رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك الفصل الـ 11 و 12 و 13 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك الفصل الـ 11 و 12 و 13 بقلم رنا سعيد


رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الـ 11 و 12 و 13 هى رواية من كتابة رنا سعيد اوقعت في حب مجنونة الفصل الـ 11 و 12 و 13 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الـ 11 و 12 و 13 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الـ 11 و 12 و 13


رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك  بقلم رنا سعيد





رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الـ 11 و 12 و 13


جنا وبدون قصد فتحت مكتب مالك من غير ماتخبط 
جنا:صباح الخ
وفجاء سكتت من الصد"مه من الابيحصل قد"مها كانت جاسمين بتحض"ن مالك وقبل"ته من رقب"ته وبتقتر"ب تقب"له من شفا"يفه وجنا دمو"عها نزلت علي خديها ومسحتها بسرعه وكانت لسه هتمشي بس ايد مسكتها 
وجنا لفت وشها وكان مالك 
مالك بغضب بعصبيه:انتي ازي تفتحي باب المكتب كده من غير ماتخبطي اي قلت الذوق دي 
جنا بقوه وبحده:اسفه مكنش قصدي 
مالك بغضب:اتفضلي روحي علي مكتبك ومدخليش حد غير لما تقوليلي 
جنا بحده:تمام 
وجنا ذهبت واعقدت علي مكتبها 
:اي الجميل ماله اعقد مبوز ليه كده 
جنا ببتسامه:سيف اخبارك اي 
سيف:الحمدالله بخير وانتي 
جنا:تمام سيف عايزك في موضوع مش انت صاحب الشركه هنا برضوا
سيف:ايوه موضوع اي بقا 
جنا:صحبتي عايزه تيجي تشتغل هنا معايا
سيف:تنورنا
جنا بفرحه:يعني اقولها تيجي
سيف ببتسامه:ايوه ولو عايزه تيجي من بكرا كمان تيجي 
جنا:تمام
سيف:بس لو جات هتكون سكرتيرتي الخاصه عشان انا محتاج سكرتيره 
جنا بتفكير:طب ينفع اجي انا اكون سكرتيرتك الخاصه وهي تيجي مكاني 
سيف:قولي لي مالك الاول وشوفي هيقولك اي ولو وافق 
يبقا تمام 
جنا بفرحه:تمام هقوله النهارده 
سيف ببتسامه:ماشي انا رايح مكتبي عايزه حاجه 
جنا ببتسامه:لا شكرا ربنا معاك ومعانا 
سيف:يارب 
وسيف مشي
جنا:سبحان الله في فراق بينك وبين مالك كبير اوي 
وفجاء جاسمين خرجت من مكتب مالك وبصت علي جنا من تحت لفوق ومشيت 
تليفون الاراضي رن 
جنا بجديه:الو يامستر مالك
مالك:تعالي عايزك 
جنا:اممم جايه 
وجنا ذهبت عند مالك وخبطت علي المكتب واستاذن لها بدخول 
جنا بجديه:حضرتك طلبتني نعم 
مالك ببتسامه جانبيه:ومالك بتقوليها من غير نفس كده ليه 
جنا بجديه اكثر:نعم 
مالك وقام واقف ولف حواليها
مالك ببتسامه جانبيه:بس اي الشياكه دي ياارض تهدي ماعليكي هدي 
جنا بضيق وبحده:حضرتك طلبتني نعم حضرتك عايز اي 
مالك بضيق من اسلوبها وبااستفزاز:هو الجميل غيران وزعلان من الحصل من شوي ولا اي 
جنا بضيق اكثر وبعدم فهم وبحده:اقصدك اي 
مالك ببتسامه خبيثه:اقصدي يعني علي الجاسمين عملته من شوي 
جنا بضيق وبحده:حضرتك انا ليه اغير او ازعل دي خطبيتك وانتوا حريين مع بعض 
مالك واعقد علي كرسي وببتسامه جانبيه:امممم اومال مالك مضايقه كده ليه مني 
جنا بحده:وحضرتك اضايق ليه منك 
مالك ببتسامه خبيثه:اممممم المهم 
جنا بحده:نعم 
مالك:في حفله النهارده لكل الشركه معمولها في قصري عشان كسبت الصفقه جديده ومهمه فابلغي كل الشركه بالحفله دي وقوليلهم الحفله هتبدا الساعه ٩ تمام 
جنا بحده:تمام عن اذنك 
وجنا ذهبت من مكتب مالك 
وبلغت المواظفين بالحفله وراجعت تاني مكتبها 
وبعد فتره جاء وقت ذهاب المواظفين من عملهم 
جنا:مستر مالك انا عايزه اكون سكرتيرة سيف وجنه صحبتي تكون سكرتيرتك حضرتك موافق 
مالك قام من علي المكتب وبعصبيه:اي ال انتي بتقولي دها 
وجنه مين دي 
جنا:انا قولت لي سيف ان صحبتي تيجي تشتغل هنا وهو وافق وقالي هتيجي وتكون سكرتيرته الخاصه وانا قولتله انا اجي مكانها وجنه تيجي مكاني حضرتك وهو قالي اقولك انت 
مالك بعصبيه:لا مش موافق 
جنا:بس ليه حضرتك 
مالك بعصبيه اكثر:ملكيش فيه ويلا اتفضلي امشي بقا 
جنا بضيق والدموع اجمعت في عينها من اسلوبه:تمام 
وجنا مشيت وراكبت مع سائق بتاعها 
وبعد فتره 
جاء وقت المساء 
احمد:جنا يلا اجهزي عشان نروح حفلة مالك 
جنا بصدمه:بابا انت رايح 
احمد:اها ما مالك اتصال بيه وعزمني 
جنا:بابا بس انا مش قدرها اروح 
احمد:بس مالك كده هيزعل منك 
جنا:بابا مش رايحه انا طالعه انام عن اذنك 
وجنا طلعت علي اوضتها 
وبعد فتره
في قصر مالك 
جاسمين:مالك الحفله حلوه اوي 
مالك ببتسامه:بجد 
جاسمين:اها والله تحفه اوي 
وفجاء احمد الشرقاوي داخل عليهم 
مالك وذهب يستقبله 
مالك وحضن احمد:ازيك يادكتور احمد 
احمد:الحمدالله بخير ياحبيبي اومال فين هيثم 
مالك:واقف هناك اهو اتفضل  
احمد:تمام ماشي 
مالك بحراج:عمو احمد اومال انسه جنا مجتش معاك ليه
احمد ببتسامه:جنا 
وفجاء صوت قاطعه 
:انا اهو يامستر مالك 

مالك بحراج:عمو احمد اومال انسه جنا مجتش معاك ليه 
احمد ببتسامه:جنا
جنا بمقاطعه 
جنا ببتسامه خبيثه:انا اهو يامستر مالك 
مالك ببتسامه وفجاء اختفت ابتسامته لما لقها جنا مسكها في ايد شاب غريب 
احمد بستغرب:مش قولتي مش جايه 
جنا ببتسامه خبيثه وبصه علي مالك:لا ماانا قولت اجي احسن اغير جوا 
وهيثم جاي عليهم هو وسيف 
هيثم ببتسامه وحضن احمد:احمد حبيبي اخبارك اي 
احمد ببتسامه:بخير ياحبييي 
هيثم ببتسامه:بنوتي جنا صغيره واحشني تعالي في حضن عمك ياجوجو 
جنا وحضنت هيثم 
سيف وحضن احمد وببتسامه:اخبارك اي يادكتور 
احمد ببتسامه:بخير ياحبيبي 
هيثم وبعيد عن حضن جنا 
سيف بهزار:وانا مليش حضن ياجنا
مازن بنرفزه:طبعا لا مفيش 
سيف بستغرب:وانت مين عشان تتدخل 
مازن:انا خطبيها 
جنا ببتسامه:اها نسيت اعرفكم دها خطيبي وحبيبي مازن
ودي جنه صديقتي واخت خطيبي مازن 
الكل اتصدام حتي احمد بس ماعدا جنا وجنه الا مش اتصدموا 
احمد وكان لسه هيكلم 
جنا:بابا عايزك ثانيه لوحدينا 
احمد:ماشي عن اذنكم 
واحمد وجنا ذهبوا في مكان بعيد عنهم 
احمد بنرفزه:نفسي اعرف اي الحصل جوه دها 
جنا:بابا دي تمثيليه احنا عملينها عشان في واحده جوه من المواظفين بتعقد تضايقني الاهي مخطوبه وانا لا فاقولت اعمل انا كده واقول الانا اتخطبت فانا قولت اضايقها شوي زاي ماضايقتني 
ومثلت انها بتعيط 
احمد:خلاص اهدي ماانتي الا بيجيليك عرسان ومش بتوافقي
جنا:بابا ممكن متقولش لحد خالص حتي عمو هيثم علي انها كدبه واحنا مش مخطوبين 
احمد:ماشي 
جنا ببتسامه وحضنت ابوها:ربنا يخليك ليها يابابا ياحبيبي 
احمد ببتسامه:ويخليكي ليها ياجوجو يلا ندخل جوه بقا 
جنا ببتسامه خبيثه:يلا 
وجنا داخلت جوه الحفله وذهبت عند جنه ومازن واحمد ذهب عند هيثم 
جنه:قوليلي عملتي اي مع ابوكي 
جنا بتصطنعه الزعل:هيقول ليهم كل حاجه الاحنا مش مخطوبين 
مازن:ماانا قولتلك منعملش تمثيليه الزفت دي 
جنا بفرحه:بابا وافق يجماعه هيهيهيه 
جنه بفرحه وبضحكه:بجد 
جنا بضحكه:ايوه بجد 
مازن ببتسامه:وربنا انتي مجنونه ياجنا علي فكره مالك عينه علينا من اول ماجيتي و تحسي كده عمال يبص عليكي كده بضيق وزعل ياجنا والله العظيم مالك دها مليون في الميه بيحبك ومش بيحب جاسمين دي بصي كده جاسمين عمال تكلمه وعينه برضوا علينا احنا وخصوصا نظرته ليها انا عمل زاي الاهيقوم يضربني علقه ماخدهش حمار هههههههه قول عليه ياالرحمن ياالرحيم 
جنا وجنه ضحكوا عليه بصوت عالي 
جنا بخبث:عن اذنكم ثانيه  
جنه ومازن:رايحه فين 
جنا:تعالوا معايا وتعرفوا 
جنه:يلا
جنه ومازن وجنا ذهبوا عند بتاع السماعات 
جنا:عايزك تشغل الاغنيه دي للااخر ممكن 
شاب:امممم 
واخد منها الاغنيه علي التليفونه وشغلها وكانت اغنيه 
رومانسيه حب مؤثره 
مازن ببتسامه:فهمتك 
جنا ببتسامه خبيثه:يلا طيب نرقص 
مازن:يلا 
جنه:بتوفيق 
جنا ومازن ذهبوا علي الاستيج 
وبدؤا يرقصوا سلو وكان هم بس الاعلي الاستيج بيرقصوا والناس بتتفرج عليهم والشباب بتصفر ليهم 
جاسمين:راقصهم حلو اوي بصراحه كابلز لايق علي بعض خالص احنا عايزين نرقص زايهم كده لوحدينا يامالك 
مالك بغضب وقام من جمبيها وذهب عند بتاع السماعات وقاله يقفل الاغنيه واخد المايك وطلع علي الاستيج 
وجنا ومازن بطلوا راقص وكان لسه هينزلوا من علي الاستيج بس مالك واقفهم 
مالك ببتسامه خبيثه:اسف عشان اقطعتكم عن الراقص بس لازم اقول كلمتين لي ضيوفي تحيا ليهم 
