رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق الحاوي

رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق الحاوي


رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15 هى رواية من كتابة شروق الحاوي رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15


رواية حيرة عشق عشق وجاسم بقلم شروق الحاوي


رواية حيرة عشق عشق وجاسم الفصل الخامس عشر 15


جاسر: ياسين ميجوزش لعشق 
جاسم بعدم فهم: يعنى اى الكلام دا 
فهد بسخرية: دا على اساس سيادتك مش عارف ان ياسين مش اخوك 
جاسر بإحراج: استاذن وخرج على وعد بأن يعود مرة اخرة 
جاسم: انت تعرف اى انا معرفوش يافهد 
فهد بلؤم: هو انت متعرفش ان ياسين يبقا اخو باسم سحاب التؤام  وان هما الاتنين ولاد عمك يعنى خوات عشق 
جاسم اتصدم: ايية انت اكيد كذاب
فهد اتعصب: انا مبكذبش مش فهد الديمالى اللى يكدب 
جاسم بهدوء: اهدى يافهد وفهمنى عرفت ازاى 
فهد باقتضاب: هتعمل عليا عبيط بقا وانا مش فايقلك 
انا ماشى بس عشق هرجعلها مفهوم 
جاسم وهو ينظر له بنظرات لوم: فهد استنى الفلاشة ووقتها هترجع تلاقينى زى ما انا 
مشى فهد وهو محتار من موقف جاسم وازاى هو واثق انه هيرجعلة تانى 
فى صباح اليوم التالى
عند عشق صحيت وادت فرضها 
غيرت هدومها وسابت شعرها مفرود نزلت 
عشق: صباح الخير 
جاسم من غير مايرفع راسة من على الاكل: صباح النور 
صفاء بحب: ماشاء الله ياروحى بدر منور تعالى يلا افطرى 
علشان ترجعى جامعتك تانى  
جاسم قام وقف: يلا علشان  منتأخرش هوصلك الجامعة وهروح شغلى 
عشق كانت واقفة متنحة: هو انتو بتتكلموا جد 
جاسم ضحك على منظرها: اقفلى بوقك الدبان هيدخل 
عشق بصتلة بغضب: والله 
جاسم بضحك وبيلعب حواجبة: والله 
عشق بتذمر وبتدبدب رجلها فى الارض: شوفى ياماما بعمل ازاى 
صفاء بضحك: بس يجاسم مش تضايقها 
جاسم بضحك: مش هى اللى طفلة 
عشق بغضب ورفعت صباعها فى وضة: انا مش طفلة انا كبيرة 
جاسم بحب: احلى طفلة كبيرة  قاطعهم دخول ياسين 
جاسم بص لياسين بنظرات غريبة ونقل بصرة مين عشق وياسين 
ياسين: مفاجاءة مش كدا 
عشق بلؤية بوق: والله مفاجاءة زي الطين 
جاسم بحزم: يلا ياعشق علشان الجامعة
عشق بفرحة: انت بتتكلم جد 
وجريت علية حضنتة وهو اتصنم مكانة ومن حركتها المفاجاءة 
اما ياسين فكان بيغلى من الغيرة 
جاسم بصوت متحشرج: عشق هنتأخر 
جاسم: ياسين عايزك  فى المكتب 
ياسين بغيظ: متنيل وراك 
جاسم دخل المكتب ووراه ياسين وقفل الباب 
جاسم طلع ورق ورماه قدام ياسين 
ياسين مسكة واتصدم من اللى فية 
ياسين بصدمة: باسم اخويا ازاى 
 جاسم بهدوء: باسم وانت اخوات تؤام يعنى الشبة اللى بينكم دا مش صدفة 
 ‏ياسين: ييعنى عشق اختى لا مستحيل انا مش هسيبها 
 ‏فجاءة سمعوا صوت عشق 
 ‏عشق بستغراب: هى مين دى اللى اختك 
 ‏ياسين دمع وشدها لحضنة: انا بحبك اووى ياعشق بحبك اووى 
 ‏عشق بعدته عنها: ياسين اللى بتعملة دا حرام ميصحش 
 ‏ياسين مردش عليها وشدها لحضنة مرة تانية ودموعه نازلة : 
 ‏فى المرة دى مش حرام ياعشق مش حرام انتى طلعتى اختى انا اختى يعنى د*منا واحد 
 ‏عشق اتصدمت وزقتة بعيد: انت بتقول اى انت اتجننت 
 ‏جاسم: هى دى الحقيقة باسم لية اخ تؤام هو ياسين 
 ‏بس المشكلة لية بابا قال ان ميعرفش اخوكى التانى فين 
 ‏عشق بدموع: يعنى ياسين اخويا 
 ‏والمشاعر اللى بحسها تجاه علشان هو اخويا بس صح يعنى انا مش بحبة الحب التانى صح ياجاسم 
جاسم جه جمبها واخدها فى حضنة وبقا يطبطب عليها: اهدى ياعمر جاسم ودنيتة 
عشق بعدت وبصت فى عيونة: انا محبتش ياسين هو طلع اخويا 
جاسم: دى الحقيقة 
عشق بجمود: تمام انت كدا مبقاش ليك لازمة فى حياتى انت كان دورك تحمينى وبس دلوقتى انا بقا عندى اخين 
يعنى جوازنا مبقاش لية لازمة 
جاسم اتصدم وضربات قلبة كانت سريعة جدا لدرجة تكاد تكون مسموعة بالنسبة لعشق وفضل باصص لغيونها يتمنى لو ترجع الكلام اللى قالتة دا مكنش يتمنى يسمع منها الكلام دا 
عشق اتجاهلت نظراتة وحطت عيونها فى الارض 
عشق: جاسم طلقنى 
#يتبع + البارت دا بمناسبة الامتحان الجامد بتاع النهاردة 
وفى بارت بليل كمان 🌚 
#شروق_الحاوي 
في هدوء الليل وسكونه أسمع.
صرخات قلب مجروح.
أسأله لما أنت حزين يا قلبي.
فروي لي أحزانه وجراحه.
قال أتألم ياصديقي لأنني لا أجد محبوبي.
تركني بعد أن مزقني إلي أشلاء فهل جنيت يوماً عليك محبوبي.
لم اعطك سوي الحب والحنان والعطف والمحبة.
وأنت اهديتني الغدر والخيانة والخداع.
قل لي يامحبوبي أي ذنب ارتكبت.
سكنت قلوب العاشقين هانئة وأنا لايسكنني سوي الاحزان.
لا تسالني ياصديقي عن مدي أحزاني فهي كالبحار لانعرف لها بداية من نهاية. شروق الحاوى 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-