رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5 بقلم رقيه محمد

رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5 بقلم رقيه محمد


رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5 هى رواية من كتابة رقيه محمد رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5


رواية سمر ومصطفي بقلم رقيه محمد


رواية سمر ومصطفي الفصل الخامس 5


مصطفي: اصبري بس يسجر في حاجه يبنتي انتي مكنتيس كده
مصفي ابعد عني وسبوني علي راحتي
خدني مصطفي من ايدي وخرجنا من الدار
طيب قوليلي في حاجه حصلت في حاجه متضيقاكي
من غير ما حاجه تحصل انا كنت جايه معاك ودلوقتي انت هتخطب ف شكلي مش هيبقي لطيف وانت معاك خطيبتك الي مش بتضيقني وانا مش مرتاحه انا همشي مشيت يدوب خطوتين وشدني من ايدي بغضب
انتي هبله بت انتي اعقلي شويه في اي هو عايزه تطلقي فتطلقي عايزه تيجي معاايا ف تيجي معايا عايزه تمشي ف تمشي اييييي فيييي ايييي
بصتله بصدمه استوعب كلامه 
بحده: دي حاجه تخصني  مجتش قلتلك تعال وديني 
مصطفي: اطلعي يا بنت الحلال فوق 
مش هطلع والي عندك اعمله 
مسكني بغضب ودخلني بالعافيه 
سبببني مصطفي سبنييييي 
اسكوووتي هو خلاص متجوز
بصتله بصدمه وضربته بالقلم مش انا تؤتؤ ده ايدي سحر زعقت وهو عيونه احمرت وضربني بالقلم 
انت بتضربني وفي ثانيه كنت ماسكه فازه علي دماغه انا فكراه هيوطي يلهووييي دي جت في دماغه بس ما اتكسرتش اصل انا مش بيج ياسمين مثلاً ده نا غلبانه دماغه اتعورت وبتنزف جامد 
الجد بعصبية: حاتو دكتور بسرعه
سحر قربت مني ومسكتني من شعري الي كان تحت الطرحه وشدته بقوتها وبقت تضربني بقوه 
-اعااا ابعدي عني 
قرب مصطفي بخوف وشالها من عليااا
حرفيا كان وشي كلو متخربش وشعري كلو باين وعضتني بنت العضا*ضه  
اتكلمت بعياط: والله منا بايته فيهااا
الجد بعصبيه:ده انتيالي ضرباه 
اتكلمت بعياط: انا مش هاجي تاني ...شهقه...دي ضربتني ومحدش فكر انه يشيلها عني ومسكت شنطتي وخرجت كان سعد بيعقم ل مصطفي الجرح 
رجعت تاني
مصطفى ..انا .انا اسفه انا فكراك هتوطي بالله عليك سامحني 
بصلي ولف وشه الناحيه التانيه
سمعت سحر ونا خارجه: كمان بتستقوي علي الرجاله مش كفايه انها أرض بور اه انا عرفت جوزها طلقها ليه اكيد مكنش طايقها
مش عارفة روح بيج ياسمين اشتغل ازاي ورجعت نطيت عليها ومسكت شعرها 
انااا ارض بور يا عر*ه الع*رر انا هوريكي انا مين كانت اخواتها البنات  بيشدوني من عليها ومصطفي جري عليا هو واحمد وسعد بيحاولوا يشيلوني من عليها   معرفش اي الي حصل غير ان حد من اخواتها ضربوني بنفس الفازه الي ضربت بيها مصطفي بلف قبل ما يغمي عليا الصوره متشوشه 
مصطفي بخوف: انتي سمعاني  .ركزي معاياا ونادي باسمي بصوت عالي بعد كده محستش بنفسي

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
8 تعليقات
إرسال تعليق
  • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:11 م

    تم

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:11 م

      تم

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:11 م

        تم

        إرسال ردحذف
        • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:11 م

          تم

          إرسال ردحذف
          • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:12 م

            تم

            إرسال ردحذف
            • غير معرف 14 يونيو 2022 في 2:12 م

              إرسال ردحذف
              • غير معرف 15 يونيو 2022 في 4:29 م

                تم

                إرسال ردحذف
                • محبة القرأءة
                  محبة القرأءة 15 يونيو 2022 في 4:58 م

                  جميله اوي ياريت لو سمحتوا تكملوا ومتتأخروش

                  إرسال ردحذف



                  وضع القراءة :
                  حجم الخط
                  +
                  16
                  -
                  تباعد السطور
                  +
                  2
                  -