رواية ملكة الاسد ملك واسد الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكة الاسد ملك واسد الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 بقلم فاطمة حسن


رواية ملكة الاسد ملك واسد الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 هى رواية الكترونية من تأليف الكاتبة فاطمة حسن وصدرت الرواية لاول مرة فى سبتمبر من عام 2021 وحققت نجاحا كبيرا فى اكثر من مجموعة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وتندرج الرواية تحت فئة الروايات الالكترونية لذلك سنعرض لكم اليوم رواية ملكة الاسد ملك واسد الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 من رواية ملكة الاسد 


رواية ملكة الاسد الفصل العشرون 20 بقلم فاطمة حسن - رواية ملكة الاسد



رواية ملكة الاسد ملك واسد الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1


اسد بغضب . ازاي تهدد عمك انت اتجنتت
ياسين ببرود .أنا معملتش كده أنا بس قولتو اللي هيحصل
اسد قرب منه بغضب.ياسين . إياك تنس انت بتكلم مين انت فاهم اياك ي ياسين
ياسين بص ع اسد بجمود وطلع ع فوق 
ملك كانت بتابع الحوار بتوتر .
فهي جابت نسخه من اسد لكن اصعب ...
....
عند حازم كأن قاعد يفكر بهدوء 
ندي رحت قعدت ف حضنه .مالك ي حازم كل دا علشان كلام ياسين ثم اكملت علشان تخلي يتعصب .انت خايف منه ولا اي
حازم متعصبش ومردتش 
ندي حطه أيدها ع وشه .مالك ي حازم 
حازم بهدوء.خايف .
ندي .معقول خايف من ياسين 
حازم بهدوء.خايف اني اخسر أسد واخسر الهدوء دا ياسين صعب ياسين اصعب من اسد.
لو وقفت لياسين هتحصل مشاكل انتي مشوفتيش نظرات ياسين .كانت تحدي نفس نظرات اسد لكن اقوه أسد بق وحش بس بعد اللي حصل لكن ياسين 
ندي بحب.حبيبي أنت بتفكر كتير ليه كده فريدة كويسه ومعنا ومين عرف مش يمكن تحبه
حازم بغضب.لاا فريدة مش هتكون لياسين ابدا 
ندي .ليه بس 
حازم .مقدرش أنكر أن ياسين نجاح وبق حد مهم في وقت قصير بس انتي شايفه طبعو عامل ازاي وفريدة عامله ازاي 
....
عند ياسين
كأن ف اوضته بيفكر ف تلك الفريده 
وبيفتكر اللي حصل
فلاش باك
كانت العيله كلها موجود 
ندي.بردك ياسين مش هيجي 
ملك بتعب .أنا تبعت معه أنا كلمته تصوري نزل من امريكا من يومين ومجش حته يسلم عليا بقالي اكتر من خمس سنين مشوفتهوش أنا قولتو تعال علشاني بس تقريبا مفيش فايده 
ندي .انتي عارفه طبعو معلش 
ملك .وانتي فين اياد 
ندي .ف النادي بيلعب بوكس انتي عرفه أنه مش بيحب الجوا دا 
ملك .ربنا يهديهم
ندي . يارب
كانو بياكلو لحد ما المايه وقعت ع هدوم فريده
فريده قامت بسرعه بصت ع هدومها لاقتها بقت مايه من فوق 
ملك .جت سليمه ي حبيبتي تعالي البسي حاجه من عند حور 
حور .استني هجي معكي 
فريده.لاا خليكي أنا هطلع اغير وانزل بسرعه 
ملك .بس 
فريده.مالك ي ماما ملك انتي محسسني اني معرفش حاجه هنا . خليكم هطلع بسرعه وجي
فريده طلعت لكن قبل ما تتدخل لاقت اوضه ياسين  مفتوحه ودا لاول مره تحصل 
 فريده فضلت تبص ع الاوضه بتوتر .لاا ي فريدة لاا .اوف بق 
فريده دخلت بهدوء  وخوف
تحت كان ياسين بيدخل بهدوء 
ملك قامت بسرعه وفرحه . حبيبي انت جيت 
ياسين بحب .علشانك 
اسد .كويس انك لسه فاكر أن عندك أهل 
ياسين ببرود.طبعا ي بابا هي دي حاجه تنسى 
حازم علشان يغير الموضوع.انت كبرت عليا ولا اي يعم ياسين ولا احب اقول كانت بتعمل ايه وانت صغير
كلهم ضحكوا 
ياسين بضيق.بطل بق تفكرني بي المواضيع دي 
ندي بضحك . كفايه يحازم انت عايز تعصبو وخلاص .اطلع ي حبيبي اغيري وتعال .
ياسين. مليش غيرك .لو كنت شوفتك من زمان بس 
حازم قام بغضب.قصدك اي يلا 
ياسين وهو بيطلع .اللي فهمتو
اول ما ياسين اختفي.
حازم .ابنك دا هيموتني ناقص عمر 
كلهم كانوا بيضحكو 
حور.ما انت اللي بتهزر معا يا انكل الاول .
اسد .هو بس بيحب يعصبك  ثم أكمل.كلمت مراد النهارده ورجع هو والاولاد هيستقرا هنا 
حور عينها لمعت  بفرحه .بجد ي بابا 
اسد . ايوه ي حوري 
حازم .يكون احسن بردك كفايه بقالو تلت سنين هناك  
ياسين طلع ع فوق
فوق كانت فريده بتبص ع الاوضه بفضول 
ياسين بغضب .انتي مين وبتعملي اي هنأ 
فريدة شهقت بخوف.ا.انا. 
ياسين بغضب.انتي مين 
فريده.انا فريده.فريده 
ياسين فضل وقف يبص عليها
وبدأ يقرب منها وهي بترجع لي ورا لحد ما لازقت ف الحيطه
ياسين وهو بيقرب منها اكتر.وبتعملي اي هنا 
فريده بخوف.انا اسفه  
مكنش قصدي 
ياسين كان قريب منها وكان مقرب من رقبته وبيشم ريحتها
ياسين .معقول خمس سنين غيروكي كده 
فريده زقت ياسين لما لاقته غمض عينه
وطلعت تجري ع تحت بخوف 
فوق 
ياسين . كان بيبص ع مكان خروجها بهدوء 
ياسين غير ونزل 
تحت فريده قعدت بتوتر.
ملك .اي ي فريده انتي نزلتي بهدومك تاني ليه 
فريده.اصلها .اصلها .نشفت شوي .ف.ف
قولت مش مهم بق
ياسين نزل وقاعد قدامها وهو بيبص عليها 
ملك .مسلمتش ع فريده ي ياسين شوفت بقت قمر ازاي
ياسين بخبثه.سلمت عليها فوق يماما 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-