رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3 بقلم رنا سعيد


رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3 هى رواية من كتابة رنا سعيد اوقعت في عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3



رواية عشق ام انتقام رنا وادهم  بقلم رنا سعيد







رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الثالث 3


ادهم:احم احم الف سلامه عليكي 
رنا بدموع:جاي ليه وجبتني هنا ليه كنت سبيني اموت علي اقل ارتح من قر"فك دها 
ادهم اتصدام من كلامها واقتر"ب منها
ادهم ببتسامه خبيثه:تؤ تؤ انتي مينفعش اسيبك تموتي عشان لسه مخدتش حقي منك ياريري 
رنا بنظرات احتقا"ر:مش قدرها اصدق ان دها ادهم حبيبي الواقف اقصدي 
ادهم ببتسامه خبيثه:يلا قومي عشان هنمشي 
ودكتوره فجاء داخلت 
الدكتوره ببتسامه واقتربت من رنا وشالت من ايدها المحاليل 
الدكتوره ببتسامه:عامله اي يامدام رنا 
رنا ببتسامه وبتقوم من علي سرير:الحمدالله 
رنا وقامت من علي سرير و واقفت وحست بدوخه وكانت هتقع بس ادهم كان اسرع منها ومسكها 
ادهم:انتي كويسه 
رنا بدوخه اكثر:ا اها كويسه بس حاسه بدوخه شوي
ادهم بيزعيق:شوفيها يادكتوره مالها 
دكتوره:متخافش دها الطبيعي تحس بدوخه شوي من اثار البنج 
ادهم:امممم 
ادهم شالها والدكتوره اديت لي ادهم وراقه 
الدكتوره:الروشته مكتوب فيها علاج عشان يساعد علي تخفيف الجرح بسرعه وكمان فيها علاج مقويات عشان يساعد علي تعويض الدم الخسرته 
ادهم:ماشي يادكتوره عن اذنك 
وادهم مشي برنا وركبها السياره في الخلف واعقد جمبيها واخدها في حضنه واحمد مشي بيهم
ادهم:اقرب صيدليه تقبلك انزل وخد الروشته دي وجيب العلاج الا فيها تمام 
احمد:تمام والشغاله عامله اي دلوقتي 
ادهم:بخير 
احمد:بجد انت قلبك طيب اوي ياباشا بتهتم حتي بالشغالين  
 الاعندك 
ادهم:يلا انزل في صيدليه اهيه 
واحمد اخد الروشته من ادهم ونزل وداخل الصيدليه 
رنا بتعب ومغمضه عينها ونايمه في حضن ادهم 
رنا:هو انت ليه بتعملني كده ياادهم وليه مش عايز حد يعرف الا انا مراتك ليه ممكن تجواب 
ادهم:رنا اسكتي وبلاش اسالها دلوقتي انتي مش شايفه نفسك عامله ازي 
رنا بدموع وبشهق:مش من سببك  
واحمد واصل وراكب سياره 
احمد:اتفضل ياباشا العلاج اهو 
ادهم واخد العلاج منه 
ادهم:ماشي يااحمد شكرا 
احمد:العفو ياباشا 
واحمد مشي بيهم وبعد فتره واصلوا القصر 
وادهم كان شايل رنا ورنا راحت في نوم عميق في حض"نه 
وادهم كان طلع بيها علي فوق بس ايمان نادت عليه
ايمان:مالها ياادهم يبني 
ادهم:وقعت من علي سلم 
ايمان بخضه و بشقهه:هو الد"م الاكان علي السلم والارض كان منها هيا 
ادهم:ايوه 
ايمان:ياعيني عليكي يابنتي بس اي خليها تطلع فوق دي 
ادهم:كانت بجبلي مياه فا هي نزلها وقعت 
ايمان بزعل:اها طب داخلها اوضتها يبني 
ادهم:امممم 
ادهم مشي برنا و داخلها اوضتها  
ادهم:خلي بالك منها ياداده ايمان انا طالع انام انا بقا 
وخدي العلاج دها يبقا خليها تخده في مواعيده تمام 
ايمان:ماشي ياحبيبي ربنا يبارك فيك يارب ويخليك لينا ياقدر ياكريم 
ادهم ببتسامه:يارب 
وادهم مشي وطلع علي اوضته وفتح الباب 
ادهم بصدمه:هو انتي لسه موجوده 
البنت واقتر"بت منه وحض*نته وبعدت عنه
البنت وبدل"ع:هو انا اقدر امشي من غير مااقولك ياحبيبي 
ادهم واقل"ع قمي"صه ونام علي سرير وبقا عا"ري الصد"ر 
البنت اقتر"بت منه ونمت في حض"نه 
البنت:حبيبي مين دي الا فتحت الباب علينا وبصت عليك بصدمه و
ادهم بمقاطعه:ملكيش فيه انتي هنا وبس لي مزا"جي 
البنت:امممم
ادهم ببتسامه خبيثه وبيلعب في شعرها:ايوه بقا مش هتفكرني احنا كنا بنقول اي قبل ماالباب يتفتح علينا 
البنت بضحكه رنانه وميصه:من عنيا 
ادهم بضحكه:ايوه بقا 
وفجاء الباب خبط علي ادهم 
ادهم وقام يفتح 
ادهم ببتسامه:ثواني وجايلك ياحياتي بس اشوف مين المتخ"لف البيخبط عليه دلوقتي  
ادهم وفتح الباب 
ادهم بصدمه:ر رنا 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-