رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11 بقلم عائشة احمد

رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11 بقلم عائشة احمد


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11 هى رواية من كتابة عائشة احمد رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11


رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي بقلم عائشة احمد



رواية مليكة الفهد مليكة وفهد الجارحي الفصل الـ 9 و 10 و 11


فهد بغضب..بقولك
مليكه حضنت فهد تلقائيا هي وبتبكي بطريقه غير طبيعيه 
فهد مقدرش يقسي عليها اكتر من كده ومهما كان يعتبر لسه صغيره 
فهد حضنها وشدد على حضنها اكتر ومليكه تبكي بشده وصوت شهقاتها يعلي اكتر 
فهد طلعها من حضنه وبص لقي وشها شاحب وشفايفها زرقه فهد اترعب اول م شافها كده وقال بخوف عليها ..حبيبتي اهدي اهدي خدي نفسك ي قلبي اهدي يحبيبتي ابوس ايدك اهدي
مليكه ببكاء وصوت متقطع ..لا اا نت هت سبني
فهد ..مش هسيبك يقلبي انا كلي ملكك مقدرش اسيبك يروحي أهدي يحبيبتي وباس.ها بحنيه علي عنيها وعلي شف.ايفها عشان يطمنها بوجوده 
مليكه ببكاء..خليني انام ف حضنك ومره وحده رمت نفسها ف حضنه 
فهد..انا كلي ملكك اهدي ونامي باس.ها بحنيه ونامت
فهد زعل من نفسه لمعاملته ليها مهما كان هي لسه صغيره وغلطت وكان ممكن يفهمها ب الراحه 
في صباح يوم جديد 
مليكه صحيت لقيت نفسها في حضن فهد وفهد لسه نايم 
مليكه بدموع..اسفه والله مكنش قصدي اخليك تزعل مني كنت عايزه اشوف رد فعلك انت حبيبي وروحي وكل حاجه ليا من وانا صغيره وانا بحبك وكنت دايما بتابع اخبارك وكنت بحلم ب اليوم اللي اكون فيه مراتك بس كنت بكدب نفسي واقول ازاي هو ف مكانته دي هيبصلي ويشاء القدر ويجمعني بيك واتجوزك بس تكون مغصوب عليا واكملت ببكاء فهد انا بحبك ومستحيل اسيبك 
فهد كان صاحي وسمع كل كلامها..
فهد مره وحده فتح عنيه ..انا سمعت كل حاجه 
مليكه اتوترت اول م لقيته صاحي
فهد..اهدي انتي بتعيطي ليه 
مليكه..ببكاء انت هتسيبني
فهد..بحنيه وانا قولتلك مستحيل اسيبك انتي مراتي وباس عني.ها ومسح دموعها
مليكه..يعني انت مش زعلان مني؟
فهد..زعلت منك بسبب كلامك اللي قولتيه امبارح 
مليكه ببكاء..والله مكنش قصدي والله انا كنت عايزه اشوف رد فعلك مش اكتر 
فهد وغمزلها..وشوفتيها تعالي اوريهالك تاني وضحك 
مليكه..بضحك لا ابعد انت قليل الادب 
فهد..بصدمه انتي مش كنتي لسه بتبكي 
مليكه..خلاص هبكي تاني اهو
فهد بحنيه..طول م انا عايش مش هخليكي تبكي  وهمس بين شفاي.فها انتي مش مرات اي حد انتي مرات فهد الجارحي ♥️
مليكه..بكسوف وضحك..يادي الغرور
وفجاءه تلفون فهد رن وكان مراد 
فهد..الو 
مراد بزعل..فهد متزعلش مني انت مش اخويا انت ابويا انت اكبر مني بسنه لكن بتعتبرني ابنك مش اخوك وانا بعتبرك ابويا فهد انا ملياش غيرك 
فهد بضحك..باااس مين اللي بيتكلم ده مستحيل يكون مراد اخويا 
مراد بمرح ..وميكونش لي مراد ان شاء الله 
فهد..انا دايما متعود عليك بتهزر بتستغرب لما بتتكلم بجد
مراد..طب شكرا
فهد بحنيه ..انا مستحيل ازعل منك انت لسه قايل انك ابني مش اخويا حد بيزعل من ابنه بردو 
مراد..بمرح حبيبي يفهود
فهد..بصدمه بقا انا فهد الجارحي يتقالي يفهود 
مراد بضحك ..خلاص روح كمل اللي كنت بتعمله شكلي قطعت عليك 
فهد بغمز لمليكه .انت قطعت عليا فعلا 
مراد بضحك ..سلام يقلبي عايزين مراد صغير قريب 
فهد..بطل هبل مش كفايه انت ف حياتي وضحك وقفل مع اخوه
وبص لقي مليكه سرحانه في 
مليكه..فهدي انت حلو اووي
فهد بصدمه من مراته واخوه فهو قال فهود وهي قالت فهدي
فهد..قلبي انتي مستوعبه انتي بتقولي اي 
مليكه..وقد فاقت من شرودها في فهد..ها كنت بتقول اي 
فهد..انتي اللي كنتي بتقولي وانا من شويه قبل مراد الزفت م يرن كنت بعمل وغمزلها وضحك
مليكه بضحك..فهد بطل قلة ادب
فهد..انتي لسه شوفتي حاجه 
مليكه لسه هتتكلم .ف
فهد مخلهاش كملت الكلام واخدها ف قبل.ه علي شفا.يفها قبل.ه عميقه وهي اتجاوبت معاه اكتر فهد ابتسم لان اول مره متبعدوش عنها بل واتجاوبت معاه كمان وعمق ف القبل.ه بتاعته وبعد شويه بعد عنها حس انها عايزه تاخد نفسها وهو كذلك
فهد بص علي مليكه لقيها مغمضه عنيها وفي دنيا تانيه 
فهد بضحك.مليكه فوقي كده 
مليكه..وهي مغيبه عن  الدنيا  بسبب حبيبها وحنيته عليها .فهد انت حلو اووي وحنين وقالت تلقائيا بوستك طعم.ها حلو اووي ي فهد انا عايزه منها كتير 
فهد ضخك ضحكه رجوليه..عارف يقلبي اني حلو وكمل بخب.ث بس مكنتش اعرف أنك بتحبي قربي منك كده وبوست.ي ليكي اللي مخلياكي بتقولي كلام مش حاسه بيه وضحك بصوت عالي
مليكه..فاقت علي صوت ضحكه واتكسفت من اللي قالته بس دي حقيقه وده الاحساس اللي هي حساه حقيقي ♥️
مليكه ومره واحده قربت من فهد وباست.ه علي شفتيه واتصدم منها اول مره تعملها بس اتجاوب معاها واتعمقه اكتر

فهد دخل اخد شاور وخرج ولبس بدله من اللون الاسود وقميص ابيض وجزمه سوده ولبس ساعته وحط من برفانه ونزل تحت ومليكه بردو دخلت اخدت شاور ولبست اسدال وادت فرضها ونزلت كانت لابسه كاش بيتي من القطن لونه فيروزي وحطت مرطب علي شفايفها ونزلت لقت فهد قاعد مستنيها تحت 
فهد..يلا تعالي نفطر 
مليكه..حاضر 
فهد..داده لو سمحتي هاتي الاكل
فعلا جابت لاكل وبداو ياكلو وبعد شويه خلصوا 
فهد بحب باس راس مليكه بحنيه .عايزه حاجه 
مليكه..عايزه سلامتك
مشي فهد واتجه الي الشركه بتاعته 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مي 
مي راحت هي وامها عند جدتها ف القاهره 
مي بترن علي مليكه 
مليكه..الو 
مي بزعل  ..حبيبتي اخبارك عامله اي وحشتيني اوي ي مليكه
مليكه حست بصوتها انا زعلانه..انا بخير يقلبي انتي عامله اي يحبيبتي مال صوتك ي مي 
مي..مليش بس انتي وحشاني اوي 
مليكه..وانتي كمان وحشاني انتي نزلتي القاهره
مي..اه نزلنا وعايزه اشوفك
مليكه..خلاص هبعتلك عربيه هتجيبك لحد الفيلا
مي بضحك..الله عندكم سواق وفيلا
مليكه بضحك..نقي علي صحبتك هبعتهولك حالا
مليكه اخدت عنوان مي وبعتت عربيه تجيبها 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند فهد دخل الشركه بهيبته طبعاا المعتاده 
فهد للسكرتيره..هاتي ورق الصققه الجديده
السكرتيره..حاضر ي فندم 
دخل فهد المكتب وبعد شويه دخل عليه سليم 
سليم بغمزه ..عملت اي إمبارح كلمت مراد وقالي كل اللي قولته
فهد..انت رخم وهو ارخم منك وبعدين لما انت هتموت وتتجوز كده متتجوز متقرفناش 
سليم حب يعصبه .. والله لو هلاقي واحد حلوه كده زي مليكه معنديش مانع
فهد..بعصبيه بسيطه..سلييم ملكش دعوه ب مليكه دي مرات فهد الجارحي واللي يبصلها بصه ادفنه حي
سليم بخوف مصتنع..يمي خوفت انا كده 
دخلت السكرتيره 
السكرتيره..فهد باشا اتفضل اوراق الصفقه الجديده 
فهد..ماشي 
سليم ..ماشي انا 
فهد..احسن 
مشي سليم وفهد بدا يقرا اوراق الصفقه بس حاسس ان في حاجه غلط
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد شويه وقت وصلت مي عند مليكه
اول م فتحت الباب دخلت جري حضنت مليكه
مي ببكاء ..وحشتيني اووي ازاي تبعدي عني ومتقوليليش
مليكه..بحب انتي وحشتيني اكتر انتي مش صحبتي انتي اختي زي ملك تعالي نقعد وهحكيلك كل حاجه 
قعدو ومليكه حكت كل حاجه ل مي وبعدين نزلت دمعه 
مي بزعل علي صحبتها..حبيبتي انتي ازاي استحملتي كل ده
مليكه ببكاء.. بحبو اوي ي مي 
مي..طيب وهو
مليكه..مش عارفه المهم سيبك مني انتي اخبارك اي واخبار طنط عامله اي 
 مي بزعل..يعني انتي مش عارفه حياتي عامله ازاي علطول بابا بيتخانق معانا وعايز يبيعني باي طريقه لاي حد المهم عنده الفلوس 
مليكه ..بتفكير. تعالي اقعدي هنا علطول متروحيش هناك خالص 
مي بصدمه..انتي بتقولي اي ده ممكن يقتلني 
مليكه..ملكيش دعوه انتي انا هتكلم مع فهد وابقي اقولك اي اللي حصل 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مراد دخل علي فهد 
مراد.. انت بتعمل اي 
فهد..انت شايف اي 
مراد..مش شايف حاجه 
فهد..اسكت 
مراد..مقولتليش هتعمل اي مع اسد الرفاعي
فهد..سيبك منه ده انا باشاره وحده مني اوقعله اسهم شركاته ف الارض وانا قاعد مكاني هنا
مراد..ده مش ساهل ده حاول يقتلك كذا مره
فهد..سيبك منه اقولك جهز كل حاجه لاستقبال الوفد الإيطالي وقال بحده مش عايز غلطه ي مراد
مراد..خلاص يعم انت بتعلي صوتك لي انا ماشي 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
جه وقت المساء 
في اوتيل فخم تم استقبال الوفد الإيطالي 
فهد..اهلا مسيو جاك
جاك..اهلا مسيو فهد 
(الحوار مترجم)
مارك..اهلا مسيو فهد 
فهد..اهلا مسيو مارك
وبعد شويه تم توقيع العقود
مارك..تمام ي مسيو فهد
فهد..فرصه سعيده مسيو مارك وسليم عليهم ومشيوا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مليكه ومي
مي..انا لازم امشي دلوقت إتأخرت كتير
مليكه..خليكي قاعده معايا ولا اقولك باتي معايا
مي بضحك.جوزيني اخو فهد ونبقي سلايف 
مليكه بضحك..اسره ف بعضينا هههه
سلمت مي علي مليكه ومليكه طلعت اخدت شاور ولبست بيجامه ستان لونها اسود قصيره ورفعت شعرها وعملته كحكه وحطت ميك اب هادي خالص 
بعد شويه وصل فهد ودخل الجناح لقي مليكه قاعده
فهد..مساء الخير وحضن مليكه
مليكه..وحشتني وحضنته اكتر
مليكه..مالك ي فهد انت كويس
فهد بتعب..اليوم انهارده كان طويل
مليكه.. طيب خد شاور والاكل جاهز هجيبه بس 
فهد..ماشي

مليكه جابت الاكل
مليكه.. فهد اطلع انت لسه جوه
فهد.. اديني طالع
فهد طلع من الحمام وكان لابس شورت قصير بس وماسك فوطه بيجفف شعره
مليكه.. انت ازاي طالع كده هتاخد برد امسك البس التيشرت ده
فهد.. يحبيبتي  الاوضه دافيه مش ساقعه
مليكه.. البس ملياش دعوه
فهد.. آمر ده؟
مليكه بحب.. مش آمر انا خايفه عليك
فهد.. طيب انا مش بحب البس تيشرت
مليكه.. اوف براحتك دماغك ناشفه
فهد.. تعالي اقعدي في حضني
مليكه قربت منه وفعلا فعدت ف حضنه
فهد بضحك.. احنا اتجرانا اووي اهوو
مليكه بضحك.. الله مش جوزي
مليكه طب انت هتعرف تاكل كده
فهد.. اممم هعرف
فهد كان بياكل وبياكل مليكه وكان فرحان انها بدأت تتقرب منه وكسرت حاجز الخوف والكسوف مبينهم
بعد شويه خلصوا اكل ومليكه شالته
مليكه.. فهد
فهد.. قلب فهد تعالي يحبيبتي
مليكه.. كنت عايزه اقولك على حاجه
فهد.. قولي سامعك
مليكه حكت لفهد كل حاجه بخصوص موضوع مي صحبتها
مليكه.. فهد كنت عايزه تشغلها عندك ومتروحش عند باباها تاني انت ممكن تكلم باباها والله مي جدعه جدا وطيبه خالص
فهد.. طالما انتي قولتي هيبقى يتنفذ تخليها بكره تيجي الشركه عندي وانا هشغلها سكرتيرة مراد كان عايز سكرتيره كويسه
مليكه بفرحه.. قربت منه وباسته ف خده حبيبي ي فهود
فهد بضحك.. قلب فهود وقرب منه وبا*سها ف شفا*يفها
مليكه احم.. يلا ننام
فهد.. يلا وشدها لحضنه
في الصباح
فهد صحي قبل مليكه  وبا*سها ودخل اخد شاور وخرج لبس هدومه ومشي على شركته
فهد للسكرتيره.. مراد وصل
للسكرتيره.. لسه مجاش حضرتك
فهد.. تمام
عند مليكه
صحيت من النوم ملقتش فهد دورت عليه ملقتهوش وعرفت انه مشي الشركه لما ملقتش تلفونه رنت عليه
مليكه.. الوو
فهد..حبيبي صباح الخير
مليكه.. صباح النور
فهد.. لسه صاحيه
مليكه.. اه دورت عليك مش لقيتك مصحتنيش لي
فهد.. معلش يحبيبتي بس انا كنت مستعجل ولقيتك رايحه ف نوم عميق
مليكه.. اممم ماشي هسيبك دلوقتي وهاجي انا ومي كمان شويه
فهد.. ماشي يقلبي
تسريع الأحداث.. قفلت مليكه مع فهد وكلمت مي وحكتلها الحوار اللي اللي حصل بينها وبين فهد ومي فرحت جدا
مليكه.. تعالي نفطر وبعدين نروح انا هستناكي متتاخريش
مي اشطا اديني جايه
مليكه.. سلام يقلبي
عند فهد
مراد دخل على فهد
مراد.. وحشتني يقلبي
فهد.. طب تعالي عايزك
مراد.. سألت لي علياا
فهد.. جبتلك سكرتيره ف كلية الألسن وشاطره وصاحبت مليكه
مراد..اشطا جت من عند ربنا  على كده حلوه وأنهي كلامه بضحك وغمزه
فهد.. اتلم يحيوان
سليم دخل
فهد.. اهلا سليم باشا نورت
سليم.. حبيبي ده نورك يقلبي وضحك
فهد.. لسه جاي
سليم.. اعمل اي يعني كنت نايم
فهد.. نامت عليك حيطه امشوا يلا
سليم.. انا ماشي يعم متزوقش بس وبعدين مراد ده شبهي وانا وهو زي بعض وف الليل عندنا سهره وغمز لفهد
فهد.. طب غور برا
عند مي وصلت عند مليكه وبعدين فطروا ومشوا راحو عند فهد
مليكه للسكرتيره..لو سمحتي ادخلي قولي لفهد بيه ان انا موجوده
السكرتيره.. اقوله مين يفندم
مليكه.. قوليله مليكه
دخلت السكرتيره عند فهد
السكرتيره.. في واحده واقفه بره بتقول انها عايزه حضرتك واسمها مليكه
فهد قام وقف.. دخليها فورا وتاني مره تدخل من غير استئذان
السكرتيره.. حاضر يا فندم
فهد.. تعالي يقلبي مش محتاجه استئذان دخلت مليكه وحضنت فهد
مليكه..فهد دي مي صحبتي
فهد.. ازيك يا مي
مي.. ازي حضرتك
فهد.. مليكه كلمتني عنك كتير
مي بصت لمليكه وابتسمتلها
فهد.. انتي ف كلية ايه ي مي
مي.. انا ف كلية السن
فضلوا يتكلموا شويه وبعدين رن ع السكرتيره.. قولي لمراد ييجي عايزه حالا
بعد شويه دخل مراد
مراد بضحك.. الله وانا اقول الشركه منوره ليه اتاريها حرم فهد باشا منوره
مليكه بضحك.. ده نورك ي مراد
مراد حب يغيظ فهد.. وحشتيني
فهد بحده.. وحش ياكلك ي بعيد
مراد.. خلاص يعم بهزر قوليلي مين القمر ده(قصده على مي)
فهد.. ملكش دعوه بيها كلمني انا وبعدين دي مي صاحبت مليكه والسكرتيره بتاعتك
وفجاءه دخل عليهم سليم
سليم.. ماشي انا ورايا م.....
مي.. بصت على الصوت وو


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-