رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13 بقلم غنوة حبيب
رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13 هى رواية من كتابة غنوة حبيب انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13
رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 11 و 12 و 13
زين بلهفة: غرااام وقرب وشالها
صهيب اتصل بالدكتورة وثواني ووصلت الدكتورة ودخلت لغرام للاوضة وبعد فترة خرجت
الدكتورة : مبروك المدام حامل
زين بفرحة؛ الحمدالله يارب الحمدالله
سمر : لللللللللوليش الحمدالله فرحتني باولاده قبل ما اموت الحمدالله
قاسم حضن ابنه: مبروك يا حبيبي
زين بدموع : يبارك فيك يا حبيبي
الكل نزل نحت وزين دخل عند غرام وقرب حضنها بدموع
زين : مبروك حبيبتي انا فرحان ان ابني منك انتي
غرام عيطت من الفرحة
غرام: يبارك فيك يا قلبي
_______________________________________________
اوضة عشق وصهيب في المساء
صهيب حضنها
عشق: مالك في ايه
صهيب: عايز ولد
عشق بتوتر : ايه انا يعني ...
صهيب بحنية : ما تخافيش انا وعدتك مش هعمل حاجة من غير رضاكي
عشق حضنته وبقت تتمسه فيه زي القطط: اوعدك هحاول
صهيب قرب وباسها واخدها فحضنه وناموا
________________________________________________
رعد: بابا عايز اقولك انا مش المفروض اطلق سلوى عشان النا ٣ شهور اظن كفاية كده مش عايز افضل رابط اسمي بيها
قاسم: حاضر يا حبيبي النهاردة اتكلم مع عمتك واقولها تيجي بكره
_______________________________________________
ايهم كان قاعد في الحدييقة لوحده جا رعد
رعد: قاعد لوحدك ليه؟
ايهم بابتسامة: ما فيش حابب اشم هوا
رعد: خبرني عنك ليك فترة كبيرة ما شوفناك
ايهم: ما فيش حاجة انا زي ما انا بس تعبان من الشغل اوي
رعد: طب ايه رأيك تفضل عندنا فترة تريح نفسك شوية
ايهم: اه بفكر في الموضوع
رعد؛ ممكن ما تفكرش بعشق لو سمحت عشان دي اسمها خيانة وربما هيحاسبك عشان عشق مش ليك انا فاهم عليك على فكرة
ايهم بلهفة: ما تقولش كده والله وربنا ما عدتش فكرت بيها ابدا من لما عرفت ان اتجوزت صهيب بعدين اكتشفت ان دا مش حب مجرد اعجاب ومجرد تعود عشان فضلت معانا سنتين
رعد: انشالله تلاقي بنت الحلال
________________________________________________
اليوم التالي جا المأذون وطلق رعد وسلوى وكل شخص رجع لحياته الطبيعية وعدا شهور وغرام بطنها كبرت وزين بيجبلها كل حاجة تتوحم عليها وصهيب مهتم بعشق اوي وبدأ عنفه معاها يخف اوي
صهيب: جهزي نفسك هاخدك افسحك النهاردة
عشق بفرحة: بجد الي فترة طويلة اوي ما خرجتش
صهيب: بجد يا قلب صهيب
عشق: بس الجرح قادر تمشي
صهيب بحنية: اه يا قلبي انا كويس
خرج صهيب وعشق واتعشوا في مطعم وهما راجعين
عشق بفرحة: ايه رأيك لو نزلنا مشينا شوية
صهيب: بأمر اميرتي انا 😉
نزلوا من العربية
صهيب بهدوء: تعرفي اني مرتاح ومبسوط اوي
عشق: انشالله تفضل كده على طول بس ايه السبب
صهيب: مبسوط عشان احنا سوا ومرتاح عشان مش خايف من فكرة انك بتحبيني او لا عشان انتي قولتيلي انك بتحبيني صح؟؟
عشق بكسوف: اه صح
فضلوا يمشوا واكلو ايس كريم لحد ما عشق بصت لبنت كانت لابسة لبس فاضح اوي والشباب قاعدين يبصولها
عشق بغيرة : صهيب يلا بينا نرجع الفيلا
صهيب باستغراب : ليه؟ مش كنتي حابة نفضل سوا؟
عشق : اه بس عاوزة ارجع
صهيب بص ناحية ما بتبص وشاف البنت وابتسم على غيرتها
صهيب بخبث : غيرانة يا بطة؟ 😉
عشق بجدية: لما اغار هغار من بنت محترمة مش من بنت بتعرض جسمها وانا جدا فخورة بالحجاب بتاعي
عشق بفخر من تربية عشق واحترامها: كل مرة بتخليني احبك اكتر
عشق: يلا بينا
رجعوا الفيلا وطلعوا للاوضة
عشق : هاخد شاور انا
صهيب: اوك انا هاخد شاور برا واصلي واجي
عشق دخلت وابتدت تعيط بحرقة انها بتحب صهيب بس مش قادرة تقرب منه ولما شافت البنت كدا خافت ان صهيب يخونها مع واحدة مش محترمة عشان هي تاخد فلوس واخدت شاور وخرجت لقيت صهيب مستنيها
صهيب قرب منها: مالهم عيونك؟ انتي معيطة؟؟
عشق بتهرب: لا لا بس عايزة انام
وراحت باتجاه السرير عشان تنام بس مسكها من ايدها
صهيب: مش هتنامي قبل ما تقوليلي مالك
عشق بدموع وعياط؛ انا بحبك
صهيب بابتسامة مسح دموعها: طب مالك ليه العياط ؟
عشق بدموع : النهاردة خوفت اوي 🥺🥺
صهيب بحنية: ليه يا حبيبتي
عشق: خوفت تخوني مع واحدة مش كويسة
صهيب ضحك: اه قصدك على البنت اللي شوفتيها؟؟🤣
عشق بدموع: اه🥺🥺
صهيب قرب وباسها بحنية وبعد لما اتقطع نفسها: بحبك انتي ومش عايز واحدة غيرك ف حياتي
عشق : وانا بحبك بس خايفة
صهيب قرب وحضنها : هكون لطيف معاكي اوعدك بس ما تعمليش حاجة وما تخافيش
عشق : ممكن نطفي النور ؟ 🥺وبصتله النظرة دي🥺
صهيب بحنية: حاضر يا عيون صهيب
صهيب طفى النور وقفل الباب ورجع حضنها و.......
يتبع ......
في الصباح صحيت عشق وشافت صهيب حاضنها وكانت فرحانة اوي ابتسمت وقربت باسته على خده وسترت جسدها العاري ودخلت تاخد شاور
صحي صهيب وسمع صوت في الحمام ف ابتسم وخرج ياخد شاور في الحمام اللي برا الاوضة ولبس هدوم البيت ورجع يستنى عشق
صهيب مسك التلفون
صهيب : الو
مجهول......
صهيب : عاوزك بخدمة
مجهول : ........
صهيب؛ .&&&&&&&&
مجهول : تكرم يا خويا خلال ساعتين هتكون جاهزة
صهيب: شكرا ليك
قفل صهيب وخرجت عشق من الحمام قرب صهيب وحاوط خصرها واخدها بقبلة رومانسية قبل ما يتكلمو حرف وبعد فترة بعد عنها
صهيب بحب: صباح الورد وصباح الحب وصباح العشق يا عشقي
عشق بكسوف: صباح الخير
صهيب : انتي عارفة ان مبارح كان احلى يوم فحياتي
عشق بصوت يكاد مسموع؛ وانا كمان
صهيب: يا لهووي على الرقة ...حضري شنطة هدومنا
عشق باستغراب: ليه هنروح فين؟؟
صهيب: شهر عسل
عشق بكسوف : حاضر
صهيب: عايز نكون ٣٠ يوم لوحدنا وبس ومش عايز حد يتكلم معانا هنقفل تليفوناتنا وممنوع نتكلم مع حد
عايزك انتي وبس
عشق بابتسامة ناعمة : حاضر
صهيب قرب باسها وعشق زقته : يلا ننزل نفطر
صهيب ما سمعش منها : عايز اكلك انتي مش عايز فطار وباسها واخدها للسرير ووووو ........
________________________________________________اوضة غرام وزين
صحيت غرام وما شافتش زين جمبها زعلت عشان النهاردة عيد ميلادها وهو مش فاكر دخلت اخدت شاور ونزلت تحت
غرام: صباح الخير
الكل: صباح النور
غرام: امال فين زين
قاسم: خرج من الصبح قال مشغول اوي
غرام بحزن؛ ااه
ايهم: تعالي نتمشى شوية لو حابة
غرام: اه اكيد يا حبيبي يلا
طلعوا غرام وايهم يتمشوا
ايهم بضحك : عارفة ان جوزك كارهني اوي ومستنيني اروح من عندكم بس انا مش هحققله الامنية دي وهفضل قاعد فوق قلبه 🤣🤣
غرام: كارهك ليه؟؟
ايهم : غيران عليكي مني
غرام ضحكت : اه صح عرفت ازاي
ايهم: سمعته مرة في المطبخ بقولك ما تضحكيش مع الزفت ايهم تاني 🤣
غرام بضحك: اه بس هو ساكت عشان قولتله انك اخويا ف الرضاعة فمش قادر يعمل حاجة🤣
ايهم: ليه قولتيله كنت عايز اغيظه اكتر🤣
غرام: حبيبي انت بتغيظه من هنا وانا يتنكد عليا من هنا طول النهار عشان كده قولتله عشان ارتااح🤣
ايهم: اه عندك حق 🤣
________________________________________________
اوضة صهيب وعشق
بعد فترة بعد صهيب عن عشق وهي سترت نفسها بالملاية بكسوف
صهيب بحب؛ هاخد شاور واستنيكي
عشق بكسوف : حاضر
صهيب بابتسامة باسها ودخل ياخد شاور
________________________________________________
نزلوا صهيب وعشق : صباح الخير
الكل: صباح النور
صهيب : امال فين زين؟؟
ندى: خرج من بدري على شغله
قاسم: ليه عايزه بحاجة؟
صهيب: اه عايز ياخدلي اجازة شهر
ندى باستغراب: ليه يا حبيبي
قبل ما يجاوب كان رن هاتفه باسم زين
زين: مش هتيجي
صهيب: لا كنت عايزك تاخدلي اجازة شهر وما تسألنيش ليه بعد شوية اتصل بيك اقولك ليه
زين: طب سلام
قفل صهيب ولاحظ ايهم وغرام داخلين من الحديقة واستناهم حتى دخلوا وقال متقصد بوجود ايهم
صهيب: والله يا ماما هاخد اجازة عشان هنطلع شهر عسل انا وعشق
ندى وسمر زغردو وقربت ندى وحضنت عشق: يا حبيبة قلبي انتي انا مبسوطة انكم مع بعض
عشق بابتسامة حضنتها
بعد فترة ..... كان صهيب وعشق خارجين للعربية
عشق : غرام تعاليلي شوية في المطبخ
وراحوا للمطبخ
غرام : عاوزة ايه يا حبيبتي
عذق طلعت بوكس شوكولا وادته لغرام
عشق: انا عارفة النهاردة عيد ميلادك واسفة لو مش هنحتفل بس ما بلحقش عشان صهيب وكده
غرام بدموع؛ انتي فاكرة؟؟
عشق بحب: طبعا فاكرة مش انتي اختي
غرام حضنتها وخرجت عشق بس قبل ما تخرج
ندى: عشق تعالي بسرعة نسيت اقولك حاجة قبل ما تروحي
عشق راحت مع ندى
وندى ادت عشق كيس
عشق: اي ده؟؟
ندى بخبث : افتحيها
عشق فتحتها وشهقت من الكسوف
عشق بسرعة:لا لا مش عايزة
ندى : يا هبلة لو ما لبستيهاش لصهيب هو هيخونك مع واحدة بتلبس منهم فهمي يا غبية
عشق بخوف: يعني ممكن يخوني ؟
ندى بخبث: اه طبعا عشان كده بقولك
عشق بسرعة؛ لا لا هلبسها اكيد
ندى ضحكت وحضنتها
________________________________________________
في المساء كانت غرام بتاكل شوكولا في المطبخ ونزلت لتحت بس كانت الانوار مقفولة وفتحت لما نزلت
الكل: كل سنة وانتي طيبة
غرام بفرحة؛ كنت فاكرتكم ناسيين
ندى واحمد؛ كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وربنا يخليلك جوزك
غرام قربت باست ايد اهلها واحتفلو مع بعض بس برضو كانت حزينة عشان زين مش موجود وهو دايما كان يحتفل بعيد ميلادها
عدا فترة ووصل زين للفيلا
زين : مساء الخير
الكل: مساء النور
زين وجه كلامه لغرام؛ انا هطلع الاوضة ما تطلعيش الا لما اناديلك
غرام باستغراب؛ حاضر
ا...............
زين خلص كل حاجة بالاوضة واخد شاور ونادى لغرام
دخلت غرام الاوضة وانبهرت بيها كلها بالون وورود وشموع وجو رومانسي جدا
زين قرب وحضنها ؛ كل سنة وانتي طيبة
غرام: بدموع ؛ كنت فاكراك نسيت وكنت زعلانة بجد
زبن: انسى نفسي وما بنساش اليوم ده
غرام حضنته؛ انا بحبك اوي
زين: وانا بحبك اوي اوي اوي
غرام: انا استغربت انك ما كنتش مع العيلة تحت وما احتفلتش بيا عشان كده زعلت
زين: انا كل سنة بحتفل بيكي مع العايلة بس المرة دي مميزة عشان انتي مراتي حلالي وحابب نحتفل لوحدنا وكن عايز اقولك اني بحبك اوي
غرام بدموع قربت وباسته
زين باسها من شفايفها وووووو......
________________________________________________
وصل صهيب وعشق للمكان وكانت عبارة عن شقة في حي جميل ونزلو من العربية وطلعو الاسانسير
وقبل ما يفتح الباب غمض عيون عشق بقماشة
ودخل بيها لاوضة النوم وقلعها القماشة
عشق بانبهار؛ وااااو ده كله ليا
( الاوضة كانت متزينة ورومانسية وكده يعني )
صهيب: ااه كله لعشقي
عشق حضنته : انا بحبك
صهيب باسها وحطها على السرير بس قبل ما يكمل عشق زقته
بعد عنها باستغراب: مالك ؟
عشق ؛ عايزة ادخل الحمام
صهيب : بتتهربي كاشفك
عشق : لا بجد عايزة اعمل حاجة
صهيب بتفهم بعد عنها
عشق اخدت الكيس ودخلت الحمام ولبست ال&& && وبعد فترة طلعت وهي مكسوفة
صهيب قام وقرب منها بانبهار: الجمال ده كله ليا؟؟
عشق وهتموت من الكسوف؛ طنط ندى قالتلي
صهيب ضحك بصوت عالي: اموت بالمكسوف انا بس هرجع هبوس ماما على النعمة دي😉
وقرب منها وووو....
بعد كام يوم على صهيب وعشق ف شهر العسل بتاعهم وفي يوم كان صهيب بيشرب سيجارة وعشق بتاخد شاور
عشق؛ يا لهوييي نسيت المنشفة
عشق فتحت الباب وقالت بصوت ضعيف
عشق: صهيب
صهيب : قلب وعيون صهيب
عشق من ورا الباب : لو سمحت انا نسيت المنشفة
صهيب بخبث: ااه يا يروحي هجيبها😉
اخد صهيب المنشفة واداها لعشق بس قبل ما تقفل زق الباب ودخل
عشق بصرااخ" اااااااااع يا سافل
وحاولت تداري جسدها بايديها
صهيب بخبث : ايه مالك عاوز اخد شاور مع مراتي ممنوع يعني ولا ايه؟؟
عشق سحبت المنشفة وحاوطت نفسها بيها: اه ممنوع يا قليل الادب ابعد كده
صهيب بغمزة : طب مانا شوفت كل حاجة مكسوفة من ايه؟؟ 😉
عشق شهقت بكسوف: يا ساف..... قطع كلامها بقبلة وزقها لبرا على السرير
صهيب وهو تايه بيها وهو بيقلع هدومة: هفرجيكي السافل ده هيعمل ايه وووووو.....
