رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19 بقلم يارا عبدالسلام

رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19 بقلم يارا عبدالسلام


رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19 هى رواية من كتابة يارا عبدالسلام رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19


رواية ما في قلبي نور واحمد بقلم يارا عبدالسلام


رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل التاسع عشر 19


سحر:انتى شكلك مش هتعرفي توقعى فارس فاي رايك في البديل
_قصدك مين
سحر:انتى فاهمه
سهى :احمد
سحر:ايوا احمد 
سهى:بس انا مش بحبه
سحر:وانا مش بقولك حبيه انا بقولك توقعيه وتتجوزيه مهو العز دا مش هيروح للغرب وانتى قاعده وبعدين بعد الجواز اعملى اللي انتى عوزاه بس تكونى نولتى حاجه منهم 
سهى بتوتر:بس احمد فاهمني اووي وعارفه انو مش هيقع بسهوله
سحر:جربي مش هتخسري حاجه وانتى عارفه انو بتاع بنات وهيجي بسرعه
سهى:حاضر هجرب
سحر:بس برضو مش هخلى البت دي تتهنى لفارس
سهى:ازاي
سحر:هقولك
في الاوضه عند فارس ونور
نور بعصبيه:انا مش هستحمل اشوف البت المسهوكه هنا كتير شكل حضرتك عاجبك قاعدتها هنا 
فارس بهدوء:وانتى مالك متعصبه كدا لي هي مضايقاكي
نور بعصبيه اكتر:منرفزاني ومعصباني ومش طايقاها شكلها عجباك
فارس بثقه:انتى عارفه انى دي مش ذوقي
نور:بص يا ابن الناس انا اه اسمي نور بس لما بقلب وحد بيجي عليا ببقى ضلمه انت فاهم 
ولسه هتمشي رجعت تاني وبصتله
اشوفك بس باصصلها ولا بتتكلم معاها
فارس وهوا باصص في عينيها:ها هتعملى اي 
نور بتوتر:انا حذرتك وخلاص هه ووسع كدا 
فارس:لا مش هوسع واللي عندك اعمليه عاوز اشوف وشك التاني
نور:اااااا لما يحصل حاجه هوريهولك وسع بقى دلوقتي
فارس:اممممم ماشي وقرب منها وخطف بوسه من خدها وقال بهدوء
قولتلك متحمريش قدامى تاني انتى اللي مصره وابتسم وخرج
نور وقفت ومش عارفه تسيطر على قلبها اللي بيدق ولا عقلها اللي بدأ يفكر فيه في كل الأوقات فارس دخل حياتها شقلبها ولغبطها
احمد كان واقف في البراندا بيكلم جميله
جميله:وانت بقى حضرتك مجتش النهارده الجامعه لي ها
احمد:اسف والله مصحتش الا الضهر وكان نفسي اجى علشان اشوفك بس معرفتش
جميله بكسوف:تشوفني 
احمد:اه 
جميله اه صحيح هي مين البنت اللي نور حكتلي عنها النهارده دي
احمد:انهى بنت
جميله:اللي قاعده عندكوا
احمد:اه دي سهى بنت خالتى
جميله:اه سهى بنت خالتك طيب ابقى خلي بالك هه انت فاهمني كويس
احمد:جميله انتى لي مش مصدقه اني خلاص اتغيرت ومش بحب غيرك وان كل اللي هنا عارف انى بحبك وجدو قالي بعد الامتحانات هنتقدملك ولا سهى ولا عشره زيها يملو عيني انتى بس االلي حبيتك
جميله:خلاص والله اسفه هعيط 
احمد بضحك:صعبت عليكي
جميله:امال بس بقولك اي انا عوزاك تفهمها انها لو حامت حواليك اصل انا عارفه الصنف دا كويس فهمها أن في واحده في حياتي مش هتكتفي انها تجيبها من شعرها بس زي نور لا انا هعمل افظع من كدا
احمد:هتعملى اي
جميله:ممكن اقتل عادي اشنق عادي جدا انت لسه متعرفنيش
احمد:لا خلاص مش عاوز اعرف
جميله:طيب سلام دلوقتي علشان عندى مذاكره وانت ذاكر يا استاذ ومتخرجش من الاوضه يوصلي بس انك كلمتها
احمد:حاضر والله بس متقلبيش كدا يا كابتن
جميله:سلام
احمد:سلام يا قلبي
سهى دخلت على احمد وهوا بيقول سلام يا قلبي وبيقفل مع جميله
سهى بفضول:هى مين دي اللي قلبك 
احمد:وانتى مالك خليكي في حالك يا سهى وبعدين انتى اي اللي جابك هنا
سهى:حق عليا انى جايه تقعد مع بنت خالتي شويه زي زمان
احمد:اديكي قولتي زي زمان يعني خلاص انتى كبرتي دلوقتي ومينفعش تقعدى معايا ولا تكلميني مفيش حاجه بتربطني بيكي
سهى:يعني حرام ليا وحلال اللي لسه كنت بتكلمها
احمد:ايوا حلال علشان هى شهرين بالظبط وهتبقى مراتي اظن انك متعرفيش حاجه زي دي بس اديني عرفتك وكل البيت عارف انى بحبها وأنها هتبقى مراتي واتفضلي بقى اخرجي برا علشان هى بتغير عليا
سهى بغيظ:ماشي يا احمد
وسابته وخرجت
وأحمد يصلها بقرف ودخل وراح الاوضه بتاعته
نور كانت قاعده بتذاكر 
شويه تذاكر وشويه تفكر في فارس اللي مجننها وواخد قلبها دا 
وعملت زي ما كلنا بنعمل وقت المذاكره صح :نامت على الكتاب 
فارس دخل الأوضه لقاها نايمه وفي سابع نومه قرب منها وشال الكتاب ونيمها في الوضعيه الصح وباسها من راسها وسابها تنام 
وهوا جاب كتاب بيحبه وقعد يقرأ شويه وغلبه النعاس ونام.
تاني يوم نور صحيت وهى مصدعه اووى ولقت نفسها نايمه على السرير لوحدها مش عارفه هى نامت امتى ولا اي الي حصل
*انا اي اللي جابني هنا والساعه كام
بصت في الساعه لقيتها ١٢الظهر
*ياااه هوا انا نمت كل دا 
قامت ونزلت
دخلت المطبخ وكانت مديحه فيه
نور:صباح الخير
مديحه :صباح الفل اي النوم دا كله
نور وهى بتناول:تصدقي أنا محستش بنفسي ولا اعرف انا نمت امتى ولا اي حاجه ومصدعه اوووي
مديحه بحنيه:طيب يا حبيبتي افطري وانا هعملك قهوه تظبطلك الدنيا
نور:بجد تسلم ايدك يا ماما
نور خدت الفطار وخرجت تفطر برا 
سهى دخلت المطبخ 
سهى: صباح الخير يا خالتو تحبي اساعدك
شافتها وهي شايله القهوة
سهى بمسكنه:مودياها فين
مديحه:لنور يا حبيبتي بتفطر برا
سهى:لا عنك انا هوديها
مديحه:ماشي يا حبيبتي تسلمي
سهى خرجت بيها ووقفت وطلعت حاجه من جيبها وحطتها فيها و.....

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-