رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد


رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5 هى رواية من كتابة رنا سعيد اوقعت في عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5



رواية عشق ام انتقام رنا وادهم  بقلم رنا سعيد




رواية عشق ام انتقام رنا وادهم الفصل الخامس 5


ايمان بصريخ:ااااااادهم الحقني رنا مش بترد عليا خالص 
ادهم تليفون وقع من ايده وطلع يجري وداخل الاوضه 
ادهم بصدمه و جري علي رنا 
ادهم ومسك ايدها بايد ويده التانيه بيضربها علي وشها بخفه:ررن نا فوقي 
واهم عينه جات علي علاج رنا ومسك العلاج وشافه و عرف ال جنا اخدت من العلاج وعينه جات علي صينيه بتاع الاكل لقها الاكل لسه زاي ماهو وماكلتش منه حاجه 
ادهم بعصبيه وقام من جمبيها:غبيه يارنا 
ادهم واتصل بدكتور
ادهم بعصبيه:ماشي خمس دقايق بكتير وتبعتلي دكتوره تكون عندي في قصري هنا مفهوم 
الدكتور بخوف:مفهوم 
وادهم قفل السكه 
ادهم:داده ايمان خدي الاكل دها وحضري الغدا واعملي عصير جوافه ماشي 
ايمان:ماشي 
ايمان مشيت وادهم طلع برا الاوضه واعقد في الصالون ولع سيجاره واخد نفاس طويل واتنفث بضيق ودكتوره داخلت وادهم طفا السيجاره  
البواب:ادهم باشا الدكتوره واصلت اهيه 
ادهم:اممم اتفضلي يادكتوره
والدكتوره داخلت وادهم فضل مسنتي برا الاوضه 
وبعد فتره الدكتوره خرجت 
ادهم بلفهه:طمنيني يادكتوره 
الدكتوره:المريضه اغم غليها نتيجه اخدت العلاج بدون ماتاكل اي شي وطبعا فضلت ثمان ساعات في اغماء 
ولو انت ماتصلتش في الوقت المناسب كانت المريضه هتخسر حياتها وانا علقت ليها محاليل وشوي كده وهتفوق 
اول ماتفوق خليها تشرب عصاير وتاكل كويس اوي تمام 
ادهم:ماشي يادكتوره شكرا 
الدكتوره:العفو 
والدكتوره اخدت حسابها ومشيت وادهم فتح باب الاوضه وداخل عند رنا واعقد جمبيها علي سرير 
ادهم ومسك ايدها وباسها ورنا فتحت عينها ببطيء 
رنا بدموع وبصوت بين عليه التعب:لسه بتحبني ياادهم 
ادهم وساب ايدها وقام واقف وبعد بعيد عنها بضع خطوات
ادهم:احم احم الف سلامه عليكي اي 
رنا بدموع وبتعب:جواب 
ايمان وداخلت عند رنا عشان كان الباب مفتوح فاداخلت علي طول 
ايمان: الف سلامه عليكي يارنا 
رنا ببتسامه:الله يسلمك ياداده ايمان 
ايمان:طب انا هروح اجبلك بقا تاكلي وكوبايه عصير كده ليكي ياقمر تشربيها 
رنا ببتسامه:لا تسلمي انا مش جعانه 
ادهم بتداخل
ادهم بحده:هاتي ليها الاكل والعصير ياداده ايمان 
ايمان ببتسامه:ماشي 
رنا:لا مش عايزه اكل لما اكون جعانه هقولك هاتي اكل علي طول 
ايمان:ماشي 
ادهم بحده:انا قولت هاتي الاكل انتي تسمعي كلامي انا مش كلامها هي 
ايمان:حاضر 
وايمان مشيت
رنا:خايف عليها 
ادهم بحده:لا 
رنا بتعب:اومال بتعمل كده ليه 
ادهم بعصبيه:هو انتي حتي وانتي تعبانه مبتفصليش كلام 
وايمان داخلت بالاكل والعصير 
ادهم اخد منها صينيه وضعها علي ترابيزه 
ايمان ومشيت والمحلول خلص وادهم ذهب وشال ابرة المحلول من ايد رنا 
ادهم:يلا اعدلي نفسك كده عشان تاكلي 
رنا:قولت مش هاكل 
ادهم بعصبيه:انتي عايزه تموتي انتي مش كلتي حاجه من امبارح وخدي العلاج من غير ماتاكلي واغم عليكي ثمان ساعات يعني لو مش اتصلت بدكتوره في الوقت المناسب 
كنتي هتخسري حياتي انتي عايزه تموتي مش خايفه علي امك وستك لو عرفوا انك جرالك حاجه هيحصلهم اي الاكل اهو مش عايزه تاكلي براحتك ماتاكليش بس فكري في امك  وستك الا مش ليهم غيرك في الدنيا عن اذنك 
وادهم مشي وطلع علي اوضته ورنا فضلت تفكر وقامت وبدات تاكل 
في اوضته ادهم 
ادهم بيكلم ام رنا
ادهم:الو يا امي ايوه رنا بخير
المتصل:____________
ادهم:حاضر اخليكي تكلمي ثانيه بس خليكي معايا 
وادهم نزل تحت وداخل اوضتها
ادهم:رنا امك عايزه تكلمك اتفضلي 
رنا:امي هات الفون
رنا واخدت التليفون 
رنا:الو ياماما اخبارك اي وستي عامله اي وحشتوني اوي 
:احنا تمام ياحبيبتي انتي اخبارك اي طمنيني عليكي 
رنا وبصت علي ادهم بتعب ووجع ووو 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 4 يوليو 2022 في 4:57 م

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -