رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9 بقلم ندي الشرقاوي

رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9 بقلم ندي الشرقاوي


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة ندي الشرقاوي رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9


رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير بقلم ندي الشرقاوي



رواية احببته في غيبوبته نورهان وامير الفصل التاسع 9


امير /اتفضل ياحضره الماذون
نورهان/انت جايب ماذون ليه هطلقني
امير /اطلقك اي يامجونه
نورهان توجهت الي السفره واخدت سكينه
نورهان وهيا بتقرب علي امير /انطق هتتجوز عليا ياأمير والله اقتلك دلوقتي
امير وهو بيبعد وبتحذير/اهدي كده وصلي علي النبي انا كان مالي ومال الجواز عاوزه تقتليني هو القتل بقا موضه ولا اي هنزل في صفحه  الحوادث  ياخرابي
نورهان /جايب مأذون ليه
امير /ولا حاجه ياروحي والله هجوز بابا وماما
نورهان بعياط /امير هرموناتي بتخليني عاوزه اقتلك واكل كتير
امير وهو بيبوس راسها /تعالي الله يهديكي
دخل الماذون وكله بيستعد لكتب الكتاب
في غرفه امير ونورهان
امير بابتسامه /يالا ياروحي البسي الفستان دا وانزلي الحديقه الخلفيه
نورهان /حاضر
طلع امير ونورهان بدأت تجهز ولبست فستان ابيض رقيق وجميل وحجاب وتاج وميكب رقيق خالص وهادي
ونزلت ومشيت في ممر كان كله ورد ودخلت واتفاجات بأهلها كلهم وصديق امير وكله كان موجود
وأمير بيتقدم من الاول خالص وقاعد علي ركبته  قدمها ومعاه خاتم
امير بابتسامه وحب /موافقه تعيشي معايا حياتك بدون غصب من اي حد
نورهان بدموع /اه موافقه وبحبك
حضنها امير قدام الجميع ولف بيها
وتم كتب كتاب اشرف وفاطمه من جديد
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)
اشرف وهو يقبل جبين فاطمه /الف مبروك عليا انتي من تاني
فاطمه بحب مماثل /الله يبارك فيك
امير  /يالا ياشيخنا احنا كمان جوزنا قدام كله 
وبدأ في كتب كتاب امير ونورهان 
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير) 
قام امير وحضن نورهان 
امير /كده انا اتجوزتك رسمي 
بقلم ندا الشرقاوى 
نورهان /امير 
امير /ياعيون امير 
نورهان /جعانه 
ضحك الجميع عليهم 
ام نورهان /الف مبروك يابنتي علي الحمل 
نورهان /الله يبارك فيكي ياماما 
وليد وهو بيحضنها /الف مبروك يانور 
امير وهو بيبعدهم وبيضم نور /يالا من هنا يالا  محدش يحضنها غيري 
فتون /الف مبروك ياابله 
نورهان /الله يبارك فيكي ياقلبي 
كمال /مبروك يانور 
نورهان /الله يبارك فيك يابابا 
وقعدوا وقضوا يوم جميل 
*****************
بعد مرور 7شهور 
نورهان /آآآآآآه 
امير /اي في اي البيت بيولع الشراب التلفون 
نورهان بصراخ /الحقني ياأمير بولد 
امير /يانورهان بقالك شهر بتقولي بتولد 
نورهان بدموع وصراخ /بولد والله 
امير مسرع /طيب بسرعه يالا ولبسها الاسدال وشالها وطلع علي المستشفي 
في المستشفي 
بقلم ندا الشرقاوى 
نورهان بصراخ /منك الله ياأمير انا مالي ومال الجواز يالهوييييي 
امير بألم /طب انا مالي ايدي والنبي كفايه عض يابنتي هو انتي مبتكليش 
دخلت نورهان العمليات 
طلعت الممرضه 
الممرضه /استاذ امير المدام مش عاوزه تولد وعوزاك تدخلها 
امير /طيب داخل 
دخل امير 
امير /"يالا ياروحي انا جيت 
بعد مرور الوقت 
نورهان /ااااااااااااه 
الدكتوره بارهاق /اه معنتش  قدره أصعب ولاده في التاريخ 
في غرفه نورهان 
نورهان تحت تأثير البنج /هقتلك ياأمير هقتلك يابابا انا جعانه عاوزه شوكولاته 
امير /اصحي ياماما اصحي 
فاطمه بضحك /دي طالعه من ولاده ولا من اي 
ام نورهان /دي صوتها جاب اخر المستشفي 
نورهان وبدأت تفوق /اااه انا فين 
امير /في المستشفي ياقلبي حمدالله على السلامه 
اشرف وكمان /حمدلله على السلامه يانور
نورهان /الله يسلمكوا 
نورهان /ابني فين ياأمير 
امير /الممرضه هتجيبه دلوقتي 
دخلت الممرضه ومعاها الطفل 
نورهان وهيا شايله الطفل /الله جميل اوي وصغنون 
امير بفرحه /اه حبيبي 
العائله /هتسموه اي 
امير/نورهان اللي هتسمي 
نورهان هيا بتبوسه  /هسميه جاسم 
امير وهو يقبل خدها /الف حمدالله على السلامه ياام جاسم 
نورهان بعشق  /بحبك 
امير بعشق /وانا بعشقك 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-