رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9 بقلم زهره عصام

رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9 بقلم زهره عصام



رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة زهره عصام رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9


رواية ظلمني من احببت بقلم زهره عصام



رواية ظلمني من احببت الفصل التاسع 9


جاسر واقف ساند على العربية مستني أسيل أول ما شافها فتح بقوه و قال بصدمة: لا كدا كتير
أسيل كانت لابسه كله أسود من أول الطرحة لحد الجذمة
جاسر: ايه اللي انتي لبساه دا 
أسيل: ملقتش أحسن منه البسه في المناسبة السعيدة دي يا روحي
جاسر: دا انتي اللي روحي غيري القر*ف دا و البسي حاجة عدله الناس يقولوا علينا ايه واخدك غصب عنك 
أسيل ببرطمه: مهي دي حقيقه
جاسر بحاجب مرفوع: نعم ؟ 
أسيل: بقول لو دخلت مش نخرج تاني أها و روح انت هات الشبكة لوحدك بقي 
جاسر و هو بيجز على سنانه اتفضلي ادخلي يا آنسه
أسيل بتكبر مصطنع: اي دا انت مش هتفتخلي الباب اومال رجل أعمال ايه و الاتكيت اللي قارفني بيه
جاسر: اتفضلي يختي ياك نخلص 
أسيل ركبت العربية و هي بتضحك على غيظ جاسر منها و راحوا جابوا الشبكة
في المحل 
أسيل: لا مش عاجبني مش هاخده
جاسر: دي عاشر حاجه متعجبكيش انا تعبت بصي انا هقعد هنا و انتي اختاري و انا هدفع
أسيل بصرامة: فين أسلوب المشاركة يا استاذ 
جاسر: بلا اسلوب بلا زفت اختاري خلينا نغور
أسيل اتجاهلت جاسر و نقت دبله و خاتم جمال و النقشه اللي فيهم بسيطه خالص 
الراجل صاحب المحل: زوق حضرتك هايل جدا يا آنسه
أسيل بخجل: شكراً
جاسر شاف اللي هي اختارته قالها كملي بقيت شبكتك
أسيل: انا تمام كدا دول يكفوا شوف انت دبلتك 
جاسر بزهول: دبله و خاتم بس
أسيل بسخرية: هنشتري المحل كله أخلص يا جاسر
جاسر أول ما سمع اسمه منها تنح بصلها قوي و سرح في عيونها اسمه ليه رنه خاصه منها حاجة من جواه اتحركت تجاها معقولة من أول مره تنطق إسمه يحصل فيه كدا اومال لو عاشت معاه ايه اللي هيحصل فاق على صوتها و هي بتقول: أنت سامعني يبني شوف دبلتك خلينا نمشي 
الراجل: يظهر أنه بيحبك أوي
أسيل بسخرية: أوي أوي
جاسر نقي دبلته و هما خارجين لفت نظره سلسلة على هيئة فراشة صغيره عجبته جدا فاشتراها و خباها معاه 
بااااك
أسيل: يااااه أيام و دمعت و هي يتقول أيام ما كان جاسر إللي انا أعرفه لكن اللي موثقش فيا و صدق اللعبة الر*خيصه دي عليا دا معرفوش
--------- اذكروا الله -----------
فؤاد: ها يا جاسر حابب تحكي منين
جاسر بشرود: انت لسه مصمم تسمع يا فؤاد
فؤاد: طبعاً مش هساعدك توصل للحقيقه
جاسر: الحقيقة واضحة زي نور الشمس
فؤاد: قولتلك قبل كدا اللي بتشوفه العين مش بيبقي الحقيقة دايما و انا عند رأي من كلامك على أسيل إن مفيش منها خلتني اتشوق أتعرف عليها و واحده زيها على حسب وصفك استحالة تعمل حاجة كبيرة
جاسر بدموع: عملت يا فؤاد خا*نتني
فؤاد بثقه: أنا متأكد إن في حاجة غلط احكي يا جاسر خلينا نوصل لحل
جاسر بغضب: حل ايه و وفت ايه دي لو كانت آخر بنات الدنيا استحالة أرجع ليها
فؤاد: طب نحكي عن الماضي شوية
فلاش باك 
جاسر : بعد ما جبنا الشبكة و روحت دخلت اوضتي و قعدت أفكر فيها في نظره عيونها و ضحكتها اللي اتحفرت في قلبي و انا مش دريان صوتها و هي بتقول يا جاسر بيرن في ودني بيخليني أفكر فيها أكثر بقيت اكلم نفسي و اقول: أي يا جاسر هنخيب وإلا ايه لازم تعمل كنترول لمساعرك أنت بدأت تحبها وإلا إيه
قلبه:طب وفيها ايه لما أحبها مش هتبقى مراتي
عقله: فوق يا بني آدم أنت نسيت ظروف جوازكم أبوك جابرك عشان خاطر أمها
قلبه: طب مهي كمان عاوزه ترضي أمها معي أكيد مش متجوزاني برضاها
عقله: و يمكن قالت شاب غني و مفهوش غلطه و إبن خالي يعني لقطه
قلبه: قصدك طمعانه فيك اخص عليك بجد انت مشوفتش نقت ايه شبكتها غيرها كان اختار المحل كله 
عقله: لا دول شويه بتعملهم عشان تبان أنها مش طماعه
قلبه : بذمتك أنت مصدق كدا طب جبتلها سلسله ليه
عقله: أيوه مصدق اسكت انت اللي بتجبنا لورا
يووووه بس انتوا الاتنين الأيام جاية كتير و هتعرفنا ايه اللي هيحصل
طلع السلسلة و بص عليها و قال فراشه زيها بالظبط بحسها فراشه بتتنقل من هنا لهنا و بتعمل اللي هي عاوزاه دي حتي د*لقت الشاي عليا مهو اكيد من الروايات اللي ماليه دماغ البنات مش عارف هتوديهم لحد فين
باااك
فؤاد و بعدين
جاسر لا بعدين دي موال يطول شرحه بكره ابقي احكهولك هتيجي اكيد الشركة
فؤاد: طبعاً يا برو انا دلوقتي عاطل لحد ما يخلصوا الشركة جاي اتلقح معاك لحد ما تخلص
جاسر: تنور
جاسر راح على بيته
حنان: مالك رايق النهارده كدا
جاسر: مفيش فؤاد رجع
و سابها و طلع
حنان بصدمة: فؤاد رجع دا هتبقي خرا.ب و جريت على التلفون و قالت: الو يا يُسر مصيبـ.ــه و حلت علينا فؤاد رجع
يُسر : ايــــه 
يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل 
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 4 يوليو 2022 في 5:29 م

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -