رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14 بقلم غنوة حبيب

رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14 بقلم غنوة حبيب



رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14 هى رواية من كتابة غنوة حبيب انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14


رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الاول 1 بقلم غنوة حبيب










رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الرابع عشر 14


صهيب: زييييين 
صحي زين بسرعة وهو عرقان ويلهث ( معلش بقى ما تشتموني 🤣) 
بص جمبه لقي غرام نايمة قرب وباسها بلهفة على كل وجهها وقرب من شفايفها واكلهم بعنف 
صحيت غرام بسبب مضايقته 
غرام بتحاول تزقه: مالك يا زين في ايه؟ 
زين بدموع: انتي كويسة ؟ 
غرام: اه يا حبيبي مالك؟؟ 
زين : شفت حلم مش كويس ابدا 
غرام: ممكن ما تعيطش 
زين حضنها بهدوء: بحبك 
غرام ابتسمت ؛ وانا كمان يلا ادخل خد شاور عشان عرقان وحرارتك مرتفعة شوية 
زين: اوك 
دخل زين اخد شاور وخرج وهو يدعي ربه انه يخليلة غرام وابنه يجي بخير وسلامة 
زين نام على السرير وحضنها بخوف ونامو فحضن بعض 
________________________________________________ عدا الوقت وجا معاد ولادة غرام( المرة دي بجد مش حلم🤣) زين ما قدرش يودع غرام عشان كان خايف اوي من الحلم اللي شافه قبل يومين 
صهيب قرب وحضنه: متخافش انشالله هتعدي 
زين  : انشالله 
عدا الوقت وخرجت الدكتورة تطمنهم على الببيبي وعلى صحة غرام 
زين: اقدر ادخل اشوفها؟؟ 
الدكتورة: بعتذر دلوقت لا بس هننقلها غرفة عادية بعد شوية 
نقلو غرام لغرفة عادية وابتدت تفوق من المخدر 
غرام بتعب: ز ز ي ن 
زين قرب وباس ايدها: يا عيون زين 
غرام : انا ب حبك 
زين باحراج من اهله عشان كلهم موجودين 
زين: احم وانا كمان 
غرام؛ انا موجوعة اوي  كله بسببك عارف لو بتقربلي مرة تانية هموتك 
زين باحراج اكتر: احم حبيبتي الحمدالله على السلامة 
عشق قربت منها وقالت بفرحة: بصي انتي جبتي نونو حلو اوي 
غرام : الحمدالله هنسميه قاسم ايه رأيك يا زين 
زين بفخر عشان هي فكرت باسم باباه ؛ اه طبعا يا حبيبتي 
قرب قاسم وباسها من راسها : ربنا يخليكي يا بنتي بس انا مش عايز قاسم انا عارف انك بتحبي اسم اسد عشان كده هنسميه اسد
غرام : لا يا عمي انا بحب اسمك انت 
زين: بابا انت بتقول ايه انا عايز اسمك 
قاسم: خلاص ولا مش عايز نقاش بالموضوع 
غرام: ربنا يخليك لينا يا عمي 
زين قرب وباس ايد باباه وخرجو من المشفى وزين كان مهتم اوي ب غرام 
________________________________________________
اوضةعشق وصهيب🔥💜 
صهيب :مش عايزة نونو صغير اجبلك ياه 
عشق ببراءة وفرحة: اه طبعا بحب النونو اوي 
صهيب ابتسم وقرب باسها بخبث   : طب ايه رأيك نجيب نونو صغير  ؟ 😉😉 
عشق بكسوف: خلااص انا جعانة 
صهيب : حاضر يا اميرتي هجبلك بيتزا 
عشق : يممممممم 
نزل صهيب وجاب لها بيتزا واكلها وخلصو 
عشق: عايزة اقولك حاجة 
صهيب : قولي يا قلبي 
عشق ": انا عايزة ارجع الجامعة
صهيب بنرفزة: ايه جاب السيرة دي دلوقت؟؟ 
عشق : انت مش بتوثق فيا وعارف اني ما بغلطش 
صهيب: اه طبعا انتي محترمة بس غيرك مش محترم عشان كده خايف عليكي 
عشق : يعني مش هتغير رأيك ؟
صهيب: اسف بس مش هغير رأيي واكيد مش بتزهقي عشان انا دايما بخرجك ومش عايز السيرة دي تتفتح مرة تانية لو سمحتي 
عشق بهدوء: ططب حاضر وقامت عشان تنام 
صهيب راح وراها وحضنها وباسها  وزقها على السرير وووو...
________________________________________________
في يوم  في المساء كل حد كان نايم  وعشق قاعدة تذكر بالاوضة لما وصلها رسالة 
مجهول.. جوزك صهيب اتصاب ودلوقت هو بالمستشفى 
عشق قامت بفزع ورنت على الرقم 
مجهول: الو 
عشق: انت بتقول ايه مستشفى ايه؟؟ 
مجهول: دا العنوان تعالي بسرعة .....
عشق زقت التلفون ولبست الطرحة ونزلت بسرعة وما حداش شافها عشان كلهم نايمين 
وخرجت ووصلت للمكان بس ما لقتش حد واول ما لفت شافت شخص قدامها 
عشق بصدمة؛ انننننت؟؟؟؟ 
________________________________________________
رجع صهيب من الشغل وهو جايب بوكس شوكولا لعشق وطلع الاوضة بس ما لقهاش نزل تحت وبرضو ما فيش اثر ليها راح وخبط على باب مامته 
صهيب بتوتر: ماما شوفتي عشق فين؟؟ 
ندى : لا هي مش هنا 
صهيب ؛ لا وانا خايف اوي هتكون فين دلوقت الساعة ١١ 
ندى: اهدا هثحي ابوك 
صحي صهيب الكل والكل قاعد متوتر وخايف عليها
 ايهم: طب ازاي نسينا كميرات المراقبة 
صهيب ركض بسرعة عشان يفتحهم واتصدم من اللي شافه 
صهيب بخوف : تتوقعوا راحت فين 
رعد : المفروض نشوف تليفونها 
طلعو كلهم واخدوا التلفون 
صهيب: اه يا ولاد ال&****** 
صهيب خرج بسرعة للعربية 
رعد وزين وايهم خرجو وراه 
________________________________________________
عشق بصدمة: انتتتت؟؟؟ 
احمد: اه انا فاكرة اني نسيتك تؤتؤ بتكوني غلطانة 
عشق: انت واحد مريض ازاي تعمل كده 
احمد: اه مريض فيكي انا بحبك انتي ليه ما قولتيلي انك متجوزة ها؟؟؟ 
عشق زقته: ابعد يا حيوان 
احمد مسكها من ايديها وكتفهم لورا 
احمد بهمس مخيف  : طيب انا بفرجيكي المريض ده هيعمل ايه دلوقت
عشق بدموع: ارجوك يا احمد انا كنت فاكرة نفسي زي اختك 
احمد بتغير مخيف قرب ومسح دموعها: لا لا ما تعيطيش انا بحبك ومش عايز اشوف دموعك دول 
عشق : احمد ارجوك 
احمد: بصي انا ما بحبش اشوف دموعك مش زي صهيب دايما يخليكي تعيطي عشان كده المفروض تكوني معايا انا مش هو 
عشق ضربته الم : انت واحد حمار وحيوان ابعد عن طريقي عايزة اخرج 
احمد بغضب زقها على الارض وقطعلها هدومها وباسها من شفايفها بس قبل ما يكمل كان الباب اتفتح بقوة 
صهيب بعيون زي الجمر قرب من احمد وحاشه عن عشق وفضل يضرب بيه 
ايهم ورعد وزين  مسكو صهيب : اتركه هيموت بين ايديك 
صهيب بصراخ: ااه ما انا عايزه يموت ال&&&*&***** 
ايهم : يا حيوان افهم روح غطي مراتك واحنا بنشوف الحيوان ده 
صهيب صحي بصدمة  على الكلمة وراح لعشق بلهفة : عشق انتي انتي كويسة ؟؟ 
عشق بتعب :اه 
صهيب قلع الجاكيت بتاعة ولبسها اياه وعدللها الطرحة وحملها للعربية 
زين وايهم ورعد حملو احمد واخدوه بالعربية للبوليس 
________________________________________________
صهيب ركن العربية
صهيب مسك وجه عشق بين ايديه: عشق انتي كويسة ؟؟ 
عشق: اه بس دايخة شوية 
صهيب بلهفة؛ ما تخافيش هتصل بالدكتورة 
صهيب مسك التلفون؛ واتصل بالدكتورة عشان تروح للفيلا 
________________________________________________عدا الوقت وسلمو احمد للبوليس والكل رجع على الفيلا ومستني قدام اوضة عشق 
خرجت الدكتورة بابتسامة: مبروك المدام حامل 
الكل فرح لصهيب وباركوله 
صهيب قرب من الدكتورة بدموع: بجد مراتي حامل؟؟ 
الدكتورة : اه 
صهيب بدموع؛ الحمدالله الحمدالله 
الدكتورة بحزن : بس .....
صهيب : اييييه انا مش عايز الطفل ده 
يتبع.....


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -