رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4 بقلم زولة وحيدة


رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4 هى رواية من كتابة زولة وحيدة
 رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية
 
جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4


رواية جحيم عاشقي تقى واسر بقلم زولة وحيدة




رواية جحيم عاشقي تقى واسر الفصل الرابع 4


في صباح يوم جديد 
عند تقى كانت بتبكي ع حياتها اللي فجأة بقت جحيم 
آسر دخل 
آسر بابتسامة :لسة مُصرة ع قرارك
تقى :اه 
آسر فك الحبل 
آسر :هتروحي معايا الشغل وهتكوني السكرتيرة بتاعتي يلا جهزي نفسك
بعد مدة في الشركة
آسر لتقى :عندي صفقة مهمة اليوم ماعايز أخطاء 
تقى :حاضر 
زياد دخل بسرعة
زياد :العميل وصل 
آسر :خليه يتفضل هنا 
زياد :اوكي
دخل العميل
آسر :اهلا أحمد المنصوري
تقى بصدمة:ب بابا
=================
عند هند 
هند :صباح الخير يابابا ياحبيبي 
الأب :عايزة ايه ياهند 
هند :ايه بصبح عليك بس
الأب :ماهو حبيبي دي وراها حاجة
هند :اه انا عايزة اروح ل ام تقى 
عمر(اخ هند) :مش هتروحي تاني ع بيت تقى 
هند :ليه ان شاء الله 
عمر :البنت امها في المستشفى وهي راحت تتجوز
هند :كدب 
عمر :قوليلي الحقيقة انتي بقا
هند :هي انجبرت ع الجوازة دي
عمر :ياسلاااام وانتي عرفتي منين
هند :هي قالتلي 
عمر بغضب :وكمان بتكلميها
هند :اه هكلمها لأنها صاحبتي وانا بعرف انه تقى مستحيل تعمل شي غلط الا لسبب
عمر :صدقيني ياهند تاني إذا كلمتي البنت دي انا هدفنك حية
هند :بابا هتخليني اروح ولا لأ 
الأب :مش هتروحي بعد اللي سمعته دة
هند : بعدين كلكو هتعرفو انكم ظلمتوها
عمر:هنشوف
================
عند تقى 
تقى بصدمة:ب بابا 
أحمد بص عليها باستغراب 
آسر :تقى في ايه
تقى :دة بابا يا آسر 
وطلعت صورة لابوها وامها مع بعض 
تقى بفرح:شوف
أحمد :انتي اسمك تقى أحمد 
تقى :اه
وجريت حضنته وانفجرت بالبكاء 
تقى :بابا انت وحشتني اوي
آسر بغضب :تقى اطلعي برا
تقى مسحت دموعها:مش هطلع يابابا الإنسان دة اتجوزني بالغصب وبيعذبني 
أحمد كان مصدوم
آسر مسكها من ايدها وبعدها عن أحمد 
أحمد :صح انك بتعذب بنتي؟ 
آسر بجمود :اه 
أحمد :انا هاخدها معايا يلا فك ايدها والا هرفع عليك قضية
آسر :عايز كام
أحمد :انت مفكرني هبيع بنتي ل واحد زيك
آسر طلع صك من جيبه 
آسر :اكتب الرقم اللي انت عايزه 
أحمد اخد الصك وطلع بفرحة
تقى بدموع :بابا ساعدني ياباباااااااااااا
آسر بغضب :اخرسي خالص 
واخدها ع القصر ودخلها على نفس الاوضة وربطها في الكرسي وفتح التكييف في أعلى درجة
وخرج
آسر للدادة :مش عايز حد يديها اكل أو يدخل ليها 
نرجس :بس يابني كدا هي هتموت
آسر بغضب :ومالو تموت... اصلا اللي زيها لازم يموتو
بقلمي زولة وحيدة 
================
عند ورد كانت طلعت من المستشفى ورجعت البيت 
ياسر دخل ليها 
ياسر بغضب :فين بنتك 
ورد :عند صاحبتها يابني.. عايز شي؟ 
ياسر :كذابة بنتك اتجوزت رجل الأعمال الشهير آسر المنشاوي 
ورد:انت اتجننت ولا ايه دة المدير بتاعها وهي بتكرهو ازاي هتتجوزه يعني واصلا تقى ازاي تتجوز بدون ما تقولي 
ياسر :لأنه بنتك طماعة بتجري ورا الفلوس
وخرج من البيت
ورد بصدمة :ازاي دة
ورد اتصلت على هند 
ورد :هند فين تقى 
هند في نفسها :شكلها عرفت الحقيقة
هند :تقى اتجوزت ياخالتي 
ورد :ط طب ازاي وليه 
هند حكيت ليها كل شي 
ورد:بس تقى عمرها ماعملت شي إلا وخبرتني
هند :ياخالتي كل شي حصل بسرعة حتى أنها ماخبرتني 
ورد :طب بتعرفي بيت آسر دة
هند وصفت ليها القصر
=================
في القصر 
ورد :أنا لازم ادخل بنتي جوة
الحرص :مش ممكن تدخلي يلا ارجعي بيتك 
ورد :بس... 
آسر :في ايه
آسر بصدمة:خالتي؟ 
ورد بغضب :فين بنتي 
آسر للحرص :خلوها تدخل 
ورد :قولتلك فين بنتي 
آسر :اتفضلي 
آسر اخدها على اوضة 
ورد :بنتي مش هنا 
آسر :ارتاحي انتي وانا هجيبها 
آسر راح بسرعة لتقى وفك الحبل 
آسر :مامتك هنا
تقى بفرحة:بجد 
آسر :ع فكرة عقابك ماخلص ولما تقابلي مامتك اوعى تقوليلها ع شي وإلا هقتلك وهقتلها 
تقى :حاضر 
آسر :روحي خدي دوش وغيري ملابسك واعملي كريم ع الجروح دي
بعد مدة عند ورد 
ورد بفرحة:بنتي ازيك
تقى جريت عليها وبقت تبكي
ورد :بنتي في ايه 
تقى :مفيش
ورد :تقى ليه انتي سخنة
تقى :تعبت شوية 
آسر كان واقف وبيبتسم 
ورد :بنتي انتي مبسوطة في حياتك دي
تقى بصت على آسر 
تقى :اه ياماما آسر بيعاملني بحنان وبيهتم فيني 
ورد بابتسامة :الحمد لله 
آسر كان مصدوم من تقى
آسر :اتفضلي ياخالتي الاكل جهز
ورد :لا انا هرجع البيت 
تقى :ماما هتسيبيني تعبانة كدا؟ 
ورد :ياحبيبتي انتي مش لوحدك معاكي جوزك
تقى بدموع:ماما ارجوكي خليكي معايا
ورد :بس يابنتي مينفعش اخلي البيت فاضي 
آسر :مش مشكلة انا وتقى هنروح معاكي نقعد يومين تلاتة دة بعد اذنك طبعا 
ورد :البيت مفتوح ليكو دايماً ياحبايبي 
آسر :نروح؟ 
ورد بابتسامة :يلا 
آسر ركب العربية
تقى كانت عايزة تركب ورا
ورد :هتخلي جوزك يركب لوحده؟ يلا اركبي معاه قدام
تقى :بس... 
آسر بمقاطعة :تعالي ياتقى 
تقى ركبت قدام 
في البيت
 ورد دخلت البيت
آسر :أنا اللي يقرر هنقعد كام يوم ولما ازهق هنروح 
تقى :حاضر
ياسر : نورتينا ياحبيبتي
آسر بغضب :ناااااعم


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-