رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3 بقلم ميرفت محمد

رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3 بقلم ميرفت محمد


رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3 هى رواية من كتابة ميرفت محمد رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3




رواية ابن عمي هدي وياسين الفصل الثالث 3


هدي: لو سمحت ياعمي انا مش هقدر ومش هقبل بكدا سيبه يشوف حياته ويتجاوز اللي بيحبها وانا كمان اتحوز.... 
دخل ياسين عليهم زي البركان وقال بغضب: تتجوزي مين يارو*ح امم*ك 
محمد: في اي يا ياسين انت داخل عامل كده ليه 
ياسين بغضب: استني معلش يابابا واتجه الي هدي: كنتي بتقولي اي
هدي بخوف ولكن دارته وقالت بخوف: اي مش انت عايزنا نطلق كنت بقول لعمي اننا هنطلق
 ياسين بغضب: مانا عارف انه ززفت قولتي اي بعديه انك هتتجوزي 
هدي: ااه هتجوز اللي هحس اني بيحبني.. قاطعها صفعه جامده اوقعتها علي الارض من ياسين 
محمد بغضب:اي اللي انت هببته ده بتضربها انت اتجننت ولا اي انت مالك تتحوز تحت مش تحب انت مالك مش انت عايز تطلقها طلقها وروح اتجوز اللي بتحبها خلاص انا كنت غلطان لما جوزتكم لبعض اصلا يارتني ما عملت كده 
ياسين: هو انا لعبه في ايدك انت اي ييااخي شويه اتجوز هدي شويه لا طلق هدي شويه امك ما*تت وشويه لا امك عايشه انت ليييييه بوشين 
محمد بغضب وهو بيضر*ب ياسين بالقلم: اخرررررس اعرف كويس ان بتتكلم مع ابوووك 
هدي شهقت بصدمه عارفه ان ياسين مش هيسكت علي القلم ده 
ياسين بصدمه وهو ماسك خده متوقعش ان ابوه يمد ايده عليه : انت بتضربني تمام. ثم نظر الي هدي: انت والله ما هطقلك علشان وشوفي حياتك اووي . ثم ذهب وترك البيت
محمد بتعب: اعمل اي انا غلطت 
هدي: اهدي ياعمي احسن تتعب 
محمد: ياريت اتعب ياريت اتعب او حتي امو*ت احسن من اللي انا فيه 
هدي بدموع: متقولش كده انا مش ليا غيرك في الدنيا دي تعالي اطلعك فوقبل تستريح 
بقلمي ميرفت سعيد❤
عند ياسين 
ياسين بتفكير: في اللي مالك اديقت ليه لما قالت هتتجوز وتشوف حياتها... وانت هدايق ليه عادي.. اامااال مال في اي ضربتها ليه طيب وبعد ما قولتلها هطلقك رجعت في كلامي ليه.. اه انا كنت بقول كده عشان اعاند بابا بس علشان يعرف اني مش لعبة في ايده يقولي اتجوز اتحوز واطلق واطلق ايوه بس انا ليه كنت فرحان مش مدايق اني مش هطلقها
قطع تفكيره فتح الباب 
: ازيك ياحبيبي 
ياسين بضيق: ازيك يا بسمه 
بسمه" حبيبته": مالك ياحبيبي 
ياسين: مفيش 
بسمه: طيب هتتحوزني امته 
ياسين: مش دلوقتي 
بسمه بغضب: ليه ان شاءالله اي اللي يمنع مش انت طلقت الزفته اللي... 
ياسين : اقسم بالله نص كلمه بس عليها انتي حره
بسمه بصدمه: والله في اي انت حنيت 
ياسين: ببطلي استهبال 
بسمه بعصبيه: لا بقا في اي مالك النهارده في اي مش طايق مني كلمه ليه
ياسين : بسمه انا مش ناقص صداع 
بسمه: طيب ياسين تمام عن اذنك 
ياسين بضيق: اذنك معاكي 
ياسين وهو بيشتغل بيفكر فيها بيفكر في نظارتها لما ضربها نظرت العتاب والدموع في عنيها كان عايز يضرب نفسه علي اللي عمله فيها 
ياسين: اي يا ياسين في اي اهدي كده وبطل تفكر فيها وجه في باله بسمله وهي بتقوله( انت حنيت ولا اي) ابتسم تلقائيا ( لا انت وقعت😂) 
بقلمي ميرفت سعيد❤ 
في البيت ياسين رجع بتعب ودخل اوضه بس عدا علي غرفتها الاول كان عايز يطمنا عليها بس سمع .... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-