رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6 بقلم مروه مرزوق

رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6 بقلم مروه مرزوق


رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6 هى رواية من كتابة مروه مرزوق رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6


رواية طفلتي رؤي ورامي بقلم مروه مرزوق


رواية طفلتي رؤي ورامي الفصل السادس 6


_يا أهل البيت أنا جيت حبيبكوا جه
الجد بضحك..............أهلا يا أحمد نورت امتى رجعت
أحمد بضحك...........من نص ساعة وخمس دقايق وتلاته و تلاتين ثانيه
الجد بابتسامه...... نورت بيتك يا حبيبي رامي وفهد هيفرحوا برجوعك
أحمد..... وأنا أكتر أنا طالع لرامي هخش افاجاة
الجد..... خد هنا يا عم انت رامي دلوقتي مينفعش تخش عنده
أحمد باستغراب......... ليه ليكنش مشغول وضحك
الجد بضحك........ لا هو مع مراته
أحمد بصدمة...... م م مراته هو رامي اتجوز دا مين اللي ما*ت ولا مين اللي اترفد ولا مين اللي أمه راضت عنه
الجد بضحك....... كل دا اهدي ايوه رامي اتجوز هبقي اقلك بعدين بس دلوقتي ارتاح
أحمد...... تمام انا هروح لفهد أصله وحشني
الجد بضحك........ مينفعش برده
أحمد بسخريه....... ليه ليكون اتجوز برده
الجد بضحك........ ايوه صح
أحمد 😑😑............. بتهظر مش كدا بقى فهد اللي بيكر*ه صنف الستات يتلم ويتجوز دا أنا غبت أسبوع بس ورجعت لقيت رامي وفهد اتجوزوا آمال لو غبت اسبوعين ايه كنت هاجي الاقيهم بقوا ابهات يعني
الجد بضحك............. هههههههه ارحمني اطلع على اوضتك وارتاح دا انت كا*رثه
أحمد بضحك.......ارتاح بقى بعد دا كله وارتاح يعني انا الوحيد اللي بقى مسنجل هنا
الجد....... أحمد اطلع على اوضتك
أحمد بضحك......... حاضر يلا سلام وطلع أحمد علشان يرتاح
علا بخوف....... رامي اكيد مش هير*حمني اكيد أنا لازم اعمل حاجة لازم
_خليني اساعدك أنا عندي خطه هتفرق بين رامي و رؤى وانتي تاخدي رامي و رؤى تمو*ت
علا بشر........ قولي
_******************
علا ضحكت بشر وخبث....... حلوه عجبتني الخطة دي باي باي يا رؤى و باي باي للعلاقة دي هههههههههههه
_خلاص نها*يتك قربت يا رؤى هههههههههههه
الكل نزل على العشا
أحمد بانبهار....... اوعي هما دول اللي قلبوا حال رامي وفهد
رؤى بهدوء..... وانت مين بقي
أحمد...... محسوبك أحمد القمر بتاع العيله دي وعمل حركت شاروخان المشهوره (😂😂😂😂ربنا يستر)
رؤى...... أهلا
ملك بضحك....... ايه ده مش دي حركت شاروخان 
أحمد...... ايوه هو
ملك..... انا بحبه أوي
أحمد حاول يستفز فهد
أحمد بضحك........ وانا بحبك برده
ملك انصدمت وفهد قام وراح ناحيه احمد
أحمد بضحك........ زي أختي طبعا، بس لاقي اللي مسكه من هدومه من ورا
أحمد بضحك....... مالك يا عم رمضان انت اهدي أنا كنت بهزر ايه مش بتهزر
فهد بغيظ.......... احمد والله لو ما قعدت محترم لهوريك الهزار على أصوله فاهم
أحمد بضحك........ خلاص فاهم فاهم
رامي.......... رؤى أنا عايزك في موضوع
رؤى....... تمام وراحت مع رامي
رؤى....... خير يا رامي
رامي بتوتر....... رؤى أنا عايز اقلك حقيقة كدا
رؤى...... حقيقة حقيقه ايه
رامي بتوتر........ أنا أنا انا
_رامي رامي، قاطع كلامهم شخص ما ورامي و رؤى راحوا يشوفوا مين
رامي بغضب....... انتي علا
علا بخبث.......... ايوه علا
رامي بغضب........... كويس إنك جيتي هنا برجلك جيتي لنها*يتك برجلك
علا بخبث......... هتــ...ــقتل ابنك بإيدك يعني
رامي بصدمة......... ابني
علا بخبث.......... ايوه أنا حامل رامي بابنك أنا حامل وانت لازم تتجوزيني وتتقبل الطفل دا
رامي بغضب....... حامل الزاي انتي
علا بخبث......... نسيت اللي حصل بينا ولا ايه يا رامي
رؤى بهدوء........ تحليل DNA وبعدها هنعرف مين اللي بيكد*ب انسب حل
علا بتوتر........... رامي انت ابو الطفل دا صدقني
ملك بتدخل.......... انتي ليه متوتر كدا من فكره التحليل طالما انتي واثقه خلينا نعمله عادي يعني طالما انتي واثقه
علا بتوتر......... وأنا اتوتر ليه رامي ابوه للطفل دا
رامي بغضب......... علا بطلي كد*ب
رؤى بهدوء............. رامي اهدي وإنني هتفضلي هنا موجوده لحد لما نتأكد من موضوع الحمل دا
علا ابتسمت بخبث لان الجزء الأول نجح وهتقعد مع رامي و رؤى في القصر
رامي بغضب......... بس يا رؤى
رؤى بهدوء....... رامي أنا عايزه اتكلم معاك شويه ممكن وراحت رؤى ورامي علشان يتكلموا و بعد مده رجعوا
رامي بهدوء...... تمام أنا موافق ان علا تفضل في القصر هنا قال كدا وطلع على اوضته هو و رؤى
وكل واحد طلع على اوضته وعلا ابتسمت بخبث للي جاي
رامي بغضب......... رؤى انتي الزاي عملتي كدا
رؤى بهدوء.......... عملت ايه
رامي بغضب....... خبيتي حقيقة زي دي ليه ليه
رؤى.............. تصبح على خير يا رامي أنا عايزه أنام هبقي اتكلم معاك في الوقت المناسب وراحت رؤى ونامت
رامي بص ليها بغضب ونظرت غموض
رامي في سره............. في حاجه مستخبيه وراكي يا رؤى وانتي مخبيه حاجة ومش راضيه تقولي وأنا هنعرفها مبقاش أنا رامي الأنصاري لو معرفتهاش وراح خادها في حضنه ونام والليله دي عدت بكل اللي فيها وجه الصبح
الكل كان متجمع على الفطار
علا....... رامي ممكن تاكلني
رؤى بصوت واطي........ ليه ايدك اتشــ...ـلت
رامي سمع رؤى وهي بتتكلم وحب يستفزها
رامي...... طبعا وبدأ يأكلها بايده
ملك............ رؤى ممكن نخرج النهارده اصلي أنا حبيتك جدا
رؤى بابتسامة...... تمام يا ملك أنا موافقه
رامي بغضب....... قرطا**س أنا قاعد علشان توافقي من غير ما تاخدي إذني
رؤى بصتله وسكتت و رامي اتغاظ منها ومن غير قصد كب كوبايه القهوه على ايد علا
علا بو*جع..... اااااااااه  ايدي اااااااااه
ملك بسخريه.......... ايه ده هو العقا*ب جه بسرعة كدا سبحان الله
رؤى بصت لعلا نظرة جعلت علا تغضب بشده
رامي...... قام وساب الآكل وطلع على اوضته و رؤى حصلته
رؤى بغضب........ انت ليه كنت بتاكلها
رامي بص ليها لاقي وشها كله احمر من كتر الغضب و الغيره كأنها اتغيرت ١٨٠ درجه عن اللي كانت تحت واللي كانت هاديه و وشها رايق
رامي ببراءه.......... هي اللي طلبت
رؤى بغضب.......... وانت يا مسكين سمعت الكلام ونفذت الطلب دلوقتي  تقولك طلقني هتيجي وطلقني و جات تمشي رامي شدها ليه ودفن وشه في عنقها
رامي بحب........... مستحيل واحد يبعد عن روحه يا رؤى مستحيل انتي بقيتي روحي دلوقتي ولا ألف واحده تقدر تحل محلك في قلبي انتي اللي سكنتي القلب يا حبيبتي
رؤى كانت متوتره من القرب دا ومن المشاعر اللي بتحاول تقاومها وتخبيها 
رؤى بتوتر وخجل......... رامي لو سمحت ابعد
رامي وما زال على وضعه........... حبيت اسمي اكتر دلوقتي تصدقي قوليه تاني كدا وبا*س خدها
رؤى توترها زاد........... رامي لو سمحت
رامي كان كالموغيب تمام
رؤى بخجل......... رامي مينفعش كدا رامي
رامي بحب............. رؤى أنا عايز اقلك على حاجة
رؤى بخجل من القرب اللي زاد........ طب ابعد و قول
رامي...... رؤى بصي في عيوني كدا
رؤى بصت في عيونه وسرحت فيهم وكذلك رامي سرح في عيون رؤى
رامي............ رؤى أنا بحبك بعشقك يا رؤى بقيت احب أيامي اكتر وبقيت اعشق الحياة لأنك موجوده فيها
رؤى كانت بتبص لعيون رامي لقت الصدق فيها و مشاعر صادقه فقررت تفضح مشاعرها ومتخبهاش
رؤى......... وأنا كمان يا رامي بحبك
رامي بفرحة....... بجد يا عيون رامي
رؤى بابتسامة......... بجد يا عيون رؤى، أنا حابه اقلك على حاجة يا رامي
رامي بحب........ حاجة ايه يا رؤى
رؤى بتوتر........ رامي أنا مكنتش مجنو*نه ولا كنت تعبانه
رامي بصدمة......... ايه
رؤى...... ايوه أنا كد*بت وكنت بمثل كدا
رامي بصلها بغضب وبعد عنها بس بدأ يقرب منها أكتر
رامي بغضب....................

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-