________________________________________________
غرام و زين 🔥💜
غرام كانت قاعدة زهقانة من الحمل
زين: الجميل سرحان بايه
غرام بابتسامة مزيفة: ما فيش يا حبيبي
زين: حابة نخرج مكان؟؟؟
غرام : لا يا حبيبي شكرا عايزة اقعد لوحدي شوية
زين : طب مالك بقالي فترة بحاول اتقرب منك وانتي زهقانة انتي مزعوجة مني من حاجة
غرام بنرفزة وصوت عالي شوية: مااا فيش بقولك ما فيش حابة اقعد لوحدي مالك عايزني اكون دايما باحسن صورة
زين بصلها بعتاب وخرج من الاوضة وغرام قعدت تعيط
________________________________________________
زين نزل لتحت مزعوج اوي
ايهم: مالك في ايه
زين ؛ ما فيش ايه رأيك نخرج نتمشى شوية مخنوق
ايهم وزين خرجو
ايهم : مالك في ايه؟؟
زين: غرام بقالها فترة مش طبيعية وانا مش حابب ازعلها عشان تعبانة من الحمل
ايهم؛ طول بالك عليها يا اخي هي مرهقة من الحمل وبس
زين : خير
________________________________________________
رجع ايهم زين للفيلا
طلع زين الاوضة
دخل وشاف غرام بتعيط
زين حاول يكتم مشاعره ودخل ياخد شاور من غير ما يعبرها وخرج
اول ما خرج ارتمت غرام فحضنه وعيطت
غرام بدموع: ارجوك انا اسفة دي هرمونات الحمل وانا مش قادرة اتحمل نفسي عشان كده اتعصبت اوي الفترة الاخيرة
زين حضنها بحنية : خلاص يا حبيبتي مش زعلان
غرام : اكيد مش زعلان ؟
زين : اه يا روح زين
غرام قربت وباسته وحضنته
زين حملها: يلا بينا استعنا على الشقى بالله
غرام بهمس: بالراحة ارجوك تعبانة
زين بهمس مماثل: ما تخافيش وقرب باسها ووو.....
________________________________________________
عشق كانت نايمة على صدر صهيب العاري والهدوء مخيم على الجو
صهيب وهو بيلعب بشعراتها : بحبك
عشق: وانا كمان
صهيب : عايز اجيب منك دستة عيال ونملي البيت بيهم
عشق بفرحة : وانا كمان عايزة نجيب عيال اوي ونعيش مع بعضنا لآخر العمر
صهيب ضمها لحضنه
________________________________________________
عدا شهور وايام وكل حد رجع لحياته الطبيعية لحد ما اجى موعد ولادة غرام وزين
غرام بتعب : زين انا بحبك لو ما خرجتش ترجوك قول لابننا اني بحبه وقوله انه احنا كنا بنحب بعض اوي
زين بدموع : هشششش ما تقوليش كده هيكبر معانا ونعيش سوا لآخر نفس بينا احنا التنين
دخلت غرام العملية والكل قاعد يعيط عليها وخايفين وزين ما هديش من العياط والخوف
بعد٣ساعات خرجت الدكتورة وهي حاملة طفل يجنن
الدكتورة بحزن : الحمدالله الطفل صحته كويسة بس المدام البقاء لله
الجميع : اييييه
زين بعياط : انتي بتقولي ايه اكيد مراتي كويسة ارجوكي ارجوكي
ندى بعياط ابوس ايدك ابوس رجلك ما تخليهاش تموت
لدكتورة : انا بعتذر بس القلب وقف وما قدرناش نعمل حاجة
زين ما تحملش ووقع اغمى عليه من الصدمة
صهيب: زيييين ....🥺
يتبع.......
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا