رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد
رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4 هى رواية من كتابة رنا سعيد اوقعت في عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4
رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الرابع 4
ادهم ببتسامه:ثواني وجايلك ياحياتي بس اشوف مين المتخ"لف البيخبط عليه دلوقتي
ادهم وفتح الباب
ادهم بصدمه:ر رنا
رنا ببتسامه:ادهم انا ج
وفجاء قاطعها صوت البنت جايه عليهم واتشعل"قت في كتفه ادهم
البنت ببتسامه وبدلع:ادهم حبيبي في اي ومين دي اها مش دي ال جت من شوي وفتحت علينا الباب وطلعت تجري
صح
رنا وبصت عليها من فوق لتحت وكانت ترتدي قمي"ص نو"م لونه احمر رنا ودمعه نزلت منها ومسحتها بسرعه
ادهم ببتسامه:دي ياحبيبتي الشغاله الجديده
البنت ببتسامه:اها شغاله خا"دمه يعني في قصرك صح
ادهم ببتسامه:عليكي نور ياقلبي عايزه اي ياانسه رنا
رنا بوجع:كنت جايه عشان اديك الفلوس حق العلاج اتفضل
ادهم بمقاطعه:لا مش عايز حاجه انتي اتاذيتي هنا في قصري وانا من حقي اتحمل كل حاجه يلا عن اذنك
وادهم قفل الباب في وشها ورنا اعقدت علي السلم وفضلت تبكي وفجاء باب ادهم اتفتح وهو نزل شافها اعقدها علي السلم
ادهم:اعقدها هنا بتعملي اي
رنا ورافعت وشها وعينها حمرا ومسحت دموعها بسرعه
ادهم:بقول بتعملي اي هنا
رنا وقامت وكانت هتنزل بس ادهم مسك ايدها
ادهم بحده:كلتي
رنا بحده:اها كلت وكلت كتير اوي كمان عن اذنك
رنا وبعدت ايدها وطلعت تجري علي تحت وداخلت اوضتها ورزعت الباب بقوه واعقدت وراها الباب وفضلت تعيط
رنا بصريخ بدموع:اعاااااا اعاااااااا اعااااااا ليه كده يارب ليه ادهم بيعمل معايا كده هو انا عملت اي عشان ادهم يعمل معايا كده ادهم بيخوني يارب مع واحده في ليله داخلتنا بدل ماانا مراته حلاله المفروض اكون معها لا جايب واحده في الحر"ام مكاني وبيخو"ني معاها ادهم كسرني وجعني اوي يارب اعاااااا اعااااا اعاااااا اعااااا
فجاء الباب خبط عليها رنا ومسحت دموعها وقامت فتحت
رنا بحده:نعم
وكان ادهم وجايب ليها اكل في صينيه وكوباية عصير تفاح
ادهم:اتفضلي خدي الاكل ويلا كلي
رنا بحده:قولتلك كلت انت مش بتفهم عربي ولا اي
ادهم بضحكه:لا بفهم فرنساوي
رنا بحده:طب عن اذنك
وكانت لسه هتقفل الباب في وشه بس ادهم فتح الباب وداخل وضع الاكل علي ترابيزه صغيره
ادهم:اعقدي يلا كلي انا عارف انك مش اكلتي حاجه من الصبح وانا مش ناقص يغم عليكي او يجرالك حاجه و اجري علي المستشفي تاني انا عايز بقا اقضي ليله سعيده مع حبيبتي جومانه ومش ناقص اقرفك بقا كل شويه عليه وياريت بقا ماشوفش وشك تاني فوق مفهوم ومتنسيش تاخدي علاجك في وقته ماشي ياجميل
وسيبها وخرج
رنا ودموعها نزلت وذهبت قفلت الباب عليها وذهبت علي سرير واخدت علاجها بدون ماتاكل وقرارت انها تنام وبالفعل بعد تفكير طويل ذهبت في نوم عميق
الصباح جديد علي ابطالنا
ادهم اعقد بيفطر علي سفره
ادهم:داده ايمان اومال فين الشغاله الجديده رنا انا مش شايفها لحد دلوقتي ليه وهي اخبارها اي
ايمان:انا بخبط عليها ومش بترد وفتحت الباب ولقيتها نايمه
ادهم:اممممم
وادهم فطر وخلص الفطار وذهب الي النادي
ادهم:هاي يازفت
يوسف:هاي يانيله
ادهم وضربه في كتفه:انا نيله ياحيوان
يوسف وبيمثل انه اتاثر من الضربه:ايدك تقيله ياادهم باشا
ادهم بضحكه:عملت تمارين رياضه ولا لسه
يوسف:لا مش عملت اعقد مستنيك عشان نعمل سوا
ادهم:طب يلا قوم
وبعد فتره ادهم ذهب الي القصر
ايمان:انت جيت ياادهم
ادهم:ايوه ياداده هي لسه انسه رنا نايمه
ايمان:انا مرضتش اخبط عليها تاني قولت اسيبها نايمه لما هي تصحا براحتها
ادهم بقلق وفي تفكيره:معقول نايمه كل دها دها نوم خفيف وبتصحا بداري حتي
ادهم:طب روحي شوفيها وخليها تصحا عشان عيزها
ايمان:ماشي
ايمان ومشيت وخبطت عليها ومش بترد فتحت الباب وداخلت
ادهم وبيكلم في تليفون
ادهم:اها واصلت
وفجاء سمع صوت صريخ ايمان
ايمان بصريخ:ااااااادهم الحقني رنا مش بترد عليا خالص
ادهم تليفون وقع من ايده وطلع يجري وداخل الاوضه
ادهم بصدمه ووووو
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا