رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم يارا عبدالسلام

رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم يارا عبدالسلام


رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28 هى رواية من كتابة يارا عبدالسلام رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28


رواية ما في قلبي نور واحمد بقلم يارا عبدالسلام


رواية ما في قلبي نور واحمد الفصل الثامن والعشرون 28


نور راحتها بعد ما سابت فارس 
نور:نانسي انتى مش هتبطلي اللي بتعمليه دا والمحلسه دي
نانسي بدلع:وانتى مالك هوا انتي هتعلميني الادب
نور قربت منها وشدتها من شعرها..
وفي نفس الوقت البت كانت عالارض ونور فوقيها وبتضربها بكل قوتها وكل الجامعه اتجمعت حواليهم ونور برضو نازله ضرب فيها بكل غلها وجميله حاولت تشدها لكن برضو مفيش فايده 
نور:انا بقى هوريكي ازاي تعملى كدا وهحرمك تبصيله بس دا جوزي يختى انتى مفكراه سنجل هتشقطيه
جميله:حرام عليكي يا نور البت هتموت في ايدك
واحد راح لاحمد اللي كان قاعد مع أصحابه
_احمد الحق بنت عمك بتتخانق ماسكه نانسي عدماها العافيه
احمد:ينهار اسود دا فين الكلام دا 
_هناك في الجنينه
احمد جري وراح عند مكتب فارس
دخل من غير استىذان
فارس:انت حيوان يلا داخل كدا لى ومالك بتنهج كدا
احمد:الحق نور بتتخانق
فارس:اي انت بتهزر صح
احمد:والله ابدا تعالى معايا وشوف بنفسك
فارس راح معاه وراحوا لقو الناس كلها متجمعين
فارس قرب من التجمع دا واتفاجئ لما شاف نور ماسكه البت اللي كانت واقفه معاه من شويه وبتضربها وعدماها العافيه
قرب منها 
وشدها من عليها
فارس:نور اي اللي بتعمليه دا انتى مجنونه انتى مش عارفه انتى فين 
نور وهى بتاخد نفسها:هى اللي قليلة الادب ومش محترمه وحقى اضربها 
فارس بص لكل اللي واقف بعصبية 
وزعق:يلا كل واحد يشوف هوا بيعمل اي مش عاوز مخلوق هنا
وفي لحظه الكل خاف وبعد 
فارس بعصبية:انتى اي اللي بتعمليه دا 
نور:اسال نفسك ولا اسال الهانم اللي واقفه تتمرقع عليك 
وبصت لنانسي
نور بوحشيه:انتى عارفه لو شوفتك بترمشيله بس هعمل فيكي اي سبحان من نجدك من ايدي 
نانسي بعياط:والله لاشتكيكي وهقول لدادي عليكي يحبسك
نور :انتى ودادي وعيلتك كلها متهمنيش ووريني هتعملى اي 
جميله بأسف:معلش يا نانسي حقك عليا انا انتى عارفه برضو انها مراته مكنش لازم تعملى اللي عملتيه دا نور مش بتهزر
احمد بضحك:معلش يا نانسي اصلها بتحبه وبتغير عليه علشان تتعودي لما تيجي تشقطي واحد خدى بالك بعد كدا وتعرفي هوا متجوز ولا لا 
فارس:احمد!
وبص لنانسي انا اسف على الموقف البايخ دا بس تعويضا عن اللي حصل هتاخدي درجاتك كامله متقلقيش
نانسي بدلع:علشان خاطرك انت بس يا دكتور هسكت وهتنازل
وبصت لنور بقرف
لكن لو عليها هى كنت وديتها في داهيه
نور :داهيه تاخدك انتى يا بعيده
فارس بعصبية:نور خلاص بقى
نور من الخضه سكتت
فارس:يلا علشان نروح 
نور بعند:لا انا هفضل مع جميله اقضي معاها اليوم وهبقى اروح معاكوا بليل
فارس:لا هتيجي معايا 
نور:لا هفضل مع جميله
احمد:معلش يا فارس خليها مع جميله علشان تكون معاها وكدا انت عارف البنات
جميله:اه يا دكتور معلش خليها معايا 
فارس:تمام
وخد بعضه ومشي ونور الدموع اتراكمت في عينيها
احمد:معلش يا نور هوا اتعصب بس من المنظر اللي شافه
وضحك بس انتى اي ظبتيها البت مكنتش قادره تقوم من عالارض اه ياني من الغيره وعمايلها
وبص الجميله
يا ترا هتعملى كدا ولا
جميله بغل:طيب تبقى واحده تبصلك بس واتفرج
احمد : الحمد لله انا واخويا واقعين في بنتين هيعملوا عصابه بعد الجواز ضد البنات اللي هتبصلنا
نور وجميله في صوت واحد:طيب تبقى واحده تتجرا وتعمل كدا
احمد ضحك جامد ربنا يسترها علينا انا واخويا 
يلا بقى علشان اوصلكوا في طريقي
الاتنين مشيوا معاه
نور كانت حاسه انها غلطت في اللي عملته وأن فارس عمل كدا وزهق عليها علشان خايف عليها وقررت انها متصالحهوش الا لما يصالحها هوا
اه لا للعنف ضد المراة
!تعمل اللي هى عوزاه وتتصالح برضو عادي
وصلو البيت ودخلوا ونور سلمت على والدة جميله والاتنين دخلو الأوضه
جميله:ها هنعمل اي علشان نطفش العريس دا
نور:اصبري عليا بس 
طلعي انتى الفستان اللي هتلبسيه وانا هخرج اشوف امك مش هى عارفه برضو حوار 
جميله:اه وعارفه انى بحب احمد وبابا مصمم عالعريس دا مش عارفه عامله اي
نور:تمام
نور خرجت وراحت المطبخ لام جميله
نور بمرح:اي يا توتو بتعملى اي 
تحيه:تعالى يا نور يا بنتي  بعمل الغدا علشان العريس دا مش عارفه عمك مصمم عليه لي
نور:مش انتى عارفه أن جميله بتحب احمد 
تحيه:اه يا بنتى عارفه
نور:طيب هوا هيجي النهارده هوا وجدي بس لازم الاول نطفش العريس دا 
تحيه:ازاي 
نور:هقولك ....

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -