رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13 بقلم روفان

رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13 بقلم روفان


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13 هى رواية من كتابة روفان رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببتها صعيدية تميم ورفيدة الفصل الثالث عشر 13


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم بقلم روفان


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل الثالث عشر 13

مازن: والله انا شغال مش ساكت فكر انت في حق عمرو بس
تميم: مش هسيبهم والله مش هسيبهم 
مازن: هانت ي صاحبي 
تميم: طب انا همشي انا 
مازن: م تيجي تسهر معانا 
تميم: لا ي عم روحوا انتوا انا سايب رفيده لروحها 
مازن: طب ي صديقي يلا سلام 
في البيت 
تميم: هي الدنيا ملها هاديه كده لي  رفيده رفييده 
رفيده: احنا هنا ي تميم تعالي 
تميم: انتوا لسه سهرانين 
رنا: الله ي تميم انت جايب تسالي هات
تميم وهو بيشد ايده منها تسالي اي ي بت. يلا ع ببتك يلا
رنا: ودبدبدت في الارض بغيظ رخم 
تميم: الا هو القمر سهران لي 
رفيده كنا بنرغي انا ورنا يلا تصبح ع خير
تميم: تصبح ع خير اي بس هو اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه وغمز م ترغي معايا انا كمان شويه 
رفيده بتوتر: هه لا انا عاوزه انام 
تميم بضحك: ماشي هسيبك النهارده بس متتعاوديش ع كده وهروح انا اسهر مع مازن 
رفيده: يلهوووي يعني داليا وسردين وقلت ماشي امال مين مازن ده هو كمان 
تميم بضحك: حبيبي 
رفيده: ومسكت من هدومه انت بتكدب صح 
تميم وخبط راسها بخفه اكيد بكدب ي هبله مالك
رفيده: طب ابعد كده شيل ايدك
تميم: م تخليكي شويه دا انا حضني حلو 
رفيده: قليل الادب ابعد ابعد 
تميم: وان م بعدتش 
رفيده: هعمل كده وعضت ايده وجريت 
تميم: اااه ي بنت المفجوعه انا لازم اشوف حل في الحوار ده 
تاني يوم الصبح
تميم: انا نازل الكليه ي فراشتي هتعوزي حاجه 
رفيده: لا شكرا 
تميم: باس راسها بهدوء طب يلا سلام وااه صحيح م تنزليش تحت لحد م ارجع لو كده انا هبعتلك رنا 
رفيده بتوتر: هه  حاضر 
بعد ساعه 
رفيده: يلا ي رنا بسرعه مفيش وقت للتفسير 
رنا: انا خايفه نتقفش زي المره الي فاتت م تتصلي بيه 
رفيده: هندخل في س وج وهيقولي هجبلك انا الي انتي عوزاه 
رنا: بس 
رفيده: يلا  مفيش بس انس اكدلي انه مش هيكون موجود يلا 
رنا: يلا ي ختيي ربنا يستر 
رفيده: ماما احنا هننزل نشتري شويه حاجات 
هدي عرفتي تميم علشان مش يتخانق تاني 
رفيده ايوه ي ماما عرفته يلا بقا ي رنا 
اسر: متيجوا اوصلكوا 
رنا: لا شكرا يلا ي رفيده 
اسر وهو بيمسك ايد رفيده: لي بس بدل بهدله المواصلات
رفيده شدت ايديها بعصبيه انت مبتفهمش ما قلتلك لا وايدك دي تتمد وتلمسني تاني لتكون وحشاك 
اسر انا يعني 
رفيده انت لسه هترغي م قلنا  وسع من طريقنا وشدت رنا يلا 
رنا: يلهووي اسر لو عرف بالي حصل ده ليكون نهايه اسر النهارده 
رفيده: واي الي هيعرف تميم بس م الموضوع خلص خلاص 
رنا ربنا يستر علشان كده الموضوع لسه بيبتدي 
رفيده: طب خلاص بطلي خوف: الو ايوه ي دكتور انس انا قدام الكافيه اهه 
انس: ايوه انا شوفتك اهه شوفتيني 
رفيده: ايوه خلاص سلام 
انس: حمد الله ع السلامه ي دكتور نورتي الاجتماع 
رفيده: تسلم ي دكتور 
انس: وهو بيبص ع رنا مش عرفتينا 
رفيده: دي المهندسه رنا بنت عمي
انس: يعني 
رفيده: لا متخفش هي عارفه ومعايا 
واخدهم ع مكان الاجتماع وبدات المناقشه 
بعد ساعه
رنا: انا فخوره بيكي ي بنتي بسم الله ماشاء الله اي ده متحدثه لبقه 
رفيده: لا داعي للتسقيف دعونا نعمل في صمت 
صوت من وراها: رفييييده 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-