاء:  ربنا عقابني يا مرام سامحيني ابوس ايدك. 
مرام بحزن:  ربنا بيسامح وانا سمحتك. 
ام سارة بدموع:  ربنا مش بيسيب حق حد يا بنتي وحسابنا ع كل حاجه. 
مرام ابتسمت بهدؤء وبصت ع عادل يلي باصص لها بعشق. 
بعد اسبوعين مرام فاقت شويه  وعرفت انه امجد اتحبس واخد مؤبد وزعلت عليه وقررت تسامحه عشان عادل اما عادل قال لاهله ع كل يلي عمله امجد اتصدموا من ابنهم ازاي يعمل كده . 
في يوم. 
كانت لابسه فستان ابيض وهو راكب العربيه ووخدها في حضنه:  اخيرا بقيتي حلالي. 
مرام بابتسامة:  بحبك يا عادل يا اجمل عوض من ربنا. 
عادل باس دماغها:  ربنا يخليكي ليا ياروحي  . 
مرام:  هو احنا هنروح فين. 
عادل بابتسامة:  فارنسا هنقضي شهر العسل هناك. 
مرام بفرحه:  بجد. 
عادل بحب:  ايوا يا روح عادل.

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-