رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9 بقلم روفان

رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9 بقلم روفان


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة روفان رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية احببتها صعيدية تميم ورفيدة الفصل التاسع 9


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم بقلم روفان


رواية احببتها صعيدية رفيدة وتميم الفصل التاسع 9


داليا مين الزفته دي ي تميم
رفيده وقربت وحطت راسه ع كتفه وكملت بدلع: بقا انا زفته ي تيمو
تيم بلع ريقه بتوتر وبعدها عنه: الفاظك ي داليا لو سمحتي 
وبص لرفيده: روحي ولما ارجع حسابنا في البيت
رفيده بدلع: لا انا قاعده معاك لما تخلص ي حبيبي نروح سوا البيت وحش من غيرك
تميم في نفسه (يخربيت دلعك هو دا وقته): داليا استنيني هنا في امور لازم نتكلم فيها هركبها تاكسي وارجع وشد رفيده وراه
وقف تاكسي 
تميم: توصلها****
رفيده بغضب وحضرتك هتخلص اجتماعك ده امتي 
تميم: ملكيش دعوه يلا اطلع ي سطاا
رنا: استني ي تميم انا معاها
تميم: انتي كمان هنا ماشي لما ارجع بس 
في الداخل
تميم:افهميني ي داليا لازم اعاملها كويس امال اضربها يعني واقولها هطلقك علشان تروح تقول لجدي 
داليا: انت خايف منه كده لي
تميم: مش خايف بس ممكن يمنعني من الورث واحلامك الي انتي بنياها عليها تضيع وانا عاوزه احققهالك
داليا: بطمع بجد ي تميم
تميم بخبث: بجد ي روح تميم
داليا: طيب ي تميم بس ياريت تخلص بسرعه ي حبيبي لاني مش قادره شوفك معاها
تميم: مين قال بس ان انا معاها انا قلبي معاكي انتي 
في البيت
رفيده: شوفتي اخوكي عمل اي والله لاقتله
رنا: اهدي خليني اعرف افكر انت موتراني
رفيده: لا وسايب انه قاعد مع العقربه دي ويقولي حسابنا في البيت اااه هيشليني
رنا: دا انا الي هتشل منك 
هدي: مالكوا بتصرخوا لي 
رفيده بانفعال شوفتي ابنك ي هدي وعمايله متزعليش لما اقتلهولك
هدي بخضه تميم ماله تميم عمل اي
رنا: مفيش ي ماما هيا بس مضايقه علشان نزل اول يوم وسابها
هدي: معلش ي حبيبتي هو كان وراه اجتماع مهم في الكليه ولازم يحضره
رفيده: بخفوت اجتماع مهم ولا اجتماع سري مع العقربه دي ماشي ي تميم اما علمتك الادب
رنا: احنا هنطلع ي ماما رفيده تقيس الي اشترناه
هدي: وروني كده جبته اي 
رنا: تعالي ي رفيده قيسي الفستان ده وريه لماما
رفيده بصوت واطي بس ي رنا ده قصير واخوكي زمانه جاي 
رنا:  م يجي ي ختي هو حد غريب انا عارفه هو عايش معاكي ازاي قومي انجزي وفكي الطرحه وافردي شعرك
رفيده: حاضر براحه 
بعد فتره 
خرجت كانت لسه فستان اسود لبعد الركبه بشويه وكت وفارده شعرها اسود فحمي لحد ضهرها
رنا: يلهوووي اي القمر ده 
هدي: بسم الله مشاء الله اللهم بارك. شايفه مش العقربه الي بيحبها اخوكي
تميم بتصفير من وراهم: عندنا ضيوف النهارده ولا اي
رفيده قفلت باب الاوضه بسرعه
هدي: اخس عليك ي تميم كسفتها 
تميم: لا ودا يجي هروح اصالحها ودخل الاوضه
رفيده: اطلع بره انت اي الي دخلك عاوزه اغير
تميم بغمزه: لا م تغيريش الفستان حلو عليكي  
رفيده: اطلع بره ي تميم 
تميم وهو بيقرب منها: مش تقوليلي انك حلوه كده
رفيده: انت بتقرب لي اقف مكانك لتتحرق
تميم: بقولك م تقولي واحده تيمو زي المطعم
رفيده بتوتر من قربه: تميم ابعد لو سمحت
تميم: تؤتؤ
رفيده بخبث: طيب قرب ي تميم
تميم صرخ: اااااه ي بنت المجنونه

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-