مازن ببتسامه خبيثه:عادي ولايهمك يلا ياحبيبتي 
جنا ومازن نزلوا 
مازن:شوفتي مش بقولك بيحبك تاني دليل اهو قفل الاغنيه علينا من غيرته عليكي وانا برقص معاكي انتي مااخدتيش بالك واحنا بنرقص كان بيبص ازي 
جنا بضحكه:والله يامازن انا لها اخلي يقول حقي براقبتي بس اصبر بس 
جنه وجات عليهم 
جنه ببتسامه:كنتم حلوين اوي وانتوا بترقصوا مع بعض وصحابكم كان اعقد مولع من الغيره كان بين علي وشه اوي 
مازن بضحكه:هههه لسه بقولها اهو  
وفجاء سيف جاي عليهم 
سيف:هاي 
الجميع:هايات 
سيف:جنا دي انسه جنه بقا الاقولتلي هتيجي تشتغل معانا مش كده 
جنا ببتسامه:ايوه هي 
سيف ببتسامه:تمام ازيك ياانسه جنه انا سيف صاحب مالك وشريكه في الشركه 
جنه ببتسامه:اهلا وسهلا 
سيف باعجاب:حضرتك احنا واقفنا الانتي تيجي تشتغلي معانا طبعا حضرتك بقا تنورنا بكرا 
جنه ببتسامه:انشاء الله 
سيف ببتسامه:والف مبروك ياجنا والف مبروك يااستاذ مازن 
مازن ببتسامه:الله يبارك فيك 
سيف:وامتا الخطوبه انشاء الله  
جنا بتوتر 
مازن ببتسامه:قريب انشاء الله وحضرتك طبعا لازم تكون موجود 
سيف ببتسامه:اها اها طبعا عن اذنكم بقا 
وسيف مشي وسيبهم 
جاسمين بضيق:مالك انت هتفضل ببص علي جنا وخطيبها كده طول مااحنا اعقدين
مالك لايوجد رد ومركز عينه علي جنا 
جاسمين بضيق وبعصبيه:مالك انا بكلمك علي فكره 
مالك بنرفزه:نعم 
جاسمين بغضب:انا بكلم فيك من بداري ولا انت معايا خالص وطول الحفله عينك علي جنا وخطيبها هو في اي بالظبط يامالك 
مالك:لا ابدا باحبيبتي 
جاسمين برقه:مالك ماتقوم نرقص علي الاغنيه الشغاله دي حلو اوي ورومانسيه جدا يلا بليز
مالك ببتسامه خبيثه:يلا 
مالك وجاسمين قاموا رقصوا سلو علي الاغنيه 
مازن بضحكه:الحقي دها راقص معها عشان يخليكي تغيري 
جنا بضحكه:ههههههههههه عادي 
جنه بضحكه وكانت بتقلد احمد حلمي في الاغنيه:ماانا عادي اهو ههههههه
مازن بضحكه خبيثه:يالهوي ياجدعان دها حتي وهو بيرقص مع جاسمين عينه عليكي برضوا ياجنا 
جنه:الحب ولع في دره 
مازن بضحكه:ولع ولع
جنه:لفي كده اقفلك السوسته بتاع فستانك عشان اتفتحت 
جنا بتفكير وبضحكه خبيثه:لا مازن هو يفلقها مش كده يامازن 
مازن بضحكه خبيثه:طبعا ياقلب مازن لفي كده 
جنه ببتسامه:دها انتي طلعتي مش ساهله ياجنا ههههههه 
جنا ولفت لي مازن يقفل ليها السوسته:هههههههه 
مازن اقترب منها وقفل ليها السوسته ومالك عينه عليهم 
ومالك اقترب منهم ومعها جاسمين 
مالك ببتسامه صفرا:نورتي الحفله ياانسه جنا انتي واصدقاء 
جنا ببتسامه:مرسي 
جاسمين:الف مبروك سمعت انك اتخطبيتي 
جنا واقتربت من مازن واتشعلقت في كتفه:الله يبارك فيكي 
اعرفك دها خطيبي 
جاسمين ببسامه:اها ماانا عارفه بصراحه راقصكم كان حلو اوي علي الاستيج 
جنا ببتسامه:مرسي 
وبعد فتره 
الجميع مشيوا من الحفله 
في الفيلا جنا 
في اوضته جنا اخدت شاور وذهبت في نوم عميق 
فجاء تصحا علي صوت فتح شباك اوضتها
جنا وقامت من علي سرير 
جنا بصدمه:انت 
مالك:ايوه انا انتي ازي تفكري تتخطبي لغيري فهمني وازي تخلي غيري يلمس جسمك ويفلقك السوسته انتي ملكي انا وبس ياكنزي فاهمه ملكي انا 
مالك وقلع قميصه وبقا عا"ري الصدر وبيقترب من جنا وشدها من خصر"ها لي والتصقت بصد"ره 
جنا بخوف:ااب بعد ي امالك انت هتعمل اي 
مالك ببحه مثيره:انتي ملكي ياجنا فاهمه وانا هثبتلك دلوقتي الانتي ملكي انا وبس 
مالك ور"مها علي سرير واقتر"ب من شفت"يها وقبل"هم بعنف 
وبعد عنها لما حاسه انها بحاجه للتنفس 
مالك وبيقتر"ب من لبسها يقط"عوا 
جنا بدموع:لا مالك ابعد الله يخليك متعملش فيه كده 
مالك بصوت مخيف:انتي لسه شفتي حاجه
وبيقترب منها اكثر وو 

مالك ور"مها علي سر"ير واقتر"ب من شفت"يها وقبل"هم بع"نف 
وبعد عنها لما حاسه انها بحاجه للتنفس 
مالك وبيقتر"ب منها اكثر 
جنا بدموع:لا مالك ابعد الله يخليك متعملش فيه كده 
مالك بصوت مخيف:انتي لسه شف"تي حاجه
وبيقتر"ب منها اكثر وو 
جنا بصوت عالي وقامت من نوم بفزع:لأ لأ لأ لأ مممااااللكك 
جنا وبتحاول تاخد نفا"سها:بسم الله الرحمن الرحيم الحمدالله 
الا كان حلم 
وفجاء موبيله رن وقرات الاسم وبصت في الساعه
جنا بستغرب:معقول حد يرن في الوقت دها الساعه ٣ بليل 
يااستاذ مالك 
مالك ببتسامه خبيثه:وا"حشتني ياجاسمين هعمل اي بقا وفي اي الساعه ٣ او ٤ حتي طب مااحنا بنكلم كل يوم لحد 
الفجر مش كده ياجاسي 
جنا بضيق وغمضت عينها:وانا مش جاسمين علي فكره انا جنا يا مالك 
مالك ببتسامه خبيثه:جنا انا اسف رنت عليكي بالغلط 
جنا بضيق:عادي سلام عشان قفلت مع خطيبي عشان ارد عليك فكرتك عايز حاجه مهمه 
مالك بضيق:لا مش عايز حاجه 
جنا ببتسامه خبيثه:طب سلام ياقطه 
مالك بضيق:اي قطه دي يابت انتي خدتي عليه اوي 
جنا ببتسامه:اي هترفدني من الشغل 
مالك ببتسامه:دها في احلامك 
جنا ببتسامه:يبقا استحملني بقا 
مالك بتوهان:استحملك لحد اخر يوم في عمري بس انتي متبعديش بعيد عني 
جنا بصدمه:انت بتقول اي 
مالك بضحكه:لا مش بقول بس انتي هب"له اوي علي فكره 
جنا بغضب:انا هب"له اومال انت تبقا اي 
مالك بضحكه:انا كينج العبقري انتي بقا هب"له سهل يض"حك عليكي من كلمه واحده  
جنا بغضب:انا 
مالك بضحكه:ايوه عشان انا بقولك هستح"ملك وكده وكنت بهزار اتصدامتي واحستك لو قولتلك كلام تاني هتقوليلي بحبك 
جنا بزعل:انا ممكن اسالك سؤال 
مالك:اسالي ياستي 
جنا وبدون وعي:هو انت ليه ديما بتحاول تضايقني بكلامك دها هو انا عملتلك حاجه و"حشه او اذ"يتك حتي هو انت عايز مني اي يامالك بالظبط ليه راجعتني الشركه بعد مارفديني ليه كنت مضايق وعمال تبص عليه انا ومازن 
بضيق وغيره ليه قفلت علينا الاغنيه واحنا بنرقص ليه 
انا عايزه افهم ليه يامالك دلوقتي 
مالك بضحكه:انتي مجنو"نه صح انتي شا"ربه حاجه يابنتي 
انا هبص عليكي انتي ومازن بضيق ليه وقفلت الاغنيه عشان اقول لناس كلمتين تحيا ليهم فوقي ياجنا انا عارف اقصدك اي اقصدك الا انا بحبك صح لا دها وهام ياجنا وانتي عايشه انا بحب خطيبتي جاسمين ومن زمان كمان وخلاص كلها شهرين وبكتير وهتكون مراتي ياجنا افهمي بقا 
روحي نامي ياجنا وطلعي الافكار دي من دماغك وعلي فكره بلاش لعبتك انتي ومازن وصحبتك علي انه مازن خطيبك لعبتكم اكشفت علي فكره 
جنا بصدمه:انت عرفت ازي 
مالك بضحكه:الحفله فيها كاميرات يابنتي وكل حاجه متسجله الصوت والصوره سلام ياجنا ومتفكريش كتير 
ومالك قفل السكه 
جنا وفضلت تبكي شويه وبعدها نامت 
صباح جديد علي ابطالنا 
جنا كالعاده قامت اخدت شاور وراتدت بنطلون جينز اسود ضيق وتشيرت اسود ومدخله جوه البنطلون وجاكيت طويل قماش خفيف لحد كعب رجله ومفتوح وكوتش ابيض بكعب 
وشعرها منسدل علي ظهرها وضعت مكياج بكثره علي وجهه واحمر شفاه كانت جميله جدا جدا 
واخدت موبيله وشنطتها سوداء ونزلت 
جنا ببتسامه:صباح الخير 
امها وابوها:صباح الورد 
جنا:انا ماشيه علي الشغل سلام 
احمد:سلام ياحبيبتي 
حنان:سلام ويبقا طمنيني عليكي لما توصلي 
جنا:تمام السلام عليكم 
احمد وحنان:وعليكم السلام 
جنا مشيت وراكبت مع السائق وذهبت عند صحبتها جنه واخدتها معها وبعد فتره وصلوا الشركه 
جنا وذهبت اول حاجه عند سيف وخبطت واستاذن لها بدخول 
جنا:السلام عليكم 
سيف ببتسامه:وعليكم السلام ازيك ياجنا 
جنا:الحمدالله تمام 
سيف ببتسامه:اهلا ياانسه جنه انتي هتكوني سكرتيره الخاصه 
جنه:تمام 
جنا:طب انا هروح بقا عند مالك عشان ميقوليش انتي اتاخرتي وانت عرفه بقا ياسيف 
سيف:تمام 
جنا وذهبت عند مالك واستغربت لما لقيت سكرتيره جديده اعقده مكانها 
جنا وبتخبط علي باب مكتب مالك 
سكرتيره:انتي ياانسه انتي مش شايفني اعقدها
جنا بغضب:لا مش شا"يفكي اعقدها اصل انا شا"يفكي هواه عندك مانع
سكرتيره:انتي واحده مش محتر"مه علي فكره وانا هتصل دلوقتي بمستر مالك 
سكرتيره:الو يامستر مالك عايزك دقيقه برا في واحده كانت بتخبط علي باب مكتب حضرتك وانا بكلمها راحت قليل"ت ادب معايا 
ومالك خرج من المكتب وشاف جنا واقفه
مالك:فين البنت دي يا اميره
اميره وشاورت علي جنا:هي دي 
مالك بصدمه:ج جنا  
جنا بحده:ايوه انا شتم"تها ومستعده اشت"مها قدامك تاني لو مش مصدق 
اميره:حضرتك ع"يب كده انا مش راضيه اغل"ط فيكي عشان خاطر مستر مالك 
جنا بضحكه:بجد عشان مين مستر مالك هههههه انا بقا مستعده اغل"ط فيكي قصده واقصد الاجا"بوه كمان 
مالك بصوت عالي ومخيف:ج ججججننننننا
وضر"بها بالق"لم با"قص قوته لدرجه وقعت في الارض من سبب القل" م والعمال كلهم اتلموا عليهم 
مالك بصوت عالي وبعصبيه:انتي م 
جنا وقامت من الارض وبضحكه:اي هترفدني ياريت لو را"جل بجد ياريت ترفدني بس انت بقا مش را"جل يامالك ولا فيك ذر"ه من الر"جوله حتي يابن هيثم الشافعي
مالك وضر"بها بالقلم تاني باقص قوه وقعت في الارض تاني 
ومن اثر الضربه وشها ورام وسنانها جبت د*م والدموع نزلت من عنيها من شدت الوجع واغم عليها 
وسيف وجنه طلعوا من المكتب علي صوت مالك واتصدموا من المنظر لما لقه جنا مااغم عليها في الارض جنه وجريت علي صحبتها بس قبل ماتقرب ليها مالك شالها
جنه بدموع:انت عملت فيها اي يامفتر"ي
مالك مردتش عليها ومشي 
سيف:انت رايح فين بيها يامالك 
مالك لايوجد رد واخد جنا وراكب الاسانسير 
ونزل وراكب السياره ولسه هيتحرك بسياره 
سيف واقف قدم السياره بتاع مالك 
سيف:مالك انت رايح فين بيها انت اتج"ننت يامالك 
مالك بغضب شيطاني:ابعد من وشي دلوقتي ياسيف 
سيف:لا مش هبعد غير لما تقولي وخدها ورايح فين 
مالك بغضب وبعصبيه:بقولك ابعد ياسيف ابعد 
سيف وبعيد عن العربيه عشان عارف وقت غضب مالك محدش يقدر يقف قصده ومالك مشي بالعربيه باقص سرعه 
جنه وجريت علي سيف 
جنه بدموع:مستر سيف قولي مالك واخد جنا علي فين انا خايفه عليها اوي 
سيف:متخافيش مالك عمره مايذ"يها انا واثق من كده 
عند مالك مالك اخد جنا في شقه وقلع قمي"صه وبقا عا"ري الصدر 
مالك وجاب كوباية مايه ودلقها علي وشها جنا 
جنا فاقت وبصت علي مالك وخافت وقامت واقفت 
جنا:انا فين 
مالك وبيقترب منها:انا مش را"جل صح انا بقا را"جل غصب عنك وعن الخلفو"كي 
جنا وضربته بالقلم 
مالك بعصبيه:اها يا بنت********
وضر"بها با"لقلم باقص قوه وقعت علي سر"ير ومالك اقترب منها ونام فو"قها وبيقترب من شفا"يفها 
جنا بخوف:مالك ابعد انت هتعمل اي 
مالك وبيقترب اكثر
جنا بخوف ودموع:انا اسفه انت الرا"جل وسيد الرجا"له كمان 
مالك واقتر"ب اكثر من شفا"يفها وقبل"هم بعنف لدرجه شفا"يفها ورا"مت وجابت د"م مالك وبعد عن شفا"يفها وضعه ايده علي تشير"ت بتا"عها 
جنا بخوف وبدموع اكثر:انت هتعمل اي ابعد الله يخليك 
مالك بضحكه شيطانيه وبقترب منها
جنا بزعيق وبدموع وبتحاول تبعده بس مش قدره عليه: انت واحد زبا"له و"سخ انت اقذ"ر انسان شوفته في حياتي يامالك انا بكر"هك يامالك بكر"هك 
مالك:تؤ تؤ القلوب عند بعضها اسكتي بقا وخليني اركز 
مالك واقتر"ب منها 
جنا بصريخ:مممممممماااااااااااللللللللللللك لاااااااااااااااااااا 



انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-