رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16 بقلم غنوة حبيب

رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16 بقلم غنوة حبيب



رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16 هى رواية من كتابة غنوة حبيب انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16


رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الاول 1 بقلم غنوة حبيب










رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل السادس عشر 16


صهيب : عششششق 
لبس صهيب هدومه ولبسها هدومها ونزل بيها للمستشفى وقاعد مستني وهو خايف
الدكتورة خرجت صهيب قام ليها
صهيب بلهفة: مالها حصل ايه 
الدكتورة: للاسف فقدنا الجنين والمدام دخلت ف غيبوبة مش عارفين هتفوق امتا 
صهيب بدموع: ارجوكي اعملي اي حاجة ادفع فلوس الدنيا كلها بس ارجوكي خليها تفوق 
الدكتورة بحزن: انشالله خير ادعي لربنا تفوق بخير وسلامة 
صهيب حاسس نفسه زودها اوي بس عشان الحضن ده بس ايه فايدة الندم بعد اللي حصل 
رجع صهيب للفيلا وقالهم كل اللي حصل بس قالهم ان الجنين مات بسبب الضرب مش بسبب الاغت**& صاب 
رعد قرب منه وابتدا يضربه بكل قوته وصهيب ماكانش بيقاومه وكانه عاوز يموت بجد 
رعد بصرااخ: انت واحد حيوااان عارف ان عشق عندها حق انت مريض نفسي انت مش طبيعي اللي يحب ما يأذيش بالطريقة دي 
زين قرب حاش رعد عن صهيب : اهدا شوية انشاله هتكون بخير 
رعد بغضب: افرض ان هي غلطت وحضنت ابن عمها كان المفروض بهدلة او قرصة ودن وخلاص مش هتعيدها انما ايه اللي انت عملته ده اييييه قتلت ابنك ورميتها ف غيبوبة انت همجي وساد&*ي وما ينفعش عشق تفضل معاك 
صهيب ووجهه كله دم  ودموع: والله انا ندمان 
رعد : ايه فايدة الندم ؟ استنى لما تفوق وهتشوف ازاي هحرق قلبك عليها ولو انت صهيب فرجيني هتعمل ايه 
صهيب تركهم وطلع الاوضة اخد شاور وخرج للمستشفى 
زين: اهدا شوية يا اخي مش المهم دلوقت ازاي تعاقبه المهم ان عشق تكون كويسة 
حازم : انا هروحلها اللي عاوز يجي معايا يلا بينا 
خرجوا كلهم لعشق بس ما استفادوش حاجة عشان ما شافوهاش والدكتورة قالت انشالله حالتها هتكون كويسة 
...عدا ٢٠يوم والوضع زي ما هو (((خلاااص كفاية نكد)))
________________________________________________
كانت غرام بترضع اسد دخل زين الاوضة وغرام اتكسفت وحاولت تداري نفسها بالملاية 
زين بخبث قعد جمبها : طب مالك مكسوفة ليه 
غرام باحراج : اا اه لا انا جعانة 
زين بضحك وخبث : طب ما انا شوفت كل حاجة 😉 
غرام ضربته على كتفه : سافل 
زين : اه تحبي اثبتلك 
غرام ؛ خلاااص لو سمحت 
زين بضحك : خلاص ما تتعصبيش هدخل اخد شاور نيمي اسد وجهزي نفسك 😉 
غرام بكسوف : حاضر 
دخل زين واخد شاور وخرج وهو لافف فوطة   لقي اسد مش موجود وعرف انها نيمته في اوضته  وهي نايمة على السرير 
زين بخبث : عارف انك صاحية 
غرام بكسوف : ايه 
زين قرب وقعد جمبها وباسها 
زين: وحشتيني 
غرام : وانت كمان وحشتني 
زين قرب وباسها ووو.....
                       _______________________
وضع صهيب زي ما هو تعبان وندمان ومش عارف يعمل ايه 
خبط باب الاوضة وراح فتح 
رعد : ايهم تحت عاوز يشوفك 
صهيب بغضب : ازااي تخليه يدخل هااا 
وركض عشان يهجم علين بس رعد مسكه 
رعد : هو جاية يتكلم اسمعه الاول 
ايهم : صهيب لو سمحت اقعد شوية 
صهيب قعد بغضب 
ايهم : عشق اكتر بنت محترمة في العالم كل القصة ان انا لما شوفتك فايت للفيلا اتقصدت ان انا اشد عشق لحضني عشان اخليك تغير عشان كنت غيران من معاملتك ليا اه صح عشق كانت معانا سنتين بس دا ما بيدكش الحق تتعامل معايا بالهمجية دي وانا جيت عشان اقولك ان عشق مش ذنبها انا اللي غلطت
....ثانية...ثانيتين....تلات ثواني ....من الصمت وكانت الكوباية مكسورة ف وجه ايهم وبقى ينزف من وجهه 
صهيب مسكه من لياقته وبغضب وصراااخ : يا حيواااان انا قتلت ابني وعذبت اللي بحبها واذيتها بس عشان غيرتك يا ابن ال$$$$** 
رعد حاشه بصعوبة : ايهم لو سمحت اخرج 
خرج ايهم من الفيلا وصهيب قعد يكسر كل حاجة 
رعد : خلااص كفاية هتستفاد ايه يعني 
صهيب بدموع قرب منه : مش انت دكتور نفسي ارجوك قولي اعمل ايه الندم مالي قلبي حاسس نفسي هموت من عذاب الضمير ارجوك يا رعد 
رعد حزن على حالة اخيه وحضنه 
رعد بحنية: ما تخافش انشالله الامور هتكون كويسة تعال معايا 
                           __________________
عدا شهر برضو والوضع زاي ما هو لحد ما رن تلفون صهيب 
الدكتورة : مبروك المدام عشق صحيت 
صهيب بلهفة نزل بهدوم البيت وخبر الكل والكل راحلها 
حازم : نقدر نشوفها ؟ 
الدكتورة: اه طبعا بس بهدوء لو سمحتم 
دخل الكل وبقي صهيب ورعد 
صهيب : انا خايف 
رعد : ما تخافش انشالله هتعدي 
واه عايز اقولك ما تضغطش عليها اي حاجة بتقولها اعملها ما تعندش راسك 
صهيب : حاضر 
دخل صهيب ورعد للاوضة 
عشق اول ما شافت صهيب ابتدت تعيط 
ندى قربت حضنتها : معلش يا حبيبتي 
صهيب قعد على ركبه ومسك ايدها بحزن 
صهيب : عشقي عشقي الاميرة انا بحبك انا ندمان ارجوكي سامحيني انا مستعد اعمل اي حاجة عشان تكوني مرتاحة وتسامحيني ارجوكي 
عشق بصتله بدموع وصوت منخفض: اي حاجة ؟؟ 
صهيب: اه والله 
عشق: طلقني 
يتبع.......



انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
3 تعليقات
إرسال تعليق
  • غير معرف 2 يوليو 2022 في 3:00 م

    تم

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 3 يوليو 2022 في 4:41 م

      تم

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 4 يوليو 2022 في 8:04 ص

        باقي الراوية

        إرسال ردحذف



        وضع القراءة :
        حجم الخط
        +
        16
        -
        تباعد السطور
        +
        2
        -