رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10 بقلم غنوة حبيب

رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10 بقلم غنوة حبيب



رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10 هى رواية من كتابة غنوة حبيب انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10


رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الاول 1 بقلم غنوة حبيب










رواية انت ملكي فقط عشق وصهيب الفصل الـ 8 و 9 و 10


الدكتورة: الحمدالله العملية نجحت بس محتاجة راحة ف البيت وتقدروا تخرجوها المسا
الجميع : الحمدالله يلا بينا 
ورجعوا كلهم المسا  للفيلا وطلع كل حد اوضته 
________________________________________________
اوضة غرام وزين 💜🔥
غرام : انشالله بقيت كويس 
زين: اه الحمدلله 
غرام : اعملك حاجة قبل ما ننام 
زين : اه عاوز اكل 
غرام: حاضر لحظة بس 
زين : لا لا ما فهمتيش انا قصدي عاوز فراولة 
غرام باستغراب : بس انت ما بتحبش الفراولة 
زين : ااه يا ربي متجوز غبية 
احم قصدي عايزك يا فراولتي😉 
غرام بتوتر : اه ام انا عايزة انام
زين : لا مش هتنامي ومفيش نوم قبل ما تقوليلي ليه كل ما اقربلك تحاولي تبعدي مش انتي اديتيني فرصة نعيش مع بعض؟؟ 
غرام: انا مش ببعد
زين قعد وسحبها لحضنه: لا بتبعدي قوليلي لو مزعوجة من حاجة انا جوزك ومن حقك تقوليلي مش هزعل 
غرام قربت وهمست في اذنه بكسوف 
غرام بهمس: انت بتوجعني وببقى يومين مش قادرة اتحرك 
زين اطلق ضحكة يمكن الفيلا كلها سمعته 
غرام دمعت : انت بتضحك عليا 🥺 
زين بحنية مسك وجهها : لا يا قلبي بلاش دموع 
غرام: ابعد🥺 
زين بحنية : لا مش هبعد وبعدين اكمل بخبث😉 : قولتيلي بوجعك صح 😉😉 طب ما تقولي كنت جبتلك دوا او حاجة تريحك 😉
غرام دفنت نفسها فحضنه بكسوف 
زين: يا لهوي عالرقة 
طلعها من حضنه واخدها بوسة طوييلة وبعدين بعد عنها  
زين برغبة : طب اعمل ايه انتي اللي تتاكلي ما اقدرش اكون لطيف معاكي بس هحاول 
غرام بصتله النظرة دي 🥺 
زين: قرب وهمسلها : اوعدك والله هكون حنين ما تعيطيش 
وسحبها ووو... 
________________________________________________
اوضة عشق وصهيب 💜🔥 
صهيب ببرود  :بكره هاخدك للدكتورة جهزي نفسك 
عشق ببرود مماثل : اوك 
صهيب تنرفز من برودها: ايه يعني اوك؟؟ 
عشق : عايزني اقولك ايه يعني قولتلي هنروح وانا قولتلك اوك فين الغلط مش عارفة 
صهيب : طب ماشي وطلع للبلكون يدخن سيجارة وعشق نامت عالسرير وثواني وغفيت وبعدها دخل صهيب واخدها فحضنه وناموا 
________________________________________________
اليوم التالي💜🔥 
زين صباح الخير 
الكل: صباح النور 
زين قرب وباس ايد مامته : عاملة ايه دلوقت يا حبيبتي 
سمر : الحمدالله يا حبيبي 
زين وصهيب : احنا رايحين للشغل السلام عليكم 
الجميع : ربنا معاكم 
وراح رعد للمشفى وعشق قعدت تدرس بالبيت زي العادة 
في المساء اتصل صهيب ب عشق 
صهيب : جهزي نفسك جاي اخدك 
عشق : حاضر 
نور : حبيبتي رايحين فين؟ 
عشق بكذب : ما فيش بس صهيب حابب يجبلي هدوم 
نور : متأكده ما فيش حاجة ؟؟ 
عشق : متأكده يا ستي يلا انا رايحة البس عشان ما اتأخرش 
ندى وسمر : ربنا معاكم 
________________________________________________
في العيادة خرجت عشق وكان صهيب مستنيها برا وهي هتموت من الخوف 
صهيب: مشي الحال؟؟ 
عشق: اه 
ورجعوا للفيلا وطلعوا الجناح 
صهيب : قالتلك ايه الدكتورة يعني تعملي ايه؟؟ 
عشق مدتله ورقة : دي عطتني ياها 
انا داخلة اخد شاور وهربت منه بسرعة 
فتح صهيب الورقة وابتسم بخبث وراح طفى النور وجاب شموع لون احمر وحطهم بسرعة قبل ما تخرج عشق وقاعد مستنيها 
خرجت عشق لابسة بيجامة ميكي ماوس وشكلها طفلة 
استغربت من الاجواء 
اجا صهيب وحضنها من الخلف 
صهيب : بحبك 
عشق ماتت خوف من الكلمة 
لفها ليه عشق: ايه دا ؟ 
صهيب: عارف بتحبي الشموع عشان كدا جبتهم 
عشق : عشاني؟؟ 
صهيب بحنية: اه طبعا عشان بحبك ومستني اليوم دا من زمان  وسحبها 
قرب صهيب وقلعها البلوزة وهي بترجف من الخوف وقلعها البنطلون  وبقيت بالهدوم الداخلية وبلش يعرق ويتوه بسبب جسمها المغري ومسك ايدها وحطها على اول زر من  قميصه بس هي ما استجابت وبقيت واقفة مكانها بترجف من الخوف وهو حس بخوفها شال ايدها وقلع قميصه والبنطلون وقرب باسها بلهفة وحطها على السرير 
عشق بعياط: ارجوك انا مش عايزة ارجوك ابعد 
صهيب ما كانش معاها ما قدرش يسيطر على نفسه وحاولت تزقه بس مافيش فايدة 
عشق ببكاء : انا خايفة يا حيوان ابعد 
صهيب سكر تمها بايده وووو....... 
بعد فترة بعد عنها لما حس انها بدات تغيب عن الوعي ولعن نفسه واتصدم لما شاف كمية دم رهيبة بتنزف منها 
صهيب ضربها بخفة على وجهها بس ما ردتش قلبه اتقطع من الخوف اتصل بالدكتورة 
جات الدكتورة وفتح رعد الباب 
رعد:اهلا مين حضرتك؟؟؟ 
الدكتورة: انا الدكتورة رهام اتصل بيا صهيب عشان مراته 
الكل اتصدم : ايييه مالها عشق وطلعوا كلهم واستنوا الدكتورة في الخارج 
خرجت الدكتورة وبصت لصهيب بأشمئزاز 
حازم: مالها حفيدتي يا دكتورة طمنينا ؟ 
رهام؛ انا اسفة عاللي هقوله بس البنت تعرضت لحالة اغتصاب عنيف 
الكل بصدمة ايييييييه؟؟؟؟ 
رهام: للأسف ده اللي حصل ومحتاجة رعاية وتغذية كويس عشان نزفت دم اوي   وقربت من صهيب وقالت بقرف : اتمنى تحس ان هي عندها احساس عشان كده كون لطيف معاها المرة الجاية عشان ما تموتش شي يوم بين ايديك وخرجت برا الفيلا 
احمد: قرب لهنا يا صهيب 
احمد: عملت كدا ليه؟؟ 
صهيب ..........
 صوت الم على  وجه صهيب 
احمد: انت واحد حيوان وما عندكش قلب وما بتفهمش والحق عليي اني خليتها معاك انا بفرجيك يا صهيب 
حازم : الكل يروح ينام دلوقت والصباح رباح 
الكل دخل اوضته وصهيب دخل الاوضة واتقطع قلبه على منظرها الباهت وندم على اللي عمله واخدها فحضنه ونام
تاني يوم الصبح صحيت عشق وهي تعبانة وابتدت تعيط اما شافته حاضنها 
صحي صهيب بلهفة عليها 
صهيب بلهفة: ارجوكي سمعيني شوية انا والله ندمان مش عارف عملت كده ازاي ارجوكي سامحيني عشق 
عشق سابته ونزلت الكل كان مجتمع عشق بلكاء: جدو انا عايزة اتطلق وعايزة ارجع لاوضتي ارجوك مش عايزة اكون مع صهيب 
حازم حضنها بحزن: اللي تؤمريه حاضر 
صهيب بحزن: طب ارجعي لأوضتك بس ارجوكي بلاش الطلاق انا بحبك بجد 
عشق راحت عند ندى 
عشق : طنط مش انا زي بنتك ارجوكي مش عايزة افضل معاه 
ندى حضنتها: ما تخافيش يا حبيبتي اطلعي اوضتك واوعدك مش هيقرب عليكي 
طلعت عشق لاوضتها وهي بتعيط 
حازم: بص يا صهيب الفترة دي ما تقربلهاش خالص فاهم عشان وربنا لو اذيتها بعد كده هتشوف حاجة وحشة فاهم 
صهيب: مش هقربلها على اوضتها بس مش هطلقها 
وطلع بحزن على شغله عشان ينسى شوية الموضوع 
عدا اليوم والكل مجتمع على الاكل  عدا عشق 
صهيب : ليه ما نزلتش ؟؟ 
نور: مش عاوزة تاكل 
قام صهيب من عالطاولة 
احمد: اقعد ما تطلعش انت دي غرام تطلع تناديلها 
صهيب : متنزليش من دونها
غرام: ماشي 
طلعت غرام وفضلت فترة تقنع عشق عشان تنزل وبالاخر نزلت بس الكل كان مصدوم من شكلها الباهت الحزين وعيونها باين انها معيطة  
عشق بتعب: مساء الخير 
الجميع: مساء النور يا حبيبتي
قعدت عشق جمب جدها حازم 
حازم: ازيك يا حبيبتي 
عشق بحزن: كويسة يا جدو 
وقعدت تاكل ومش بتبص لصهيب خالص ودا اللي قهره بزيادة  خلصو اكل وطلع كا واحد اوضته 
دخلت عشق بس فتح الباب عليها ودخل قفله بسرعة 
عشق بخوف : عاوز ايه ارجوك اخرج 
قرب صهيب منها وحضنها : انا اسف سامحيني 
زقته وضربته الم وبقى الشرار يطلع من عيون صهيب بس ما مدش ايده عليها عشان ما تخافش منه  اكتر  سابها وراح الاوضة بتاعه ونام 
________________________________________________عدا شهرين والوضع زي ما هو عشق ما بتخرجش من الاوضة ولما تنزل تاكل بتاكل لوحدها وما بتبص لصهيب عشان خايفة منه وصهيب كل يوم يعتزرلها بس هي بقت تقفل باب اوضتها والعلاقة بينهم اصبحت مش كويسة ابدا ما شافوش بعض من شهرين  وزين وغرام عايشين بحب وسمر رجعت صحتها كويسة 
في يوم اتأخر صهيب وزين في شغلهم
ندى : انا قلقانة اوي حاسة ان صهيب فيه حاجة 
سمر: يا ربي وانا هموت من القلق ارجوكم حد يعمل حاجة 
قاس ؛ اهدو احنا هنروح نشوفهم 
ما لحقوش يطلعوا وكان الباب بيخبط طلع احمد عشان يفتح 
واتصدم لما شاف صهيب كتفه وصدره ملفوفين بالشاش والقطن وزين سانده عشان مش قادر يمشي 
احمد بزعيق: مالك يا صهيب في ايه؟؟؟ 
زين: ابعد يا عمي عشان ادخلو يرتاح صهيب اتصاب برصاصة النهاردة كنا طالعين مهمة وللاسف جات الرصاصة بصدر صهيب دخلوا وقعدوا يعيطول كلهم 
ندى بعياط: يا لهوي عليك يابني يارتني متن قبل ما اشوفك كده 
صهيب بأرهاق والكلمات بتطلع منه بثقل بسبب التعب: ما تقوليش كده انا بخير بس عايز ارتاح بأوضتي 
حازم: اطلع يا حبيبي وما تتعبش نفسك بحاجة 
بس قبل ما يطلع الكل بصله بصدمه عشان كان بيدمع ومقهور اويي 
احمد: مالك يا حبيبي موجوع؟؟ 
صهيب بتعب: اه قلبي موجوع عايزها تجي  لعندي الاوضة بس عايز احضنها بقالي شهرين مش بتخلوني اشوفها ارجوكي يا ماما مش انت عايزاني ارتاح ارجوكي اطلعي لعندها اقنعيها تجيلي الاوضة والله هموت مقهور اوي 
الكل حزن عليه 
ندى بعياط ودموع 🥺ماشي يا حبيبي ما تتعبش نفسك والله لو ببوس ايدها هبوسها بس عشان تروح عندك وتكون معاك 
طلع صهيب الاوضة وكان مستنيها ...
في غرفة عشق دخلت غرام وندى وهما بيعيطوا وشكلهم يخوف 
عشق بلهفة؛ مالكم في ايه يا جماعة؟ 
غرام بعياط: صهيب اتصاب برصاصة 
عشق بصدمة: ايييه 
ندى : عشق بنتي ابوس ايدك روحيله هو محتاجلك والله عارفة اللي عمله صعب عليكي بس لو تشوفي منظره هيتقطع قلبك الرصاصة جاية جمب القلب لولا ستر ربنا ما كونتش شوفت ابني تاني ارجوكي يا عشق ما تكسريش قلبه وقلبي 
عشق بهدوء حضنتها : طب خلاص ما تعيطيش هروح اشوفه 
غرام : ربنا يخليكي يا عشق انا بخبك زي اختي وحضنو بعضهم كلهم 
راحت عشق لصهيب وفتحت الباب ودخلت وتقطع قلبها لما شافته متسطح على السرير ومش قادر يتحرك والشاش ملفوف على صدره وهو عاري الصدر دمعت عيونها 
صهيب ..... 
يتبع ....
صهيب بلهفة كان عايز يقوم بس ما قدرش من الجرح : عشق قربي مالك واقفة بعيد 
عشق بهدوء قربت ووقفت جمب السرير 
صهيب : شاورلها تقعد جمبه 
قعدت على السرير بهدوء شدها لحضنه ودموعه بلشت تنزل زي الاطفال بعدت عنه وبصت لعيونه من بعد شهرين وهو واحشها 
قربت ومسحت دموعة بايديها الرقيقين 
عشق بهدوء وايدها على وجهه: بتعيط ليه؟؟ 
صهيب بدموع: وحشتيني 
عشق ودموعها زي الشلال: انت كويس؟؟ 
صهيب بدموع: كويس عشان شوفتك 
عشق : طب خلاص عشان خاطري ما تعيطش 
صهيب: انا بحبك اوي ازاي هان عليكي تتركيني شهرين هاا؟ 
عشق بهدوء: زي ما هان عليك تعمل فيا كده 
صهيب بندم: انا اسف سامحيني 
عشق: اترك الموضوع ده دلوقت نتكلم بيه بعدين 
حاسس بايه؟؟ موجوع؟؟ 
صهيب :  اه موجوع لو بتبوسيني هتعافى انشالله ومسك ايدها وحطها على صدره العاري 
عشق بكسوف : انت قليل الادب  انا جاية اتطمن عليك 
صهيب بامل: ليه انا مهم بالنسبالك؟؟؟ 
عشق ..احم..ا مش عايز تاكل 
صهيب :بابتسامة اه لو بتأكليني عايز 
عشق: طيب ماشي بس امسح دموعك وما تعيطش تاني 
صهيب : حاضر يا قلبي
بعد فترة خلصت عشق اكل صهيب ووقفت عشان تروح اوضتها 
صهيب بلهفة: فين؟؟؟ 
عشق : هروح انام 
صهيب : لا ارجوكي عايزك تفضلي معايا النهاردة 
عشق بتوتر: بس هنام فين؟ 
صهيب:  هنا جمبي وارجوكي ما تعترضيش 
عشق قربت ونامت على طرف السرير واتجمدت لما  صهيب شدها لحضنة من الجهة اللي مش مجروحة بصدره
عشق بتحاول تزقه: ابعد لو سمحت 
صهيب: هشششش ما تتكلميش عشان عايزك تنامي فحضني وحشتيني اوي 
عشق: بقولك لو سمحت 
صهيب بخبث وتمثيل: اااه يا صدري الجرح بيوجعني اووي 
عشق بلهفة قامت: مالك مالك في ايه اعملك ايه 
صهيب: ما تعمليش حاجة بس نامي فحضني من غير حركة عشان لو تحركتي ممكن الجرح ينزف 
عشق بخوف عليه: حاضر حاضر وقربت ودفنت نفسها على صدره العاري بكل رقة عشان ما تتعبوش وبقت تشم ريحته اللي وحشتها من غير ما ياخد باله 
صهيب بخبث وابتسامة اخد باله منها : ايه وحشتك ريحتي يعني ؟؟ 
عشق سكتت من الكسوف 
صهيب مسك ايدها وحطها على شعره
صهيب بصوت اطفال: العبيلي بشعراتي عاوز انام 
عشق لعبتله بشعراته وثواني وكان نايم وهي بعدها بفترة نامت 
________________________________________________
اوضة غرام وزين 
غرام كانت بتعيط على اخوها بالحمام 
زين: غرام افتحي عارف انك بتعيطي افتحي 
غرام .......
زين: هعد للتلاتة لو ما فتحتيش هكسر الباب 
غرام .......
زين : ١.....٢.....٣ 
فتحت الباب بسرعة قبل ما يكسره 
زين قرب منها بحنية: ما تخافيش هو كويس 
غرام رمت نفسها فحضنه وابتدت تعيط 
زين مسد على شعرها بحنية 
زين : بس بس اهدي يا حبيبتي 
واخدها فحضنه ونامو 
________________________________________________
تاني يوم  الكل قاعد مستني صهيب وعشق بس اتاخرو اوي 
ندى: انا طالعة اشوف اتأخرو ليه 
طلعت ندى وخبطت على الباب بس مافيش رد خبطت تاني وبرضو ما فيش رد فتحت الباب ودخلت 
وشافتهم حاضنين بعض ومنظرهم جميل جدا 
ندى فسرها: يارب تفضلو مع بعض على طول وربنا يهدي بالكم 
تركتهم يرتاحو ونزلت 
احمد: ايه مش نازلين؟؟ 
ندى: لا نايمين وما حبيتش اصحيهم بس انا مبسوطة اوي ان عشق مع صهيب عشان هو هيكون فرحان 
نور: ربنا يهدي بالهم ويخليهم جمب بعض 
الجميع: اااامين 
عدا وقت وصحيت عشق وشافت نفسها فحضن صهيب قامت بكسوف واخدت شاور وتركت صهيب نايم ونزلت تحت 
عشق بابتسامة: صباح الخير 
الجميع: صباح النور 
نور بخبث : ايه شايفة رجعتلك الابتسانة تاني يا ترى مين السبب ؟؟ 
عشق بكسوف وتهرب  : احم هو صهيب نايم وتركته نايم عشان يرتاح 
ندى قربت وحضنت عشق : شكرا انك فضلتي معاه 
عشق ابتسمتلها وراحت قعدت 
رعد: عشق تعالي للحديقة عايز اتكلم معاكي شوية 
طلعو سوا للحديقة وقعدو 
رعد : كده يا كلبة شهرين ومش منشوفك وانتي حابسة نفسك بالاوضة 
عشق بعياط : ابيه كان قلبي موجوع اوي 
رعد شدها لحضنه: بلاش دموع وحقك تزعلي اللي حصل صعب بس تقدري تنسيه عشان حاجة واحدة 
عشق : ايه؟؟؟ 
رعد: عشان بتحبيه 
عشق بتوتر:انا؟؟ 
رعد: اه عيونك بتقول كده 
عشق بدموع؛ اه بحبو بس مش قادرة انسى
رعد طالعها من حضنه وعدلها الطرحة 
رعد: محتاجة شوية وقت مش اكتر 
عشق بابتسامة: انشالله 
رعد: عايزك تفضلي جمو وما تذكريه بالموضوع عشان هو تعبان مبارح قالي زين ان طول الوقت بالمشفى وهو يقول اسمك ويطلبك عشان خاطري ما تزعليه 
عشق: حاضر يا ابيه  
يتبع......
صحي صهيب وما لقاش عشق جمبه حاول يقوم لكن ما قدرش من الوجع قعد على السرير لحد ما فتحت عشق الباب 
عشق: صحيت امتا صباح الخير 
صهيب: صباح العشق يا عشقي 
عشق بكسوف: اساعدك 
صهيب: اه والله ياريت 
عشق  قربت ومسكت ايده وسندته لحد الحمام 
صهيب : وقفتي ليه؟؟ 
عشق باستغراب: عشان تفوت 
صهيب بخبث: اه بس عايز حد يساعدني 
شهقت عشق بكسوف: انت واحد سافل 
صهيب: اه سافل اثبتلك يا روحي😉 
عشق : انا هنادي رعد يساعدك
صهيب: استغر الله عاوزاني اتصبح بخلقته دلوقت يجي ويعملي محاضرة من محاضرات علم النفس بتاعه 
عشق ضحكت بصوت عالي 
صهيب فرح انه قدر يضحكها
صهيب بخبث: تعالي ساعديني بالشاور ما تخافيش مش هقلع البنطلون 😉 
عشق دخلت بكسوف وساعدته وخلصوا ونزلوا تحت 
________________________________________________
صهيب وعشق:  صباح الخير 
ندى صباح الورد يا قلبي عامل ايه دلوقت؟ 
صهيب والابتسامة شاقة وجهه : الحمدالله كويس اوي 
نور بخبث: اهااا ايه الابتسامة دي النا زمان ما شوفناها 
صهيب: فرحان اويي 
حازم: يارب تفضل كده على طول 
زين بغباء: هو في حد يفرح عشان مضروب برصاصة؟؟ 
رعد قرب وهمسله: اسكت يا حمار هو فرحان عشان عشق معاه انت ازاي تجوزت اختي بالغباء دا مش عارف صراحة 
زين بمسخرة: مش عشان هي اغبى مني مثلا 
رعد : اه عندك حق اقنعتني الصراحة 
ضحكوا وقعدوا على السفرة 
قاسم: يا واطي بقالك شهرين بتتنرفز علينا ما شوفناش الفرحة الا اليوم 
صهيب بجرأة ووقاحة : حد يكون معاه الملاك دا وما بيكونش فرحان(وبص لعشق) 
عشق بكسوف: انا رايحة هعمل شاي 
عملت عشق الشاي وقعدوا كلهم وقطع هدوئهم صوت خبط الباب 
قام رعد عشان يفتح 
رعد بصدمة:  اهاااا وحشتني يا كلب 
ايهم : وانا كمان ازيك عامل ايه 
رعد: الحمدالله ادخل الكل هيفرح لما يشوفك 
دخل ايهم وسلم على الكل وقرب من عشق وحضنها 
صهيب بغيرة: مالك ياض احترم اني جوزها واقف شايفني بقرون ولا ايه 
ايهم بضحك: ما خصكش عشق اختي صح يا عشق؟😉
عشق باستفزاز: طبعا اخوي وغالي على قلبي اوي😘
صهيب بغيرة : طب اقعد عقبال ما يجيبولك الاكل عشان تطفح 
ايهم بضحك: ربنا يسامحك يعني فوق ما جيت بأول طيارة لما عرفت انك اتصبت عايز تبهدلني وتهزقني ايه قلة الادب دي يا اخي 
كلهم ضحكوا وقعدوا يهزروا لحد ما جا المسا 
استوووب🔥
ايهم الجارحي ابن عم عشق وصهيب عمره 25 ووسيم وعايش مع اهله بأمريكا بس هم ما يقدروش ينزلوا عشان ظروف الشغل وكده وهو اللي ربى عشق عشان لما ماتو اهلها كان قريب عليهم واخدها تعيش معاه فضلت معاه سنتين 
في المساء🔥💜
اوضة عشق وصهيب🔥💜 
صهيب بحزن : عشق 
عشق: ايه؟
صهيب: انتي لو عطيتك فرصة انك تطلقي هتطلبي الطلاق؟؟ 
عشق بتوتر واستغراب: ليه السؤال ده؟؟ 
صهيب: عشان انا جوايا بركان وهموت من القهر ايهم واضح بيحبك والمفروض لما اخدت بالي من الموضوع اروح اضربه واموته بين ايديا بس ما عملتش كده عشان خايف 
عشق : خايف من ايه؟؟ 
صهيب: انك في يوم تحبيه
شهقت عشق بصدمة وقامت من عالسرير وقالت 
عشق بصراخ: انت ازاي تقول كده ليه شايفني مش محترمة عشان احب راجل غير زوجي؟ 
صهيب: يعني بتحبيني ؟؟
عشق: ........
صهيب: تعالي اقعدي جمبي لو سمحتي 
قربت عشق وقعدت جمبه 
صهيب مد ايده ورجع شعرها لورا
صهيب بصوت مكسور: انا عمري ٣٣ وانت ٢٠ انا اكبر منك ب ١٣ سنة اما ايهم ٢٥ يعني من عمرك ومناسب ليكي انا بجد مقهور من فرق العمر اللي بينا وخايف تحبيه عشان الخب مش بأيدنا
عشق بحنيه مسكت وجهه بين ايديها : ....
صهيب : مالك ساكته عايزة تقولي حاجة ؟ 
عشق : .......
صهيب: عشقي مالك؟؟ 
عشق بهمس: بحبك 
صهيب انتفض من عالسرير 
صهيب بصدمة: اييه قولتي ايه ؟؟
عشق بكسوف: ما قولتش حاجة 
صهيب مسكها من ايدها : ارجوكي عيديها قولتي ايه؟؟؟ 
عشق: رغم اللي حصل وانا مقهورة بس مش قادرة اكرهك 
صهيب باسها بلهفة وشوق وبعد سند جبينه على جبينها 
صهيب وهو يلهت: انا قطعت مرحلة الحب انا بعشقك يا عشقي 
عشق ابتسمت بكسوف 
صهيب: مستعدة تديني فرصة تانية؟؟؟ 
عشق: اه بس بشرط انك ما تقربش من....
قاطعها صهيب 
صهيب: وربنا مش هقربلك الا لما تكوني رضيانة انا عارف ان اللي عملته خلاكي تبقي خايفة اكتر بس اوعدك اني هكون سندك واي حاجة بتقوليها هنفذها 
عشق بدموع حضنته وناموا فحضن بعض 
________________________________________________
اوضة زين وغرام🔥💜
زين بغضب : انتي ازاي تحضني الحيوان ايهم هااا 
غرام باستفزاز: عادي اخي بالرضاعة وعايزة احضنه في حاجة غلط؟؟؟ 
زين بنرفزة لا ما فيش يا انسة غرام 
ودخل الحمام وخبط الباب وراه تحت ضحك غرام على غيرته 
طلع زين وما ادلهاش اي اهتمام وقعد على الكنبة وشغل التلفزيون 
غرام: حبيبي 
زين ......
غرام: يا قلبي 
زين........
غرام : مش هترد؟؟؟ 
زين........
غرام بتمثيل الحزن: ربنا يسامحك كنت عايزة حضن صغنون قدددددد كده 🤏
زين بسرعة وكأنه كان محضرلها الجواب: روحي قولي لأخوكي بالرضاعة الاستاذ ايهم يحضنك 
غرام اطلقت ضحكة سمعتها الفيلا 
زين بنرفزة: ايه قولت حاجة تضحك؟؟؟ 
غرام قربت وقعدت بحضنة ولفت ايديها حول رقبته بدلع : بيبي انا بحب حضنك انت وبس 
زين بنفسه( يا لهويييييي ازاي هعمل نفسي تقيل  وهي قاعدة فحضني يارب صبرني ) 
زين ببرود: بقيتي مش بتتكسفي وتقعدي فحضني من غير ما تتكسفي ايه اللي تغير 
غرام قربت وباسته على دقنه برقة 
زين حملها وحطها على السرير 
غرام بهمس: ابعد مش كنت زعلان وانا دلوقت زعلانة 
زين ما درش عليها وباسها وووو... 
________________________________________________
تاني يوم في الصباح صحي صهيب وعشق 
صهيب بفرحة؛ انا مبسوط اوي على اللي قولتيه مبارح 
عشق بكسوف؛ احم يلا بينا ننزل نفطر 
صعيب بضحكة : ماشي يا انسة مكسوفة 
نزلوا كلهم وقعدوا يفطروا وقامت غرام عشان تشرب مي 
بس ما لحقتش تتحرك واختل توازنها ووقعت اغمى عليها 
زين بفزع: غرااام 
يتبع ....... 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -