رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك الفصل الاول 1 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك الفصل الاول 1 بقلم رنا سعيد


رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الاول 1 هى رواية من كتابة رنا سعيد اوقعت في حب مجنونة الفصل الاول 1 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الاول 1 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الاول 1


رواية اوقعت في حب مجنونة جني وملك  بقلم رنا سعيد





رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الاول 1


الشاب:تاخدي كام وتقضي معايا ليله
الفتاه ببتسامه سا"ذجه:نعم مش فاهمه تقصد اي حضرتك
الشاب واقتر"ب منها:متخا"فيش هد"يكي مبلغ كويس جدا 
مقابل ليله دي 
الفتاه بستغرب:مش فاهمه تقصد اي حضرتك وبتكلم علي اي
الشاب واقتر"ب منها اكثر وبحه مثيره:هفهمك انا دلوقتي اقصدي اي عشان شكلك هتغلبني معاكي 
الشاب اقتر"ب منها اكثر وسحبهامن خصر"ها واقترب من اذنيه وبهمس وبحه مثيره:صدقني هبسط"ك اوي انتي بنفسك هتطلب"ي مني بالمزيد 
فجاء شاب اقتر"ب من شفت"يها وهي"قبلهم الفتاه دفعته بعيد عنها وبتمد ايدها تفتح الباب وتخرج من المكتب لكن شخص فجاء هو فتح الباب وداخل 
الشاب:الله يخر"يبتك اي الاعملتوا دها مش هي البنت دي الاقصدي عليها دي واحده التانيه  
وفجاء دار وشه ناحيته الفتاه:احنا اسفين ياانسه كان سوء تفاهم بس وهو مش قصده حاجه و"حشه وحضرتك تبقي مين 
الفتاه:انا جنا احمد الشرقاوي 
الشاب:اها تمام احنا اسفين حضرتك صدقني انا كنت قايل لي مالك ان يختبر واحده انا بحبها فافكرك انتي معلشي جت فيكي بقا فااحنا اسفين لي حضرتك مره التانيه 
جنا ببتسامه:حصل خير 
مالك ببرود:احم احم استاذه جنا طبعا انتي عارفه ان ابويا و ابوكي صحاب من زمان بس هم مش صحاب بس هم اكتر من الاخوات فاطبعامفيش الكلام دها هنا الابوكي عشان صحاب ابويا هغفرلك اي غلطه هتعمليها لا دها بالعكس اها انا ممكن بسماح مره اتنين ثلاثه بس مش اي غلطه بعديها يعني ممكن من سبب غلطه تخليكي تخسري عملك هنا وطبعا بعد اصرار ابويا ان ادربك علي الشغل فالازم تكوني ملتزمه عشان انا اصلا بكره ادرب النساء علي الشغل وبخلي سيف صديقي هو الابيدربهم بس ابويا صر عليه ان ادربك بنفسي فالازم تكوني ملتزمه معايا في كل حاجه عشان انا بكره الاهمال مفهوم ودلوقتي سيف هياخدك وهيوريكي مكتبك
جنا:تمام حضرتك اي اومر تانيه
مالك ببرود:لا يلا ياسيف خدها وريها مكتبها 
سيف ببتسامه:حاضر يلا اتفضلي حضرتك 
وسيف اخذ جنا وريها مكتبها 
في مكتب مالك 
مالك:مش تقولي ان مش هيه ماانت مراقب كل حاجه عندك في الاب توب 
سيف:انا كنت في الحمام جيت ببص علي الاب توب لقيتك معايا واحده التانيه روحت جتلك جري والله 
مالك:المهم البت دي مش جايه النهارده عشان بتقول مامتها عملت حادثه وهي معاها دلوقتي 
سيف:تمام طب انا رايح بقا مكتبي 
مالك:ماشي
في مكتب جنا 
جنا بضحكه:زاي مابقولك كده انا كنت هموت علي نفسي من ارعب لما لقيته اقرب كده انا مش عارفه انا دفعته ازي بعيد عني 
المتصل:________________
فجاء التليفون الارضي تباع المكتب جنا رن 
جنا:طب سلام بقا ياجنه يبقا اكلمك بعدين 
جنا قفلت معاها 
جنا:الو السلام عليكم 
مالك:وعليكم السلام تعالي ياانسه جنا عايزك في مكتبي ضروري 
جنا:حاضر 
مالك قفل السكه مع جنا 
جنا:ياترا عيزيني في اي 
جنا قامت وذهبت له وتاركت الباب واستاذن له بدخول 
جنا:نعم حضرتك 
مالك:انسه جنا انا عايزك 



انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-