رواية طفلة الاسد نسمة واسد الفصل الثامن 8 بقلم مروه مرزوق

رواية طفلة الاسد نسمة واسد الفصل الثامن 8 بقلم مروه مرزوق


رواية طفلة الاسد نسمة واسد الفصل الثامن 8 هى رواية من كتابة مروه مرزوق رواية طفلة الاسد نسمة واسد الفصل الثامن 8 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلة الاسد اسد ونسمة الفصل الثامن 8 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلة الاسد اسد ونسمة الفصل الثامن 8


رواية طفلة الاسد نسمة واسد بقلم مروه مرزوق


رواية طفلة الاسد نسمة واسد الفصل الثامن 8


فرح بغضب........ ابعد عني مراتك منين انا ابعد أنت لازق كدا ليه ابعد
مراد بهدوء......... عارفه لو مسكتيش دلوقتي لهكون عامل تصرف همو*ت واعمله وغمز ليها
فرح فهمت قصده وخدودها احمروا بشده
فرح بغضب وخجل....... أنت أنت قلــ...ــيل الادب على فكره
مراد........... وماله لينا أوضة تجمعنا وساعتها هعرفك قد ايه أنا قلــ...ــيل الأدب ورجع غمز ليها تاني
فرح بقت شبه الطماطم تقريبا ومراد حاول يمنع ضحكاته
محمد بغضب......... مراتك الزاي
مراد ببرود........ ايوه مراتي عندك مانع
محمد بص لفرح بدموع وقال
محمد....... هو بيتكلم بجد
فرح........ والنبي يا خويا أنا زي زيك معرفش أنا امتى اتجوزت الكائن دا، ابعد بقى
محمد بدموع.......... طب وانا
فرح......... وانت ايه
محمد بدموع........ فرح أنا بحبك
وقع من على الأرض من شددت الضر*به
مراد بغضب........ نعمممم يا روح أمك بتحب مين دا أنت نهار اللي خا*لفوك أسو*د
محمد قام ومسح بوقه من الد*م اللي كان عليها
محمد بضحك....... بحبها اي الحب حر*ام ثم هي، اااااااااه
مراد بغضب........ شكلك ناوي على مو*تك النهارده يا ابن****** وهـــ...ـجم مراد على محمد وفضل يضر*ب فيه
نسمه راحت وحضنت فرح اللي كانت خايفه من شكل مراد
أسد راح هو و فؤاد يبعدوا مراد عن محمد اللي هو تقريبا اد*غدغ
مراد بغضب........ ابقى فكر تقول كدا تاني ماشي وبعد عنه
محمد بأ*لم......... فرح
مراد كان رايح ليه بس أسد منعه
أسد بهدوء........... خلاص يا مراد اهدي
مراد راح وخاد فرح من ايدها وطلع من البيت على القصر
أسد بهدوء............ بكره هنفهمكوا ايه اللي حصل بس الأول خدوا الواد ده على المستشفى بدل ما يمو*ت منكوا يلا يا نسمه
نسمه راحت مع أسد ورجعت القصر
عند مراد وفرح
مراد دخل بفرح لاوضته وقفل الباب وهنا فرح اتكلمت
فرح بغضب...... أنا مرضتش اتكلم هناك بس خلاص أنا جبت أخرى جواز ايه يا عم أنت اللي اتجوزته انا وأنت ممكن افهم هو الو*جع بتاع الصبح أثر على دماغك وخلاك تتخيل ولا ايه
مراد بغضب......... اخرسي بقى
فرح بغضب......... لا مش هتز*فت أخرس انت مين علشان تقولي كدا هاااا مين وابعد عني كدا قال مراتك وجات تتطلع مراد قام ومسك ايدها وشدها ليه
هنا التقت العيون
فرح كانت باصه لعيون فؤاد الرصاصي اللي سحرتها بجد كانت بتقوله ليه عملت كدا انا بالنسبالك بنت عابره انا ليه عملت كدا
مراد كان باصص لعيون فرح الخضره اللي شبه أشجار الغابه كان بيقولها انتي كدا الزاي ليه مش قادر انساكي ليه يا فرح ليه قلبي بيعذ*بني بحبك كدا ليه مش حاسه بيا
فرح انت اللي عملت كدا يا مراد جر*حتني و كـ...ــسرت قلبي انت اللي عملت كدا
مراد كسر*تيني يا فرح وكسر*تي قلبي بعدتي عني عذ*بتيني وبالاخر عايزه تكوني لغيري ليه العذ*اب دا
فرح انا اللي اختارت اتعذ*ب بحبك يا مراد معرفش امتى غضبي وزعلي منك اتحول لحب معرفش كنت ديما بتخا*نق معاك علشان امنع مشاعري دي علشان افكر نفسي باللي انت قولته بس انا ليه حبيتك من كفايه عذ*اب عشر سنين جاي تعذ*بني تاني ليه
مراد في بعادك عني كنت بشوف العذ*اب بالوانه ليه حر*متيني من أشجار عيونك ليه حر*متيني من ابتسامتك ليه فرح
فرح كنت بقنع نفسي إني نسيتك بس أنت كنت في كل ركن في حياتي يا مراد كنت ومازلت كنت قادرة اتعايش مع و*جع بعادك بس دلوقتي مش عارفه اعمل ايه ظهرت ورجعت تاني تظهر في حياتي
مراد هعذ*بك هدفعك تمن العذ*اب دا وبعدها هحبسك جوا قلبي ومش هطلعك هاخدك في حضني مش هبعد عنك ولو لحظه
فرح نفسي اترمي في حضنك نفسي اصرخ بعلو صوت واقلك اني بحبك يا مجنو*ن ومالك قلبي
مراد نفسي اصرخ واقلك انا بحبك
فرح ومراد نفسي أفضل معاك/معاكي طول العمر يا حبيبي /حبيبتي
كل دا وهما باصين لعيون بعض وكانت العيون هي اللي بتتكلم 
فرح حست بنفسها وبسرعة بعدت عن مراد 
فرح وهي بتحاول تمنع دموعها أنها تنزل وتفضحها 
فرح............ ممكن تفتح الباب 
مراد............ لا
فرح.......... غلط اننا نفضل في أوضة واحده ومفيش حاجة تجمعنا 
مراد......... لا في إنك مراتي مثلا 
فرح........... مراتك الزاي أنا موقعتش على حاجة لا ورق ولا ز*فت 
مراد....... هقلك

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -