رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1 بقلم ملكة القلم


رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1 هى رواية من كتابة ملكة القلم رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1


رواية حورية الجاسر حورية وجاسر بقلم ملكة القلم


رواية حورية الجاسر حورية وجاسر الفصل الاول 1



الانسه اللي لسه خارجه دي كانت بتعمل اي هنا
الدكتور/اسف بس مقدرش اقولك اي معلومه 
جاسر بعصبيه/بقولك الانسه اللي لسه خارجه كانت بتعمل اي هنا
الدكتور بخوف/بس دي مدام مش انسه
سحبه جاسر من لياقته ليقول بصوت مرتفع/انت بتخرف تقول ايه 
الدكتور/زي ما بقولك المدام حامل
صدمه اخري حلت عليه ليقول بغضب الدنيا/وربي لو كلامك غلط لهعلق علي رقبتك حبل المشن"قه انت فاهم
هز الرجل راسه بخوف ليخرج جاسر كالاعصار من المستشفى ليتجه للقصر
مر بعض الوقت ليصل للقصر دلف للداخل بعصبيه ليتجه للاعلي بسرعه والجميع ينظر له بخوف فمنظره لا يبشر بالخير
دلف الي غرفتها كالاعصار ليغلق الباب وهو ينظر لها
تراجعت الي الوراء بخوف لتقول/في اي ي ابيه
جاسر بحده/انتي خليتي فيها ابيه 
حوريه بخوف/في اي انا عملت اي
اتجهه اليها لتصرخ بفزع حينما شعرت بش"عرها بين يديه لتقول بدموع/ابيه سيب شعري انت بتوج"عني
جاسر/انتي لسه شوفتي حاجه 
حوريه بخوف/ابيه الله يخليك سيبيني انا معملتش حاجه 
جاسر/بقا انا تضحكي عليا يابت 
هزت راسها بالنفي ليضغط علي شع"رها بقوه لتصرخ بو"جع
جاسر/حامل ي حوريه طلعتي حامل قوليلي اقول لاخوكي اي ردي اقوله مقدرتش احافظ علي الامانه اللي امنتني عليها
اي رايك لما فهد يعرف هيعمل فيكي اي
حوريه برجاء/لا والنبي ي ابيه والنبي لا ابيه فهد لو عرف هيمو"تني
جاسر بعيون كالد"ماء/مفكرتيش ليه قبل ما تعملي كده قبل ما تخ"وني ثقتنا فيكي 
بكت بقوه لتقول/والله انا مش عارفه ده حصل ازاي 
صف"عها بقوه لتصرخ بأل"م
في الاسفل استمع الجميع الي صر"اخها ليصعدوا الي اعلي بسرعه 
ورد وهي تدق الباب بقوه لتقول/ابيه افتح الباب الله يخليك 
فايزه والده جاسر وورد وعمه حوريه/افتح ي ابني بتعمل اي في البنت
ص"رخت حوريه من الداخل لتستنجد بورد قائله /الحق'يني ي ورد 
ورد بد"موع/افتح ي ابيه حوريه ملهاش ذنب
توقف الصوت لثواني ليفتح الباب نظر جاسر الي ورد ليقول/انتي كمان كنتي عارفه
تراجعت الي الخلف بخوف ليسحبها من شع"رها بقوه /كنتي عارفة ردددي عليا
هزت رأسها بالموافقه ليسحبها للغرفه ويرميها الي الداخل ليقول/لو شفت وحده منكم برا الاوضه دي هك"سرلها رجلها
نظرت له حوريه بخوف لتحتضن ورد التي كانت تبكي
جاسر/لو حد دخلكم نقطه مياه مش هيحصل خير
قالها ليغلق باب الغرفه وينزل الي الاسفل بسرعه 
في الغرفه كانت حوريه جالسه تنظر للفراغ 
قامت من مكانها لتقول ورد/حوريه انتي راحه فين حوريه ردي عليا
في الاسفل سمعوا صوت صر"اخ 
ليهرول الجميع الي الاعلي
فتحوا باب الغرفه لتصر"خ فايزه بخوف وفزع/حوريه

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
ستصدر رواية غلبت قسوتي الفصل الرابع 4 بعد قليل
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -