رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمود

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمود 



رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول هى رواية الكترونية بقلم اميرة محمود و رواية ابن عمى رواية رومانسية نشرت لاول مرة على منصة التواصل الاجتماعى فيسبوك وحققت نجاحا كبيرا لذلك سنعرض لكم اليوم رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول



رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول بقلم اميرة محمود




رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول



رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الاول )


صحيت نور من النوم بابا هنسافر انهارده مصر عشان اروح الجامعه الدراسه هتبتدي بكره
محمود ،ايوه يابتي هبعت حسن السواق ياخد الشنط
وسافروا الي قاهره المعز
جودي الباب بيخبط يابابا نور اجت وراحت جرى فتحت الباب
جودي نور وحشتيني وحضنتها جامد أخيرا يابنت عمي هشوفك كل يوم من غير نت
نور أنا فرحانه قوي اني شوفتك انتي احلي من الصور
محمد ابو جودي اخوي وحشتني يااخوي اخبارك واخبار البلد
محمود بخير يااخوي نور بتي صممت تكمل وتروح الجامعه هنا في مصر مع بتك جودي
محمد دي علي راسي يااخوى
محمود وده عشمي فيك برديك نور بتي اخر العنجود وانت عارف امها مشفتهاش يعني يتيمه خلي بالكو كتبها
محمد عيب يااخوي دي بتي
محمود وده عشمي فيك برديك اومال ولدك احمد فين
محمد كان عنديه نبطشيه ولسه جاي وش الصبح هبعت اندهولك ياأم سيد اطلعي اندهي علي ولدي من فوج
ام سيد، حاضر يا سيدي
طلعت تنده لي الدكتور أحمد 
يادكتور احمد اصحي 
احمد في أي عالصبح ياأم سيد
ام سيد ،انزل لوالدك تحت بيقولك عمك وصل من الصعيد وعاوز يشوفك قبل ماينزل
احمد ،هوف هو يوم باين من أوله انزلي وانا نازل وراكي
نزل احمد وسلم علي عمه واجه يسلم علي نور
احمد، اي الاوزعه دي بصوت واطي
جودي ،اتلم ياقليل الذوق 
احمد بس يابت احسنلك
محمد ، اتلموا انتوا الاتنين احسن ليكم
احمد ، هو أنا اتكلمت
محمد طب ياله يااخوي الوكل اتحط جوم ياله ناكل
قعدوا اتغدوا وبعدين محمود حضن نور جامد وقالها خلي بالك من نفسيكي وودعها ومشي
جودي اخدت حور وطلعت توريها غرفتها وفضلوا يتكلموا لحد ماناموا وهما قاعدين 
حورصحت جعانه ونزلت المطبخ تدور ع اكل 
احمد اجه من النبطشيه سمع خبط في المطبخ 
احمد،. ياترى مين في المطبخ ام سيد بتمشي بدرى دخل لقي نور  واقفه في المطبخ قالها هو انتي
نور ، بسم الله الرحمن الرحيم وراح طبق واقع من أيدها
احمد ،في اي يابنتي شوفتي عفريت اي اللي موقفك في المطبخ دي الوقت
نور ،اصل أنا جعانه ومش هعرف أنام وانا جعانه
احمد ، والله أنا كمان ميت من الجوع تعالي نعمل اكل سوا
نور كل أما تيجي تجيب حاجه مبطولهاش لانها قصيره جدا وأحمد يجبها وبعدين راح قايلها انتي اوزعه اوى
نور زعلت وبصت في الارض 
احمد اتحرج وراح قايلاها أنا آسف ياله ناكل الاكل خلص
قعدوا ياكلوا وبعدين بيقولها انا سمعت انك راحه طب نفسك تبقي دكتوره اي 
قالتله نفسي ابقى دكتوره قلب عشان ماما ماتت قبل مااشوفها بالقلب 
احمد ، الله يرحمها أن شاء الله هتبقي اكبر دكتوره قلب 
تليفونه رن دكتوره هنا خطيبته بنت مدير المستشفي اللي بيشتغل فيها وبباه يبقي شريك المدير فرد
الو ايوا ياقلبي أنا روحت حالا 
نور اتحرجت ومشت وقالت له تصبح على خير 
احمد حرك دماغه ومردش عليها
نور اتحرجت قوي أنه مردش عليها وقعد يكلم خطيبته وطلعت غرفتها
تاني يوم جودي خبطت نور اصحي ياقلبي عشان نروح الجامعه
فتحت نور وكانت لبست 
جودي انتي صاحيه من بدرى
نور أنا منمتش اصلا انتي صحيتي روحتي اوضتك وانا خوفت انام لوحدي
جودي ،ياله ياجبانه
موبايل نور رن وكان بباها
وفي نفس الوقت احمد كلموه يجي فورا في عمليه مستعجله
نور خارجه بتكلم في التليفون الو ايوا ياحبيبي كنت عارفه انك هتكلمني قبل ماروح الجامعه
احمد سمعها بيقولها صباح الخير حركت دماغها ومردتش عليه عشان تردله الموقف
احمد اضايق من الموقف جدا وراح نافخ وقال هو مين حبيبها ده
نور خلصت مكالمه مع بباها ونازله فرحانه أنها سمعت صوت ابوها وردت الموقف لاحمد 
نزلو كلهم علي ترابيزه السفره 
محمد ،. ياله افطروا عشان تلحقوا اللي وراكوا ومده لاحمد وصلهم بدالك رايح الشغل بدرى
احمد ، لا أنا عندي عمليه مستعجله
محمد ، دول في طريقك وانا قولت وصلهم
احمد ، خلاص ماشي قوموا ياله
احمد راح وصلهم الجامعه وراح على المستشفى عشان يلحق الحاله
نور أنا فرحانه قوي مصر جميله قوي
جودي ، يابنتي اسمها القاهره
نور ، بابا دائما يقول مصر وعندنا في الصعيد اسمها مصر
جودي ماشي يابنتي ياله بقي عشان نلحق محاضرات
بعد ماخلصم جامعه كان احمد خلص العمليه وروح وهنا روحت معاه عشان مامت احمد عزماها عالغدا واقفين في الجنينه بتاعه الفله وراحت حضنه احمد وبيساه
نور وجودي داخلين فشافوا المنظر جودي قالت بني ادمه سفله نفسي متبقاش مرات اخويا مبستريحلهاش 
نور شدتها وقالتلها مالناش دعوه ودخلم الفله
مامت جودي ياله يابنات اطلعوا غيروا هدومكوا وتعالى نتغدي سوا وندهت لام سيد حطي الاكل واندهي علي احمد وهنا يتغدوا 
نزلو كلهم يتغدوا وجودي عماله تبص لهنا بصات احتكار
نور ، اتلمي يابنتي مينفعش كده
جودي ماشي
اتغدوا ونور وجودي طلعوا اوضهم وأحمد اخد هنا وخرجم
هنا احمد هتيجي معايا عيد ميلاد ندا زي مااتفقنا
احمد ماشي يابنتي مع اني مش فاضي بس مش هزعلك
هنا ، ربنا يخليك ليا ياقلبي 
احمد وصلها البيت وروح بيته 


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الثانى )



احمد روح البيت لقي نور واقفه بردك في المطبخ بتاكل
احمد هو انتي بردك مبتتعشيش معاهم ليه يابنتي بدل مابتخوفيني كل يوم كده
نور ، بخوفك ليه شوفت عفريت
احمد ,😂😂 عفريت اوزعه
نور ، طب تصبح ع خير 
احمد ، خلاص خلاص اقعدي نتعشي سوا تصدقي أنا بنام كل يوم جعان  تاني مره اتعشي من يوم ما بقيت دكتور
نور، ليه هما الدكاتره مبيتعشوش🤣🤣
احمد ، لا وحياتك بخلص العمليات وببقي هموت وانام
نور ، طب أنا خلاص كده شبعت أنا هطلع انام ويارب اعرف انام
احمد ، هو انتي مبتعرفيش تنامي ليه بتفكرى في حبيبك اللي كنتي بتكلميه ومدتنيش اهتمام وانا بصبح عليكي
نور ، اه قصدك بابا اه هتلاقيني مأخدتش بالي واللا حاجه أنا بخاف انام في الأوضه لوحدي تصبح ع خير
احمد ، وانتي من أهله وطلع كل واحد غرفته
نور ، كويس أنه اتحرق دمه زى ماحرق دمي أما انام بقي يارب اعرف انام يارب
هنا اتصلت باحمد 
هنا ، ايوا يا بيبي وصلت
احمد ، الحمد لله ياقلبي 
هنا ، احمد بجد هاتيجي معايا العيد ميلاد
احمد ، أن شاء الله هو بيتها فين
هنا ، لا يااحمد هي عملاه في نايت كلاب
احمد ، ديسكو بقي أنا ع اخر الزمن اروح ديسكو لا طبعا مش هروح لا أنا ولا انتي
هنا ، والنبي يااحمد عشان خاطرى اول واخر مره هي عزمتني كذه مره أنا وأنت وانا عايزه اروح عشان اغيظها انك اخترتني أنا 
احمد ، اتهدي ونامي
هنا ، هنروح ماشي
احمد ، خلاص ماشي 10دقايق بس
هنا، انا بموت فيك يا بيبي😘😘😘😘
احمد ، تصبحي ع خير
هنا وانت من اهله
ناموا كل ابطالنا 
صباح يوم جديد
جودي كالعاده، يانور ياله المحاضرات هتفوتنا
نور ، فتحت لها ماشي ياله انزلي وانا جايه وراكي
نور لبست دريس طويل اوف وايت وطرحه كاشمير ونزلت
لقت احمد قاعد بيفطر عشان رايح المستشفي وراه عمليه
نور قعدت هي وجودي يفطروا ومحمد وأحمد 
محمد ، هتوصلهم انهارده زي امبارح يااحمد
احمد ، ماشي يابابا مانا بقيت سواق الهوانم
جودي ، انت تطول تبقي السواق بتاعي 
احمد ، بس يابت 
جودي، بت دى تقولها لهنا بتاعتك
احمد ، وبعدين بقي
محمد ، وبعدين انتو الاتنين انتو محسسني انكو لسه بيبيهات
نور ، بس يابنتي اخوكي الكبير
احمد ، سمعه الكلام اهي اوزعه عنك بس بتفهم
نور اضايقت وقامت خرجت قدام العربيه
جودي ، ينفع كده اهي زعلت
محمد ، احمد روح اتأسفلها احسنلك 
احمد زعل أنه ضايقها اوى وخرج لها 
احمد ، أنا آسف بس عةفكره اوزعه دي مش شتيمه ده وصف
يعني لو قولتيلي ياعمود النور عادي مش هزعل
نور، ضحكت طب ياله يااااه راح بصصلها قوي راحت قايله يا دكتور احمد
ركبوا العربيه وهما في الطريق وقف عند سوبر ماركت ونزل جاب شنطه عطاها لنور يصالحها
احمد ، اتفضلي يا دكتوره نور الشنطه دي كلها ليكي ومتعطيش لطفاسه حاجه
نور ضحكت واخدتها منه 
نور ميرسي يا دكتور
جودي ، أنا اللي وحشه دي الوقت ماشي يا احمد
احمد، اسمي الدكتور أحمد 
جودي، بس ياله
نور ، الحمد لله وصلنا انزلي بسرعه عشان تعبت منكم وهي نازله بصت لاحمد من شباك العربيه ووقفت
نور ، ميرسي ع الحاجه دي 
احمد ، بصلها يعني مش زعلانه
نور ،توأ اصلا انتي بتوصف مش بتشتم ياله سلام عشان داخلين.
احمد مشي راح المستشفي يخلص اللي وراه وبعد ماخلص العمليات قابل هنا في المستشفي بتقوله
هنا ، ياله يا احمد نروح عشان نلحق العيد ميلاد
واخدها روحها عشان تجهز وهو يجهز
احمد داخل الفله لقي نور قاعده لواحدها ع الأرض في الجنينه احمد راحلها
احمد، القمر سرحان في ايه
نور ، خضيتني بابا وحشني انا حاسه اللي عملته غلط اني مكملتش في الصعيد وسبته
احمد ، أكلم بابا يكلمه يجي يعيش معانا هنا
نور ، ياريت والله بس بابا مش عايز يسيب البيت خالص بيقول بيشم ريحه امي فيه فمبيفكرش أنه يبات بعيد 
احمد، هو كان بيحبها قوي كده 
نور ، كان اي ده مازال 
احمد ، طب قومي ياله ندخل جوه واجت تقوم رجلها مقدرتش تقف عليها عشان قاعده بقالها فتره وكانت هتقع راح احمد شدديها من وسطها وفضلوا باصين لبعض
نور ، احم خلاص بقيت كويسه
احمد، حلوه قوي
نور، هي اي
احمد عنيكي 
نور ،شكرا
ودخلوا وكل واحد راح غرفته
نور دخلت اوضتها تبص في المرايه ع عينيها وكانت فرحانه قوي من نظره احمد 
احمد دخل غرفته بيقول لنفسه ايه العنين دي اول مره اشوف عيون جميله كده هي عسلي واللا اخضر وبعدين فاق لنفسه وقال بس ميصحش أنا بحب خطيبتي ودي بنت عمي يعني اختي وجهز ونزل يروح العيد ميلاد مع هنا
احمد اخد هنا وراحوا العيد ميلاد
هنا اول ما وصلت عماله ترقص جامد مع احمد عشان تغيظ ندا صحبتها
ندا بتقول لصاحبها جبت اللي قولتلك عليه 
صاحبها، اه وهو كيس العصير ده وركزي اوعي تعطيه لحد تاني المخدرات اللي فيه تقيله ع اي حد
ندا، شكرا يا بيبي
ندا وقفت تطفي الشمع واصحابها كلهم واقفين حواليها واجت لهنا وأحمد وقالت أنا عارفه انكم مالكمش في الويسكي فجبتلكم العصير ده واهو مغلف عشان كل اللي هنا خمور
هنا، شكرا ياقلبي كل سنه وانتي طيبه
ندا ، وانتي طيبه ياروحي جبتلك بالمنجا وأحمد بالتفاح عشان عارفه بيحب التفاح
ندا سابتهم ومشت بعد ماحرقت دم هنا وبعدين قالت لنفسها اهو هيشرب عصيره وهيبقي مسخره والله لاخد حقي منكم
احمد، ياله ياهنا أنا تعبت عايز انام كان ورايا شغل كتير 
هنا، ياله يا بيبي 
سلموا ع ندا ومشوا
ندا ، بضحك الليله ليلتك ياقطه🤣🤣
احمد وصل هنا البيت وروح  ع بيته وهو نازل اخد العصير من العربيه وشربه عشان كان عطشان ودخل البيت لقي نور بردك في المطبخ 
احمد ، هو انتي في المطبخ بردك 
نور، بستناك عشان تتعشي معايا
احمد المخدر اللي في العصير عمل مفعوله ومعدش حاسس بنفسه
بعد ساعتين فاق احمد لقي نور مرميه جنبه عالارض وهدومها مقطعه وكلها دم
احمد ، ايه اللي أنا عملته ده انا عملت كده ازاي وراح شايل نور مطلعها اوضتها وقعد يفوق فيها بالراحه
نور ، فاقت قعدت تترعش جامد وتغطي نفسها
احمد، هو اي اللي حصل اهدي بس 
نور ، بصوت مبحوح اطلع بره اطلع بره وقعدت تصرخ جامد كل اللي في البيت صحوا وقعدوا يدورا الصوت جاي منين 


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الثالث )



احمد شال نور وطلعها غرفتها وقعد يفوق فيها اهدي بس اي اللي حصل أنا مش فاكر حاجه 
نور قالت بصوت مبحوح اطلع بره بره وقعدت تصرخ جامد  كل اللي في البيت صحوا وقعدوا يدورا الصوت جاي منين لحد ما وصلوا لغرفه نور لقو نور قاعده ع السرير ومغطيه نفسها بالبطانيه وشفايفها بتترعش جامد
جودي ، في ايه يانور وانتي عامله كده ليه
محمد ، في ايه يا بنتي 
فاطمه ام جودي، مالك بس اهدي 
محمد بينظر لاحمد لقاه باصص في الارض ونور عماله تعيط وتبص لاحمد
محمد، احمد لو سمحت تعالي ورايا
محمد دخل غرفته هو وأحمد
محمد ، هو اي اللي حصل
احمد ، مش عارف انا كنت بتعشي معاها في المطبخ وبعدين ومعنتش حسيت بنفسي فوقت بعدها لقيتها هدومها متقطعه وكلها دم شيلتها طلعتها وبعدين حصل اللي شوفته
محمد ، يعني ايه محستش بنفسك دي ممكن افهم
احمد ، والله ماعارف يابابا
دخلت عليهم فاطمه تصوت 
فاطمه ، الحق يا محمد البنت في حد اغتصابها
محمد ضرب ابنه بالقلم 
محمد ، انت اغتصبت بنت عمك انت عارف اي اللي هيحصل هيبقي دم مالوش اخر اخوي مش هيسكت 
فاطمه، يامصبتي استحاله احمد يعمل كده وبصت لاحمد اوعي يااحمد الكلام اللي ابوك بيقولوا يكون حصل
احمد افتكر العصير وطلع يجرى عالمطبخ وأبوه يجري وراه فكره هيأذي نفسه لقاه جاب كيس العصير ومسكه
محمد ، هو ايه ده بقي
احمد ، بابا كنت في عيد ميلاد ندا صحبت هنا وعطيتني العصير ده وشربته اول مااجيت ده اكيد فيه مخدر
محمد، وانا ايه اللي يخليني اصدقك انت فتحت أبواب جهنم علينا عارف انت خنت الامانه اللي عمك سابهلنا وعلي صوته عارف أما بنت بتغتصب في الصعيد بيحصل ايه
احمد ، والله يابابا مظلوم أنا هودى العصير ده معمل تحليل بتاع واحد صاحبي
محمد ، طب ونور هتتجوزها مفيش كلام
احمد، يابابا وهنا
محمد، هنا مين بقولك البنت انت ضيعت مستقبلها أنا هطلعلها واحاول أهديها عشان متحكيش لأخوي حاجه 
نزلت فاطمه وقالت لازم تتجوزها يااحمد اللي انت عملته مصيبه كبيره وفيها قتلنا كلنا
جودي قاعده مع نور تهديها
جودي، نور  حبيبتي اهدي وقوليلي مين عمل فيكي كده
نور قلبها هيقف من العياط
دخلت فاطمه عليهم
فاطمه، جودي روحي نامي وانا هقعد مع نور شويه
خرجت جودي وهي منهاره ع بنت عمها
فاطمه،. نور حبيبتي انا عرفت كل حاجه والله يابنتي احمد ماكان في وعيه واحده بنت حرام حطيتلو حاجه في العصير وحصل اللي حصل والله احمد ابني محترم جدا مهواش كده
نور افتكرت أن احمد كان في أيده كيس عصير وخلصه من هنا وبعدين بقي واحد تاني
فاطمه ، ارجوكي يابنتي ابوس ايدك متقوليش حاجه لابوكي واحمد هيصلح غلطته ويروح يطلبك منه الصبح ماشي يابتي هيبقي فيها دم للركب ابوس ايدك ووطت ع ايد نور أبويها
نور شدت أيدها بسرعه وراحت فاطمه حضناها وقعدت تعيط جامد وقالتلها قومي استحمي يابنتي والله علي عيني اني اشوفك كده 
نور قامت ودخلت الحمام وبصت للمرايه وقعدت تعيط جامد علي نفسها واللي حصلها
الكل دخل اوضه ومحدش عارف ينام
تاني يوم الصبح جودي نزلت تفطر لقيتهم قاعدين ومحدش بياكل كل واحد سرحان
جودي، بابا عرفت مين اللي عمل في نور كده
احمد قام جرى وقال ، ورايا عمليه ضرورى دي الوقت
محمد ، متنساش هنسافر بليل لعنك
احمد،. ماشي يابابا
احمد مكنش وراه عمليات احمد راح معمل التحايل بتاع صحبه بكيس العصير
احمد لو سمحتي أنا عايز الدكتور هادي أنا صديقه
السكرتيره ، ثواني هقوله مين حضرتك 
احمد منتظرش أنها تقوله ودخل عالطول
هادي ، اهلا ازيك يااحمد السكرتيره والله يادكتور شاورلها هادي بدماغه أنه خلاص
احمد ، أنا واقع في مصيبه وعايزك تشوفلي العصير ده فيه ايه ضرورى
هادي ،يعني ايه ده مغلف
احمد ، أنا شربته وعملت مصيبه وعايز اعرف منه واللا اي
هادي، مصيبه اي يابني خير 
احمد ، مش واقته عايز تحلله بسرعه
هادي ، طب اديني ساعه لاون
احمد ، تمام وسابه ومشى


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الرابع )



فاطمه خبطت ع نور
نور، مين وهي خايفه
فاطمه ، أنا وعمك عايزينك ياقلبي في كلمه
فتحت نور الباب
محمد ، انتي عامله ايه دلوقت يابنتي
نور تمام
محمد، منزلتيش ليه تفطرى معايا زي كل يوم
نور بصتله بصه محمد عنيه دمعت من كسرت بصتها
نور، مليش نفس
محمد، أنا عارف أن اللي عمله احمد صعب وميتغفرش بس عشان خاطرى يابنتي ورحمه امك بلاش تقولي لاخويا حاجه وانا وأحمد هنروح نطلب ايدك منه انهارده هنسافر شويه كده 
نور، وافرض انا مش عايزه اتجوز احمد
محمد ، خلاص يبقي جواز مؤقت كام شهر وتطلقوا عشان بس اللي حصل والنبي يابنتي متزعليني
نور، خلاص ماشي ياعمي
فاطمه ، قامت باست رأسها وقالت لها
ربنا يسترك يابنتي ويخليلك ابوكي
ونزلوا وسابو نور
البارت4
روايه ابن عمي
دكتور هادي رن ع احمد وقاله
احمد العصير كان فيه مخدرات وحبوب جن😣😣
احمد ، قفل السكه وراح البيت ودخل غرفه والده وقال
مش قولتلك يابابا العصير كان فيه مخدرات
محمد ، كويس انك اجيت ياله نروح لعمك اجهز عشان مسافرين
احمد ، طب هقول ايه لهنا
محمد، والا اي حاجه كل شئ قسمه ونصيب
احمد ، ماشي يابابا
محمد طلع لنور وخبط وقالها
نور هتيجي معانا احنا مسافرين لوالدك
نور، عشر دقائق وهكون جاهزه
محمد، ماشي يابنتي
راح محمد لفاطمه وقال
أنا ماشي رايح البلد أنا ونور وأحمد خلي بالك من جودي 
فاطمه، احنا هنيجي معاك
محمد، خلاص اجهزوا
الكل جهز ونزلو نور شافت احمد خافت ورجعت لورا والكل اخد باله
محمد ، متخفيش يابنتي كلنا معاكي وباس رأسها
احمد زعل من نفسه قوي وركبوا العربيه وكان هو اللي سايق ونور ركبه في الكرسي اللي ورا
احمد كل شويه يبص في المرايه لنور وهي اخدت بالها
احمد وقف يريح عند كافتريا ونزلو كلهم معادا نور مردتش وقعدوا يتحايلو عليها بردك مردتش
احمد جابلها شنطه حلويات وراح يعطيهالها مردتش تاخدها وقالت له لو سمحت متكلمش معايا خالص فاهم
احمد قالها والله العظيم مظلوم
نور، أنا قولت اي
احمد سابها ومشي
نور ندهتله وراحت راميه  شنطه الحلويات في وشه
احمد اتغاظ منها وسابها دخل الكافتيريا ينده ليهم عشان يمشوا
ركبوا العربيه وجودي عطت نور شيكولاته وقالت
الشيكولاته اللي بتحبيها يانور جبتلك 2تاكليهم لوحدك
نور اخدتها وضحكت ليها شكرا ياقلبي
احمد اتغاظ منها وبعدين قال في سره عندها حق تضربني حتي بجزمه قديمه
وصلو بيت الحج محمود والد نور
الحج محمود ، اخوي والله نورت البلد كليتها
محمد، بنورك يااخوي
نور دخلت جرى وحضنت ابوها وقعدت تعيط جامد الكل خاف لتقول حاجه وكلهم بصوا لبعض
نور، بابا وحشتني قوي والله مابعرف انام كل يوم عشان مش بشوفك
محمود، وانا والله اتوحشتك يانن عيني فعلا عنيكي وتركه خالص انتي مبتنميش واصل
الكل خاف ليعرف أن عينيها وارمه من العييط
محمود ،والله تلاجيكي مبتنميش عشان بتخافي تنامي لوحديكي حاكمن أنا عارفك ياجبانه لساكي بتخافي من ام رجل مسلوخه اللي كنت بخوفك بيها عشان انيمك
الكل ضحك عليها وبترفع رأسها لقت احمد بيضحك راحت زغراله راح من احراجه قائل
ايه ياعمي أنا جوعت نفسي اكل وكل الصعيد
جودي ، همك ع كرشك
احمد ، بس يابت
محمود قالهم تعالو ياجماعه ام ابراهيم حطت الوكل
كلهم قعدوا يتغدوا ودخل عليهم شاب طويل وعريض شعره طويل لونه كستنائي وعنيه عسلي نفس شكل نور بس طويل
محمود، اهو ادهم ولدى وصل تعالي ياولدي سلم علي عمك ومرته وولاده
جودي، اي يا نور الصاروخ ده ده اخوكي ده مز المزامير
نور ضحكت وقالت لها بس يابنتي ده ظابط يحبسنا
جودي ،مقولتيش ليه انك عندك اخ شبهك قوي كده بس الفرق صاروخ واوزعه
نور، اتلمي وكلي بدل مايلمنا ده انتي مشوفتيهوش وهو متعصب
جودي ، ياساتر ده أما يتعصب الوحده تسرح في أم عنيه واسكن
نور ، تعالي نخرج نقعد في الجنينه بعد مانخلص اكل
جودي ،ماشي
واتغدوا كلهم وجودي ونور خرجوا الجنينه ومحمد وأحمد وفاطمه راحو قعدوا في مع الحج محمود وولده ادهم
محمد ، محمود يااخوي احنا جايين نطلب ايد بتك نور احمد ابني من ساعه ماشفها وهو معجب بيها
محمود ، دي مبجلهاش 5ايام عنديكوا لحج يعجب بيها ثم إنه مش خاطب
محمد  معتش عارف يرد خاف يغلط ويشكك أخوه في ابنه
فاطمه ، فركش الخطوبه اول ماشاف نور 
احمد، بصراحه ياعمي أنا حبيتها من اول نظره وشفت فيها ام عيالي أنا نفسي بس أن حضرتك توافق وسألها
محمود، افرض بعد ماتخطبها تعمل زي كاعملت مع خطيبتك وتسيبها عشان واحده تانيه
احمد،. استحاله ياعمي افكر في واحده تانيه انا حبيتها بجد
محمود ، خلاص اني عن نفسي موافج استنوا اسالها الاول
الكل كان مرعوب وخايف من نور
محمود نده ع نور وقالها
نور يابتي ابن عمك طالب يدك اي رايك فيه
نور، بصراحه يابابا الرأي رايك بس انا بجد حبيت العيله كلها ونفسي ابقي واحده منهم
محمود باسها وقالها خلاص ماشي يابتي
محمود دخل وقتلهم
نور بتي موافجه مبروك يابن اخوي
محمد ،هنعمل فرح عالطول
محمود ، لا يااخوي يخطبها الاول عشان لساتهم ميعرفوش بعض
نور، بابا في حاجات ببقي مش فاهماها احمد بيفهمهالي وبنقعد كتير مع بعض فهو بجد انسان محترم وسرحت افتكرت اللي احمد عمله بعد ازنكوا هطلع شويه اوضتي
احمد فرح من كلام نور وبعدين قال في سره هي بتقول كده عشان ابوها يوافق عالجوازه
محمود ،اي رايك ياادهم
ادهم، أنا شايف أن بدال نور موافجه يبقي خلاص اجازه نص السنه نعمل الفرح
احمد، لا أنا عايز الفرح الخميس الجاي
محمود، في ايه ياولدي انت مستعجل كده ليه
محمد ، اصل الخطوبه اللي بطول ياخوي بتيجي عشان الجهاز أما احنا هنجوزهم معانا في الفله والاجازه بجوار يجعدوا معاك أنه
محمود ، خلاص ماشي ياخوي الخميس الجاي الفرح
محمد ، خلاص احنا هنجعد معاكوا للخميس الجاي ونروح بعد الفرح بيوم
محمود ،بيتك ومطرحك يااخوي تنور
محمد ،تسلم ياخوي
وراحت فاطمه مزغرطه الكل اتخض لأنها اجت ع غفله


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الخامس )



 أنا عمرى ماكنت اتخيل اني اتجوز واحد مغتصبني كل عروسه بتبقي طايره من الفرحه عشان هتكون بيت جديد وانا البيت خربان قبل مايتبني 
جودي ، معلش ياقلبي ده قدر ومكتوب والله اخويا محترم جدا هو اي نعم بينكفني عالطول بس والله محترم اكيد في حاجه غلط
احمد وقف معاهم نور لو سمحتي اسمعيني والله أنا كنت ضحيه لبنت سفله حبت تنتقم من هايدي وتكسر مناخيرها بس اجت فيكي انتي
نور، يعني انت تقصد ايه تقصد انك كسرت مناخيري 
احمد ،والله مااقصد حاجه والله أنا آسف
جودي، اهدوا ياجماعه والله هتتحل صدقوني
نور، هتتحل بأني اتجوز واحد كل مااشوفه افتكر أنه كان سبب في تدمير حياتي
احمد ، طيب بصي ده ورق التحليل بتاع العصير خديه اقريه
نور مسكت الورقه قطعتها تحب اعملك زيها عند اي دكتور صحبي
احمد، انتي مش عايزه تصدقيني اصلا ليه 
جودي امشي امشي دي الوقت يااحمد مش عايزين المشكله حد يسمع بيها
سمعها ادهم وكان لسه جاي من الشغل 
ادهم، خير مشكله ايه كفانا الشر
جودي ، بلقلقه مممشكله اه الابله نور مش عايزه تروح معايا تجيب الفستان ومصممه تروح مع احمد تنقيه ع زوقه
ادهم، هي دي مشكله يعني طب ماهما حرين خلتيها مشكله ليه
جودى،. أنا هروح اجيب الفستان لوحدي يعني
ادهم ، تحبي اجي معاكي
احمد، تيجي معاها فين يابابا
نور اتغاظت أنه غيران ع اخته من اخوها وهي عادي اللي حصلها
نور، طب خلاص ماشي يا ادهومتي روح مع جودي وانا وأحمد هنروح سوا
احمد بصلها بغل وجودي فرحت أنها هتخليهم يقربوا من بعض وفرحت اكتر بادهم أنه هيجي معاها وبعدين بصت لاحمد لقيته لسه بيبصلها عملت نفسها مش شايفاه
احمد، خلاص نروح كلنا مع بعض
ادهم، تمام هتروحوا امتي 
جودي، عندها نغير هدومنا  اهو حالا
لبسوا ونزلو وراحوا مول ينقوا الفساتين 
صحبت المحل، هنا موجود فساتين زفاف والدور اللي فوقينا فيه السهره
ادهم ، خلاص يانور نقي انتي وأحمد اللي يعجبكو وانا هطلع مع جودي
احمد ، لا استني نطلع مع بعض كلنا
نور،. لا اطلع انت يا قلبي مع جودي وانا هنا مع احمد
ادهم اخد جودي وطلعوا الدور اللي فوق
ادهم ، اي رايك في ده
جودي، الله جميل جدا وحتي لونه روعه وهي جواها أنا مبكرهش قد الاحمر
ادهم ، طب ادخلي قسيه كده
جودي ماشي
خرجت جودي بالفستان الاحمر وكان مجسم ومنفوش من بعد الركبه وديله طويل وادهم كان عطيها ضهره جودي ندهت عليه بيلفلها وقف سرح فيها ايه ده
جودي ، وحش
ادهم ، ده جامد 
جودي ، يعني اخده
ادهم ، اكيد طبعا بس ده هديه مني 
جودي، لا بابا عطيني فلوس اشترى بيها
ادهم، أنا قولت كلمه وكلمتي تتسمع فاهمه
جودي خافت لما برقلها وزعق وقالت له ماشي ماشي.
ادهم ضحك وقال ناس مبتجيش غير بالعين الحمرا
احمد تحت بيقول لنور في حاجه عجبتك
نور،. ملكش دعوه
احمد ضرب رائده الحيطه وقال يارب صبرني
نور ندهت لصاحبه الاتيليه لوسمحتي ممكن اشوف ده
احمد اضايق أنها مأخدتش رأيه
دخلت تقيس الفستان وخرجت بيه كانت جودي وادهم بره
نور ،اي رايك ياجودي.
جودي، ده جامد جدا ايه الجمال ده روعه بجد 
بعدين سالت احمد عشان ادهم مياخودش باله أن فيه حاجه
احمد اي رايك 
احمد رد وهو متضايق من تصرفها جميل
ادهم ، جميل جدا ياقلبي هتعملي ايه
نور تمام هاخده خلاص
وروحوا وكانت الفرحه ماليه عين جودي أما نور نظره حسره في عينيها بتحاول تداريها من اخوها عشان مايخدش باله
جاء يوم الفرح 
.جودي ، الميكب ارتيست اجت يا نور اجهزي
أحمد جاء ياخذ نور وينزل بها لاسفل فله الحاج محمود عشان الفرح كان بالاسفل
احمد خبط ع الباب
الميكب ارتيست ، غموا عنيه عشان نعملها مفجأه
نور، مش لازم الكلام ده
جودي ، بس يابنتي خلي الليله تعدي ع خير
غموا عين احمد ودخل لنور وفجأه نور وقفت قدامه شالو الرباط اللي ع عنيه
احمد جاله ذهول مين دي
الكل قعد يضحك
احمد، بجد والله قمر وراح بيسها من جبينها
نور سابته عشان خاطر اللي واقفين
نور نزلت ووراها جودي لقت ادهم في وشها
ادهم ،ماهو لو مكنتش أنا اللي منقي الفستان كنت قولت انك حوريه من الجنه عالارض
جودي، ميرسي لحضرتك
ادهم😏😏حضرتك
جودي ، عن اذنك عشان هقعد مع بابا وماما
ادهم ،ماشي
الفرح خلص عالخير وأحمد ونور طلعو غرفتهم اللي هي كانت غرفه نور
احمد، دي اوضتك
نور، بص بقي أنا سكتالك من الصبح لو مش هتبطل كلام ممكن اعرف اخرسك كويس
احمد ، تخرسيني لا وعلي ايه تعالي اديني قلمين
نور، اتمسي احسنلك
احمد ، طيب انا داخل الحمام اخد شاور
نور مردتش عليه
احمد جه يخرج لقي الباب مسكوك عليه
احمد ، افتحي يابنتي
نور ، استني دقيقه وهفتحلك غيرت هدومها وفتحت له الباب وسابته ودخلت تنام ع السرير
احمد لسه جاي ينام جنبها 
نور، انت هتنام فين 
احمد، جنبك
، لا عالارض مش جنبي
، أنا جوزك عادي اني انام جنبك
، أنا مش مرات حد أنا لا انفعك ولا انفع غيرك
،ماشي خلاص ياستي هتزفت عالارض
احمد نام عالارض وبعد مانام نور قعدت تبص عليه وسرحت
نور في سرها، معقول ده احمد اللي اول ما شفته كان نفسي اتجوز واحد يحبني زي ماكان بيحب هنا ده لسه صوره معاها عالفيس أنا مش قادره اصدق اللي حصلي بس بردك انا متاكده أن احمد يومها مكنش طبيعي اكيد هو مظلوم ولو قلبي مكنش مصدق أنه مظلوم مكنتش اتجوزته أنا حبيت لون عيني بسببه حبيت كل حاجه في وشي بسببه بس مش ممكن هحبه عشان هو ملك حد تاني أنا غلطه وبتتصلح وبس
لا بس انا حاسه اني بظلمه مااللي بعمله فيه انا خايفه يكون الاحساس ده يكون حب ليه انا بجد نفسي احضنك وانام في حضنك أنا ايه ده فوقي يانور فوقي احمد بيحب هنا وهيرجعلها انتي تصليح غلطه ونامت نور والحزن كابلي قلبها


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل السادس )



احمد صحي من النوم شاف نور نايمه و راميه الغطا ومطلعه الملايه من علي السرير وحاطه المخده فوق راسها ضحك وقال حتي وانتي نايمه بتشكلي مع السرير فجأه سمعها بتقول خليك في حالك احسنلك
احمد، يخربيتك انتي صاحيه
نور، يخربيتك انت وراحت لقاه بالمخده
تصدقي بالله انا غلطان اني ساكتلك انتي مفيش ليكي اخر
راحت نور قايمه وراحه واقفه قدامه وبتنبه بصباعها 
لم نفسك احسنلك
احمد لوي دراعها جامد وثبت وشها في الحيطه وقالها
صوباعك ده لو رفعتيه في وشي تاني هكسرلك ايدك كلها فاهمه
نور بصريخ خلاص والله سيب أيدي خلاص
احمد لفها لقاها بتعيط والدموع ماليه وشها
احمد أنا آسف والله بس انتي استفزتيني
فجأه نور بصتله وعيونها كلها دموع
احمد بصلها وفضلوا يبصوا لبعض نظرات عتاب ولوم
احمد فجأه لقي نفسه بيقرب من شفتيها يقبلهم
نور اول مالمس شفتيها فاقت من سحر عنيه وضربته بالقلم
نور، أنا مش قولتلك أنا منفعش لا ليك ولا لغيرك
احمد، اناااا
فجأه الباب خبط 
نور جرت فتحت الباب
الداده، الست والده الاستاذ احمد ووالده تحت وبيقولو انزلوا افطروا معاهم عشان هيمشوا
نور ، خلاص ماشي يا داده هننزل وراكي حالا
احمد ، أنا نازل 
نور ،استني هننزل سوا عشان محدش يحس بحاجه
احمد، طيب ياله
نزلو تحت كل اللي قاعدين باركولهم
محمد، احمد أنا مسافر أنا ومامتك واختك عشان شغلي وجامعه اختك وابقي انت ونور تيجوا بعدنا
جودي، بابا والنبي سبني معاهم وهاجي معاهم والنبي
محمود ، خلاص ياخوي سيبها اهنه لحد السبوع وتسافر معاهم أنا والله حبيتها جوى دي بتفضل تسايرني طول الليل هتوحشها جوى
ادهم دخل عليهم هتتوحش مين يابوي
محمود ، اهو ادهم اجي اهو عشان يسلم عليكوا جبل ماتمشوا
ادهم ، هو انتوا هتمشوا وبص لجودي
فاطمه، خلاص يا محمد نسيب جودي تبقي تيجي معاهم
ادهم كان ناقص يرقص من الفرحه 
محمد ، خلاص ماشي خلو بالكو من بعض هتوحشوني قوي
احمد ، متخفش علينا يابابا
محمد حضنهم كلهم وسلم عليهم هو وفاطمه ومشوا
ادهم ،. أنا فرحان انك هتقعدي معانا كمان اسبوع
جودى، ميرسي
احمد ونور طلعوا غرفتهم لانهم عرسان جداد لازم يبقوا في غرفتهم عالطول
احمد قاعد بيلعب بالموبايل ويبص لنور من تحت لتحت
نور ، ع فكره شيفاك اه بالحق هنا بعتالك رساله ابقي اقراها
احمد، بتبصي في موبايلي ليه
نور ، أصلها فضلت ترن طول الليل وانت نايم وانا قرفت وكنت شفت رمز موبايلك وانت بتفتحه ففتحته وعملته صامت عشان صدعت
احمد ، ده انتي مرقباني بقي 
نور، تصدق أنا غلطانه ياريتني كنت طوحت الموبايل من الشباك وخلصت
احمد، أما أقوم اشوف هنونتي واطمنها عليه
فجأه موبايله رن وكان رقم محمد أبوه
احمد، الو ايوا يا بابا انت لسه في الطريق ياحبيبي
نور، حبك برص
اللي رد، بباك عمل حادثه وهو خارج من سوهاج وللأسف الحاله حرجه واللي معاه توفت
احمد وقع الموبايل من أيده ونزل مره واحده علي ركبته وفي حاله صدمه رهيبه
نور جرت عليه ، في ايه يا احمد احمد رد عليه وهو مبيردش خالص وطت اخدت الموبايل الو ايوا ياعمو 
المجهول، احنا مستشفي العام الحاله عملت حادثه وفي 
حاله وفاه للست والاستاذ محمد في العمليات
نور الدموع جرت من عينيها وبصت لمحمد لقته لسه زى ماهو
جرت عليه احمد فوق فوق يااحمد وقعدت تضرب فيه بالاقلام ع وشه عشان يفوق مبيفوقش متصنم مكانه جابت مايه وكبتها عليه احمد احمد فوق فوق والنبي يااحمد
جرت ع غرفه بباها
بابا 
في اي يانور خير
الحق يابابا عمو وطنط عملة حادثه وطنط ماتت وعمو في العمليات
محمود، ياساتر استر يارب يا ساتر استر يارب
جودي جرت ع غرفه عمها ورا نور وهي بتجري هي وادهم وسمعت نور
جودى، لا بابا وماما لا لا نور لا لا يانور 
جودي وقعت عالارض مغمي عليها 
ادهم شالها ونيمها ع سرير أبوه
نور ، احمد واقع فوق مبينطقش 
ادهم ، أنا طالعله وانت يابوي حاول انت ونور تفوجو جودي
ادهم طلع لقي احمد متصنم ع ركبته عالارض
ادهم، قوم قوم ياابن عمي ده قدر ومكتوب قوم نروح المستشفي قوم نشوف هنعمل ايه
احمد بصله ومش بينطق
ادهم ، قوم يااخوي 
احمد قام ونزل مع ادهم وهو مبينطقش ومحمود نده عليهم استنوا استنوا أنا جاي معاكوا
ادهم، جودي فاجت يابوي
محمود، اه ياولدي وجاعده مع اختك وام ابراهيم
كلهم راحوا المستشفي وللأسف محمد وفاطمه ماتوا وأحمد استلمهم وراحوا بيهم بيت الحج محمود
محمود ، هيتغسلوا في بيتي اهنه وهيدفن اخوي علي ابوي
احمد، أنا عايز بعد اذنك يدفنوا مع بعض ياعمي
محمود ، وماله ياولدي كلم جرايب امك واستأذن منيهم وخبرهم أن العزا اهنه في بلد ابوك
جودي دخلت الغرفه اللي فيها مامتها وبباها
جودي باستهم وقعدت تعيط جامد هتسبوني لمين هعيش من غيركوا ازاي ليه كده ليه 
نور وأحمد دخلوا الغرفه يهدوا جودي ويخرجوها عشان مراسم تشييع جثامين
نور اول ما دخلت تخرج جودي انهارت جامد وفضلت تعيط مقدرتش تمسك نفسها
احمد، خلاص يا جودي خلاص وراح حضنها جامد وقالها معتش وقت 
جودي بصريخ خلاص ايه خلاص ايييييييي ابعد يااحمد وأحمد يشدها يخرجها بره وهي بتزقه وتعافر ماما متسبنيش يا مامااااا متسبنيش يابابا متسبونيش مش هعيش من غيركوا وراحت مغمي عليها تاني 
احمد شالها طلعها الاوضه بتاعتها ونور طلعت معاه وهي منهاره متخفش يااحمد أنا معاها انزل انت معاهم تحت
احمدحرك رأسه ونزل


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل السابع )



احمد نزل ياخد عزاء أبوه وأمه وساب جودي مع نور
جودي فاقت وقعدت تصرخ هما مشو خلاص مشو يانور سابوني الاتنين معدش ليه حد خلاص
نور، اهدي يا قلبي احنا كلنا حواليكي متقوليش كده اهدي هما راحوا في مكان احسن قومي صلي وادعيلهم
جودي قامت اتوضت وصلت وهي ساجده قعدت تدعي لبباها وممتها وهدت ونزلت مع نور اخدوا العزا
نور قعدت التلت ايام مع جودي في غرفتها عشان تهديها
جودي قاعده في الجنينه وسرحانه ادهم لمحها وهو داخل وراحلها
ادهم ، القمر سرحان في ايه
جودي، مفيش
ادهم ، أخص عليكي بقي كده خلاص انا ماشي
جودي، بابا وماما وحشوني
ادهم ، الله يرحمهم ويغفر لهم
جودي ، أنا نفسي اروح لهم
ادهم، بعد الشر عنك يارب وتسبيني لمين
جودي بصتله بعدم فهم
ادهم اتحرج وقال، كلنا هنا عايزينك
احمد دخل عليهم ، جودي حضري نفسك هنسافر بكره عشان جمعتك انتي ونور وشغلي
جودي، ماشي ياحبيبي
قامت جودي تحضر شنطتها وأحمد دخل يقول لعمه أنهم ماشيين
محمود، كيفك يا ولدي
احمد، الحمد لله ياعمي احنا هنسافر بكره عشان الجامعه وشغلي
محمود، والله هتوحشكوا جوى
احمد، هتيجي باذن الله الاجازه نقضيها هنا
محمود، باذن الله ياولدي 
احمد، عن اذنك ياعمي أنا طالع اقول لنور تحضر نفسها
احمد طلع وخبط عالباب نور مسمعتهوش عشان كانت بتاخد شاور احمد تعب خبط راح فاتح وداخل سمع صوت مايه عرف انها بتاخد شاور
احمد نام عالسرير عما نور تخرج عشان يقولها 
نور جرجت بالبشكير عشان نست تاخد هدوم بتشيل الفوطه من علي شعرها جاءت قطرات مياه ع وجه احمد فاق وقايم من ع السرير وصل عند التسريحه أمامها اتخضت نور ولسه هتصوت احمد حط أيده ع فمها
احمد، أنا احمد اهدي اهدي خبطت كتير بس انتي مفتحتيش
وشال أيده
نور، طب اطلع بره 
احمد ، مش طالع 
نور، انت عاوز ايه
احمد، مش عاوز حاجه اطلعي انتي بره
نور اطلع ازاي وانت زنقني في الحيطه كده لوسمحت يااحمد متحرجنيش اكتر من كده انا مش عايزه ازعلك ولا اقولك اي حاجه عشان اللي انت فيه
احمد ، انتي لسه مش مصدقه اني مظلوم
نور ، لا 
احمد، كذابه انتي عارفه كويس اني مظلوم وعلي فكره لو انا وحش كنت ممكن اعمل اللي عملته دي الوقت عارفه ليه
نوربتحدي ، ليه
احمد،  بضحك هستيري لان البشكير وقع😂😂😂
نور اتحرجت ووطت بسرعه جبته وحطته عليها
احمد،. أنا نازل دي الوقت وأما تلبسي ابقي حضرى الشنطه عشان مسافرين بكره
نور، ده انت غلس
احمد، وبعدين سامعك ها ارجع
نور جابت مخده ولقته بيها امشي ياغلس
احمد ضحك ونزل تحت يستني نور
راحو كلهم ع ترابيزه السفره
احمد بص لنور لقاها بتبصله واتحرجت وبصت للاكل
ادهم ،جودي مابتكليش ليه يابنت عمي 
جودي، هااا مفيش مليش نفس
محمود، عشان خاطرى يابتي كلي انتي خسيتي النص 
جودي،. ماشي ياعمو هاكل اهو
ادهم، بقولك يااحمد أنا معنديش نبطشيه بليل اي رايك ناخد نور وجودى نخرجهم قبل ماتسفروا
جودي، لا مش هخرج
ادهم، ليه
جودي ،انا حره.
ادهم، طب عن ازنكوا وقام خرج بره في الجنينه
جودي حست انها حرجته وقامت خرجت وراه
ادهم، نعم
جودي، اسفه انت زعلان
ادهم، لا وازعل ليه انتي حره
جودي، ع فكره انا تعبانه ومش مستحمله ياريتني كنت ركبت مع بابا وماما وكنت مت معاهم وخلصت
ادهم، ليه بتقولي كده وانا اعيش ازاي من غيرك
جودي،😏 هتعيش عادي ليه وانا عملتلك ايه عشان مش هتعرف تعيش من بعدي
ادهم، هو في حد يعرف يعيش من غير مايتنفس 
جودي، لا
ادهم، انتي النفس اللي بتنفسه أنا بحبك ياجودي أنا مش عارف أما هتمشي بكره هعمل ايه أنا اتعودت اشوفك أما اروح مش عارف هعمل من غيرك 
جودي، انت عارفني من اسبوع
ادهم، ده اجمل اسبوع في حياتي أنا هدخل اطلب ايدك من بابا واخوكي ولو وافقوا هجبلك دبله تلبسيها ونتجوز بعد ماتخلصي السنادي
جودي، بس انا مش موافقه
ادهم، بغضب شديد ليه. 😣😣
جودي ، عشان انت بتزعقلي وبتغضب بسرعه
ادهم، خلاص ياستي نغير نفسي عشانك وافقي بقي وبدل مانخرج بليل افسحكوا بس لا افسحكوا والبسك دبلتي
جودي، طبعا موافقه أنا اصلا اعجبت بيك الاول
ادهم اول ما جودي قالت كده دخل جرى لقاهم بيتكلموا ع السفره
ادهم، لو سمحت يابابا وانت يااحمد وافقوا ارجوكوا في اللي هطلبوا أنا عارف أنه مش وقته بس والله هنفرح جودي وهنلهيها عن الحزن اللي هي فيه
محمود، خير ياولدي
ادهم،. أنا عايز أخطب جودي بس هيبقي تلبيس دبل بس والفرح بعد مانخلص السنادي
احمد، أنا لو جودي موافقه أنا موافق
محمود، وانا طبعا اموافج 
احمد، خيال جودي وارد عليك ياادهم
احمد دخل لجودي وسألها ووافقت نزل وقتلهم موافقه
نور فرحت أنها قربت جودي من ادهم عشان جودي كانت معجبه بيه وقالت خلاص نقوم نجهز أنا وجودي عشان الخروجه
لبست نور وجودي الاسود وخرجوا مع احمد وادهم وذهبوا الي الصائغ
ادهم، نقي الدبله اللي تعجبك ياقلبي
احمد، من اولها قلبي
ادهم، اه طبعا قلبي وعقلي وكلي
احمد، ماتتللم أنا واقف
ادهم، لاحظ انك بتكلم ظابط شرطه
الكل ضحك وجودي نقت شبكتها وادهم لبسهالها وخرجوا اجمل خروجه في حياتهم ثم ذهبوا الي المنزل
جودي ،تصبح ع خير ياادهم 
ادهم ، وانتي من اهلي
ضحكت جودي وطلعت غرفتها
احمد دخل هو ونور غرفتهم
احمد، كان يوم جميل جدا أنا فرحان أن جودي بدأت تتأقلم ولقت اللي يخرجها من حزنها
نور، عقبالك 
احمد، عقبالك ازاي مانا مرتبط
نور، قصدي عقبال ماتفرح وتتجوز اللي بتحبها زى جودي
احمد، تصبحي ع خير
نور، بلاش انهارده تنام عالارض اطلع ع السرير
احمد فرح فكرها رضت عنه وسامحته
نور، اخدت مخده 
احمد، راحه فين
نور هنام عالكنبه دي خليك انت عالسرير اكيد عايز ترتاح من نومه الأرض
احمد،. مفيش فايده فيكي لا هنام أنا عالكنبه
نور ،، أنا نمت خلاص
احمد شالها عشان ينيمها عالسرير، قولت أنا هنام عالكنبه
وهو بيحطها ع السرير سلسله نور اتعلقت في زرار البيجامه ولسه جاي يوم نور قالتله استني
احمد وجهه قريب من وجهها وفجأه عنيه جاءت في عينيها وسرحوا في أعين بعض نور فاقت من جمال سحر عنيه وفكت السلسله خلاص فكتها
احمد في نفسه، وانا اللي فكرتك وبعدين قال بصوت شكلي هتعب معاكي جامد يارب عني🥵🥵
نور ، نام عشان ماشيين بدري
احمد، ماشي يا مشقتي


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل الثامن )



ابطالنا صحوا تاني يوم عشان يرجعوا القاهره
احمد، نور اصحي عشان نلحق نودعهم عشان نسافر
نور، طيب وراحت نايمه تاني
احمد، ياله يابنتي قومي بقي
نور، اديني قومت خلاص ارتحت
احمد، بزعل أنا نازل وابقي أما تفوقي انزلي 
نور اضايقت أنها زعلته عالصبح، طب تمام انزل وهجهز وانزل وراك
نزلو كلهم يودعوا ادهم والحاج محمود
نور، هتوحشني يا بابا 
محمود، والله انتي اكتر يابتي
جودي، طب وانا هوحشك واللا لا
محمود، انتي اكتر واحده هتوحشيني بلماضتك وراح حضنها
ادهم، يابختك يابوي
محمود، اتلم يا ولد
ادهم ، ماشي ماشي يا بوى هنيالك
جودي، مش قالك اتلم 
ادهم ،انا هسكت عشان اخوكي جاي عشان ميعلقنيش
جودي😂😂😂 ناس تخاف متختشيش
احمد، احنا ماشيين حالا ياعمي طلبت عربيه توصلنا للقاهره لانك عارف العربيه اللي اجينا بيها راحت في الحادثه
محمود، ماشي يا ولدي خلي بالك من مرتك واختك
احمد ، انتي بتوصيني ع روحي
نور، باصتله وقالت في سرها روحي حلوه دي
العربيه اجت وودعوهم ومشوا
السواق اجه لنص الطريق
السواق، أنا هنزل الكافتيريا اشرب حاجه لو حد حابب ينزل ينزل
احمد، أنا نازل تعالوا انزلوا نريح شويه
نور معبرتهوش وجودي نزلت ووقفت جنبه
احمد،. مش هتنزلي
نور، لا
جودي، انزلي يانور بليز نريح شويه الطريق طويل 
نور، مش نازله ياجودي
جودي، ورحمه بابا وماما لتنزلي
نور نزلت عشان حلفان جودي
نور أنا نزلت اهو بس متبقيش تحلفي غير بربنا عشان حرام
احمد اخدهم وقعدوا عالكافتريا
احمد هتشربوا ايه
جودي، عصير فراوله
نور، مش عايزه 
احمد، لازم تشربي حاجه
نور مش عايزه معدتي بتوجعني مش هقدر اشرب حاجه
احمد، براحتك
شربوا وقاموا ركبوا العربيه لحد ما وصلوا البيت
جودي ، البيت وحش قوي من غير بابا وماما 😭😭😭
نور، ربنا يصبرك ياقلبي حاولي تبقي أقوي من كده
جودي، مش قادره 😭😭😭😭
موبايل جودي رن
جودي ، ده ادهم أنا هطلع اوضتي أكلمه
نور ،تصبحي ع خير ياقلبي
جودي،. وانتي من أهله انتي وأحمد وطلعت غرفتها
نور ، دكتور احمد 
احمد، نعم
نور، احنا طبعا مش في بيت بابا يعني كل واحد في اوضته
احمد، طيب
نور، تمام أنا طالعه انام في اوضتي
احمد، ماشي
نور طلعت غرفتها وبعد ما دخلت قالت لنفسها 
نور مكنش ينفع غير كده لازم نقضي مدتنا مع بعض وكل واحد يرجع لحياته وهو اكيد لسه بيحب خطيبته وانا بالنسباله غلطه
احمد طلع غرفته وقال لنفسه
احمد، أنا اتعلقت بيها قوي افهمها ازاي اني حبيتها أنا بحس نحيتها بشعور عمرى ماحسيته مع هنا
،،،،،،،،،
جودي، الو ايوا ياادهم
ادهم، وصلتي ياقلبي
جودي، اه الحمد لله احنا في البيت
ادهم، صوتك ماله
جودي، اتخنقت اول ما دخلت البيت وبابا وماما مش فيه
ادهم، الله يرحمهم يارب
جودي، يارب 😭😭😭
ادهم، وحياتي عندك متعيطيش بقي لو انا غالي عندك
جودي، غصب عني والله
ادهم، ربنا يصبر قلبك يا عمري جودي انا بحبك قوي
جودى، والله العظيم انت الحاجه اللي مصبراني ع الدنيا عارف لو سبتني هموت 
ادهم ، بعد الشر عنك أنا عمرى مااسيب روحي
جودي، ربنا يخليك ليا
ادهم، ويخليكي ليا يا قلبي هسيبك تنامي عشان ترتاحي تصبحي على خير
جودى، وانت من اهلي يارب 
ادهم، يارب ياقلبي سلام
وقفلت جودي ونامت عشان في جامعه تاني يوم
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
نور خبطت ع جودى
نور، ياله يا دكتور جودي ياله اتاخرنا وقعدت تخبط جامد
احمد،خارج من غرفته، اي يابنتي عامله فرح عالصبح  
نور، ملكش فيه
احمد،لا ليه فيه اي رايك بقي اوضه اختي 
نور، ابعد عن وشي احسنلك
جودي، في ايه يا جماعه صلو على النبي
احمد  ونور، عليه الصلاة والسلام
جودي، عشر دقايق وهتلاقيني وراكي انزلي افطرى وانا نازله وراكي
نزلت نور وأحمد
احمد، أنا جعان والداده مش موجوده ممكن تحضرى معايا الاكل
نور، اقعد وانا هحط الفطار
نور حطت الفطار عالتربيزه جودي نزلت قعدت تفطر معاهم
احمد، تيجوا نخرج انهارده
نور، لا
جودى، بطلي رخامه يانور ماشي يا احمد موافقه
احمد، نروح فين
جودي، الملاهي
احمد، هو أنا هفسح ولاد اختي طبعا لا
نور حبت تغيظه
نور، خلاص اوك الملاهي يا جودي
احمد عرف انها بتعند معاه
احمد، خلاص اوك أنا موافق ياله قوموا عشان اوصلكوا الجامعه في طريقي
ركبوا العربيه ووصلوا الجامعه نور نزلت من العربيه وراحت وقفت قدام باب الجامعه تستني جودي
احمد وقف بالعربيه سرحان فيها
جودي، ع فكره هي كمان بتحبك
احمد، هي مين
جودي، اللي انت بتحبها سلام وسابته وجرت علي نور دخلوا الجامعه
احمد راح المستشفي وقابل هنا
هنا، احمد انت مبتردش ع تليفوناتي ليه وروحت كذه مره الفله القيها مقفوله
احمد، كنا بنزور قرايب بابا في البلد وبابا وماما عملوا حادثه وتوفوا
هنا، لا اله الا الله البقاء لله ياحبيبي
احمد، الدوام لله عن اذنك أنا ورايا عمليه
احمد خلص شغل وروح البيت لقى نور وجودي بعدين يستنوه عشان يوديهم الملاهي
احمد،. ده انتو عصابه
جودي، اه واتفقنا عليك😂😂
احمد، طب اتغديتوا
جودي، لا 
احمد، طب ياللا نتغدي بره بالمره
خرجوا وراحوا اتغدوا في مطعم وبعدين دخلوا الملاهي
جودي ونور ركبوا كذه لعبه نور داخت من كتر اللعب ووقعت عالارض مغمي عليها احمد جرى عليها وقعد يفوق فيها
احمد، النبض مش منتظم ياجودي أنا هوديها مستشفي
جرى دخل اقرب مستشفى
الدكتور خرج من غرفه نور
احمد، خير يا دكتور
الدكتور، شكلها عندها انيميا ومحتاجه دكتور تتابع معاه عشان يشوف الانيميا وتطمنوا ع الجنين
احمد، هي حامل
الدكتور، مبروك
جودي دخلت جرى اوضه نور
جودي، نور أنا هبقي عمتو بجد
نور قاعده بتعيط وقامت من ع السرير، أنا عايزه امشي
احمد دخل عليهم،. انتي كويسه يا نور
نور، الحمد لله عايزه امشي
احمد، طب ممكن تستني عشان نطمن عالجنين
نور، قصدك الغلطه
احمد بزعيق، اتكلمي حلو عن ابنك
نور، لو سمحت مش عايزه اسمع صوتك وانا هروح لوحدي لو مش هتيجوا معايا
احمد شدها من ايدها، ليه بتعملي كده
نور، عشان احنا بنصلح غلطه انت عملتها وانا بشيل اخطأها لوحدي واللي في بطني هنزله عشان ميبقاش في حاجه تربطنا ببعض
احمد، لو نزلتيه هيبقي اخر يوم في عمرك
نور بصتله بصه كلها حزن وسابته ونزلت
جودي، معلش يا احمد اللي حصلها مش سهل تعالي نلحقها بدل ما تعمل في نفسها حاجه
روحوا البيت ونور طلعت ع غرفتها وسابتهم
جودي، حاول تعرفها انك بتحبها لأنها حاسه انك لسه بتحب هنا
احمد، أنا عمرى ما حبيت هنا هنا كان جواز مصلحه نور اول ما شفتها وهي شدتني ليها يمكن اللي حصل ده كله عشان يقربنا من بعض
جودي ، ربنا يسعدكوا يارب بس معلش هتتعب شويه دي دماغها صعيديه
احمد ماشي يا حاجه اطلعي نامي وانا طالع انام
طلع كل واحد غرفته  احمد لقي حد بيخبط 
احمد ،مين
نور، أنا نور
احمد ، ادخلي 
نور دخلت لقت احمد نايم عالسرير بالشورت فقط وحاطط المخده ع وشه
احمد، عايزه ايه
نور، ممكن تقوم تلبس حاجه وتكلمني
احمد، قولي عايزه ايه عايز انام تخلصي
نور قامت شدت المخده من ع وشه 
نور ، كلمني زي مابكلمك
احمد قام قعد وراح شادد أيدها مقعدها جنبه عالسرير
نور، انت هتعمل ايه
احمد، مش هعمل حاجه بتقوليلي كلمني زي مابكلمك قعدتلك اهو اتكلمي ياله عشان عايز انام
نور، احنا هنتكلم كلام ناس عاقله بص يا دكتور احمد البيبي مش هينفع حمله يكمل لانه طفل اغتصاب وانا محبش اشيلك هم فوق همومك انت داخل ع جواز ومينفعش يبقي بينا حاجه مشتركه عشان بعد ما نطلق كل واحد هيبقي ليه حياته
احمد، تعرفي أن عنيكي حلوه قوي
نور، أنا بتكلم في موضوع جد
احمد، وانا بتكلم بجد عنيكي حلوه قوي تفتكرى ابني هيطلع عنيه حلوه كده ليكي
نور ، رد عليه في اللي قولته
احمد، مش هطلقك ومش هموت ابني ومش هسيبك
نور، ده مكنش اتفاق من الاول ليه اخليت بالاتفاق
احمد، عشان عشقتك مش حبيتك بس وقرب منها يقبلها 
هنا، عشان كده مش بترد علي تليفوناتي اه مانتا قاعد هايص مع الأبله
احمد، ايه اللي طلعك هنا
هنا، طالعه اكتشف قله الادب دي إلا الانسه مش من الصعيد بردك يعني لو ابوها عرف مش بعيد يدبحها
نور، لمي نفسك لو سمحتي
هنا، أنا ألم نفسي بردك يا زباله وراحت ضاربه نور بالقلم
نور ، نزلت جرى وطلعت تجرى سابت البيت


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل التاسع )



نور بعد ماسمعت كلام هنا نزلت جرى وخرجت من الفله وهي بتجرى مش عارفه هتروح فين
احمد قال لهنا، القلم ده هدفعك تمنه 
هنا، عايزني اشوفها في اوضتك وبتبوسها واسكت
احمد لبس تيشرت وهو بيجرى  يلحق نور هنا شدته من أيده
هنا، ايه بتجرى وراها ليه
احمد، دي مراتي وشال أيدها وراح ناطرها وسابها وجرى ورا نور
هنا بوجع، مراتك 
احمد خرج مش لاقيها دور في كل مكان فص ملح ودأب
،،،،،،،،،
نور قعدت عالكورنيش  لحد مالليل ليل وبعد ماهدت كلمت جودي
جودي، ايوا يا نور انتي فين
نور، أنا قاعده ع الكورنيش ممكن تجيلي بس متقوليش لاخوكي امانه عليكي
جودي، تمام أنا جيالك حالا
،،،،,،،،،،،،
جودي نازله عشان تروح لنور
احمد،. رايحه فين
جودي، رايحه اجيب حاجه
احمد، عرفتي مكان نور
جودي، لا مكلمتنيش
احمد، هتجيبي ايه 
جودي، هجيب حاجه من الصيدليه
احمد، ماشي
،،،،،،
جودي ركبت عربيتها وراحت لنور
نور عنيها وارمه من العييط
جودى، مشيتي ليه حصل ايه وبتعيطي ليه
نور، عشان كان في حاجه فكرت في دقيقه أنها بتاعتي
احمد واقف وراهم وقال
احمد، ومين قالك انها مش بتاعتك
نور وجودي واقفين مصدومين
نور، مش أنا قيلالك متقوليلوش
جودي، والله ماقولتله
احمد، كنت حاسس ان جودي بتكذب جودي لو سمحتي روحي دي الوقت
نور، لو سمحت يا دكتور احمد روح معاها وسيبوني لوحدي أنا هكلم بابا وهو هيعرف بطريقته اني اروح له
جودي،.انا ماشيه وسابتهم يتكلموا مع بعض
احمد، بتقولي لبابا اي هتقوليله أن واحده دخلت عليه أنا وجوزي وسيبتلها جوزي ونزلت
نور، أنا اضربت قدامك
احمد، مردتيش ليها القلم ليه
نور، عشان فعلا أنا اللي غلطانه
احمد، غلطانه في ايه تسيبي البيت وتجرى بالبيجامه في الشارع أنا لو منك كنت رديت ليها القلم
نور، لوسمحت امشي
احمد، انتي مجنونه اسيب مراتي نص الليل في الشارع وبالبيجامه
نور، متقولش مراتك دي أنا مش مرات حد
احمد، طب ياللا نروح الناس عماله تتفرج علينا
نور، مش ماشيه امشي انت
احمد شالها وفتح العربيه دخلها فيها
نور، انت اتجننت رسمي والله
احمد ركب جنبها وساق العربيه
احمد،. اه اتجننت فعلا من اول ما شفتك يا اوزعتي
نور ابتسمت، طب سوق يا مجنون
احمد، أنا جعان قوي تيجي نجيب اكل 
نور، لا عايزه انام 
احمد، لا لازم تاكلي عشان البيبي
نور وشها اتغير، قولت مش هاكل
احمد، انتي قلبتي ليه
نور، عشان ده جاي من اغتصاب وهفضل افتكر كده عالطول 
احمد، ممكن تحاولي تنسي جايز ربنا عمل كده عشان نكمل مع بعض
نور، انت بتحب هنا
احمد، أنا بحبك انتي ونفسي أكمل معاكي انتي ونفسي ولادي يبقوا شبهك انتي
نور، وده من أمتي
احمد، من اول ما شوفتك يا اوزعتي
نور،طب وهنا
احمد، كانت مرحله وعدت وعشان خاطري حاولي تنسي اللي حصل أنا نفسي اكمل معاكي ونفسي ماخسرش ابني اللي كان سبب في اننا نكون مع بعض
نور، بجد
احمد باسها من جبينها طبعا بجد
نور ، خلاص ماشي
احمد، هتعطيني فرصه أصلح اللي عملته
نور، مش قولت هتجيب اكل
احمد بضحك ،مش قولتي مش جعانه
نور، لا جعانه بس هنروح مطعم ازاي بهدومي دي
احمد، اقولك ع حاجه اي رايك ناكل في المطبخ زى ما كنت باجي اقفشك واكل معاكي
نور، لا جالي عقده منه
احمد زعل من نفسه، مش قولنا هننسي
نور ، خلاص تمام اي رايك نجيب رنجه ونروح نعملها وناكلها في المطبخ اصل أنا نفسي فيها قوي
احمد، رنجه يوم ماتتوحمي تتوحمي ع رنجه
نور،وحم حاسه اني صغيره قوي ع الكلمه دي 😂😂😂
احمد، ضحكتك حلوه قوي
نور، ميرسي المهم هتجيب رنجه
احمد، ماشي ياستي مع اني مبحبهاش ولا بحب ريحتها بس هجيبها عشان خاطرك
احمد نزل السوبر ماركت وجاب رنجه وجاب ليه تونه وروحوا
نور دخلت المطبخ وبتعمل الرنجه احمد قعد يرجع
نور، 😂😂😂 انتي في الكام يا بيضه
احمد، امشي يا مؤرفه انتي ورنجتك أنا همووووت🤮🤮
نور، خلاص كل ماتيجي عليه هجبلك رنجايه ع المخده
احمد، عشان اعلقك ع باب البيت
نور😂😂😂 خلاص انا اكلت أنا هدخل اخد شاور
احمد، ده انتي محتاجه مطهر يضيع ريحه الرنجة
نور، تصدق نفسي احضنك
احمد، امشي من وشي أنا مصدقت الترجيع وقف
نور🤣🤣🤣 ماشي  يا دوك
احمد، دوك دوك بس ادخلي خدي شاور
نور ،تمام أنا طالعه اوضتي اخد الشاور
احمد، هو انتي هتنامي في اوضتك بردك 
نور، اه 
احمد، براحتك
نور، تصبح على خير
احمد، وانتي من أهله
وطلع كل واحد غرفته 
نورلقت رساله ع الموبايل من احمد
احمد، وحشتيني
نور بعتتله ، ده احنا لسه كنا واقفين مع بعض من10دقايق 
احمد، نفسي اخدك في حضني وانام مش هرتاح غير وانتي في حضني
نور فرحت وقعدت تقرأ الرساله اكتر من مره وبعدين بعتتله
ربنا يسهل
احمد بعتلها، يارب ❤️
نور،❤️
احمد، بجد❤️
نور، انت ماصدقت ايوه بحبك
احمد، أخيرا 
نور لقت الباب بيخبط فتحت لقته احمد
احمد، أنا عايز اسمعها بودني
نور، روح نام عشان جودي متصحاش
احمد دخل وقفل الباب وقال
اهو قفلت الباب محدش هيسمع قولي بقي
نور ، ااااانااااا
احمد، ايه اطول لسان في العالم مش عارف يجمع كلمه
نور، بس يارخم
احمد،رخم رخم قولي بقي
نور، بحبك من قبل ما اجي البيت كنت بدخل صفحتك وكنت بقعد اسرح فيك واجيت هنا عشان اشوفك وكل ما افتكر انك خاطب كنت بتخنق
احمد حضنها جامد وقالها أنا بحبك قوي يا بنت عمي وقرب وشه لوشها وقالها متزعليش مني والله بعشقك 
نور بدأت تنسجم مع عشقه وفجأة بعدت عنه
نور، بلاش بلاش يا احمد مش هقدر وقعدت تترعش وتعيط
احمد، أنا آسف أنا خارج رايح اوضتي اهدي بس اهدي
نور، طب أخرج
احمد خرج وهو زعلان من نفسه عالازمه اللي عملها لنور بدون مايقصد
نور، قعدت تهدي في نفسها لحد ما جلها رساله من احمد
احمد ،انا اسف
نور، محصلش حاجه تتاسف عليها أنا اللي اسفه تصبح ع خير
احمد، وانتي من اهلي
نور ابتسمت وقالت لنفسها انا بعشقك والله بس مش هقدر يارب نسيني اللي كان حصل يارب
ناموا ابطالنا باتري اي اللي هيحصل بكره



رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل العاشر )



احمد راح يخبط ع نور
نور،حاضر حاضر يا جودي جيالك اهو فتحت الباب 
هو انت
احمد، اه أنا بصحي مراتي حبيبتي عشان تروح جمعتها
نور،صباح الخير
احمد،صباح الجمال هو القمر بيطلع الصبح واللا ايه
جودي، احم احم هو اللي سمعاه ده بجد
احمد، سمعه ايه انتي واقفه تصنتي 
جودى، اتصنت مين ده انا دماغي وجعتني من الخبط 
احمد، خلاص انزلي يالماضه افطرى معايا انتي والقمر نور
جودي، قمر لا بقي ده في حاجه غلط انتو مش كنتوا مش طايقين بعض امبارح
احمد، بس بس اسكتي أنا نازل نور اجهزي عشان اوديكي الجامعه
نور، ماشي
نزلوا ع السفره يفطروا نور اول مابصت لقت لبن
نور، أنا معدتي بتوجعني ومش هفطر
جودي، وانا كمان
احمد، جودي لازم نفطر ونشرب اللبن عشان نشجع نور تشربه
جودي، طب هي حامل أنا مال امي
احمد، بطلي لماضه واشربي 
بص لقي الاتنين متنحين للبن
راح مزعق
متشربوااااا اللبن
نور وجودي شربوه بسرعه خافوا من احمد
احمد بضحك عالم متجييش غير بالعين الحمرا
نور ،طب ياللا احنا اتاخرنا ياجودي
احمد، ياللا هوصلكوا أنا اصلا ورايا شغل ورايح المستشفي
نور وجودي ركبوا نور قالت
نور، احمد أنا هروح مع جودي نطمن عالبيبي انهارده بعد الجامعه
احمد، تمام ماشي ياقلبي
جودي، يعني هشوف البيبي بجد😂😂.
احمد، انتي مجنونه مش عارف هتبقي دكتوره ازاي
جودي ،زي ما انت بقيت دكتور🤣🤣🤣
نور، خلاص وصلنا سلام يا احمد
احمد، سلام ياعمرى
دخلوا الجامعه وبعد ماخلصوا الجامعه خرجوا عشان يروحوا عياده الدكتوره
نور، جودي احمد واقف اهو قدام البوابه
جودى، طب هو مقلش ليه أنه هيجي ياخدنا
نور، طب تعالي نروحله 
نور، احمد انت هنا ليه
احمد، عايز اروح مع مراتي حبيبتي اشوف ابني 
نور، طب مقلتش ليه
احمد، عملهالك مفجأه
نور خلاص ياللا بينا
راحوا عياده دكتوره النسا
جودي، نور بطنك هتبقي كرنبه كده امتي
نور، مش عارفه دول شكلهم في الاخر عارفه شكلهم خلاني متمسكه بالبيبي 
جودى، ربنا يجبهولك بالسلامه يارب
نور، يارب
احمد، نور اسمك اتنده ياله ندخل
دخلوا عند الدكتوره 
الدكتوره ارفعي هدومك من عند بطنك
نور بصت ع احمد وهي محرجه منه
احمد فهم وبعد عينه عن نور وقعد يبص ع شاشه السونار
نور رفعت هدومها والدكتوره مشت جهاز السونار ع  بطنها
الدكتور، ماشاء الله كده البيبي عمره40يوم بالضبط
احمد، هو كويس يا دكتوره
الدكتوره، اه الحمد لله بس الام شكلها ضعيفة جدا وماشاء الله دول اتنين فمحتاجين غذا كويس
احمد، هما ايه اللي اتنين قصدك نور والبيبي
الدكتوره، لا بص حضرتك وشاورتله عليهم في الجهاز دول اتنين في نطفتين في كيس الحمل
نور بصت لجودي وقعدت تعيط
جودى، مبروك يا حبيبتي
نور الله يبارك فيكي
الدكتور، دي تحاليل عايزاها معاكي المره الجايه والفيتامين ده يتاخد بانتظام
احمد، تمام باذن الله متشكر لحضرتك واخدهم ومشي من عند الدكتوره
احمد، هتروحوا واللا نروح نتغدا في مطعم
نور، لا أنا نفسي انااااام
احمد، خلاص نروح وهكلم ديلفرى يجيب لينا اكل وهكلم ام سعيد تيجي تطبخ لينا اكل نضيف عن اكل المطاعم
جودى، ياريت ده أنا معدتي باظت
احمد، خلاص اوك هنروح ع البيت
روحوا البيت ونور طلعت تنام في غرفتها وفجأه تليفون احمد رن
الو ايوا يا هنا عايزه اي مش قولت كل شئ قسمه ونصيب
هنا، احمد أنا عرفت الحقيقه كنت عند هادي بطمن ع نفسي وبعمل تحاليل اطمن ع نفسي بيها قالي ع العصير اللي جبتهوله يحلله وكلمت ندا وقعتها في الكلام واعترفتلي وفهمت أنت اتجوزت بنت عمك ليه
احمد بصدمه، عايزه اي دي الوقت😧😧
هنا، ترجعلي
احمد، مش هينفع
هنا، لا هينفع اكيد ابوها ميعرفش لأن لو كان عرف كان فاتي بقرأ عليك الفاتحه
احمد، لو مخلوق عرف مش هيحصل طيب
هنا، احمد الاسبوع الجاي كتب كتابنا والفرح وفي بيتك يأما اقسم بالله هقول لابوها
احمد، بس انا اكتشفت اني بحبها هي
هنا، بس انا بحبك انت
احمد، عمرك ماحبيتيني انتي وافقتي بيا عشان تغيظي صحبتك مش اكتر
هنا، أنا بقولك فرحنا الاسبوع الجاي وانا هعزم أصحابنا
احمد قفل في وشها وقعد يكسر في كل حاجه حواليه
جودي، في أي يا احمد مالك 
احمد، الأبله هنا عرفت كل حاجه وبتسومني يا نتجوز يا تروح تقول لعمي
جودي، يا مصبتي دي فيها رقاب
احمد، أنا مش عارف اعمل ايه
جودي،استهدي بالله كده احنا مفيش حل غير انك توافق تتجوزها وكرها في عشيتها لحد ماتبعد
احمد، ونور
جودي، مش عارفه
احمد، خايف  تكرهني اكتر
جودي، أنا هقولها اللي حصل
احمد، لا أنا مصدقت أنها نست
جودي، لازم تعرف عشان متعملش حاجه في نفسها
احمد، طب كلميها انتي وشوفي هتقول ايه
جودي، أنا هطلعلها حالا
احمد، ربنا يستر
،،،،،،،،
جودي حكت اللي حصل لنور
نور عيطت، أنا اتفضحت
جودي، لا ياعمرى متقوليش كده احنا هنجوزها لاحمد وأحمد يحاول يكرها في عيشتها لحد ماتمشي وتسيب البيت وتطلق عشان لو قالت لبباكي النار هتولع ومش هتطفي
نور، طب مفيش حل غير أنها تجوزه
جودي، ده الحل الوحيد يانور
نور، خلاص ماشي بس بابا محدش يقوله
،،،،،،
جودي حكت لاحمد أن نور وافقت
احمد طلع لنور وقالها
أنا آسف والله أنا اقسم بالله بحبك انتي بس والله اللي نعمله غصبا عني بس عشان خاطر اولادنا يتربوا وسطنا
نور، انا حاسه بنار في قلبي
احمد، خلاص أنا هروح اقول كل حاجه لعمي ومش هتجوزها واللي يحصل يحصل
نور، بابا ممكن يقتلك
احمد، أنا هكلمه اعزموا عندنا بكره واخليه يجي ضرورى
نور، بلاش يااحمد اتجوزها ارحم من اللي هيحصل
احمد، مش هتجوز غيرك وراح اخدها في حضنه جامد ونور قعدت تعيط
احمد، متعيطييش العيال هتطلع كئيبه🤣🤣
نور،☺️☺️
احمد،. ايوه كده
احمد نزل كلم عمه في التليفون وقاله يجي ضرورى بكره
ادهم كلم جودى في التليفون
الو
، ايوا يا قلبي
وحشتيني
انتي اللي وحشتيني قوي بوي جاي بكره عنديكم وانا جاي معاه اشوف جلبي
بجد أخيرا هشوفك
يالا نامي عشان جامعتك وهتيجي تلاقيني بستناكي ياقلبي
ماشي يا حبيبي تصبح ع خير
وانتي من اهلي يارب
يارب
،،،،،،،،،،
تاني يوم راحوا الجامعه اجو لقوا الحاج محمود قاعد بيستناهم هو وادهم
محمود، أخيرا جيتوا احنا اهنه من بدرى
نور، بابا حبيبي وحشتني
جودى، ازيك يا ادهم
ادهم، الله يسلمك ياقلب ادهم
جودي، ازيك ياعمي وحضنته وباسته
وقعدوا كلهم مع بعض يتسايروا لحد ما احمد وصل
،،،،،،
احمد،سلام عليكم
محمود ازيك ياولدي
احمد، الله يسلمك يا عمي عمي لو سمحت عايزك في موضوع ضرورى لواحدنا
محمود، خير يا ولدي
احمد، عن ازنكوا يا جماعه تعالي يا عمي معايا
نور وشها لون وحطت أيدها ع قلبها خايفه من اللي هيحصل
احمد حكي لعمه الموضوع كامل من أوله وآخره
الحاج محمود خرج هايج وبصوت عالي نورررر يا نورررررر
نور، نعم يابابا
محمود، حجيجي موضوع أن احمد اغتصبك قبل ما يتجوزك
نور، يا بابا والله ماكان في وعيه
الحاج محمود لطشها بالقلم ع وشها بكل قوته ونور طارت مع القلم بوكي مات عشان ميجبلكيشي حجج
ادهم، انت بتجول اي يا بوي  صوح الكلام ده يا جودي
محمود، ليه يا بتي خبيتي عليه
احمد، والله العظيم ماكنت في وعيي والله العظيم أنا بحبها وبعشقها وعمرى ماهسيبها 
ادهم طلع مسدسه ووجهه ناحيه احمد
ادهم، بجي انت يطلع منك أكده
جودى، لا لا لا بلاش بلاش يا ادهم ده اخويا والله احمد اخويا محترم واللي حصل هو كان تحت تأثير مخدر
محمود، اطلعي هاتي خلجاتك عشان نمشي من اهنه
نور، حاضر بس والنبي ماتقتلوه ده ابو اولادي
محمود، انتي حامل
نور ،اه وفي طفلين ارجوك يا بابا وهاجي معاك بلاش تقتلوه
محمود، الطفلين دول من الاغتصاب واللا بعديها
نور بصت في الارض
محمود، يعني ولاد حرام جايين من زنا لازم ينزلو
احمد، ولادي مش هينزلو
ادهم، انت تخرس خالص وراح ضارب رصاصه اجت في احمد ووقع غايب عن الوعي
جودى، ليه كده ياادهم قتلت اخويا ليه قوم قوم يااحممممممد 
محمود اخد نور وادهم وساب جودي وأحمد سايح في دمه ومشا


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 11 )



احمد فوق يااحمد متسبنيش زى بابا وماما وأقسم بالله لو اخويا حصله حاجه ماهسيبك يا ادهم
الإسعاف وصل و أحمد راح المستشفي
هنا ، جودي في ايه قوليلي مين اللي عمل كده
جودي، مردتش وقاعده بتترعش وضامه رجليها قدام غرفه العمليات والدموع مبتقفش
الدكتور خرج
جودي قامت جرى راحتله
يا دكتور احمد عامل ايه😭😭
الدكتور، ادعيله يا بنتي الرصاصه اجت قريبه من القلب جدا لو 48ساعه عدوا بسلام من غير مضاعفات هيبقي كويس
جودي قعدت تدعي، يارب انا مليش غيره قومهولي بالسلامه أنا مش عايزه غير أن اشوف اخويا قدامي كويس يارب انت عارف أنه مظلوم يارب متكسرش بخاطرى
وقامت قعدت عالكرسي جنب غرفه العنايه
،،،،،،،،
نور روحت مع ابوها طول الطريق مبتكلمش 
ادهم، انزلي يانور وصلنا
نور ،مبتردش
محمود، انزلي يابتي 
نور، مبتردش
محمود، هي مبتردش ليه ياادهم هي مش سمعاني
ادهم بيحركها ينزلها نور نور يا بوي مبتردش وشالها نزلها ودخل بيها القصر
ادهم نيمها ع السرير 
محمود، اطلب دكتور يجي حالا يشوفها
ادهم، حاضر يابوى
الدكتور وصل يابوى
الدكتور، دي صدمه نفسيه شديده  هي اتعرضت لصدمه المخ مش قادر يستوعبها لازم تروح المستشفي حالا تعمل رسم مخ
محمود، دي حامل يا دكتور
الدكتور، أنا مش هقدر افيدكوا بحاجه لازم تروح المستشفي حالا
الدكتور طلب الإسعاف يجي ياخدها
محمود، فوجي يا بتي أني غلطان فوجي وقعد يبكي ع بنته
الإسعاف وصل واخد نور المستشفي
الدكتور، هنعمل رسم قلب ورسم مخ نطمن لأن الحاله تعتبر ميته
ادهم، اقسم بالله اختي لو مافاجت لهولع في المستشفي تمٱ
الدكتور، ادعي ربنا أنها تقوم منها
محمود، أنا السبب ياريتني كنت فهمت بتي ياريتني موديتها مصر يا ادهم روح مصر اطمن ع احمد 
ادهم، بتجول ايه يابوي 
محمود، خيتك جلبها متعلج بيه روح اطمن عليه ولو كويس هاته هي هتفوج أما تشوفه
ادهم، بس ده اكيد مات أنا ضربت الرصاصه في جلبه
محمود، روح ياولدي أن شاء الله هتلاجيه كويس
ادهم ،ماشي يابوي انا ماشي رايحله
،،،،،،،،
ادهم، سافر القاهره سأل الجيران عرف أن احمد في المستشفي وراحله
ادهم شاف جودي قاعده ع كرسي بتقرأ في المصحف
ادهم، احمد عامل ايه
جودي بصت عليه بلهفه 
انت ايه اللي جابك هنا أي يا اخي الجبروت ده تقتل القتيل وتمشي في جنازته
ادهم، مهو
نور، مهو ايه احمد اخويا لو حصله حاجه انا اللي هقتلك فاهم اتفضل امشي غور من هنا ياللا
ادهم ،متعلييش صوتك عليه فاهمه
جودي بصتله بصه حكاره
امشي احسنلك اه استني قلعت الدبله ورمتها في وشه دي متلزمنيش
ادهم، انا مقدر اللي انتي فيه انا جاي اقولك أن نور بتموت في المستشفي ومبتنطقش وانا جاي أصلح اللي عملته
جودي، تصلح ايه اخويا بيموت خلاص معدش ينفع تصليح يا ابن عمي امشي من وشي بسلامه
ادهم مشا وراح قعد في فندق 
ادهم، أنا هقعد لحد مااحمد يفوق عندي امل اني هخده والحق نور حاسس انها هتفوق اما تسمع صوته وحط أيده في جيبه لقي دبله جودي أنا آسف يا جودي انا اخدتك بذنب اخوكي وبعدين فكر هي ليه مبلغتش عنه أنه ضرب اخوها بالنار 
،،،,,,,,,
نور في المستشفي مبتفوقش من أثر الصدمه 
احمد في العنايه مبيفوقش بسبب نزف دم كتير
،،،،،،،،
تاني يوم ادهم راح المستشفي يطمن ع احمد
جودي ، ايه جاي تشوف مات واللا لسه
ادهم، ع فكره احنا بشر وانا اتهورت ع اخوكي عشان اجا ع شرف اختي
جودي، ماهو صلح الغلط واتجوزها وحبها وهي حبته وساب خطيبته عشانها ليه مدتلوش فرصه
ادهم، انا غلطان وبعترف اني اتهورت
جودى، ع فكره انا قولت أن حرامي هجم علينا عشان القضيه متكبرش واختك تتفضح عشان دي اختي عشان نور كانت خايفه أن حد يعرف
ادهم، نور بتموت نور مبتفوقش في العنايه المخ رافض يعطي اشاره للجسم بالحركة بسبب الصدمه عندي امل لو سمعت أحمد تفوق
جودي، شوفت تهورك عمل ايه ضيع اخويا واختك لو سمحت امشي ومتتصورش اني هخلي اخويا يخاطر بحياته ويجي معاك
ادهم، هيفوقوا والله عندي امل
الدكتور، انسه جودي
جودى راحت وهي خايفه وقلبها دقاته سريعه
خير يا دكتور
الدكتور، الحمد لله الدكتور أحمد فاق وهيخرج من العنايه ويروح غرفه عاديه
جودي، بجد انت بتكلم بجد شكرا ليك يا دكتور
ادهم فرح أن احمد فاق وقعد يستني احمد يدخل الغرفه وهو يدخله
،،،،،،,,,,
جودي، حمد الله على السلامه يا بطل
احمد، اه شكراً يا جودي ع وقفتك جنبي
جودى، ايه شكرا دي ده انت اخويا وحبيبي والحاجه الوحيده اللي ليه في الدنيا ربنا يخليك ليا وميخسرنيش فيك
احمد، ايه ده اومال فين جودي اللمضه
جودي، قدامك بس انا مكنتش أتصور أن اول ما اشوف جثه مقتوله تكون انت
احمد، جثه اخرسي يخربيت لسانك
جودي، بعد الشر عنك والله قلبي كان هيقف
ادهم دخل لاحمد
جودي، ايه اللي دخلك هنا اتفضل بره
احمد، بس ياجودي اااه سيبيه ايه داخل تكمل عليه هنا
ادهم، حمدالله على السلامه
احمد، انت بتضربني بالنار اول امبارح وجاي تطمن عليه انهارده
ادهم, نور بتموت يااحمد
احمد، ااه وقام قعد وقال ازاي في ايه
جودي، احمد مينفعش تتحرك غلط عليك كده
احمد، استني اسكتي في ايه يا ادهم
ادهم، نور الصدمه كانت شديده عليها ومبتفوقش خالص وهي في المستشفي
احمد، أنا جاي معاك
جودى، تيجي معاه فين ده في الصعيد أقل حاجه7ساعات وده غلط عالجرح
احمد، اسيب مراتي تموت انتي بتكلمي ازاى
ادهم، لو ينفع تيجي معايا أن شاله تروح في إسعاف مجهز عشان الطريق طويل وده غلط عليك 
احمد، ماشي 
الدكتور دخل، ايه ده ايه اللي مقومك يا دكتور احمد ده في ظابط بره وعايز يعرف منك مين اللي عمل فيك كده
احمد، أنا ماشي حالا
ادهم، أنا كلمت الإسعاف المجهز ياللا يااحمد
ادهم سافر مع احمد وجودي راحو لنور المستشفي 


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 12 )



 احمد وصل المستشفي لنور هو وادهم وجودي
احمد، هي نور عامله اي يا عمي
محمود وهي بيبكي، مرتك بتموت يا ااحمد
احمد، أنا هدخلها
الممرضه، ممنوع حد يدخل
احمد، بقولك أنا داخلها مش بستأذن أنا الدكتور أحمد واكيد عارف كويس اي اللي ينفع واللي مينفعش
دخل احمد لنور 
احمد، نور فوقي عشان خاطرى أنا كويس والله قومي عشان خاطر ولادنا النومه دي غلط عليهم كده هيروحوا مننا أنا محبتش حد غيرك انا معرفتش الحب الا في نور عينيكي قومي يانور أنا عارف أن اللي حصلك ده من خوفك عليا أنا كويس احمد والدموع نازله مثل السيل وبشهقات نور أنا الرصاصه اجت جنب القلب يعني في مكان حساس اي زعله ممكن اموت واسيبك وانا زعلان دي الوقت قومي عشان ماموتش بجد  وانا مش عايز اموت واسيبك واسيب ولادنا وانتي كمان قومي عشاني وعشانهم 
احمد قعد ع كرسي جنب سرير نور وماسك أيدها لحد مانام
احمد حس أن ايد نور بتتحرك في أيده فاق من نومه وبص لعنين نور لقاها بتبربش 
احمد بفرحه ، نور فوقي فوقي ياقلبي وروحي وعنيا فوقي وقعد يبوس في أيديها فوقي يانور كلنا عايزينك فوقي
الممرضه دخله الاوضه
خير يادكتور احمد مالك
احمد، نور بتفوق حركت أيدها وبربشت بعنيها اندهي للدكتور بسرعه عشان بتفوق
الدكتور دخل بسرعه
انت متاكد يا دكتور احمد
،اه متاكد وبيبص لقاها فتحت عينيها
نور حمدالله ع السلامه يا نور قلبي
محمود دخل، بتي حمدالله ع السلامه يابتي
نور خافت وعقدت حواجبها اول ما ابوها وادهم دخلو
محمود، متخافيش يابتي حجك عليه زمان كت هموت من كتر الحزن ع امك عشان كت بعشجها واني اتاكدت انك بتعشجي احمد بس مش لدرجه انك تسيبيني وتروحي يابتي
نور، اسفه يا بابا
محمود، أني اللي آسف يابتي أني كت هضيعك مني زي ماامك ضاعت مني
ادهم ،خلاص بقي يا جماعه حصل خير أنا آسف يااحمد انت ونور
جودي، فكرك اسفك ده هيغفرلك كنت هتموت اخويا وبتقول آسف ورحمه امي وابويا ماهسيبك ياادهم
ادهم، هوانا اتاسفتلك أنا بكلمهم هما اقعدي انتي ع جنب وثم مش هتسيبني ازاي أنا اللي مش هسيبك عشان تبقي ترمي الدبله في وشي
جودي، تصدق بجح كنت هتموت اخويا وبتقولي دبله
الممرضه، لو سمحتوا ياجماعه بلاش صوت عالي عشان المريضه لسه فايقه من الغيبوبه وياريت تسيبوها عشان الدكتور عايز يطمنكوا عليها
خرجوا كلهم بره
محمود، انزل يا ولدي هات لبت عمك وكل تاكله أو خدها تحت في الكافتيريا اللي جنب المستشفي تأكل حاجه بدل ماتقع منينا
جودي، شكرا مش عايزه حاجه من حد أنا نازله اجيب لنفسي
ادهم بزعييق، احترمي كلام الراجل الكبير وياللا انزلي معايا
جودى، متزعقليش أنا مش طارشه ومحدش ليه دعوه بيا ع فكره انتوا جبتوا اخويا عشان خاطر بنتك ميحصلهاش حاجه واخويا عشان بيحبها غامر بحياته واجي  بس لو خويا سامح أنا مش هسامحكوا وانا مش عايزه منكوا حاجه
ادهم بزعييق، احترمي نفسك وكلمي ابويا باحترام
جودي سابتهم ونزلت راحت الكافتيريا
ادهم ماشي وراها
جودي طلبت ساندوتش وعصير فراوله 
ادهم قاعد في التربيزه اللي قدامها وعمال يبصلها وهي تعمل نفسها مش شايفاه
قعد اتنين ع التربيزه اللي قدامها وراحوا قاعدين ع تربيزتها
واحد منهم بيقول، هو الجمر جاعد لوحديه ليه
 ادهم قام ضربهم الاتنين وشد جودي من أيدها وخرج بيها بره الكافتيريا
جودي، انت ساحب جاموسه في ايدك
ادهم، اخرسي خالص
جودي،. مش هخرس
ادهم دخلها العربيه غصبا عنها وساق العربيه وراح منطقه زراعيه ووقف بالعربيه  وبصلها جامد وقالها
جودي أنا ادهم حبيبك سامحيني أنا مش قادر ع نظره الكره اللي في عنيكي 
جودى، مش قادر يبقي تبعد ياادهم عشان نظره الكره دي ممكن تتحول لنار وتحرقك
ادهم طلع مسدسه من جيبه وعطاه لجودي
ادهم، خدي طارك وريحيني من نظره الكره دي أنا الموت ارحم من أن روحي تكرهني
جودي مسكت المسدس وصوبته ع راس ادهم 
ادهم غمض عنيه وقال مش هتقدرى عشان بتحبيني
جودي،. مسكت ايد ادهم وحطت فيها المسدس وفتحت العربيه ولسه جايه تنزل
ادهم شدها غصبا عنها وكتفها بايده جامد والتهم شفتيها بكل عنف 
جودي استسلمت لقبلته  بكل شغف وبعد ثواني معدوده فاقت من قبلته وقامت باعطاءه كف ع وجهه ونزلت جرى من العربيه
ادهم نزل يجرى وراها
جودى، امشي احسنلك بدل مااصوت والم الناس عليك واقول خاطفني
ادهم، هما فين الناس دول
جودى بصت لقت كل اللي حواليها زرع ومفيش بني ادم
انت جيبني هنا ليه
، عشان نتكلم في هدوء لوحدينا
،لو سمحت رجعني لاحمد المستشفي اطمن عليه هو ونور
، بشرط
، انت بتشرط عليه انت مجنون
، خلاص خليكي وسط الزرع ده للصبح 
، طب قول الشرط
،تسمحيني
،مش هسامحك انت كنت صفحه واتقفلت 
، مش هتسمحيني لو انا اللي غلطت من الاول شوفي مين اللي اتعدي ع شرف مين شوفي اخوكي عمل اي مع اختي أنا دوست ع نفسي عشان نور مترحش مننا بس لو حد تاني كان قتله بجد 
،بس هو صلح غلطته وحبوا بعض وساب خطيبته عشانها
، يعني أنا لو عملت فيكي زى مااخوكي عمل في اختي تفتكرى اخوكي هيسامحني وراح ادهم مقرب جامد من جودي وراح موقعها في وسط الزرع وهجم عليها
جودي بسريخ، ادهم فوق ياادهم انت بتعمل ايه خلاص والله خلاص انا اسفه انا اللي اسفه بلاش بلاش ياادههههههم
ادهم، مش أنا اللي اضيع شرف بنت بس كنت عايز اوريكي الرهبه اللي كانت في قلب اختي ساعه مااخوكي اتعدي عليها
وقام وقف وقالها ياله عشان نروحلهم المستشفي
جودي قامت وظبطت هدومها وجرت ركبت العربيه وركبت ورا
ادهم بصلها في المرايه، أنا آسف
جودي بصتله وبصت الناحيه التانيه
ادهم، احنا هنروح البيت عشان تاخدي شاور وتفوقي والصبح ابقي اخدك ليهم المستشفي
جودى بخوف، لا عايزه اخويا
ادهم، متخافيش مش هعمل فيكي حاجه وهقولهالك تاني مش أنا اللي اضيع شرف بنت
جودي، قولتلك هروح المستشفي
ادهم، وانا قولت لا وع فكره ابويا وام ابراهيم في البيت ده لو خايفه مني
جودي، ماشي
دخلوا الڤله هما الاتنين
ام ابراهيم، انتوا اجيتوا والله وحشاني جوى يا استي جودي
جودى، والله انتي اكتر ياأم ابراهيم وحشتيني قوي
ادهم، يابختك ياأم ابراهيم ياريتني كنت ام ابراهيم
جودي بصتله من فوق لتحت ،انا طالعه انام 
ادهم اتحرج من نظرتها ليه قدام ام ابراهيم
ام ابراهيم،هي مالها ياولدى
ادهم ،مافيش هتيلها عشا وطلعيهولها 
ام ابراهيم، ماشي يا ولدي
،،،،،
جودي باب اوضتها بيخبط وهي خارجه بالبشكير من الحمام
جودى بخوف، مين
ام ابراهيم، أنا يا بتي
جودي، في أي 
ام ابراهيم، ادهم بيه جالي اطلعلك عشا تاكليه
جودي،طب سيبيه وانا خارجه اخده اهو سيبيه عالارض
ام ابراهيم حطت الاكل ع الأرض ونزلت
ادهم ماشي طالع اوضته لقي الاكل ع الأرض خبط الباب ع جودي عشان يعطهولها
جودي لبست وقعدت تساوي شعرها لقت الباب بيخبط افتكرت العشا وام ابراهيم فتحت الباب عشان تاخد الاكل منها
جودى، دخليه ياأم ابراهيم ع السرير ودخلت تكمل تصفيف شعرها من غير ماتبص مين عالباب
واقفه بتسرح شعرها وادهم قعد ع السرير وسرحان في جمالها بالبيجامه وشعرها الطويل
ادهم، ماشاء الله شعرك طويل قوي
جودي بخضه، انت اي اللي دخلك هنا وشدت طرحه حطيتها ع شعرها لو ممشتش هسرخ وهفضحك
ادهم، ليه وع ايه الطيب احسن بس ابقي اعرفي مين  قبل ماتفتحي الباب فاهمه وع فكره انتي قمر من غير طرحه يابخت اللي هيتجوزك
جودي، بره امشي
ادهم خرج بسرعه من غرفتها عشان أبوه ميصحاش
جودي راحت اتعشت ونامت تفكر في اللي حصلها من ادهم وقالت لنفسها
اعمل اي يارب دلني اعمل ايه أنا بحبه قوي بس مش قادره اسمحه وبعدين افتكرت لحظه موقعها وهجم عليها قالت فعلا شعور صعب جدا عشتيه يانور بس والله اخويا مظلوم حسبي الله ونعم الوكيل في اللي كان السبب وبعدين افتكرت قبلته جرت بصت في المرايه ع شفايفها وافتكرت كلامه عليها من غير حجاب وقالت اعمل اي أنا بحبه بجد ونفسي ارجعله بس قلبي مش مسامحه مش قادره انسي أن ده اللي ضرب نار ع اخويا  وكان هيموته النوم غلبها وهي بتفكر ونامت
،،،،،،،،
في المستشفي 
نور، أنا عايزه اشوف احمد
الممرضه ، تعب شويه وهو في غرفه هنا هياخد محلول وهيبقي زى الحصان
نور، طب وديني ليه معلش
الممرضه، ثواني هجيبلك كرسي متحرك عشان مدوخيش من المشي
نور، تمام بسرعه بالله عليكي
الممرضه جابت الكرسي واخدت نور ودتها غرفه احمد
نور ، انت صاحي
احمد، اي اللي جابك انتي تعبانه غلط عليكي
نور، ومش غلط عليك اما تيجي من القاهره لهنا عشاني
احمد، واجي وراكي اخر الدنيا
نور، أنا بحبك قوي
احمد، ربنا يخليكي ليا يارب ويفضل حبنا يزيد 
نور، طب احنا هنمشي امتي أنا عايزه اروح
احمد، الصبح ممكن نروح
نور، هو ينفع انام جنبك
احمد، يعني أما كنت كويس كنتي بتنيميني ع الأرض وأما اتعب تنامي جنبي
نور، خلاص براحتك هنام ع الكرسي ده
احمد، خلاص تعالي نامي في حضني بس سكي باب الاوضه عشان الممرضه متفتحش علينا تخبط واحنا نفتحها
نور، هو احنا في أوتيل🤣🤣🤣
احمد، ياله اطلعي
طلعت نامت جنب احمد وفضلت بصه في عنيه وهو يبصلها
احمد، عنيكي بحر عسل بغرق فيه
نور، طب أنا غمضت اهو نام بقي
احمد، متجوز جعفر  
نور، جعفر بيقولك نام بقي وراحه بيساه في جبينه
احمد، بيسها في خدها وقالها تصبحي ع خير يا قلبي وراحت حضناه وناموا
،،،،،،
ادهم عمال بيفكر يصالح جودي ازاي بيقول لنفسه
ايه جمالها ده دي حوريه من الجنه بجد مكنتش أتخيل أن شعرها يبقي بالجمال ده وافتكر خوفها منه وزعل من نفسه وزعل اكتر أما بسها غصبا عنها أنا ليه عملت كده اكيد كل اللي حصل ده هيكرها فيا اكتر بس يارب تنسي وتسامحني بس انا كل مااجي اصالحها بعمل مصيبه اكبر من اللي قبلها خلاص انا هكلم اخوها واخليه يحاول معاها هي بتحبه وهتسمع كلامه ونام وهو بيفكر فيها

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 13 )


ادهم صحي من النوم وراح يخبط علي جودي
جودي اصحي ياللا عشان نروح المستشفي لنور وأحمد
جودي فتحت الباب ، لا مش هروح معاك اتفضل لوحدك
ادهم، مش هكرر الكلام فاهمه غيري هدومك وحصليني ياللا
جودي، مش  هروووووح معاااااك اعلي صوتي اكتر مش هروووووح معاااااك
ادهم سابها ونزل 
جودي غيرت هدومها ونزلت عشان تروح لاحمد ونور المستشفي
ادهم ، ايه اللي انتي لبساه ده
جودى، ملكش فيه
ادهم، اطلعي غيري القرف ده انتي في الصعيد ياماما وثم انك مش محجبه ينفع ده مع الحجاب
جودى، هكرر تاني ملكش فيه 
من جواها فرحانه من غيرته عليها
ادهم، اقسم بالله كلامي لو ماتسمع لهبيتك في القسم يومين عشان تعرفي أن الله حق
ام ابراهيم دخلت عليهم 
سي ادهم ياسي ادهم 
ادهم، خير في ايه مالك
ام ابراهيم، سي الأستاذ زين وصل 
ادهم، هو فين
ام ابراهيم ، واجف بره
ادهم خرج جرى يقابل أخوه بقاله فتره بيتعلم بره وخلص دراسته ورجع
ادهم، زين الرجال وحشني ياخوي وجرى اخده في حضنه
زين، ادهم والله العظيم بجد وحشيني
ادهم، أخيرا خلصت
زين، اه وقاعدلكم لحد ما افتح العياده واشتغل هنا
زين لقي واحده لبسه بنطلون جينز وتشيرت بمبي وطويله واقفه ورا ادهم بتبص عليه
زين، مين القمر ده هو الصعيد بقي فيه صواريخ
ادهم دمه اتحرق واتعصب
ادهم، مش قولتلك اطلعي غيري القرف ده
زين، هو أنت اتجوزت من ورايا
ادهم، لا دي خطيبتي دي بنت عمك محمد
جودي، مش خطيبه حد ومش هغير وحل عن سمايا ولسه جايه تمشي وتعطيله ضهرها
ادهم شدها من أيدها جامد واخدها وطلع غرفتها
جودي، لو سمحت سيب أيدي أيدي وجعتني
زين بيجرى وراه ،يا ادهم سيبها مينفعش كده 
محمود، ولدي زين 
زين لقي والده وراه نزله جرى
زين، وحشتيني قوي والله يابابا وراح رامي نفسه في حضن أبوه
محمود، انت اكتر يا ولدي حمدالله ع السلامه بس ايه بابا دي انت نسيت لهجتنا واللا اي
زين، ابدا والله ياحاج الا بقولك هو ادهم ماله ومال البنت دي وفي ايه بينهم
محمود، موضوع طويل يا ولدي تعالي احكيلك عليه
،،،،،،،
ادهم فتح باب اوضه جودي وشدها دخلها
ادهم، أنا هعرفك كلامي يتسمع ازاي وابقي زعقي براحتك
جودي، انت مين انت عشان اسمع كلامك
ادهم، اناااا 
جودي، انت والا حاجه فاهم 
ادهم فضل يقرب منها لحد ملزقها في الحيطه
جودي، لو قربت مني هصوت والم عليك الناس
ادهم، هشش وفضل يبص في عينيها
جودي سرحت في عنيه وفضلوا ينظروا لبعض نظرات كلها لوم واشتياق
ادهم قرب من شفايفها وجودي غمضت عنيها وقابلها قبله نست جودي اللي كانت ناويه تعمله فيه وانسجمت معه في قبلته ادهم حاوط وسطها بيديه وجذبه إليه حتي التصقا
جودي فاقت في لحظه
جودي، ابعد حرام ابعد وزقته بعيد عنها 
ادهم، مش كنتي عايزه توصليني لكده بلي انتي لبساه
جودي، اتفضل بره أنا محترمه غصبا عنك اطلع بره انت سافل
ادهم، زعل من اللي قاله وقال أنا آسف
جودي، بعياط شديد كل مره تحسسني اني رخيصه وترجع تقول آسف
ادهم، أنا بحبك ونفسي تبقي بتاعتي
جودي، هو الحب بالنسبالك كده انت نسيت ان كل اللي عملته ده ذنب كبير لاني مش مراتك
ادهم, خلاص نتجوز بقي ياشيخه مش قادر كل أما بشوفك ببقي عايز احضنك جامد نفسي تبقي بتاعتي
جودي، بس انا مش هتجوزك
ادهم، ليه
جودى، عشان مبحبكش
ادهم، أنا اتاكدت أما كنت بابوسك انك بتعشقيني 
جودى، اطلع بره وراحت فتحه الباب وادهم خرج وقالها
البسي واسع عشان رايحين المقابر نزور بباكي ومامتك بعد ما نروح لاحمد ونور
جودى، ماشي ودخلت وقفلت الباب تغير ملابسها
،،،،،،،
في المستشفي
الدكتور، يادكتور احمد هتخرجوا انهارده انت واامدام
احمد, شكرا ليكوا  يا دكتور ع اللي عملتوه معانا
الدكتور، لاشكر ع واجب
احمد، نور الدكتور كتبلنا إذن بالخروج انهارده أنا وانتي
نور، تمام بس انا عايزه اطمن ع ولادي
احمد، تعالي ننزل لدكتوره النسا تعمل سونار وتطمنا عليهم
نور، خلاص ياللا بينا ننزل دي الوقت
احمد، ماشي ياروحي ياللا بينا
،،،،
زين عرف أن نور في المستشفي وعرف أن ادهم وجودي هيروحوا ليها
جودي، ياللا أنا جهزت
زين، تعرفي انك كده احلي بردك
جودى، ميرسي
ادهم، ممكن تخليك في حالك
زين، عيب عليك ده انا اخوك ودى بنت عمي بردك
جودى، حبت تغيظ ادهم أنامزعلتش اصلا من رأيك ميرسي بجد ليك
ادهم، طب ياللا يااختي نمشي احسن ما اعمل مصيبه


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 14 )



ادهم، ياللا يابنتي نمشي عشان ورايا نبطشيه 
جودى، لو مستعجل روح انت وانا اطلب اوبر يوصلني
ادهم، اوبر دي عندكم مش هنا ياللا 
زين، بتزعق ليها ليه براحه ياادهم
جودي حبت تغيظ ادهم ، طب والله انت جنتل مش ابو جعوره ده 
ادهم، أنا أبو جعوره تمام يا انسه جودي اتفضلي
جودي حست انها ضيقته جامد وزعلت من نفسها ، تمام ياللا بينا
ركبوا العربيه
جودي بصتله لقيته وشه مضايق وبيجرى بسرعه رهيبه
ادهم ممكن تهدي السرعه شويه
لا
قلبي هيقف اقسم بالله عشان خاطرى
ادهم مش سمعها مفيش في دماغه غير اهانتها ليه قدام أخوه
اتفضلي انزلي وصلنا
شالت أيدها من ع عينيها الحمد لله يارب ونزلت جرى طلعت لنور
ادهم ،ماشي ياجودي أما وريتك
جودي ، لو سمحتي هي مدام نور ودكتور احمد فين 
الممرضه، تحت في قسم النسا 
جودي، هو الجنين حصله حاجه
الممرضه، لا ابدا بيطمنوا علي بس
جودي، تمام شكرا ليكي 
ادهم طلع لقي جودي واقفه في شباك غرفه نور
ادهم، هما فين
جودي، تحت بيطمنوا علي ولادهم
ادهم، اي ولادهم دي
جودي، مهما اتنين
ادهم، اممممم 
جودي افتكرت ادهم اخر مره عمل فيها ايه وهو في غرفتها خافت ورجعت بصتله
ادهم في أي بتبصيلي كده ليه
جودي طلعت تجرى فتحت الباب وخرجت
ادهم، دي مجنونه
نور وأحمد طلعوا غرفتهم 
نور، اي ده جودي اي اللي مقعدك بره كنتي استنتيني جوه
جودي، اخوكي جوه
نور، ويعني ايه مش خطيبك وابن عمك يعني عادي تقعدي معاه
جودي، لا احنا فركشنا
ادهم سامع كلامهم  لانه كان خارج وحب يفرس جودي
ادهم ، اه مفيش نصيب
جودى زعلت جدا من رده
جودي بدموع، هتمشوا امتي عشان بابا وماما وحشوني وراحه ازورهم
نور، داخله اغير هدومي وهنزل معاكي وأحمد هيجيب شنطتي وحاجتي ويجي معانا
ادهم ، طب ياللا بينا
نزلوا وراحوا المقابر
جودي اول ما راحت عند قبر ابوها وامها انهارت 
جودى، سيبتوني ليه انا محتجاكوا اوييي وقعدت تعيط
احمد حضنها جامد، جودي اهدي اهدي ياروحي هما أن شاء الله في مكان احسن
ادهم نفسه يحضنها ويصبرها بس مينفعش
نور، اهدي ياجودي ياللا يااحمد كفايه كده جودي منهاره
روحوا البيت
محمود واقف يستناهم هو وزين في القصر
زين اول ماشاف نور طلع يجرى عليها واخدها في حضنه
نور، وحشتني اوي يازين وقعدت تعيط
زين، حمدالله على السلامه يا قلب زين
احمد، ازيك ياابن عمي
زين، يااااه أخيرا شوفتك تاني يااحمد
احمد ,بقيت جوز اختك يعني هتشوفني عالطول
زين، اتجوزتها بسرعه حتي مستنتوش اجي 
احمد معرفش يرد عليه
ادهم، ياللا ياجماعه هنفضل واقفين كده ياللا ندخل
جودي دخلت القصر ومعبرتش عمها احمد شافها وزعل 
احمد جودي راحه فين استني نتغدي معاهم
جودي، لا مش جعانه
احمد، طب أنا طالع معاكي 
احمد طلع مع جودي غرفتها
هو انتي مبتكلميش عمي ليه وفركشتي الخطوبه ليه
جودي، عشان دول كانوا هيموتوك
احمد، ع فكره ياجودي لو كان ادهم عمل اللي عملته في نور فيكي اكيد كنت هضرب عليه نار عشان ده شرف اختي مفيهوش هزار
جودي، لا انت اتجوزتها وصلحت غلطتك يعني خلاص
احمد، بردك كنت هقتله عشان خاطرى ياجودي أنا صلحت غلطتي وهما اتأسفولي عن اللي عملوه خلاص ربنا غفور رحيم عشان خاطرى حاولي تصلحي علاقتك بأدهم عشان بيحبك بجد
جودى، تمام ياحبيبي
احمد، والله ماحسيت انك اختي اللا أما اخدت الرصاصه دي الله يباركلك ياادهم
جودي، ياعم انت هتسوق فيها
احمد، ايوه اللماضه رجعت اهي ياللا بقي انزلي معايا نتغدي تحت معاهم
جودي، تمام ماشي
،،،،،
نزلو كلهم يتغدوا
ادهم والله لهوريكي يا جودي ، بوى بعد اذنك أنا عايز أخطب جنا جارتنا
جودي اللقمه وقفت في زورها 
ادهم قام جبلها مايه، خدي اشربي كلي براحه
جودي، وانت مالك
محمود، ربنا يسهل ياولدي هكلم ابوها وأشوف رأيه
محمود فاهم ادهم ابنه
زين ،بعد اذنكوا ياجماعه هقوم عشان اشوف العياده اللي هفتحها
جودي، ممكن اجي معاك يا دكتور زين اهو احنا هنبقي دكاتره زى بعض
ادهم في سره اعمل فيكي اي كل أما اجي اخد طاري بتفرسيني اكتر
زين، ماشي يا دكتور جودي قومي ياللا
جودي قايمه وعنيها اجت ع ادهم بتبص لقت عنيه كلها شرار
جودى، عن اذنك يااحمد
احمد، ماشي ياقلبي 
جودي ركبت مع زين وهما ماشين بالعربيه راجعين عربيه وقفت مره واحده عربيته ادمرت
صاحب العربيه خرج يبص ع عربيته
جودي وزين خرجوا 
جودى،. انت حيوان في حد يقف مره واحده كده
زين، ده انت لو اعمي مبتشوفش
صاحب العربيه ، انت بتشتمني يا تيييييييت
المشكله كبرت راحوا القسم
جودي، الحق يازين ده ادهم الظابط النبطشي
زين ، طب كويس اكيد هيبقى معانا
جودي ، ربنا يستر قلبي بيقولي هيقتلنا
ادهم بخضه، خير في أي
صاحب العربيه ، خبطوا عربيتي ياباشا وضربوني
جودي، تصدق انك حيوان 
ادهم، بزعيييق اخرسي خالص اللي هسمع صوته من غير مااسأله هرميه في الحجز
جودي لزين، مش قولتلك😭😭
ادهم بص لزين، عملت اي
زين ،انا ماشي عادي وهو اللي وقف فجأه
صاحب العربيه، محصلش ياباشا
جودي، تصدق انك كذاب وانا هربيك وراحت ضرباه بالقلم
ادهم، تمام يا امين محمد خدهم كلهم ارميهم في الحجز
جودي، حجز مين ياادهم
امين محمد، اسمه ادهم باشا يابت انتي
جودي بصت لادهم، ماشي ماشي ياادهم والله لهوريك
ادهم بزعيق، احنا هنلعب مع بعض يالا يا ماما ع الحجز
زين، دي بنت عمك عيب كده ياادهم
ادهم، لا مهو انت كمان هتشرفني في الحجز
زين، اللي انت شايفه ياادهم باشا
دخلوا كلهم الحجز
جودي بتبص حواليها ، ايه الستات اللي شكلها غلط دي
واحده منهم، الحقوا يانسوان دي بتغلط فيكوا
جودي، انا اسفه والله ابعدوا ابعدوا الله يستركم
لا احنا عايزين نتفضح ونعلم عليكي وقاموا عطوها علقه موت
ادهم قلبه وجعه ع اللي عمله بس قال لنفسه لازم اربيكي ياجودي وبعد ساعتين نده ع الأمين
خرج كل اللي جايين في خناقه العربيه
خرج صاحب العربيه بعد مااتفق مع زين جوه أنه هيتنازل وياخد تعويض عشان جودي تخرج
أنا هتنازل ياباشا عن المحضر
ادهم ،يعني خلاص هتتصالحوا 
جودي خرجت مش قادره تقف ع رجليها ومناخيرها بتنزف
زين، مين اللي عمل فيكي كده
ادهم سمع زين وبص عليها فجأه قام وقف
اي اللي حصل 
جودي، محصلش حاجه ااااه
ادهم، تعالي معايا وشد أيدها عشان يدخل الحجز جودي شدت أيدها منه 
قولتلك محصلش حاجه وقفل المحضر ياللا عايزه اتزفت اروح
ادهم، عالعموم انا هعرف بطريقتي مين اللي عملت فيكي كده
جودى، خلصنا ياللا عايزه امشي
ادهم، قطع المحضر وسابهم يروحوا
جودي طلعت اوضتها اخدت شاور وجهزت شنتطها عشان تسافر فجأه الباب خبط
جودي، مين
ادهم، أنا ممكن اتكلم معاكي تحت حبه في الجنينه
جودي، لا هنام
ادهم، معلش اسمعيني
جودي، قولتلك لا وامشي عشان عايزه انام
ادهم ، عشان خاطرى ورحمه ابوكي وامك
جودي ، مش عايزه اتكلم معاك وفتحت الباب امشي
ادهم، والله اسف بس انتي غلطتي وانا في شغلي واحد تاني أنا عرفت اللي عمل فيكي كده والله اخدتلك حقك
جودي، آسف ع ايه تحطني مع ستات شمال وتقولي آسف اعمل بيها ايه أنا كنت خلاص هقولك نرجع لبعض لقيتك بتقول هتخطب واجيت اخرج اغير جو عشان انسي غيرته في الحجز بسببك انت شايفني زيهم
ادهم، انتي بتقولي اي
جودي, ايوه دائما بتحسسيني بكده اتفضل انزل يا ادهم باشا عشان عايزه انام
ادهم، أنا بحبك من يوم ما شفتك ودائما شايفك انك مراتي وام عيالي أنا فقدت  اعصابي ودخلتك الحجز عشان مسمعتيش كلامي قولت هخطب عشان افرسك زى مابتفرسيني وراح مطلع المسدس وحطه ع دماغه
لو مسمحتنيش هضرب نفسي حاكم أنا متهور ومش بعرف امسك نفسي
جودي، امشي ياادهم
ادهم شد الزينات بتاع المسدس وبيحطه ع دماغه 


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 15 )



جودي، انت اتجننت
ادهم، قولي مسمحاني ياأما هضغط ع الزينات
جودي بصتله وراحت قافله الباب في وشه ودخلت نامت ع السرير
ادهم ضغط ع الزيناد جودي قامت جرى فتحت باب الاوضه وهي بتترعش لقت ادهم واقع ع الأرض
جودي، ادهم قوم يا ادهم قوم 
ادهم بصوت واطي مسمحاني ياجودي 
جودى لقت الكل جاي جرى
زين ، هو في أي ادهم ماله
جودي، ضرب نفسه بالنار
ادهم، قولي بقي مسمحاني
زين، طب ضرب نفسه فين ماهو مفيش دم
جودى قعدت تدور،ادهم هو انت ضربت الرصاصه فين
محمود، مالك ياولدي مين ضرب عليك نار.
ادهم، مفيش يابوي وقام وقف كنت بعمل مجلب في جودي 
زين، اومال اي الصوت اللي سمعناه
ادهم، ده مسدس صوت
جودي قامت وقفت ودخلت الاوضه وقفلت الباب وسابتهم واقفين
ادهم، عجبك كده ياسي زين اهي دخلت قبل ماتقول أنها سامحتني
زين بضحك، اقسم بالله اللي يشوفك الصبح ميشوفكش وانت اهبل بليل
ادهم ، اهبل شكرا يا زين انا غلطان اني واقف معاك
محمود، روح اوضتك نام يا ولدي ربنا يهديك
زين، هههههههههه ياله ياحج نروح ننام احنا كمان
ادهم فضل واقف قدام غرفتها وراح مخبط عليها
ادهم، افتحي ياجودي 
جودى، اتفضل. امشي أنا نمت
ادهم، عالعموم أنا بحبك وكفايه نظره الخوف اللي شوفتها
جودي معبرتوش ونامت
ادهم راح غرفته ونام
،،،،،،،،،،،
احمد فرش ع الأرض عشان ينام
نور، احمد اطلع نام جنبي عالسرير
احمد، متاكده
نور،ههههه اه اطلع
احمد، خلاص ماشي 
طلع نام جنب نور 
احمد، انتي بتبصيلي كده ليه
نور، نفسي ولادي يطلعوا شبهك
احمد، وليه مش شبهك دول حتي لو طلعوا صبيان هتلاقي البنات هما اللي جايين يخطبوهم
نور، مكنتش أتخيل في يوم من الايام اللي حصلي ده كله واحب اكتر انسان ضرني
احمد, والله ماكنت في وعيي واكيد عمرى ماكنت هعمل كده حتي لو كنتي خطيبتي 
نور، انا اسفه يااحمد بس مش قادره انسي صعب شويه اللي حصلي
احمد، وانا مقدر شعورك نحيتي وعارف انك عمرك ماهتنسي بس والله أنا بحبك وعايز نفتح صفحه جديده أنا كان ممكن اقولك نزلي البيبي ونسيب بعض بعد فتره زى ماكنتي عايزه بس والله مااقدر اسيبك ولا اسيب ولادي انتوا نعمه ربنا عطهالي ولازم أحافظ عليكوا
نور، هو احنا هنروح القاهره امتي عشان شغلك والجامعه
احمد ، زى ماتحبي اول ماتقدري نسافر عالطول
نور، تمام ياريت نسافر بكره بليل عشان الجامعه 
احمد ،خلاص تمام ماشي
سمعوا ضرب النار
احمد، في صوت ضرب نار بره
نور، لا خير هحكيلك المجنون ادهم عامل مقلب في جودي ومتفق معايا فيه
احمد، متاكده
نور، اه والله ده مسدس صوت
احمد، ربنا يهديهم لبعض
نور، يارب احمد ممكن اطلب منك طلب 
احمد، اؤمريني
نور، ممكن تحضني نفسي انام في حضنك
احمد بفرحه، طبعا 
اخدها في حضنه وناموا عالطول
،،،،،،،،
صباح تاني يوم
جودي اخدت شنطتها ونازله عشان تسافر بتفتح الباب
جودي، انت ايه منيمك كده ع باب اوضتي
ادهم، أنتي رايحه فين
جودي، ملكش فيه
ادهم، أنا بكلمك ردى عليه زى مابكلمك
جودي، انت عايز مني ايه انا ماشيه رايحه بيتي اطمنت ع اخويا خلاص همشي عشان حياتي مش هنا
ادهم، يعني افهم من كده انك مسمحتنيش
جودى، اه ومش هقدر انسي
سابته ومشت فجأه شده من أيدها
ادهم، استني عايز اقولك حاجه
جودي، ايدي اااااه
ادهم ساب أيدها مره واحده في اي هي ايدك ملها
جودي رفعت البلوزه من عند أيدها
شايف الزراق ده انت السبب فيه هو هيعلم فتره ويروح بس قلبي مش هينسي انك كنت السبب فيه كفايه ترميني مع ستات شكلهم غلط عشان تكسرني اطمن ياادهم أنا انكسرت خلاص عن اذنك بقي عايزه اروح لحياتي 😭😭😭
ادهم واقف الدموع ماليه عنيه من منظرها
امشي يا جودى بس عشان خاطرى ورحمه ابوكي وامك ماتفتكريلي حاجه وحشه افتكرى اني بعشقك وحاولي لو تعرفي تعطيني فرصه تانيه 
جودى، بعد كل اللي عملته عايز فرصه تانيه
زين دخل عليهم، ياللا يا جودي هوصلك عشان الحق اللي عايز اعمله في القاهره
ادهم بص لزين وجودى وسابهم ومشي
جودي بدموع مثل السيل ، سلام ياادهم
زين، ع فكره انتي بتحبيه وقلبك مسامحه بس انتي مش قادره تعترفي 
جودى، انت نسيت اللي عمله فيا امبارح
زين، ادهم عصبي وفي عصبيته نساني أنا أخوه
جودى، وانا مش قادره استحمل كل شويه عصبيته
زين، كنتي تغيريه مش تسيبيه وتمشي
جودى، جامعتي في مصر وانا بقالي حوالي اسبوع مرحتش كده غلط
زين، خلاص الامتحانات قربت خلصي وبعدين نبقي نشوف حل للأستاذ ادهم 
اخدها زين ومشا
،،،،،،،
احمد نزل يفطر هو ونور
احمد، هي جودى لسه مصحتش
ادهم، مشت
احمد، مشت فين
ادهم، اخدت شنتطها ومشت مع زين
نور، الامتحانات قربت جدا وانا كمان لازم اسافر
احمد،. بس هي مقلتليش ليه
نور، ممكن عشان كنا نايمين واللا حاجه
احمد، تمام بس لازم نسافر انهارده ضرورى اختي جودي لو زعلت من حاجه ممكن تعمل في نفسها حاجه طول عمرها
ادهم بقلق ، تعمل في نفسها حاجه ازاي
احمد، مره امي زعقتلها عشان خرجت مع صحبتها من ورا امي بس امي عرفت وزعقتلها جامد جودي قعدت تستني ماما تصالحها ماما مصلحتهاش أنها بتربيها كده راحت جايبه قطر ومقطعه شرايين أيدها ولحد وقتنا هذا كل ماحد يمسك أيدها بتوجعها ومن بعدها احنا مبنزعلهاش عشان هي حساسه قوي وبتأذي نفسها لو اللي قدامها ملقدرهاش
ادهم بقلق شديد، اوووم يالا نمشي ياللا نلحقها 
احمد، انت هتيجي معانا
ادهم ، أنا طلبت طلب نقل للقاهره واخيرا اتقبل وهاجي معاكوا بالمره
نور طب أنا هطلع أحضر الشنطه ياللا يااحمد نجهز
جهزوا ابطالنا وركبوا العربيه عشان يلحقوا جودي
جودي وصلت الڤله
بعدها بساعتين احمد ونور وادهم وصلو الڤله
نور ،انا طالعه اشوف جودي
احمد، تمام تعالي ياادهم اوريك الغرفه اللي هتقعد معانا فيها 
ادهم، ماشي
احمد، دي اوضه نور قبل مانتجوز خد راحتك بقي خد شاور وارتاح الطريق كان طويل
ادهم، خلاص تمام
نور طلعت لقت جودي نايمه سابتها وراحت غرفه احمد
احمد، أخبارها اي
نور ،نايمه
احمد، تمام أنا داخل اخد شاور وانام أنا كمان
نور، ماشي ياحبيبي 
احمد، يخربيت جمالها من بقك 
نور، ياللا ادخل بقي عشان عايزه اخد شاور أنا كمان
،،،،,,,,
جودي صحت وسمعت خربطه في غرفه نور قامت تتسحب وفتحت الباب سمعت الصوت في الحمام
جودى، يامصبتي حرامي طب اعمل اي دي الوقت 😧😧
راحت جايبه خشبه عشان تضرب الحرامي
بتبص لقت شاب خارج بفوطه حوالين وسطه وصدره عارى وعضلاته بارزه وموطي بينشف وشه وشعره بالفوطه
جودى، ااااننننتتت ميييين😧😧😧
ادهم شال الفوطه من ع وشه .
جودي، سرحت فيه جامد لدرجه ادهم اخد باله ،اي اللي جابك هنا
ادهم، انتي اي اللي جابك هنا (وراح مقرب عليها ) 
جودي، ده بيتنا وأروح اي حته تعجبني انت دخلت ازاي ومش
ادهم قاطع كلامها، ومش اي بذمتك موحشتكش 
جودي، لوسمحت ابعد 
ادهم، وان مبعدتش (وراح لزقها في الحيطه وحاطط أيده عالحيطه )
جودى، ادهم انت جاي ليه
ادهم، والله العظيم بحبك وطلبت طلب نقل من ساعه مشوفتك عشان اجي هنا وتبقي قدام عيني وراح مقرب علي جبينها وباسها أنا آسف ياقلبي أنا مش هعرف اعيش وانتي بعيده عني
جودي سرحت في جماله وجمال جسمه الرياضي
ادهم، فرصه واحده عشان خاطرى
جودى، طب وبالنسبه للي عايز تخطبها
ادهم، كنت بغيظك مش اكتر
جودي، بتغيظني هههههه ماشي ياادهم 
ادهم،، اي سامحتيني
جودي، أنا قلبي مسمحك من زمان اصلا
ادهم شال أيده من ع الحيطه وحضنها وضمها جامد بحضنه
وجودي فضلت حضناه جامد 
الباب خبط عليهم
جودي زقت ادهم جامد، يامصبتي هو انت حد معاك 
ادهم،ههههه اختي واخوكي
جودى، يااخوي اتفضحت
ادهم، ههههه هموت في اي يابنتي متخافيييش وراح ناحيه الباب وجاي يفتحه
جودي، انت هتعمل اي أما يلاقوك عريان وانا بالبيجامه هيقولو اي وثم أن انت قفلت الباب امتي
ادهم، وانتي في حضني هو للدرجه دي حضني سحر محستيش وانا بقفله
جودي، الخبط وقف الحمد لله يبقوا ميشوا البس بسرعه وافتح وأخرج امنلي المكان عشان أخرج
ادهم، ماشي😂😂😂
جودي، بطل ضحك انت بتضحك ع اي اصلا😬😬
ادهم، مفيش اصل الفوطه لو قلعتها مفيش تحتها هدوم😂😂😂😂
جودي، يخربيتك أنا هقف هناك وهعطيك ضهرى وخلص بقي
ادهم، ماشي
لبس ادهم هدومه وراح متسحب وراح حضنها من ظهرها ،انا خلصت  
جودي بخضه ، يخربيتك سيبني أنا مفصلي سابت
ادهم لفها ليه، جودي أنا عايز نتجوز بقي بجد مش قادر نفسي تفضلي في حضني عالطول
جودى، خلاص اوك ماشي اخلص امتحناتي ونتوكل ع الله
بس ياللا أخرج امنلي الطريق
ادهم, ماشي ياقلبي وفتح الباب يأمن الطريق
اول مافتح لقي احمد في وشه


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 16 )



ادهم فتح الباب يأمن خروج جودي لقي احمد في وشه
احمد، انت صاحي 
ادهم، لا
احمد، اومال مين اللي قدامي🤣🤣
ادهم، ااقصد هنام عشان ورايا شغل بدرى عشان هستلم بقي مكاني الجديد انت عارف
احمد، طب اوك ماشي أما ادخل لجودي اقعد معاها شويه
ادهم، للا اوعي😧😧
احمد، اوعي ايه
ادهم، فاتها نايمه حرام سيبها نايمه😬
احمد، لا بتصحي في الوقت ده عن اذنك
ادهم، بقولك يااحمد تيجي نقعد شويه في الجنينه
احمد، مش قولت عايز تنام 😊
ادهم، لا أصلي عايزك في موضوع ضرورى افتكرته حالا
احمد، طب مانتكلم جوه في اوضتك
ادهم، لا عايز اقعد في الجنينه ياللا وراح شادد الباب رائده قفله
جودى، اوووف الحمد لله كنت هتفضح أما أخرج قبل مايجو
،،،،،،،
احمد، بقالنا ربع ساعه قاعدين متكلمتش ولا كلمه
ادهم، أنا عايز اتجوز جودي 
احمد، مش انت قولت انك عايز تخطب جارتكم في البلد
ادهم، فكك يااحمد كنت بغيظها
احمد، طب هسالها الأول لو ترضي ترجعلك أنا موافق
ادهم، هترضي
احمد، واثق اوي كده ليه انا مأظنش بعد اللي حصل
ادهم، هتوافق اسألها بس اول مانخلص امتحان نتجوز
احمد، ماشي ياادهم هسألها الصبح باذن الله
ادهم، ماشي أنا هطلع انام بقي عشان اصحي بدرى
احمد، ماشي تصبح ع خير
ادهم، وانت من اهله
،،،،،،،
احمد طلع وراح اوضه جودي وخبط
جودي، مين
احمد، أنا
فتحت الباب
انت اجيت امتي
من شويه بس سيبتك نايمه أنا اجيت أنا ونور وادهم
جودي، ادهم هو جاي هنا ليه
ادهم في اوضته سامعهم، قال يعني البت متعرفش 
احمد، ادهم هيشتغل في قسم المعادي وساب الصعيد
جودي، اممم طيب
احمد، ادهم عايز يرجعلك
جودى، انت شايف اي
احمد، هو راجل ومحترم انتي اللي شايفه اي
جودي، هو حنين وشخصيه وكاريزما تحس انه جان بس اما بيتعصب بخاف منه بجد لانه ممكن توصل بيه أنه يقتل اللي قدامه وانت مجرب
ادهم سامعهم مقدرش يستني أنه يسمع رأي احمد دخلهم عالطول
جودي، اي ده انت ازاي تدخل اوضتي
ادهم، يعني دخلت اوضه رئيس الجمهوريه ده اي الدباديب دي كلها دي اوضه واحده في كليه طب واللا طفله في كي جي 
جودى، ملكش فيه بحبهم
ادهم، يابختهم
احمد، انت فعلا داخل ليه مينفعش كده
ادهم، سورى بس اصلي سمعتكم لان انتو سايبين الباب مفتوح والاوضتين لزقين في بعض فجاي اقول كلمه أنا والله مش هتعصب عليكي تاني وهتغير عشانك بس حاولي معايا واحده واحده
جودى، خلاص ماشي يا ادهم اخر فرصه ليك
احمد، خلاص مبروك ياحبي
جودي ،بس الفرح بعد الامتحانات 
ادهم، ماشي ياستي موافق كفايه اني هشوفك كل يوم
احمد، خلاص يا عصافير الجناين اتفضل يا استاذ وراك شغل بدرى ولازم تنام
ادهم ،😂😂😂 مقبوله منك يا ابو نسب
احمد، ياللا تصبحي ع خير ياجودي
ادهم، تصبحي ع خير يا قلبي
جودي،وانتو من أهله يارب ياللا عشان شطبنا بالسلامه
خرجوا يضحكوا وكل واحد راح غرفته ونام
،،،،،،،،،،
تاني يوم صحوا ابطالنا وكل واحد راح جامعته وشغله وعدي الوقت وخلصت جودي ونور الامتحانات
نور، جودي الحمد لله خلصنا ع خير تعالي نعمل شوبنج نفسي اشتري حاجه
جودي،. هتشترى اي
نور، هقولك بس ياللا تعالي معايا
راحوا المول يتفسحوا ويعملو شوبنج
نور ، شايفه البوتيك ده تعالي ندخل
جودى، ندخل فين هنشتري اي منه ده حاجته متنفعش
نور ،ليه انتي مش فرحك قرب ولازم تشترى من كل شكل واحد
جودي، يعني انتي بتلبسي حاجات من دي
نور، بصراحه لا أنا وأحمد عايشين زى المخطوبين
جودى، ليه كده
نور، أنا طلبت منه كده قولتله خلينا كده لحد مااخد عليك وانسي اللي حصل
جودى، وايه بقي ناويه تحولي الخطوبه لجواز وانتي كلها كام يوم وتولدي
نور، بطلي غلبه وتعالي ياللا نقي معايا وانا هنقي معاكي
جودى،. ماشي يا معلم
نور🤣🤣🤣 قال في كليه طب قال
دخلو البوتيك 
جودي ، اي رايك في ده
نور، يامصبتي ده مفتح خالص
جودي، وماله مش جوزك
نور، خلاص ماشي احنا نجيب من كل واحد يعجبنا اتنين
جودي، التاني لمين
نور، لامي أصلها هتجوز كمان كام يوم
جودي،. ماشي يانور اتمألسي عليه
نور ، ياللا نحاسب أنا نقيت كذه واحد
خلصوا وروحوا ابطالنا
،،،،،،،
احمد مروح البيت بعد ماخلص عملياته بيفتح الباب لقي الاوضه كلها شموع والسرير كله ورد ونور مستخبيه ورا الباب 
نور، احمد غمض عنيك
احمد،ليه
نور، غمض بس الله يخليك
احمد،ماشي غمضت اهو
نور، ربنا يسامحك يا جودي 
احمد، في اي يابنتي 
نور، مفيش فتح عنيك
احمد لقي نور لبسه بيبي دول رقيق وتقريبا كله مفتوح ودهنه ميكب وفرده شعرها، 
انتي مين
نور، مش عايزه هزار اي رايك 
احمد، قمر
نور، بجد بس اي رايك في كرنبتي 
احمد، ربنا يجبهوملنا بالسلامه عن اذنك
نور، رايح فين 
احمد، كنت نادر اول ماترضي عني هصلي ركعتين لله
نور، ربنا يخليك ليا
احمد، طب هصلي وارجعلك
نور، ماشي ياقمرى
احمد صلي الركعتين وراح لنور
نور، تقبل الله 
احمد,منا و منكم  نور من قلبك
نور، طبعا 
احمد، طب اي
نور😂😂اي
احمد، مش هتخافي
نور، اخاف وانا في حضنك
احمد حضنها وقالها وهتفضلي في حضني وفي قلبي لاخر يوم في عمرى وقام بتقبيلها نور انسجمت معه واشتدت قابلتهم معا حتي انسجموا في عشق بعض
،،،،،،،،،،
ادهم،الو
جودي، ايو ا ياقلبي 
ادهم،هخلص شغل كمان ساعتين وهاجي استناكي قدام الڤله تخرجي عالطول مش عايز اقف كتير بره
جودي، اوك هتاخر براحتي
ادهم، أما اشوف كلام مين هيمشي
جودى، طبعا أنا
ادهم، ماشي لو اتاخرتي والله العظيم لهسرع بالعربيه لحد مااخد بوسه
جودي، أنا اصلا جهزت وواقفه استناك
ادهم🤣🤣🤣ماشي ياجودي كلها كام يوم وهيبقي بوس بقي براحتي
جودى، ماتتلم بقي الله
ادهم، ماشي ياللا سلام عشان الحق اقدم ع الاجازه هاخد شهر بحاله
جودي، ماشي يا كبير يالغلا سلام عشان بجهز في شنطنا
ادهم، ماشي ياحبي سلام
،،،،،
جودي ،ربنا يسامحك يانور ده مفيش حاجه مستوره أعينها
أما الم الشنطه بسرعه قبل ما يجي
نور دخلت عليها الاوضه، جهزتي شنطتك 
جودي،. اه ياستي جهزت بس ليه كل الهدوم كده ده انتي جاحده
نور😂😂😂 ماشي ياستي اخويا لو عرف اني اللي منقياهم هيدعيلي لعشر سنين قدام
جودى، اه مانتي في صف اخوكي
نور،. طبعا مش اخويا وانا ادرى بمصلحته 😂😂😂
جودي، ماشي يانور أنا اصلا خارجه معاه وهجيب اسدالين عشان طبعا هنقعد اول يومين في الصعيد مينفعش انزل كده قدام بباكي أو اخوكي زين
نور، لا عادي انزلي كده دول حتي هيتبسطوا🤣🤣🤣🤣
جودي، والله العظيم العيله  كلها فيها حاجه ضاربه في دماغها
نور، مانتي من نفس العيله ياقلبي😂😂
جودي، اخوكي بيرن سلام شكله اجي تحت سلام
نور،. استني بس عايزه منك حاجه
جودي وهي بتجرى، قوليلي في الموبايل مش هينفع أتأخر
نور، ماشي هكلمك
،،،،،،،،
جودى بتجرى، اهو متاخرتش
ادهم، بتجرى ليه كده
جودي، مفيش اصل في حد حلفان عليه أن في عقاب لو اتاخرت
ادهم🤣🤣🤣🤣 بس انا واقف بقالي ٣دقايق يعني اتاخرتي
جودي، استني أنا نازله خلاص مش رايحه في مكان
ادهم، خلاص خلاص متاخرتيش
جودي، يعني مش هتجرى 
ادهم، لا 
جودي، احلف
ادهم، وحيات جودي مش هجري
جودي، ولا هتبوس
ادهم، مشي بالعربيه لا هبوس واهو وراح بيسها
جودى، وربنا غلس
ادهم، ماشي أنا هوريكي
جودي، هتعمل ايه
ادهم، مش هجري بالعربيه متخافيش


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 17 )



جودي، هتعمل اي ياادهم قولي بس بدل مااصوت والم عليك الناس
ادهم، صوتي يااختي وجرى بالعربيه طياره
جودي، هموووت اقف قلبي قلبي وربنا هموت
ادهم، بوسيني ياللا بوسي
جودي، مش هبوس واجرى أنا مبخفش وع فكره انت حلفت بحياتي شكرا يا ادهم
ادهم وقف بالعربيه مره واحده ، أنا آسف ياجودي بس هجرى تاني وجرى بالعربيه
جودي، طب وربنا انت مجنون 
ادهم، من زمان يااختي
جودي، وصلنا والله وصلنا لولي لولي لولي لي💃💃
ادهم، طب ياله يا برنسيسه انزلي
جودي، ابقي شوف مين اللي هيروح معاك☺️☺️
ادهم، طب ياللا ندخل المول
دخلو المول ووصلوا للاتيليه 
جودي، الله شوف ده ياادهم ده روعه
ادهم, لا مش هينفع
جودى، ليه 
ادهم بزعييق، ده بطنه شفافه مش هينفع قولت
جودي، ماهو انا محجبه يعني هلبس تحته بضي
ادهم زعل أنه زعقلها، خلاص ادخلي قيسيه
جودي بفرحه ،بجد
ادهم، اه يابنتي ادخلي
جودي دخلت قسيته وخرجت 
اي رأيك
ادهم، روعه 
جودي، شفت اهو مفيش حاجه باينه
ادهم، لا في 
جودي ،في اي😧😧
ادهم، قمر قدامي
صاحبه الاتيليه، ربنا يهنيكوا يارب
ادهم، شكرا ليكي
جودي، أنا هاخد ده
صاحبه الاتيليه، تمام اوك هنحطه في شنطته حالا
ادهم حاسب عالفستان 
ادهم، خلاص ياللا يا اميرتي
جودي، أنا فرحانه قوي
ادهم، تمام لسه بدلتي تعالي نقيهالي
جودي، اي رايك ياقلبي في دي
ادهم، تمام هدخل اقيسها
ادهم لبس البدله وخارج
جودي، روعه ياادهم بجد ملك
ادهم، خلاص تمام هاخدها بدال عجبت المدام
جودى، مدام من اولها
ادهم ياللا يا لماضه نمشي
جودي عيطت اول سمعت الكلمه
أدهم بتعيطي ليه ده احنا جايبين الفستان والبدله يعني المفروض نبقي فرحانين
جودي بدموع،ماما هي اللي كانت مسمياني لماضه وحشتني قوي ياادهم كان نفسي اوريها فستان فرحي وتشوفني عروسه
ادهم، أن شاء الله هي في مكان احسن احنا اول مانلبس الفستان والبدله قبل الفرح نروح نزور قبر ابوكي وامك وأمي كمان
جودى، تعرف انك نعمه كبيره في حياتي أنا بحبك قوي
ادهم، وانا بعشقك 
جودي، استني الموبايل بيرن أما اشوف مين
جودي، ايوا يانور
نور، بقولك ياجودي معلش ممكن تجيبيلي قميصين بيتي واسعين عشان انتي عارفه الصعيد وجوها وانتي عارفه اني حامل فعايزه حاجه واسعه
جودى، ماشي هدورلك اهو واجيبهملك
نور، تسلمي ياقلبي انتي عارفه اني مش بقدر أخرج
جودي، خلاص اوك ياقلبي ربنا يقومك لينا بالسلامه
نور، ماشي باي
جودي, باي ياحبي
،،،،
ادهم، هي عايزه اي
جودي، تعالي معايا بس هنجيب كام حاجه
ادهم تمام ياللا بينا
،،،
جودي دخلت بوتيك ملابس بيت
جودي، انا عايزه من ده2 ومن ده2
ادهم، هتعملي اي بدول 
جودي، هلبسهم
ادهم، تلبسي أي دول عايزين ام ابراهيم مش عروسه هو انتي هتلبسيلي دول لا انا هرجع في الجوازه
جودي، ارجع 
ادهم، بصي كده ع اللي حواليكي أنا عايز من ده
جودي، اطلع بره ياادهم
ادهم، مش طالع اي القرف اللي بتجيبيه ده
جودي،. لنور ارتحت نور عايزه تقعد بيهم هناك في الصعيد عما تولد خلاص
ادهم، اااه طب ما تقولي من الاول المهم انتي جايبه من المتعلقين دول 
جودي، لا انا هلبسلك الاسدال اسكت بقي فضحتني
ادهم، ماشي اما نشوف كلها كام يوم
خرجوا من البوتيك
ادهم، ياللا ياحاجه أنا هموت وانااام
جودي، مش هروح معاك عشان احنا اتفقنا وانت بتخلف اتفاقك
ادهم، والله ماهجرى أنا تعبان بجد وعايز انام عشان نجهز للسفر
جودي، خلاص ماشي 
ركبوا ورحوا الڨله
،،،،،،،،
جودي، نور تعالي أما افرجك عالفستان وراحت فرداه
نور، جميل قوي ياجودي ربنا يسعدكوا يارب
جودي، ويقومك لينا بالسلامه ياعمرى
نور،يارب لاحسن قربت افطس
جودي، بالحق القمصان اهي كلها قطنيه
نور، ميرسي ياقلبي أما اطلع احطهم في الشنطه عشان ابقي حضرت حاجه السفر كلها
جودي، وانا طالعه انااام هلكت جامد انهارده أنا وادهم 
،،،،،،،
حضروا نفسهم للسفر 
جودي، ياللا ياادهم باشا اجهز عشان نلحق مسافر عشان الليل ميليلش علينا واحنا مسافرين
ادهم، ماشي ياقلبي انا اصلا جاهز
جودي، طب شيل يابرنس
ادهم، أشيل كل دول ده فستانك لوحده تهمه 
جودي، شيل شيل ده انت هتتفحت شيل
ادهم، اشيل عشان خاطرك ياجميل 
جودي، طب ياللا احمد ونور بيستنونا تحت
ادهم ، ماشي
،،،،،،
احمد، نور أنا خايف عليكي من المشوار الطريق طويل
نور، سيبها ع الله ياحبيبي
احمد، ونعمه بالله انا مستودعكم عند ربنا 
نور، في أي يااحمد خايف كده ليه
احمد، عمرة ماكنت بخاف من حاجه او ع حاجه قد مانا خايف دي الوقت
نور، خير يااحمد بقي متقلقنيش ياللا اهو جودي وادهم نزلوا اهم
ادهم، التحلي شنطه العربيه ضهري هيتقطم
جودى، 🤣🤣🤣اومال العضلات دي من اي دول نفخ بقي
ادهم ، اه نفخ كانوا بينفخونا في كليه الشرطه
احمد، وربنا يا ادهم انت ماهتخلص من لماضه 🤣🤣🤣
نور،😂😂 حرام عليكو والله دي جودي عسل
ادهم،  عسل خالص ياللا اتوكل على الله يا احمد امشي
،،،،،،،،،،،،،
وصلو بحمد الله للبلد 
احمد، الحمد لله وصلنا علي خير حمدالله على السلامه يا نورى
نور،. الله يسلمك ياقلبي ياللا بينا
ادهم، ياللا ياقلبي ننزل
جودي، ماشي ياحبيبي
ادهم، سيب الشنط يا احمد خد مراتك وجودي،وادخل وانا هطلع أنا وعم حسين
احمد، ماشي يا ادهم 
دخلو الڤله 
زين، نور حبيبتي حمدالله على السلامه يا نور عيني
نور ،الله يسلمك ياحبيبي
زين، حمدالله على السلامه يا احمد
احمد،الله يسلمك يازين نور مصممه محدش يولدها غيرك
زين، بس كده ادخلوا بابا قاعد جوه يستناكم هو مش قادر يقوم
نور، ماله بابا
زين، خشونه يابنتي
نور، هو فين ودخلتله جرى
بابا حبيبي وحشتني والله واترمت في حضنه
محمود، ازيك يابتي وحشتيني جوى
احمد، ازيك ياعمي اخبارك
محمود، الحمد لله يابني مليح
ادهم دخل جرى وراح يبوس ايد أبوه
وحشني جوى يابوي
محمود، تسلم يا ولدي أخيرا هشوفك عريس
جودى، ومش اي عريس لأن طبعا أنا العروسه
محمود، طبعا واحلي عروسه في الدنيا تعالي في حضني يابت اخوي ياريحه الغالي وراح معيط😭😭😭😭
جودي راحت حضن عمها ومقدرتش تمسك دموعها
زين، خلاص ياجماعه أنا عملت تجهيزات الفرح ده انا هعملكوا فرح صعيدي جبار المهم دي الوقت تعالو نتغدي واطلعوا ارتاحوا عشان بكره الفرح واليوم هيبقي طويل
،،،،،،،،،،،،،،،،
تاني يوم (يوم الفرح المنتظر)
جودي جهزت ادهم دخلها عشان ياخدها بالفستان المقابر زى ما كانوا متفقين
ادهم، اي القمر ده انتي مين
جودي، أنا قلبك أنا عقلك أنا بنت عمك أنا دمك أنا عشقك 
ادهم، راح حضنها انتي عشقي وكل كياني حتي اخر العمر
جودي، بحبك يا اجمل عوض ليا في الدنيا
ادهم، وانا بعشقك يااغلي من عنيا 
نور، ماكفايه بقي هعيط
جودي، شكرا يانور ع انك في حياتي انتي وأحمد وادهم
احمد، الفرق بينا ٨سنين بس بحس انك بنتي مش اختي فرحان اني هجوز بنتي لاخويا
ادهم، ربنا مايدخل بينا شيطان ويقدرني على سعادتك يا جودي هتيجي ياللا نروح المشوار اللي اتفقنا عليه
نور، هتروحوا فين وتسيبوا الفرح
جودي، هنزور قبر ماما وبابا ومامتك
احمد، خلاص هنيجي معاكوا
ادهم، خلاص ياللا بينا قبل ماالفرح يبتدئ
ركبوا وراحوا زاروا المقابر 
جودي، ماما أنا جيتلك اوريكي الفستان كنتي دائما تقوليلي نفسك تشوفيني بفستان الفرح اجيب اوريهولك انتي وبابا أنا صعب عليه متبقوش موجودين بس بحس بروحكم حواليا
ادهم، ياللا ياجماعه عشان نلحق الفرح
مشوا وراحوا الفرح  
،،،،،،،،،
زين ،اي رايكم جيبلكم احصنه ورقاصين 
ادهم، وربنا لهعلقك بعد الفرح جيبلي رقاصين يا زين شكلي هيبقي اي قدام زمايلي اللي جايين مشيهم ياللا
زين، والله ماممشي حاجه اصلا صحابك بيرقصوا معاهم اهم
جودي، خلاص يا ادهم مكنش يوم سيبه دول حتي بيرقصوا حلو☺️☺️
ادهم، اسكتي انتي كمان أنا قولت مشيهم يا زفت قال دكتور قال 
زين مشي ولا سأل فيه
ادهم، ماشي أما الفرح يخلص أنا هعلقك 
خلص الفرح علي خير
ادهم اخد جودي وطلع اوضته
ادهم، اخيرا اتقفل علينا باب واحد
جودي، امممم
ادهم، هو اي امممم
جودي، أنا جعانه 
ادهم، هو ده وقت اكل ده انا مصدقت
جودي، ع فكره مش هينفع تيجي جنبي
ادهم ،ليه اختي في الرضاعه وانا معرفش
جودي،. انااااا
ادهم، انتي اي 
جودي، عندي ظروف☺️☺️
ادهم، انتي بتكلمي بجد😧😧
جودي، اه والله 😊😊
ادهم، طيب ماشي يا اختي أنا داخل الحمام أحد شاور😣😣
جودي، ممكن تفتحلي سوسته الفستان عشان مش هعرف اقلعه لوحدي☺️☺️
ادهم، تمام 
فتح لها الفستان ودخل ياخد شاور
ادهم، هو في حد بصصلي في ام الجوازه اوووف
جودي،😂😂احسن 


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 18 )



جودي، هوانت هتنام جنبي
ادهم، اومال متجوز عشان انام في حضن ابويا😬😬
جودي خلاص ماشي بس افتكر أنه مينفعش
ادهم، خلاص ياستي اتخمدي
ادهم نام جنبها وفجأه شدها واخدها في حضنه
جودى، انت هتعمل اي😧😧
ادهم، اظن انك لو نمتي في حضني مفيهاش حاجه
جودي، خلاص ماشي بس افتكر
ادهم بزعييق، خلاص بقي ده انتي قرفتيني ياشيخه 
جودي سكتت ومردتش عليه
ادهم فضل حضنها ونام
،،،،،،
تاني يوم الصبحيه
نور بتخبط عليهم
جودي، سيبني ياابني هو أنا هطير
ادهم، علي فكره سمعك
جودى، طب مش سامع الباب اوم البس حاجه بدل مانت مبين عضلات امك دي
ادهم، طب اومي افتحلها شوفيها عايزه اي
جودي قامت فتحت لنور
جودى، صباح الخير
نور ،صباح النور علي اجمل عرسان ياللا انزلوا افطروا معانا
جودي، تمام نازلين وراكي اهو
جودى دخلت وقفلت الباب ولبست الاسدال وفجأه ادهم حضنها من ضهرها
ادهم، أخيرا اول حاجه اشوفها اول مااصحي انتي وراح بيسها في رقبتها
جودي، ياللا ننزلهم
ادهم، هو في أي انتي خايفه مني ليه من امبارح
جودى، لا مش خايفه بس لازم ننزل حالا عشان ميقولوش علينا حاجه
ادهم، طب ميقولو احنا عرسان
جودي، بس بقي ياادهم ياللا ننزل احنا مش هنسافر الغردقه بكره تعالي نقعد معاهم اليوم كله
ادهم، ماشي هلبس وانزل وراكي اهو
جودي، لا انزل معايا
ادهم، طب استنيني وننزل سوا
جودي، ماشي ياللا
،،،،،،
نزلو وقعدوا كلهم عالسفره يفطرم
نور جتلها رساله من مجهول، جوزك صابر عليكي لحد ماتولدي وهيتجوز هنا
نور قرأتها وقامت مره واحده
عن اذنكوا
احمد، في أي يانور
نور، تعبانه شويه وطالعه انام
احمد، بس انتي مفطرتيش هو مين اللي بعتلك الرساله
نور، دي الشركه بيقولولي اجدد الباقه
احمد، طب اقعدي افطرى
نور بزعييق، قولت مش عايزه افطر هو انت هتفطرني غصبا عني
احمد، عن اذنكوا يا جماعه اتفضلي اطلعي معايا
نور، ماشي
طلعوا غرفتهم
احمد بزعييق، ينفع تحرجيني قدامهم كده 
نور، انا حره ازعق براحتي
احمد، نور لاخر مره هقولك الرساله فيها أي
نور، أنا قولت
احمد، طب تمام أنا هاخد هدومي وهمشي وأما تعرفي تتكلمي مع جوزك ازاي ابقي تعالي
نور، اه روحلها يااخويا ماهي وحشتك
احمد، مين دي
نور، ست هنا اللي انت وعدها انك هتجوزها اول مااولد أنا كنت حاسه بس كنت بكذب نفسي واقول اتغير وبيحبني
احمد، هي الرساله كانت كده
نور، انت مكنتش عارف تخليني منزلش البيبي ازاي قولت أما اضحك عليها واوهمها باني بحبها
احمد، انتي شايفه كده 
نور، مافيش تفسير غير كده
احمد، أنا ماشي يانور ومش راجع عشان صدقتي واحده فاضيه بعتتلك رساله ونسيتي كل اللي بينا أما تبقي تهدي ابقي ارجعي هتلقيني زى مانا
نور هدت وفكرت مع نفسها أن فعلا ممكن تكون هنا بتوقع مابينهم طلعت تجرى  وراه
نور، احمد استني خلاص والله اسفه استني
ادهم قام شد احمد ، رايح فين يابني استني واستهدي بالله
احمد، لا همشي ومش قاعد
زين، استني يا احمد انت عارف الحوامل دماغهم بتبقي طقه بسبب الهرمونات
احمد بص لنور لقاها بتعيط وبتبص عليه
نور، انا اسفه
احمد راح اخدها في حضنه ، خلاص حصل خير
نور،يعني مش زعلان
احمد،. لا
جودي، نور في مايه نازله منك 
نور بتبص برهبه ،اي ده
زين، دي مايه الرأس ياللا علي العياده بسرعه قبل مالميا تنشف من عليهم
نور، ماتسبنيش يااحمد ماشي
احمد، عمرى ماهسيبك ياعمرى ياللا بس بسرعه تعالي معايا عشان خلاص كده لازم ولاده حالا
جودي ،ثواني هطلع اغيرلها هدومها تعالي معايا يانور
،،،،،،،،،،
في عياده زين
نور داخله العمليات ، احمد معلش أدخل معايا متسبنيش
احمد ، ماشي ياقلبي  هدخل غرفه التعقيم واجيلك
زين ، ماتسيبي يابنتي دكتور التخدير يعطيكي الابره
نور، احمد فين مش هاخد بنج اللا وأحمد معايا
احمد فتح ودخل، أنا اجيت اهو ياقلب احمد
نور، ممكن تمسك ايدي متسبنيش
احمد مسك أيدها وقالها، غمضي يانور متخافيش وقعد يقرأ قرآن في سره لحد مانور غابت عن الوعي
احمد واقف يبص لزين وهو بيطلع ولاده من بطن نور وهو بيبكي 
الممرضه، يتربوا في عزكوا يارب
زين، احمد لو تعبت أخرج عما اقفل الجرح
احمد، لا هفضل معاها لحد ماتفوق
الممرضه، أنا هخرجهم لجدهم بره
احمد، ماشي
الممرضه خرجت بالاولاد
يتربوا في عزك ياحج محمود،
محمود، ماشاء الله ماشاء الله  
جودي، أنا عايزه واحد وخد انت التاني ياعمو
محمود، أنا هأذن في ودنهم واحد ورا التاني
جودي، اخدت واحد من الممرضه، ياربي ده صغنون قوي ياادهم
ادهم، ماشاء الله
جودى، تاخد تشيله
ادهم، لا اخاف
جودي، مبيعوضش
ادهم، لا اخاف اشيله غلط
جودى، اومال هتعمل اي مع ولادنا
ادهم😂😂😂 شكلهم مش ناويين يجو
جودى، ليه بتقول كده
ادهم،😂😂اصلي عندي ظروف
جودي، بس يارخم
،،،،
احمد، نور نور فوقي ياقلبي
نور، احممم
احمد، قلب احمد حمدالله على السلامه
نور،ااااه
احمد، معلش ياقلبي 
نور، ولادي فين 
احمد ،في السرير جنبك هوريهوملك اهو وراح جبهوملها
نور، ياعمرى اااه دول صغننين قوي
احمد، عشان مكنتيش بتاكلي كويس
نور، هما كويسين 
احمد، اه الحمد لله
ادهم، هتسموهم اي
احمد، هسمي محمد علي اسم بابا وجودي
جودي، انت بتكلم بجد
احمد، علي فكره نور هي اللي صممت تسمي علي اسمك
جودى، والله طول عمرى بعشقك
احمد، احنا هنستعبط انتوا متعرفوش بعض غير من تسع شهور
جودي، لا اعرفها من زمان كنا بنكلم بعض عالنت وانا اللي خليتها تيجي تكمل معايا في القاهره
ادهم، دول بيعيطوا مع بعض
نور، شكلهم جعنين
احمد، هكلم الممرضه تيجي تشوفهم
ادهم، استني هخرج معاك هكلم في الموبايل مكالمه مهمه
جودي، مهمه
ادهم، اوي
جودي،. ماشي ياادهم أما نروح
محمود، وانا جايم اصلي المغرب أصلها أذنت
كلهم خرجوا وسابوا نور وجودي لواحدهم
نور، عقبالك ياجودي
جودي، بصراحه مش حاسه اني ممكن اخلف 
نور، ليه بتقولي كده
ادهم كان داخل بس سمع جودي فضل واقف يسمع اللي بتقوله لنور
جودي، أنا ضحكت علي ادهم وقولتله اني عندي ظروف عشان ميلمسنيش
ادهم في سره، يابنت ال
نور، ليه كده ياجودي
جودي، أنا خايفه اوي مش عارفه اتغلب علي خوفي رحت كذبت
نور، الكذبه دي بالذات مبتعدش كتير آخرها تلت اربع ايام😂😂
جودي، هبقي افكر في كذبه تانيه
احمد، واقف كده ليه ياادهم
ادهم، مفيش كنت داخل ياللا ندخل
،،،
ادهم، ياللا ياجودي نروح اصل أنا تعبان
جودى، طب ونور
ادهم ، نور هتروح شويه كده ومعاها احمد وزين وبابا ياللا ياجودي
نور، روحي معاه يابنتي ياللا شكله عايز ينام وكمان انتو وراكو سفر الصبح
جودي، ماشي سلام
،،،،
في القصر
ادهم، انتي جعانه
جودي، لا 
ادهم، انتي بتحبيني
جودي، في أي ياادهم مالك
ادهم، ردي عليه
جودي، اه بحبك
ادهم، طب أما يكون في حاجه خايفه منها تقوليلي واللا تقولي لحد تاني
جودي,اقولك طبعا
ادهم، طب ليه قولتي لنور ومقولتليش وكذبتي عليه 
جودي، في أي
ادهم، أنا سمعتك انتي ونور
جودي، ااادهم 😭😭 والله كذبت عشان خايفه
ادهم، أنا عمرى ماهاجي جنبك غصب عنك 
جودي، يعني هتسيبني براحتي
ادهم، احنا مش حيوانات احنا بني ادمين واكيد انتي في طب وفاهمه
جودي، طب أنت عايز اي دى الوقت 😧
ادهم، انام
جودي، تمام وانا كمان هنام عشان سفريه الصبح تصبح علي خير
ادهم، وانتي من اهله


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 19 )



نور روحت البيت بأولادها
نور، بقي كنت هتسيبني يااحمد واولد وانت مش معايا
احمد، انتي نسيتي انتي عملتي اي
نور، اسفه والله بس الرساله وجعتني
احمد، مقولتليش ليه الحقيقه
نور، خلاص بقي متزعلش
احمد، أنا عمرى ماازعل منك بس زعلت عشان احنا واحد ليه حاجه ضايقتك متشركنيش فيها
نور، اول واخر مره
احمد اخدها في حضنه، خلاص ياقلبي 
نور، ممكن تخليك في حضني
احمد، أنا ممكن انام جنبك بس صدقيني لازم تنامي على ضهرك عشان الجرح ميوجعكش تعرفي أنا جراح بقالي كام سنه واول مره أتألم لمريض أما شفت زين وهو بيولدك قلبي وجعني جدا 
نور، بحبك اوي
احمد، وانا بموت فيكي ياللا نامي ام ابراهيم فاتها نيمت الولاد
الباب خبط
جودي، احمد هي نور نامت
نور، لا لسه صاحيه تعالي
جودي، حمدالله على السلامه يا روحي
نور، الله يسلمك يارب هو ادهم فين
جودي، نايم اجيت اشوفك عشان هنمشي الفجر عشان السفر
نور، متنسيش هنستناكوا مش هنعمل سبوع من غيركم
جودي، باذن الله هما كام يوم وهنبقي هنا
نور، مالك ياجودي شكلك مخنوقه من حاجه في ايه
جودي، مفيش بس هتوحشوني
نور، في ايه ياجودي
جودي،😭😭ادهم سمعنا واحنا في المستشفي
نور، وطبعا بهدلك عشان قولتيلي صح
جودي، اه
نور، ادهم ميحبش حد يعرف عنه حاجه حتي اقرب الناس ليه طب هتعملي ايه يافالحه
جودي، مش عارفه أما اسيبك بقي تنامي فاتك تعبانه
نور، هتوحشيني الكام يوم دول
جودي، جودي الصغيره هتفكرك بيا
،،،،،،،،،
جودي دخلت لقت ادهم نايم دخلت نامت جنبه
جودي، يخربيت جمالك أنا متجوزه القمر ده ومشت أيدها علي شعره وراحت حضناه وباسته من خده
ادهم، خلصنا بقي عايز انام
جودي شالت أيدها وبعدت، أنا آسفه
ادهم، آسفه طب اتخمدي بقي هي الساعه كام
جودي، واحده 
ادهم، طب اما تبقي٣صحيني عشان نلحق نسافر
جودى، ماشي
جودي في سرها ، هو عمل كده ليه شكله معدش طيقني أنا شكلي كرهته فيا
ادهم قام وقف في البلكونه
جودي، خد التيشيرت ده البسه عشان متبردش
ادهم، لا أنا متعود اقف في البلكونه كده ومبعياش شكرا علي اهتمامك اتفضلي ادخلي نامي
جودي، انت بتعاملني كده ليه
ادهم، عادي بعاملك بمعاملتك
جودي، علي فكره انا مبعملكش وحش انت معاملتك جافه اوي معايه
ادهم، أنا داخل اشرب سيجاره واهدي اعصابي شويه مش طلبه نكد الله يسترك أنا سيبك براحتك فضحتيني لأختي انك ضحكتي عليه ومتكلمتش عايزه تاني اي لو حد تاني مكاني كان اخد كل حاجه غصب عنك عشان يعلمك الادب بس انا قولتلك براحتك
جودى بصتله وقعدت تعيط  وسابته ودخلت 
ادهم دخل وراها، بتعيطي ليه بدالك مش 
جودى قطعت كلامه و راحت جريه في حضنه ، أنا آسفه بجد والله اسفه 
ادهم بدلها الحضن ، خلاص بقي بطلي عياط
جودي، يعني مش زعلان مني
ادهم افتكر أن احمد قاله أنها ممكن تعمل في نفسها اي حاجه لو اللي قدامها مقبلش أسفها
ادهم، طبعا مش زعلان منك حد يزعل من روحه
جودي، خلاص ياللا نام بقي
ادهم، ماشي ياماما ندخل ننام بس مفيش حاجه تحت الحساب
جودي، سيبها لوقتها ياادهم 
ادهم، ماشي خلاص ياللا ننام 
،،،،،،،
بعدها بساعتين
جودي، اصحي ياادهم الساعه بقت ٣ياللا عشان نروح
ادهم، أنا صحيت خلاص اسكتي بقي
جودي، طب قوم ياللا
ادهم، ماشي ياللا اجهزي وانا داخل الحمام اخد شاور وأجهز
جودي، اوك
،،،،،،،،
وصلو الشاليه في امان الله
جودي، الله ياادهم ده عالبحر
 ادهم، ايهاب صحبي كان قالي أنه اجر الشاليه اللي جنبي استني كده أما اعرفه اننا وصلنا
جودي، ماشي
ادهم، الو ايوا يابني انت فين 
ايهاب، انت وصلت
ادهم، اه قدام الشاليه بتاعنا 
ايهاب، خلاص ادخلوا ارتاحوا شويه وتعالو نتغدي عالبحر سمك
ادهم، خلاص ماشي
ايهاب، سلام
،،،،
جودي، هندخل واللا هنعمل اي
ادهم، ماشي ياللا بينا ندخل الحاجه وننزل عشان نتغدي مع ايهاب ومامته واخته وبباه
جودي، اوك ماشي
طلعوا شنطتهم وغيروا هدومهم ونزلو يقابلون ايهاب ويتغدوا معاه
،،،،،،،
ايهاب، حمدالله على السلامه يا ادهم
ادهم، الله يسلمك يا هوبا ازيك يا طنط ازيك عامله ايه
مامت ايهاب ،الحمد لله يابني دي عروستك
ادهم، اي رأيك
مامت ايهاب، قمر يابني ربنا يسعدكوا يارب
جودي، تسلمي يارب
قعدوا يتغدوا ويضحكوا 
ايهاب، ماتيجيواوننزل البحر
سلمي اخت ايهاب، اوك هلبس المايوه واجي معاكوا
ادهم، هتنزلي معانا
جودي، لا مليش نفس
ادهم بص ع سلمي وهي خارجه بالمايوه البكيني
جودي بتبص تشوف هو بيبص ع ايه
جودي، ايه عجبتك😬😬
ادهم، هااا لا عادي
سلمي، ياللا ياايهاب
ايهاب، اي ياادهم ياللا انت ومراتك
ادهم، لا هنزل لوحدي
نزلو كلهم البحر وجودي قاعده علي الكرسي تتفرج على جوزها هو وهوبيغظها وبيعلم سلمي العوم
ادهم خرج من البحر، والله يابنتي فايتك نص عمرك الميا جميله قوي
جودي، الميا هي اللي جميله واللا البكيني هو اللي جميل
ادهم، في أي ياجودي 
سلمي اجت عليهم، مش هتنزل تاني ياادهم
جودى، اووم ياادهم متزعلش القمر
ادهم، لا هريح شويه واقعد مع المدام
سلمي خلاص تمام وسابتهم ومشت دخلت البحر وجودي عينيها علي ادهم وهو بيبص عليها وهي داخله المياه
جودى، هي عجبتك
ادهم حب يغظها، بصراحه اه تحسي انها انثي بجد
جودي، والله طب عن اذنك أنا هدخل تعبانه وهدخل انام
ادهم لسه بيبص على سلمي عشان يغيظ جودي اكتر
جودي كان في أيدها عصير راحت كباه في وشه قدام الناس
ادهم، تصدقي انك مش محترمه
جودي، أنا اللي مش محترمه وسابته ودخلت
ادهم دخل وراها
ادهم، هو اي اللي عملتيه بره ده
جودي، مكنتش اعرف انك زباله اوى كده
ادهم ضربها بالقلم
جودي ، اااه تخيل لو انا اللي عملت اللي انت عملته كنت هتعمل فيا اي ها عن اذنك يا محترم والكلام بينا معدش أنا طالعه انام 
ادهم زعل أنه مقدرش يتحكم في عصبيته وسابها وخرج
جودي طلعت غرفتها تنام  وادهم خرج اتمشي بالعربيه 
جودي، الساعه بقت١١ولسه مجاش ليكون عمل في نفسه حاجه
فجأه سمعت مفاتيح لقت ادهم داخل 
ادهم لقتها قاعده قدام التلفزيون وفرده شعرها ولبسه هوت شورت وبلوزه كت لونهم احمر
ادهم دخل قعد جنبها ، انتي مين 
جودي، أنا مش عايزه اتكلم معاك
ادهم، اصلي كنت سايب عم جعفر مراتي قاعد هنا قبل مااخرج
جودي، جعفر عن اذنك
ادهم قام شدها واخدها في حضنه ،والله العظيم بحبك
جودي، انت لسه ايدك معلمه علي وشي
ادهم باسها علي خدها اللي ضربها عليه، راق كده
جودى، ابعد يا ادهم روح للابله سلمي ام مايوه
ادهم، لا أنا عايز الأبله جودي اللي قدامي
جودي بدأت تخاف من ادهم، ادهم عشان خاطرى بلاش انا خايفه اوي
ادهم، غمضي عنيكي وحاولي تبعدي الرهبه من جواكي حاولي عشان خاطرى 
جودي غمضت عنيها وبدأت تنسجم مع ادهم في عشقه
،،،،
ادهم، بقيتي مدام ادهم بجد وراح بيسها علي جبينها لسه خايفه مني
جودي، اه
ادهم، ليه
جودي، عشان انت عصبي جدا 
ادهم، انتي اللي وصلتيني لكده في واحده تكب العصير في وش جوزها قدام الناس
جودي، عشان جوزها كان سايق المرقعه مع واحده تانيه في البحر وكفايه بصته ليها
ادهم، والله كنت بشوفك هتغيري عليه واللا زى ماقولت أنا متجوز جعفر
جودي، أنا مش بغيير علي حد
ادهم، بأماره النار اللي كانت طالعه من عينك 
جودى، خلاص بقي ايوه بغير عليك
ادهم، بس استني شوفتي الغيره وصلتنا لايه بقيتي مراتي بجد ده انا كنت هموت عليكي ابقي غيري كل يوم😂😂
جودى، أنا اصلا كنت مأجله الموضوع ده أما نيجي هنا عشان كنت محروجه هناك☺️☺️
ادهم، ياسلام😂😂
جودي، اممممم
ادهم، اومي ياللا تعالي ننزل نقعد عالبحر شويه
جودي، لا
ادهم، ليه
جودي ،انت عايز تروح عشان ست سلمي
ادهم، والله 
جودي، اه
ادهم، أنا كل الستات بالنسبالي نور اختي اللا انتي انتي مراتي وحبيبتي وصحبتي وأمي
جودي، خلينا نايمين شويه والنبي
ادهم حضنها جامد ،انا اصلا مش عايز اقوم من جنبك
جودي، اومال عايز تخرج بره ليه
ادهم، عشان نتمتع بكل لحظه هو شهر راح منه اسبوع لسه٣اسابيع وارجع الشغل تاني
جودى، طب ننام وننزل الصبح انا حاسه اني تعبانه اوي وعايزه انام بسبب المشوار 
ادهم، خلاص اوك خلينا نايمين هو احنا ورانا حاجه
جودي، علي فكره عنيك جميله اوي
ادهم، يابنتي أنا عارف اني قمر
جودي، مغرور 
ادهم، طبعا
جودي، ادهم هو انت حبيت قبل كده
ادهم، عايزه الصراحه واللا الكذب.
جودي، قول بقي طبعا الصراحه
ادهم، سلمي اللي بره دي كانت خطيبتي وكنا بنحب بعض جدا بس هي زى مانتي شايفه لبسها حاولت اغيرها مردتش وأهلها عادي بالنسبة لهم اخوها كان صحبي من ايام ثانوى وروحنا كليه الشرطه سوا ومازلنا أصحاب بس كل شئ قسمه ونصيب
جودي ، عشان كده نظراتكم لبعض حسيت والله إن في حاجه
وهي عرفت طبعا انك جاي الغردقه فحجزت الشاليه اللي جنبنا عشان تهيص معاك براحتها 
ادهم، خلي عندك ثقه في نفسك 
جودي، انت خليت فيها ثقه اخدها في حضنك في البحر وتقولي ثقه قاعد متنح ليها وهي ماشيه وتقولي ثقه
ادهم، تصدقي انا غلطان اني صارحتك
جودي، استني كده بتقول انك سيبتها بسبب لبسها طب ازاي كنت مش عجبك لبسي وبتقول عليه جعفر
ادهم، بس بقي ياجودي انا دماغي صدعت
جودي، اووم روحلها هتعطيك علاج الصداع
ادهم حس أنه غلط أما قالها فبيحاول يصلح اللي قاله، علاجي الوحيد انتي أنا عمرى ماحبيت قد ماحبيتك وعمرى مالمست حد غيرك وعمرى ماحسيت براحه قد وانا في حضنك بس بقي كفايه مشاكل انا تعبت
جودي، خلاص انا اسفه بجد
ادهم، ممكن اللي حصل من شويه يحصل تاني😂😂
جودي ، بشرط
ادهم، اي هو
جودي، اوعدني انك تبعد عن سلمي
ادهم ، اوعدك ابعد عن أمها بس ياللا
جودي راحت رايحه لحضنه تاني
،،،،،،
عند أحمد ونور
احمد، هي مبيبطلوش عياط ليه دماغي صدعت 
نور، شكلهم عندهم مغص
احمد، طب هاتي كده محمد اشيله
نور، خد اهو
احمد اول ماشال ابنه سكت عالطول
نور، ده سكت
احمد، ابني بيحبني
نور، عشان أمه بتحبك
احمد، وانا بعشق أمه
نور، طب هش ده نام وجودي نامت اهي اخيرا
احمد، الحمد لله هنام اخيرا
نور، ياللا ننام قبل مايصحوا😂😂
احمد حط محمد في سريره هو وجودي ونيمهم وطلع نام جنب نور قبل مايصحو


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 20 )


جودي، اوم بقي ياادهم في حد بيخبط
ادهم، نامي ياستي بتهيألك
جودي، اهو سامع الخبط
ادهم فاق، ياترى مين
جودي، انت بتسألني اوم بقي 
ادهم فتح الباب
سلمي، ازيك يا ادهم انت لسه نايم
ادهم، بتخبطي علينا الساعه٧الصبح وعارفه أن احنا عرسان عشان تسأليني انت لسه نايم
سلمي، سورى يا دودو مقصدش اصلي كنت عايزه انزل البحر فقولت اشوفك تنزل معايا
جودي اجت، حاسب كده ياادهم سيبلي الطلعه دي
دودو مين ياللي تنشكي في لسانك اسمه ادهم باشا وفي ايه انتي متعرفيش أن احنا عرسان يعني طول الليل صاحيين أنا ودودو
سلمي، اي ده دانتي بيئه اوي
جودي، بيئه ياللا يابت انتي من هنا وراحت رازعه الباب في وشها
ادهم😂😂ليه كده بس دي حتي البت طالعه منها دودو عسل
جودى، مش عيب تبقي ظابط قد الدنيا وتخلي واحده زى دى تقولك دودو
ادهم، الصراحه عجبتيني
جودي، أنا داخله اكمل نومي يا دودو
ادهم😂😂😂 
جودي، انت هتفضل تضحك كتير
ادهم، مش عارف
جودي بزعييق ، ياللا يا ادهم تعالي ننام
ادهم، حاضر يا معلم
جودي😂😂😂😂 
ادهم اجه من وراها وراح شايلها
جودي، في أي شيلتني ليه
ادهم، هقولك جوه
جودي، يووه أنا عايزه انااااام
ادهم، احنا عملنا اي بالنوم السنين اللي فاتت 
جودي، ماشي ياادهم
،،،،،،
عند احمد ونور
نور، احمد احمد اووم
احمد ،في اي يانور أنا هموت وانام
نور بزعل، خلاص
احمد قام قعد، في أي مالك
نور، أنا عايزه اتكلم معاك
احمد، الساعه٨الصبح طب ماتستني الصبح 
نور، خلاص ماشي نام يااحمد
احمد، خلاص قومي نفتح التلفزيون ونقعد قدامه شويه هما محمد وجودي نايميين
نور، اه ام ابراهيم سمعتهم وهما بيعيطوا بعد ماانت نمت اجت اخدتهم وقالت لي نامي 
احمد، خلاص سيبهوملها كل يوم بليل
نور، حرام يااحمد تسهر عليهم  وتقوم تخلص اللي وراها ازاي الصبح
احمد، يانور ده هما تلت ايام ونرجع القاهره
نور، خلاص خلينا دي الوقت في اللي عايزاه منك
احمد، عايزه اي ياقلبي
نور، هو انت هتجوز هنا بجد
احمد، اه
نور، بتكلم بجد اومال اي بحبك والكلام ده
احمد، انتي ماسكالي تتجوز هنا تتجوز هنا هو انتي ليه مش واثقه فيه حد يبقي عنده زوجه اوزعه زى القمر زيك وعييلين قمرين ويروح يتجوز واحده تانيه
نور، بجد يااحمد
احمد، يووووووه في أي يانور
نور بعياط، خايفه تسيبني هي كل شويه تبعتلي رسايل انك هتسيبني😭😭😭😭
احمد، استني فين تليفوني
نور، اهو اتفضل
احمد، هو كان معاكي ليه
نور، عادي
احمد،، عادي واللا بتدورى فيه ع فكره انا بشوفك كل يوم وبعمل نفسي نايم 
نور ، أنا بعمل كده عشان بحبك ومش عايزه حد يخدك مني 
احمد، اهي ردت استني هعمل الاسبيكر
نور، بتكلم مين
احمد، ايوه ياهنا 
هنا، ايوه ياحبيبي وحشتني أخيرا  كلمتني كنت عارفه انك هترجعلي
احمد، أنا مش هرجعلك ياهنا وبطلي الرسايل اللي بتبعتيها لمراتي فاهمه أنا بحب مراتي وبحب ولادي
هنا، طلعت نزلت فهي تصليح غلطه وأولادك ولاد زنا
نور، انهارت وقعدت تعيط من الكلام اللي سمعته
احمد،  مسك ايد نور عشان متمشيش وتسمع الكلام للآخر ولادي مش ولاد زنا ومراتي بعشره زيك ولو سمحتي ابعدي عن حياتنا ولو بعتيلها حاجه تانيه صدقيني مش هسكت فاهمه وقفل في وشها
نور بعياط ، ياريتني مكنت خرجت من بلدي كنت كملت تعليمي هنا أنا
احمد قاطعها، هشششش كنتي عايزاني مشوفش العنين الجميله دي ده انا لما ببصلهم بحس اني تايه أنا محبتش حد قدك حتي ولادي حبيتهم عشان منك كان ممكن اقولك نزليهم بس انا كان نفسي متنزليهومش عارفه ليه مش زى ماقولتي انك هتولدي وارجع لهنا طب ماانا كنت هخلف من هنا لو كنت اتجوزتها بس انا كنت عايزك تسيبيهم وهددتك بانك متنزلهمش عشان كنت حاسس ان دول سبب ربنا بعته عشانا احنا الاتنين  عشان نكمل مع بعض بجد أنا مقدرش اعيش دقيقه من غيرك انا ببقي بعمل العمليه وبخاف اسرح وانا بفكر فيكي لحسن اعمل حاجه غلط واموت اللي في أيدي
نور، يعني بجد بتحبني
احمد، بردك بعد كل اللي قولته بتسألي ده انتي مجنونه بجد طلعتي العن من جودي
نور، أنا ماشي يااحمد
احمد اخدها في حضنه جامد 
نور، ااااه العمليه يااحمد
احمد، نسيت أنا آسف ياقلبي خلاص 
نور وقفت على وش رجليه ورفعت نفسها ليه وقامت بيساه 
احمد انسجم معاها في قبلتها لحد ما الباب خبط
نور بعدت مره واحده، الباب يااحمد
احمد، سيبيه يخبط ياللا كملي
نور، انت رخم والله
احمد، هو وقف خبط ياللا بقي كملي اللي كنتي بتعمليه ده الواحد مصدق أنها اجت منك
نور راحت تاني لحضنه، انا بعشقك 
احمد قبلها من جبينها وخدها إلي أن وصل إلي شفتيها وانسجمت معه نور بكل عشق
،،،،،،
هنا، والله لهوريك يااحمد ماشي بقي أنا تقولي كده
مروان صديقها، اهدي يابنتي وحاولي تنسيه
هنا، انسي ايه انسي أن فرحي كان لسه عليه تلت شهور والابله اخدته مني
مروان، كله نصيب ياهنا
هنا، وربنا لهاخد حقي منك انت ومراتك يااحمد صبرك عليه
،،،،،،،،
جودي، أنا جعانه قوي
ادهم، وانا كمان تيجي نطلب ديلفرى واللا نروح مطعم
جودي، تعالي نروح مطعم عالبحر
ادهم، فكره حلوه خلاص هقوم اخد شاور عما تجهزي
جودي، اوك 
ادهم، خرج من الحمام لقي جودي لبسه فستان احمر ضيق مفسر جميع مفاتن جسدها
جودي، أنا جهزت
ادهم، انتي هتخرجي كده
جودي، اه اي رايك
ادهم، قمر بس ده مينفعش تخرجي بيه معايا 
جودي، ده احمر وانت بتحب الاحمر
ادهم، بحبه بس ليه انا مش للكل
جودي، عشان خاطرى سيبني أخرج بيه 
ادهم بزعييق ، أنا قولت مش هينفع
جودي، خلاص يا ادهم هغيره
ادهم، بسرعه عشان جعان اوي متتاخريش
جودي بزعل ، طيب
ادهم حس أنه زعلها جامد، بسرعه ياقلبي عشان محضرلك مفجأه
جودي، مفجأه ايه
ادهم، بقول مفجأه هي في مفجأه بتتقال
جودي، ماشي
ادهم، أنا خلصت هخرج اقف شويه بره عما تجهزي
جودي، ماشي
لبست جودي فستان طويل اسود ومنقط ابيض وطرحه بيضا 
وخرجت لادهم لقيته واقف مع سلمي فوقفت تتجسس عليهم وسلمي اخدت بالها من جودي فحبت تاخد طارها
سلمي، اه رجلي الحقني ياادهم
ادهم، مالك
سلمي، اتلوحت مش قادره ادوس عليها ادهم والنبي شيلني دخلني معلش
ادهم، شالها ولسه بيمشي بيها لقي جودي في وشه والدموع نازله من عينيها
جودي، هي دي المفجأه
ادهم، دي دي رجليها اتلوحت وهي ماشيه وراح مقعد سلمي علي كرسي
جودي سابته ودخلت الشاليه تاني
ادهم دخل جرى وراها
جودي بدموع ، هو انت كنت خارج تستناني بره واللا رايح تشوفها وتقف معاها😭😭
ادهم، جودي أنا قولت اللي حصل عايزه تصدقي صدقي مش عايزه انتي حره
جودي، هو ده الرد أما أخرج الاقي واحده بتتمايص علي جوزى وفي الاخر يشيلها مش قولتلك ابعد عنها بس الظاهر القلب لسه ميال
ادهم، بس بقي كفايه نكد كل يوم نكد أنا اتجوزتك عشان تنكدي عليه عيشتي
جودي، شكرا يا ادهم وسابته وخرجت بره 
ادهم، رايحه فين 
جودي مسألتش فيه وخرجت قعدت عالرمله قدام البحر
ادهم خرج وراها وقعد جنبها عالرمله
جودي، جاي ليه عايز تنكد علي نفسك تاني
ادهم، اه بموت في النكد😂😂
جودي بصتله وراحت بصه للبحر
ادهم ضمها ليه وهو قاعد واخدها في حضنه
جودي، ابعد عشان ريحه البرفن بتاعه سلمي علي هدومك وخنقتني
ادهم قلع التيشيرت ، كده حلو 
جودي، كده هتبرد اووم ندخل جوه مينفعش تقعد عريان كده الجو برد
ادهم ، تعالي ننزل البحر
جودي، انت مجنون الدنيا ليلت 
ادهم شدها ودخل بيها البحر
جودي، استني بس هقولك مش هينفع 
بتبص وراها لقت سلمي واقفه عالبحر بتتفرج عليهم
جودى حبت تغيظها راحت حضنه ادهم في الميا وقبلته من شفتيه ادهم تجاوب معها إلي أن تذكر أنه مش في البيت
ادهم، يخربيت عقلك انتي مجنونه احنا مش في البيت كده هيمسكونا فعل فاضح والسمك هيصورنا
جودي، يصورونا وياخدوا سيلفي كمان
ادهم، ايه ده احنا بقينا جرأه اوي
جودي بصت لقت سلمي مشت، ياللا ندخل نغير وتكلم اي ديلفرى يجيب اكل أنا جعانه قوى
ادهم، انتي قلبتي ليه مانتي كنتي ماشيه كويس
جودي ، جعانه اوي 
ادهم، طب ياللا نخرج من الميا ومسك أيدها وخرجوا من الميا ودخلوا الشاليه
ادهم، اطلبلك اي ياقلبي
جودي، شوف هتاكل اي وهاتلي زيك
ادهم، ماشي ياعمرى
جودي، بس مقولتليش اي هي المفجأه
ادهم، شويه كده هتعرفي
جودى، بجد هموت واعرف في أي
ادهم، تعالي نقعد قدام التلفزيون عما الاكل يجي
جودي، اوك ماشي
بعد نص ساعه 
ادهم، اهو الاكل وصل
جودي، اوووف ده انا هموت بجد جعانه اوي 
ادهم، هو الاكل ده بيروح فين كل شويه جعانه جعانه
جودي، الله اكبر احسدني بقي
ادهم😂😂 كلي يااختي كلي
بعد نص ساعه تانيه الباب خبط
ادهم، المفجأه وصلت
جودي، قامت جرى تفتح
ادهم ،استني هتفتحي كده ازاي 
جودي بصت لهدومها، اوف نسيت سورى
ادهم، طب ادخلي جوه عما افتح ومتخرجيش غير أما اندهلك ماشي
جودي، اوك
فتح ادهم الباب وبعد خمس دقائق نده على جودي
جودي، أخرج
ادهم، اه
جودي لقت تورتايه عليها صورتها ومكتوب عليها
(بنت عمي عشقي للابد)
جودي، بحبك والله اوووي
ادهم طلع سلسله عليها صوره جودي وادهم وقالها خليكي لبساها عالطول. متقلعيهاش
جودي، عمرى ما هقلعها طول مافيا الروح
ادهم، ربنا يخليكي ليا ياقلب ادهم
جودي، ويخليك ليا يا اجمل دودو
راحوا باصين لبعض وافتكروا سلمي وقعدوا يضحكوا 😂😂😂😂
،،،،،،،
عند احمد ونور
نور، احمد اللحق جودي وشها اصفر خالص
احمد، لازم نقيس لها صفره حالا
نور ، انا خايفه اوي
احمد، ربنا يستر ياللا هاتيها وهاخد ام ابراهيم معايا

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 21 )


جودي، ادهومتي أنا عايزه اتفسح اليوم كله لسه يومين ونرجع عشان سبوع نور 
ادهم، طب اومي اجهزي وياللا بينا
جودي، بص عشان متقعدش تقولي ده ينفع أو مينفعش نقيلي انت اللبس
ادهم😂😂 بغير عليكي يا جوجو محبش حد يبصلك بصه ومتعجبنيش
جودي، هو اللبس كان السبب انك انت وسلمي تسيبوا بعض
ادهم، لا كان سبب من ضمن الأسباب
جودي، طب مغيرتهاش ليه
ادهم، عشان كانت رافضه التغيير 
جودى، والله اللي بيحب حد بيحاول يتغير عشانه
ادهم، وانا بحبك
جودي، ماشي يا كبير
ادهم، طب خدي البسي ده وياللا بسرعه أنا هخلص وهخرج اقف عالبحر شويه
جودي، ماشي
ادهم خرج وواقف قدام البحر يستني جودي سلمي لمحته ندهت عليه من شباك الشاليه 
سلمي، ادهم الحقني
ادهم راح لها جرى ،في ايه
سلمي، في تعبان بره وخايفه أخرج بره وماما وبابا عايزني اروحلهم 
ادهم، طب معاكي المفتاح 
سلمي ، اه اهوو امسك وحدفتهوله
طلع لسلمي غرفتها لقاها لبسه قميص قصير جدا وجسمها كله باين
ادهم، هو فين ده 
سلمي،. معرفش بس شفته بره الاوضه
ادهم، طب أخرجي ياللا 
سلمي، لا خايفه ياادهم 
ادهم، أنا معاكي متخافييش
سلمي، طب شوفه كده شكله دخل الحمام
ادهم حط المفاتيح والموبايل وماسك المسدس وداخل الحمام يدور عليه
جودي خرجت تدور علي ادهم ملقتهوش 
جودى، أما ارن عليه اشوف راح فين ده
سلمي لقت موبايل ادهم بيرن فتحت عالطول
سلمي، أنا جيالك يا دودو أشوفه معاك في الحمام
جودي بصدمه، يخربيتك والله ماهعديهالك ياادهم
راحت علي شاليه سلمي لقت الباب مفتوح طلعت جرى علي فوق
سلمي دخلت لادهم الحمام
سلمي،اه اتزحلقت ياادهم اه ادهم راح يوقفها وهو حضنها بيقومها
جودي، اي ده انت بتعمل ايه ياادهم
ادهم، ببببدور علي
جودي سابته وجرت نزلت 
رجع اخد موبايله والمفتاح وجرى وراها
سلمي،ياسلمي ياجامده ايوه كده والله ماهخليها تتهني بيك ياادهم 
ادهم، جودي استني بتجرى ليه استني
جودي طلعت عالطريق، تاكسي استني
ادهم، أنا بكلمك استني
جودي، مفيش بنا كلام
ادهم، والله العظيم انتي فهمتي غلط
جودي، اه أنا فهمت غلط وضحكت باستهزاء جوزي في الحمام مع واحده وحضنها ولبساله قميص نوم وتقولي فهمتي غلط
ادهم,جودي لو سمحتي تعالي نروح وانا هفهمك كل حاجه في البيت بس نروح الناس بتتفرج علينا
جودي، اللي همك الناس صح مش أنا 
ادهم، ياجودي اعقلي بقي وتعالي نمشي
جودي، وأقسم بالله لو مامشيت لهصوت والم عليك الناس
ادهم شدها من أيدها بعنف 
جودي، سيبني ياحيوان
ادهم، مين ده اللي حيوان
جودى، والله ماشايفه حد قذر وحيوان غيرك
ادهم ضربها بالقلم وقعها عالارض
الناس اتلمت وشدوا ادهم بعيد عنها وركبوا جودي التاكسي
جودى، امشي
السواق، معلش يا مدام بس مكنش ينفع تشتميه قدام الناس
جودى، اسكت خالص ملكش دعوه
السواق، ماشي يا مدام انا فعلا مالي
ادهم رجع الشاليه وكسر كل حاجه فيه من عصبيته
سلمي فرحت أنه رجع لوحده فهمت أنهم سابوا بعض
،،،،،،،،،
احمد، اي يادكتور الصفراء أخبارها اي
الدكتور،. عاليه ولازم تقعد لحد ماتظبط في الحضانه
احمد، ماشي يا دكتور 
روح احمد،لنور
نور، جودي فين يااحمد😧😧
احمد، دخلت الحضانه طلعت الصفراء عاليه ولازم تقعد لحد ماتظبط
نور بدموع ، كنت حاسه يااحمد
احمد، معلش ياروحي بكره الصبح هاخدك تروحي تشوفيها نامي والصبح نروح
نور، أنا اصلا مش هعرف أنام وهي مش معانا
احمد أخدها في حضنه وقالها أن شاء الله هتبقي كويسه
نور،يارب يارب يااحمد
،،،،،،،
جودي روحت علي ڤله بباها ومعرفتش حد باللي حصل
ادهم قعد فكر مع نفسه 
ادهم، هو فعلا المنظر كان صعب أنها تفهم غير كده انا اجيت عليها اوي  بس هي كان لازم تفهمني ودي شتمتني قدام الناس أنا مش هعبرها لأنها اهنتني جامد
،،،،،،،
احمد،ردي بقي ياجودي قلبي وجعني عليكي من الصبح مبترديش أما ارن علي ادهم يارب يرد
احمد، الو ايوا ياادهم اخبارك معلش بكلمك الوقت المتاخر ده 
ادهم، الحمد لله لا ولا يهمك
احمد، مال صوتك 
ادهم، مافيش كنت نايم
احمد، هي جودي جنبك لحسن مبتردش عليه من الصبح
ادهم، هي مأجتلكوش
احمد، اجت فين هو في ايه
ادهم، اتخنقنا وسابتني ومشت الصبح
احمد، انت بتهزر صح
ادهم، اللي بقولهولك ده اللي حصل 
احمد،. والله يعني عايز تقولي أن مراتك سابتك ومشت الصبح ودي الوقت الساعه اربعه الفجر وعادي سيادتك طب لو مكنتش خايف عليها  كمراتك افتكر انها بنت عمك يا محترم
ادهم، حاكم أنا مش فايقلك شوف مين اللي أذى بنت عمه واغتصبها
احمد، وربنا انت مش محترم ولا عندك نخوه الصعايده انت بتاخد طار اختك في اختي
ادهم، افهم اللي تفهمه واختك متلزمنيش
احمد،. أنا اللي لايمكن اخليها علي ذمه حيوان زيك وقفل السكه في وش ادهم
نور، في اي يااحمد
احمد، اخوكي المحترم اتخانق مع اختي وسابتله البيت ومشت من الصبح لحد دي الوقت ومهنش عليه حتي يدور عليها
نور، يامصيبتي ازاي ادهم يعمل كده
احمد ،انا اعرف اهو اخوكي وانتي ادرى بيه
نور حاولت تهدي احمد عشان اللي عمله ادهم في اخته
نور، أنا برن عليها مغلق ممعكش رقم حد من الجيران في القاهره
احمد،. اه معايا رقم عم حسين اللي ساكن جنبنا
نور، طب رن عليه بسرعه
احمد، الو ايوا ياعم حسين معلش اني صحيتك بس ممكن تشوف اختي جودي في الڤله معلش
حسين، هو في اي يااحمد
احمد، اتخانقت مع جوزها ومش لقينها ولابترد ممكن تشوفها
حسين ،ماشي ياابني هشوفها وارد عليك حالا 
بعد شويه
حسين، الو ايوا يااحمد اه في الڤله ام ياسمين مراتي خبطت عليها علي اساس اني تعبان وعايزه الدكتور أحمد قالتها أنها بس في الفله بس بتقولي شكلها معيط جامد وبقها متعور
احمد قفل في وش عم حسين
احمد،. اخوكي المحترم ضربها والله العظيم ماهسكتله 
نور، انت بتغير ليه
احمد، رايح لأختي كله الا جودي يانور وراحت عنيه دمعه ونزل جرى
نور، استني يااحمد هتروح القاهره ازاي وبنتي اللي في الحضانه
احمد، خلي بالك من ولادي هطمن علي اختي وهاجي اخدكم
نور، ماشي ياحبيبي ربنا يطمنك
الحاج محمود قام عشان يصلي الفجر
محمود، في ايه يابتي بتعيطي ليه
نور، ادهم ضارب نور وسابها مشت من الغردقه للقاهره لواحدها
محمود، انتي بتجولي ايه أنا هكلمه افهم منيه
محمود  اتصل علي ادهم
محمود، ايوا ياولدي صوح الكلام اللي انا سمعته
ادهم، ايوه صوح 
محمود، كيف تعمل أكده في بت عمك
ادهم، عشانها مش متربيه
محمود، تصدج بايه أنا معرفتش اربيك تسيب بت عمك تروح لمصر لوحديها
ادهم، هي راحت مصر
محمود، وكمان معرفش راحت فين انت راجل انت ارجعلي بكره طوالي عايزك
ادهم، هنام وهجيك الصبح 
،،،،،،،
احمد راح لجودي بعد سبع ساعات
احمد طلع غرفتها وبيخبط، جودي
جودي، نعم يااحمد
احمد، افتحيلي
فتحت جودي الباب اتفضل يااحمد
احمد، ايه اللي حصل
جودي حكتله كل حاجه
احمد، والله العظيم ماهسيبلك حقك ماشي ياادهم
جودي بدموع مثل السيل ، أنا مخنوقه اوى يا احمد
احمد اخدها في حضنه، معاش ولا كان اللي يضايقك
جودى، أنا عايزه أطلق
احمد، ماشي ياقلبي بس اهدي دي الوقت ونامي 
جودي، كل مااهدي واحاول انام افتكر منظرهم وهما حضنين بعض في الحمام
احمد، اهدي ياجودي وانسي وحاولي معلش انا رجعت عشانك عشان مليش حد غيرك
جودي، ليك نور وولادك ربنا يخليهوملك يا حبيبي
احمد، أنا هروح بكره البلد اجيبهم جودي احتمال تخرج انهارده من الحضانه
جودي، روح يااحمد أنا كويسه روح هتهم وتعالي
احمد، هقعد معاكي انهارده واسافر بليل عشان اوصل الصبح باذن الله
،،،،،،،،،
احمد سافر الصعيد وادهم رجع الصعيد قبل احمد
محمود ،انت جيت
ادهم،ايوا يابوي
محمود، انت خليت فيها بوي
احمد دخل الڤله عليهم وجرى علي ادهم عطاله بوكس في وشه
محمود،.استني ياولدي وراح باصص لادهم عملت أكده ليه مرتك تسيب الدنيا وتطفش منيك ليه
احمد، عشان شافت الاستاذ المحترم عند خطيبته الاولنيه في الحمام حضنين بعض ولبسه قميص نوم عرفت ياعمي 
ادهم، هي حكيتلك اللي فهمته وراح حاكي اللي حصل 
احمد، ضربت اختي في وسط الناس وسبتها تمشي تصدق المفروض كلمه ذكر يشلوها من البطاقه
محمود، كيف تعمل أكده في بت عمك اي واحده هتفهم أكده انت مش ولدي انت حيوان
احمد، طلقها واتفضل تعالي معايا عند المأذون
محمود،. مينفعش يطلجها ياولدي
احمد، ليه 
محمود، اختك متجوزه من خمس ايام الناس كلامها كتير نصبر أما يعدي تلت أو اربع تشهر ويطلجها عشان سمعتها ياولدي
احمد،. بس مشفش وش ابنك يجي يشوفها ولا يقول ارجع
ادهم، لامش هرجع ومش عايزها مش أنا اللي مراتي تشتمني قدام الناس
محمود، انت تسكت واصل مسمعش حسك
احمد، نور اجهزي ياللا عشان هنرجع القاهره وانا رايح اجيب جودي من الحضانه الدكتور قال بقت كويسه 
نور، ماشي يااحمد هجهز أنا ومحمد وهنستناك
،،،،،،،،
بعد مرور شهر
جودي، نور الحقيني أنا حامل
نور، بجد 
جودي، اه والله 
نور، طب والحل
جودي، متقوليش لحد وانا هقول لاحمد ومش هخليه يعرف حد خالص ومش هنزله أنا محتجاه اوي في حياتي
نور، ولا حتي أبوه
جودي، اوعي يانور وحيات ولادك متقوليله
نور، ماشي ياقلبي
،،،،،
بعد تلت شهور معاد رجوع الكليه وطلاق جودي
جودي، ياللا يانور عشان نلحق المحاضره
نور، ماشي ياجودي أنا نازله حالا 
نزلو وجهزوا ام سيد خلي بالك من الولاد والنبي قلبي مش مطاوعني امشي واسيبهم
ام سيد، متخافييش يابنتي روحي ربنا يوفقكوا انتوا الاتنين
،،،،،،
بعد الجامعه 
نور، أنا رايحه مشوار ياجودي روحي انتي وانا هروح مشوار وأروح
جودي، ماشي يانور
،،،،،
نور راحت لادهم القسم
نور، ادهم ازيك
ادهم، ازيك يانور عامله اي 
نور، الحمد لله هو انت بالحق هطلق جودي انهارده
ادهم، اه 
نور، نسيت كل حاجه حلوه بينكم عشان سوء تفاهم كان ممكن تاخدها في حضنك وتفهمها بالراحه اللي حصل
ادهم، هي مدتنيش فرصه 
نور، اي واحده كانت عملت اكتر منها
ادهم، خلاص يانور الموضوع وراح لحاله
نور، لا مرحش مطلقهاش يا ادهم اتنازل شويه عن كبريائك ده وصل للجبروت
ادهم، نور معلش متكلمنيش في الموضوع ده تاني
نور، بص أنا عايزاك مطلقش انهارده جودي وبكره ورانا جامعه شوف لو فيها حاجه متغيره تستاهل انك ترجعلها ارجع لو شايف انك كبريائك يمنعك خليك
ادهم، حاجه متغيره ازاي يعني
نور، هستني اشوفك بكره قدام الجامعه سلام
ادهم، بوسيلي عيالك 
نور، مش عايزني ابوسلك حد تاني
ادهم، سلام يانور ورايا شغل
نور، هستناك بكره
ادهم، أن شاء الله سلام 

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 22 )


نور، جودي ياللا اصحي ياللا هنتأخر
جودي، لسه بدرى يانور
نور، اومي ياللا والبسي ده
جودي، انتي من أمتي بتنقي اللي هلبسه
نور، نسيتي معادنا مع الدكتوره انهارده لازم تلبسي حاجه سهله
جودي، بس دول ضيقين اوي وبطني هتبان
نور، دى بطن بذمتك ده انتي حامل في نمله😂😂
جودي، اضحكي اضحكي دي كبيره اهي وجميله
نور ،طب ياللا هستناكي تحت تكوني خلصتي 
جودي، تمام
،،،،،،،
ادهم صحي وراح قدام الجامعه، هو ليه طوعتها يعني هشوف فيها ايه أنا خايف اول ما اشوفها احن أنا عارف نفسي
جودي، ياللا يا ابله وصلنا
نور، طب ياللا انزلي نور بتبص لقت عربيه ادهم فقالت في سرها يارب ياخد باله وربنا يهديهم لبعض
نور،اااه ياجودي رجلي اتلوت
ادهم بص ع نور وجرى عليها
جودي، اي ده انت ايه اللي جابك هنا
ادهم بص علي بطنها وبصدمه، انتي حامل
جودى بصت لنور وبصت لادهم، انا كده فهمت بتعملي ليه كده من الصبح وسابتهم ودخلت
ادهم، مقولتليش ليه أنها حامل
نور، انت كنت طايح في الكل كنتي عايزنا نقولك ازاي
ادهم، يعني كنتو عايزين تخبوا عليه كتير مانا كده كده اكيد كنت هعرف
نور، ادهم جودي بسمعها كل يوم وهي بتعيط انت كسرتها وعايزها تقولك علي أنها حامل ازاي
ادهم، انتو هتخلصوا امتي 
نور،ليه
ادهم، قولي ياللا هتخلصوا امتي
جودي، احنا لسه هنروح للدكتور الساعه11 عشان نطمن علي البيبي
ادهم، طب اتحججي بأي حاجه وسيبيها تروح لوحدها وهاتي اسم الدكتوره ومكانها وياللا ادخليلها
نور، ماشي
،،،،،،،
نور دخلت لجودي الكليه
نور، أنا مليش دعوه باللي حصل
جودي، بطلي كذب عنيكي بتفضحك
نور، جودي علي فكره انا اتربيت من غير ام وبابا كان ببيحاول بقدر الإمكان أنه يعوض مكان ماما بس كان في حاجات مينفعش اقولهاله ربنا خلقنا اتنين عشان ولادنا بيحتاجوا الطرفين ابنك اوبنتك مش هتعرفي تشيلي الشيله لوحدك
جودي، كده احسن بدل مايكبروا يلاقوا ابوهم بيخون امهم وفي مشاكل
نور، والله ماكان بيخون ادهم محبش غيرك سلمي كنا هنبوس رجليه عشان يرجعلها ورفض وعلي فكره دي شيطانه وهي اللي وقعت بينكم وحكت ليها اللي حصل
جودى، وانا اي اللي يخليني اصدق الكلام ده وأكذب عيني
نور، صدقي لانه مرجعلهاش بعد ماسيبتوا بعض صدقي في أنها فتحت الخط عشان تعرفك أنه عندها صدقي في أنه لو كان عايز يروحلها كان قالك نامي وانا رايح مشوار مش واقف بستناكي بره عما تخلصي
جودي اقتنعت بكلام نور ،بس ده ضربني وسط الناس وسابني امشي ومسالش فيا
نور، ادهم عنده عزه نفس وكبرياء طول عمره وعمرنا ماحاولنا نصغره عشان قلبته وحشه
جودي، بردك مش هرجعله وبس بقي عشان الدكتور دخل
،،،،،،
بعد الجامعه
نور،. اتصلت علي ادهم، الو ايوه ياأم سيد ايه محمد تعبان طب أنا جيالك حالا  لا جودي تروح لوحدها للدكتوره عشان معادنا هي مش هتزعل سلام
ادهم فهم وراح يستني جودي عند الدكتوره
جودي، في أي يانور
نور، محمد تعبان ولازم اروح دي الوقت
جودي، طب أنا هاجي معاكي
نور، مينفعش معادك انهارده عشان الميعاد ميفوتش 
جودي، خلاص تمام وابقي طمنيني يانور
نور،ماشي ياقلبي سلام 
،،،،،
ادهم واقف قدام مركز الدكتوره بيستني جودي شاف عربيتها وقف ونزل جرى قدامها
جودي، لا بقي أما اروحلك يا نور 
ادهم، هاجي معاكي بدل ما تدخلي لوحدك
جودي، ومين قالك اني هدخل أنا مش هكشف
ادهم، بصي أنا رايح مهمه بليل وممكن مش تشوفيني تاني ومشوفش ابني خالص فممكن ادخل معاكي أشوفه بس ولو اجيت كويس مش هوريكي وشي تاني 
جودي قلبها وجعها، ماشي
ادهم بفرحه، طول عمرك حنينه أنا فرحان أن هيبقي ليه ابن في الدنيا أمه انتي
جودي، أن شاء الله هتيجي كويس
ادهم، ده خوف عليه واللا ايه
جودي، عشان نور مش بحب اشوفها زعلانه واكيد لو حصلك حاجه نور هتزعل
ادهم، ماشي ياجودى😏😏
دخلو العياده وقعدوا يستنوا دورهم
ادهم، هي بطنك مش كبيره زيهم ليه
جودي، عشان أنا في الرابع وهما شكلهم في الاخر واسكت بقي أنا مش اخده ابن اختي معايا
ادهم، بس شكلك هيبقي عسل اوي وانتي كرنبه
جودي بصتله ولسه هترد السكرتيره ندهت اسمها
ادهم بصوت عالي ، ده احنا قومي ياللا
جودي، انت اتجننت واللا حاجه فرجت الناس علينا
ادهم، اتجننت عشان سيبتيني
جودي، كنت في ايدك وانت اللي ضيعتني وراحت داخله
الدكتوره ، اهلا يا مدام جودي اتفضلي اطلعي نطمن عالبيبي
جودي طلعت السرير ، ادهم دور وشك لو سمحت
ادهم، ماشي ياستي  
الدكتوره دخلت ومشت السونار
ماشاء الله البيبي حجمه كويس وراحت مشغله النبض بصوت عالي
ادهم، اي ده
الدكتوره، نبض الجنين
ادهم عنيه دمعت وبص لجودي لقاها بتبص عليه وبتعيط وراحت لفته وشها
الدكتوره، عرفتلك نوع الجنين بنتك المرادي اخده راحتها كل مره كاشه المرادي منطلقه
جودي، بنت بجد (بدموع مثل السيل) دعوتي استجابت كان نفسي يبقي ليه صاحب في الدنيا
ادهم، مبروك ياحبيبتي ربنا يجيبها بالسلامه
جودي بصت له في سرها  ، هو ادهم ماله هو بجد بيحبني
وقامت نازله عادله هدومها
ادهم، مش قولنا بلاش لبس ضيق
جودي، ملكش فيه وياللا أخرج
ادهم، ماشي ياجودي ماشي
الدكتوره، البيبي تمام بس التحاليل بتاعتك مش كويسه لازم ناكل كويس جدا والفيتامينات تتاخد 
جودي، تمام يادكتور عن اذنك وخرجوا
،،،،،،،
جودي، مش شفت بنتك ياللا امشي
ادهم، عارفه أنا أول ما شفتك حسيت أن روحي رجعتلي
جودي، مبقتش اخد بالكلام ده
ادهم، والله ماكلام
جودي ركبت عربيتها وسابته ومشت
ادهم، أنا اللي ضيعتك مني وأنا لازم ارجعك احضني تاني وركب عربيته ومشي
،،،،،،،
احمد، الو ايوا يازين بقولك اي رايك تيجي تشتغل معانا في المستشفي عايزين دكاتره كتير 
زين، وعيادتي
احمد، خليها يومين ويومين
زين، خلاص تمام موافق
احمد، طب هستناك بكره في المستشفي من بدرى
،،،،،
ادهم بعت رساله لجودي، أنا آسف سامحيني هتوحشيني
وجهز ونزل المأمورية
حصل تشابك جامد بينه وبين تاجر المخدرات ادهم اضرب بالنار
،،،،،،،،
جودي قرأت الرساله، ليه كده ياادهم ليه بعد ماكسرتني جاي تتاسف أنا مش عارفه اسامحك واللا اعمل ايه ربنا يجيبك بالسلامه
فجأه تليفون جودي رن، الو 
المجهول، ايوه مدام جودي
جودي، ايوه مين
المجهول، ادهم بيه اضرب بالنار وهو في المستشفي
جودى، احمد الحقني يااحمد وجرت علي غرفت اخوها
احمد، في أي يا جودي مالك
جودي، ادهم اضرب بالنار وراحت واقعه في الارض مغمي عليها
نور فوقي فوقي ياجودي فوقي ادهم ماله ياجودي
جودي فاقت، الموبايل رن واحد بيقولي ادهم اضرب بالنار و في المستشفي😭😭😭😭
احمد، طب وانتي مالك
نور، ايه اللي انت بتقوله ده
احمد، مش ده اللي رماكي ومسألش فيكي
جودي، ده جوزي يااحمد وانا اللي غلطانه اني أهنته قدام الناس أنا عايزه اطمن عليه مش اكتر
احمد، عايزاه
جودي، 😭😭😭😭
احمد، بقولك عايزاه
جودي، معرفش
احمد، البسي ياللا وهاتي الموبايل اشوف في ايه
نور، أنا جايه معاك
احمد، خليكي عشان الولاد
نور، ام سيد هتقعد بيهم  عما اجي ده اخويا يااحمد
احمد, طب ياللا اجهزوا عما  اشوف هو فين
،،،،،،،
في المستشفي
احمد، هي الرصاصه فين يادكتور
الدكتور، اخد تلاته واحده في الكتف وواحده في رجله وواحده في الطحال وهنطر نشيله
احمد، أنا هعمله العمليه
الدكتور، حضرتك مين 
احمد، أنا الدكتور أحمد المنشاوى وده الكرنيه
الدكتور ،تمام اجهز عشان هو داخل العمليات حالا
احمد، تمام يادكتور
،،،،،،،،
احمد خلص العمليه
محمود، شكرا يابني انت بجد ابن اخوي ابن حلال
احمد، ده شغلي ياعمي
نور، هو عامل ايه😭😭😭
احمد، هو كويس بس هيفضل في العنايه لحد الصبح
جودى، شكرا يااحمد
احمد، أنا عملت كده اصلا عشانك
جودي حضنته شكرا ياحبيبي وقعدت تعيط😭😭😭😭
احمد، روحوا لأن قعدتكو زي عدمها
محمود، طب جوموا نروح ونيجي الصبح
نور وجودي ماشي 
،،،،،،،
عند نور
نور، علي فكره كنت متاكده انك لسه بتحبيه
جودي، أنا طالعه انام
نور، بتهربي من كلامي ليه
جودي، صدقيني عايزه ابقي لوحدي ضرورى وسابتها وطلعت
،،،،،،،
عند جودي
جودي طلعت اتوضت وصلت وفضلت طول الليل تدعي أنه يخرج بالسلامه ويفوق
،،،،
عند احمد
نور، مكنتش اعرف انك قاسي اوي كده
احمد، اخوكي رماها اربع شهور مسألش فيها وسابها تمشي من غير مايعرف راحت فين والمصيبه أنه كان بيبجح فيا
نور، المسامح كريم يااحمد كل واحد فينا مش معصوم من الغلط بس عشان خاطر بنته نحاول نديله فرصه
احمد، اهي الزفته بعد اللي عمله قاعده بتعيط عشانه
نور، بتحبه يااحمد اللي بيحب بيسامح اللي حصلي منك كان ممكن يبقي دم ملوش آخر بس انا سامحت عشان حبيتك
احمد، خلاص بقي نامي
نور،. ماشي هنام بس شكرا انك عملتله العمليه
احمد، ماشي نامي بقي
،،،،،،
تاني يوم في المستشفي
احمد، ادهم فاق لو عايزين تشوفوه هو اتنقل غرفه عاديه
جودى، ادهم ممكن اشوفه
احمد، ادخلي
كلهم دخلو الاوضه
محمود، حمدالله على السلامه يا ولدي 
ادهم، الله يسلمك يابوي
زين، يعني اول يوم استلم شغل اجي لاخويا مصاب
جودي ، عن اذنكم ياجماعه أنا همشي
ادهم، اااه هاهون عليكي تسيبيني وتمشي
جودي، زى مانا هونت زمان
ادهم ،استني معلش عايزك في كلمه اااااه
كلهم احنا هنخرج ونسيبكم شويه مع بعض
،،،
ادهم، أنا مكنتش عايز اموت عشانك
جودي، مش عشاني حليت في عينك عشان اللي في بطني مش عشاني
ادهم، والله أما شوفتك كل حاجه حلوه بينا اجت قدام عيني
جودى، سيب كل حاجه للوقت بينسي
ادهم ،مش هنسي
جودي، وانا مش قادره انسي اللي عملته فيا
ادهم ، فرصه واحده
جودي، كل مره تقولي اخر فرصه ومبتتغيرش أنا ماشيه ياادهم وعلي فكره اخويا اللي هنته وهنت أخته هو اللي عملك العمليه سلام وسابته ومشت
ادهم، اوووف انتي دماغك العن من دماغي قلبك بيقول بتحبيني وبتحاولي تتكابرى والله ياجودي لهرجعك لحضني من تاني
،،،،،،،،
زين،. انا هستلم الشغل بكره بقي
احمد، اه إن شاء الله  ازيك يا دكتور كارما
كارما، الحمد لله يادكتور احمد
احمد، استلمتي الشغل
كارما، اه لسه مستلماه حالا
زين، يعني انت عايز تقولي أن دي دكتوره اخده سبع سنين طب مش في اعدادي
كارما بزعل، اه دكتوره لسه متخرجه السنادي
زين، لسه متخرجه وعايزه تشتغلي
احمد، كارما كانت بتطلع الأولي علي الدفعه دايما وعلي فكره تبقي بنت عم حسين جارنا
زين ،اهلا وسهلا بيكي بس انتي شكلك صغير اوى وانتي قسم ايه
كارما، اطفال وحديث ولاده
زين، كنت حاسس الحجم ده شكله كده احنا هنشتغل مع بعض باذن الله لاني نسا وولاده
كارما، بإذن الله اه بالحق هتيجي فرح ياسمين بعد بكره باذن الله يادكتور احمد
احمد، أن شاء الله عم حسين عزمني وانا مقدرش ارفضله طلب
كارما، ابقي تعالي معاه يا دكتور..
زين، اسمي زين
كارما، ماشي يا دكتور زين عن اذنكوا سلام
احمد، سلام
زين، اول مره اشوف دكتوره عيله بس سبحان الله تحس انها بتشدك
احمد، ايه اعجبت من اول نظره السناره غمزت
زين، ياعم انا لسه مخلصتش عيادتي خالص أما اقف علي رجلي ابقي اعجب براحتي
احمد، ربنا يوفقك يا زيزو

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 23 )


جودي راحت جمعتها لوحدها ونور راحت لادهم المستشفي
ادهم، هي مجتش معاكي
نور، هي مين 
ادهم، بطلي رخامه
نور، لا مجتش راحه الجامعه
ادهم ، دي دماغها ناشفه 
نور، عارف بحس انها زيك بالظبط كرامتكوا لو اتخدشت بتنهوا كل حاجه
ادهم، بس انا نسيت واتأسفتلها مع أن أي واحد مكاني كان عمل كده واكتر كمان
نور، لا ياادهم كان كلمها فهمها بدل مايضربها قدام الناس وثم أن في حد يسيب مراته في بلد غريبه تمشي وزعلانه ويروح ينام عادي ده ايه الجبروت ده
ادهم، خلاص بقي مش عايز افتكر
نور، هو ايه ده انت مش عايز افتكر والتانيه مش عايزه اسمع حاجه
ادهم، كلميها كده اطمني عليها
نور، اطمن عليها ازاي مااحنا نازلين الصبح مع بعض 
ادهم، هو انتي مبتخدميش حد خالص
نور، بص هعملك خدمه اهو وابقي افتكرهالي حاكم انت عامل زى القطط
ادهم، هتعملي ايه
نور، اصبر بس برن عليها اهو 
جودي، الو
نور، ايوه ياجودي خلصتي جامعه
جودي، اه وفي الطريق مروحه
نور، طب عايزه منك خدمه
جودي، قولي استر ياللي بتستر
نور، في اي يابنتي 
جودي بخاف من خدماتك حاكم عرفاكي
نور، بصي أنا عايزه اروح للولاد وادهم هيروح بليل ممكن تيجي تقعدي مكاني معلش
جودي، لا
نور، عشان خاطرى أصله تعبان اوي
جودي، منين تعبان وهيروح بليل 
نور، اوووف تعالي اقعدي مع جوزك انتي أوله بخدمته
جودي، أنا مش مرات حد
نور، أما يبقي يطلقك ابقي قولي كده دي فيها ذنب وعقاب كبير من ربنا
جودي، نور مش هاجي وهقعد بالولاد عما تيجي سلام
ادهم، قالتلك ايه
نور، مش هاتيجي
ادهم، خلاص سيبيها علي راحتها أنا هحاول انساها
،،،،،،
زين خلص كشوفات وخرج يتمشي في طرقه المستشفي
زين، ازيك يا دكتور كارما
كارما ،الحمد لله 
زين، انتي أوضتك جنب اوضتي
كارما، والله طب تمام وسابته وجايه تمشي خبطت في هنا وكبت الكنز عليها
هنا، ايه ده مش تفتحي واللا انتي عاميه
كارما، انا اسفه مقصدش
هنا، لا انتي شكلك بجد عاميه انتي دكتوره ايه انتي
كارما، اطفال
هنا، ماهو باين اصلا ابقي فتحي وانتي ماشيه 
كارما،😭 انا بجد مشوفتكيش😭😭😭
هنا ، حاكم أنا مش فاضيالك وسابتها ومشت
زين، هو انتي مردتيش عليها ليه ليه تسيبيها تهينك
كارما، عشان أنا مبردش علي حد اكبر مني😭😭 عن اذنك وسابته ودخلت اوضتها
زين، البت دي مجنونه واللا ايه
،،،،،،
ادهم، ياحجه انتي ياحجه انتي جايه تنامي هنا
نور، عايز ايه سيبني انام 
ادهم، الباب بيخبط
نور، مش راحه الجامعه عايزه انام
ادهم، ادخل ياللي بتخبط ده انتي في بلد تانيه
جودي فتحت الباب ودخلت
ادهم بفرحه ،مش قولتي مش جايه
جودى، أنا اجيت عشان نور تروح لولادها أنا مش هعرفلهم
ادهم، اومال هتعملي ايه في بنتك كمان كام شهر
جودي، ربنا يسهل نور يانور اومي ياللا
نور، ايه ده جودي مش قولتي مش هتيجي
جودي، روحي لولادك ياقلبي وانا هقعد مع اخوكي
نور، ماشي ياقلبي تسلميلي أنا ماشيه ياادهم بااااي
ادهم، جودي
جودي، نعم
ادهم، ممكن اشرب 
جودي، ماشي اتفضل
ادهم، شكرا
جودي، العفو
ادهم، أنا جعان ممكن تاكليني
جودي، ماشي 
قعدته وحطت مخده ورا ضهره وجابت الاكل تاكله
ادهم، متمليش المعلقه اوي
جودي، طيب ياللا 
ادهم فضل سرحان في عينيها وهي بتنظرله نظرات كلها عتاب
ادهم، والله بحبك
جودي، سيبتني امشي ليه
ادهم، عشان هنتيني
جودي، طب وبالنسبه للي كنت بتعمله انت والابله سلمي
ادهم، والله ماعملت حاجه ومكنتش اعرف انها زباله اوى كده
جودي، خلاص يا ادهم معتش ينفع اسامحك علي عملته فيا مهما اتاسفت مش هتداوي القلم اللي اخدته قدام الناس
ادهم، أنتي شتمتيني وقليتي مني قدام الناس
جودي، أنا كان جوايا نار
ادهم، خلاص مش عايز اكل ممكن تقفلي النور عايز انام شويه
جودي، ماشي وشالت الاكل وقفلت النور وراحت نامت عالكنبه
ادهم، يارب عايز ارتاح أهديها يارب
،،،،،،،،
نور روحت وقاعده تلاعب ولادها
احمد دخل عليها، هما بدأوا يستوعبوا 
نور،. اه وبيضحكوا تعالي كده شوف 
احمد، نزل چنب نور وقعدوا يلاعبوا ولادهم
احمد، تعرفي أن جودي بقت شبهك خالص
نور، ومحمد شبهك خالص
احمد، ربنا يخليهوملنا يارب
نور، يارب ياحبيبي اوم ياللا غير وننزل نتغدي
احمد، ماشي ياقلبي
،،،،،،،،
جودي، ادهم ادهم
ادهم، ايه في ايه
جودي،. ياللا عشان هنمشي كمان شويه
ادهم، هتيجي معايا.
جودي، فين 
ادهم، شقتي أنا اشتريت شقه وقاعد فيها من ساعه ما رجعت من الإجازة
جودي، هوصلك وهروح مينفعش اروح معاك
ادهم،. باتي انهارده بس عشان لو تعبت وبكره هجيب ممرضه تقعد معايا أو شغاله
جودى، طب ماتشوفلك خدامه من دي الوقت أنا مبشتغلش عن حد
ادهم، بكره واحد صاحبي هيبعتلي حد فمعلش روحي معايا
جودي، بكره فرح جارتنا وانهارده عمله حنه ولازم اروح
ادهم، خلاص براحتك
جودي، خلاص هبات معاك انهارده وهمشي الصبح
ادهم، شكرا في سره كنت عارف اني مش هاهون عليكي
جودي، ده واجب ياابن عمي
ادهم في سره ابن عمي ابن عمي 
،،،،،،،،
ادهم روح البيت هو وجودي
ادهم، شكرا كمان مره
جودي، العفو بس
ادهم، بس ايه
جودي، أنا مش معايا هدوم انام فيها
ادهم، هدومك في الدولاب جبتهم معايا وانا جاي من الغردقه
جودى راحت فتحت الدولاب وقالت لنفسها مينفعش البس منهم حاجه وراحت لبسه بيجامه ادهم
ادهم، جودي جودي
دخلتله ،نعم
ادهم بضحك هستيري، ايه اللي انتي لبساه ده😂😂😂😂
جودي، كنت عايزه حاجه محترمه لان مينفعش اقعد معاك بالهدوم اللي في الدولاب دي احنا يومين وهنطلق
ادهم، اووووف بس بقي هنطلق هنطلق أنا مبطلقش فاهمه مبطلقش
جودي، وانا هطلق ياادهم
ادهم، أنا مش هينفع اسيب مراتي وبنتي انا مليش غيركم
جودي، لا ليك الأبله سلمي
ادهم، مفيش سلمات قلبي فيه جودي وبس
جودي، هتنام واللا هتعمل ايه
ادهم، اه هنام انتي هتنامي فين
جودي , ع الأرض هنا
ادهم ،ماشي اللي شيفاه صح اعمليه بس ممكن توديني الحمام
جودي. ، طب هو انت متعرفش تروح لوحدك خالص
ادهم، لا سنديني بس للحمام
جودي، تمام اوم ياللا
ادهم فضل ساند علي جودي لحد ما دخل الحمام
ادهم، معلش متقل عليكي يابنت عمي
جودي، لا ولا يهمك بس نام بقي عشان صدعت منك ياريتني كنت قعد بولاد اخويا ارحم
ادهم😂😂😂قصدك ايه
جودي، حاسه اني قاعده مع طفل كل شويه طلب
ادهم، خلاص ياجودي مش هطلب حاجه تاني تصبحي على خير
جودي، وانت من اهله وبتفرش عشان تنام علي الارض افتكرت أنها نست تسأل احمد 
جودي بصوت عالي، اووووووف علي غبائي
ادهم، في ايه
جودي، مفيش نام انت يارب ميزعلش 
ادهم، هو مين
جودي، الو ايوه يااحمد بقولك معلش انا هبات انهارده مع ادهم عما بكره ممرضه تيجي تقعد معاه ممكن
احمد، هو ايه اللي ممكن جايه تقوليلي بعد ما روحتي معااه
جودي، اسفه والله نسيت خالص
احمد،. ماشي ياجودي لينا كلام أما تيجي
جودي، خلاص يااحمد والله متزعلش بكره الصبح هكون في البيت
احمد،ماشي سلام
،،،،
ادهم، هو انتي بتستأذني اخوكي انك تباتي مع جوزك
جودي، قولتلك مش مرات حد 
ادهم بزعييييق، لا مراتي عايزه تصدقي متصدقيش انتي حره  فاهمه
جودى بزعييق، مش مراتك قولي أنا مراتك ازاي بعد ده كله أنا كل يوم بنام معيطه بسببك كل يوم اقول هيجي الصبح وياخدني عشان نربي البيبي سوا كل يوم اقول أنا اللي اجيت عليه واطلع نفسي غلطانه لنفسي عشانك أنا عشانك كنت بكره نفسي عشان انت اناني ومحاولتش تيجي ورايا اهم حاجه انت وشكلك قدام الناس أنا لا وعارف كنت عارفه أما هتعرف اني حامل هتحاول اننا نرجع عشان كده مكنتش عايزه اعرفك وسبحان الله حليت في عينك وعايز نرجع بس عشان اللي في بطني انا اسفه ملكش حق لا فيا ولا فيها
ادهم، خلصتي
جودي، نزلت نامت عالارض ومعبرتوش
ادهم، أنا عمرى ماكرهتك علي فكره انا بعد مامشيتي حياتي ادمرت مبقتش قادر اعيش حياتي وارجع زى ماكنت كل شويه بطلع مهمه عشان بعت روحي وقولت مش عايز اعيش هعيش لمين المهمه الاخيره كنت اول مره اروح وانا خايف عشان عرفت أن ليه حاجه في الدنيا ممكن تتكسر ومتلقيش ابوها اللي يداوي كسرتها كنت بصبر نفسي وانا رايح اقول حتي لو حصلي حاجه فكفايه أن أمها احن واحده في الدنيا هتكون مش ناقصها حاجه لأنها هتعوضها وفي الاخر دمعت وقولت يارب نفسي ارجع لحضن مراتي وبنتي وفي الاخر تقولي اناني
جودي اتاثرت بكلامه، وعملت نفسها نامت
ادهم، نمتي تصبحي علي خير يااجمل حاجه في دنيتي

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 24 )


ادهم متسبنيش ياادهم انا اسفه والله ماتسبنيش 
ادهم، جودي فوقي فوقي ياجودي ونزل على ركبته عشان يصحيها ااااه رجلي مش عارف انزلك علي الارض فوقي فوقي بقي 
جودي فاقت وراحت اخده ادهم في حضنها
ادهم بصدمه، في أي مالك
جودي، كل يوم بحلم انك سبتيني
ادهم، متخافيش ياقلبي أنا عمرى ماهسيبك تاني
جودي فاقت وراحت زقه ادهم بعيد عنها
ادهم، ااااه 
جودي، انا اسفه اوم وراحت مده أيدها ليه
ادهم، رجلي ربنا يسامحك ااااه
جودي، اوم ياللا أنا هساعدك وساعدته قومته
ادهم، هو انتي بتحلمي بكده كل يوم عشان كده بتفضلي تعيطي طول الليل
جودي بصدمه، وانت عرفت منين اني بعيط بليل
ادهم، العصفوره قالتلي
جودي، اه واسمها نور
ادهم، طالما بتحبيني اوي كده ليه مش عايزه ترجعيلي
جودي، في دم نازل من رجليك
ادهم، متغيريش الموضوع
جودي، اتفضل نام أما اشوف الجرح
ادهم، ماشي براحتك متجاوبيش
جودي، خلاص غيرتلك عالجرح اتفضل نام
ادهم، وانا هعرف أنام دي الوقت
جودي،. طب تمام أنا هنام تصبح علي خير
ادهم، وانتي من أهله هتنامي بردك على الأرض
جودي، أنا نمت خلاص
جودي في سرها أنا لازم اغيرك ياادهم لازم اوصلك لدرجه عاليه من العصبيه اشوفك هتتغير واللا لا أنا نفسي اطلع انام جنبك واخدك في حضني بس لازم اغيرك اول 
ادهم هي ليه بتعمل كده قلبها بيقول عايزني وهي بتعاند اعمل ايه بس معاها أنا مش قادر علي بعدها عني ربنا يهديكي يا جودي و ترجعيلي 
،،،،،،
عند زين وكارما
زين، اي ده انتي رايحه فين مش انهارده فرح اختك
كارما، هروح المستشفي وهمشي بدرى
زين، طب تعالي اوصلك 
كارما، لا شكرا أنا هركب تاكسي
زين، هو انتي معندكيش عربيه
كارما، لا بخاف اسوق وعم محسن السواق لسه مجاش
زين، طب احنا رايحين مستشفي واحده وساكنين جنب بعض اركبي مش هخطفك  مبخطفش دكاتره صغيرين
كارما، علي فكره بطل تضايقني أنا مش صغيره أنا عندى٢٥سنه
زين، خلاص ياعم الكبير اركبي بقي
كارما، لا تاكسي وراحت ركبت التاكسي
زين لنفسه شايفا نفسها علي ايه ده انتي كلك علي بعضك اخرك أولي اعدادي ومشي راح شغله
،،،،،،
عند احمد ونور
احمد، نور أنا رايح الشغل وهرجع بدرى عشان فرح ياسمين بنت عم حسين الراجل ده كان صاحب ابويا ومراته كانت بتحب امي اوي فعايز اروح من بدري اقف جنبه لانه معندوش غير بنتين
نور، ماشي ياقلبي أنا هسيب الاولاد مع ام سيد وهاجي معاك
احمد، ماشي ياقلبي أنا ماشي سلام
نور، سلام ياحبيبي
،،،،،
عند زين وكارما
زين، جهزوا العمليات حالا لازم ولاده مستعجله
الممرضه، ماشي يادكتور
زين، اندهو للدكتور كارما تيجي عشان البيبي شكله عنده مشاكل وشكله هيدخل الحضانه
الممرضه ،ماشي هخبرها حالا
زين دخل العمليات يولد الحاله
زين ،عطا البيبي لكارما تكشف عليه وهو يقفل بطن الحاله
كارما، يخلاصي اول بيبي امسكه في حياتي
زين بزعييق، مش عطيهولك تلعبي بيه اتفضلي اكشفي عليه وشوفي النفس بتاعه
كارما اتحرجت، تمام يادكتور فعلا النفس مش منتظم محتاج يدخل حضانه فورا
زين، ماشي خرجوه لأهله يطلعوه الحضانه بسرعه
كارما، ماشي 
،،،،،،،
عند ادهم وجودي
ادهم، صباح الخير
جودي، صباح النور 
ادهم، أنا جعان اوي
جودي، انت مش قولت أن الشغاله هتيجي انهارده أنا عايزه امشي عشان الفرح
ادهم، معلش دوسي علي نفسك واستحميليني لحد ماتيجي وابقي امشي عالطول ولو اتاخرت هدومك كلها ومكياجك في الدولاب
جودي، ماشي أنا هحضر الفطار واما اخلص هجبهولك عندك
ادهم، ماشي كل حاجه عندك في التلاجه في المطبخ
جودي، طب هو المطبخ فين اصلا
ادهم، هو انتي لسه مشوفتيش شقتنا
جودي، بردك كلام مستفذ أنا تعبت افهم بقي أنا مش هعمل معاك وأما تقوم بالسلامه ابقي تعالي معايا للمأذون ونخلص
ادهم، خلاص آسف المطبخ جنب باب الشقه يمين
جودي، ماشي وسابته وراحت المطبخ
،،،،،،،
عند زين وكارما
كارما، دكتور زين لوسمحت أنا مبشتغلش عندك عشان تزعقلي قدام التمريض
زين، ماانتي واقفه تسبلي للبيبي وتعاكسيه وهو مش عارف ياخد نفسه
كارمه، اسبل هو انت دكتور بجد
زين، زى مانتي دكتوره
كارما ، طب بص بقي ياتكلمني كويس وتحترمني ياأما مش هشتغل معاك وسلام بقي عشان الحق اروح
زين، والله مجنونه
،،،،،،
عند جودي وادهم
جودي، أنا عايزه امشي بقي
ادهم، طب أعمليلي اكل وامشي
جودي، اطبخلك يعني
ادهم، اه
جودي، بس انا معرفش
ادهم، هتصل بالسوبر ماركت اجيب فرخه وافتحي اليو تيوب
شوفي بتطبخ ازاي
جودي، اللهم طولك ياروح ماشي ماشي ياادهم
بعد شويه 
ادهم، الباب بيخبط شكله الديلفرى
جودي، أما أقوم افتح
ادهم، عندك إسدال في الدولاب البسيه
جودي ، ماشي
جودي، اتفضل اوم اقعد عالكنبه ساعدني
ادهم، اساعدك ازاي
جودي، اوم بس وسندته خرجته
اتفضل قشرلي البطاطس دي
ادهم، ده انا ظابط مش شيف
جودي، ياتساعدني يامش هطبخ
ادهم،خلاص هاتي وقعد يقشر بطاطس
جودي، هات احمرها عشان معدش غيرها
بعد ما خلصت طبيخ واتغدوا
جودي، الساعه بقت خمسه ومشوفتش حد اجا هو انت بتضحك عليه
ادهم، وهضحك عليكي ليه اهو الباب بيخبط شكلها اجت
جودي، أما أقوم افتح يارب تكون هي
فتحت جودي الباب
الشغاله، مساء الخير يا عسل اني خدامتك زيزي بعتني هاني بيه اشتغل عند سيدك ادهم
جودي وقفه مبرقه وراحت بصه لادهم، اي دي
ادهم، مين
الخدامه زقتها ودخلت، انت ادهم باشا
ادهم، اه انتي مين
الخدامه، اني خدامتك زيزي هي دي مين احسن هاني باشا قالي انك عازب
جودي، اناااا
ادهم في سره قوليها بقي قولي
جودي، أنا بنت عمه وكنت بشوفه
الخدامه ، هو انتي كنتي بايته هنا اصلك لبسه بيجامه رجالي
جودي، اصل ادهم اخويا في الرضاعه وكنت بايته معاه عن اذنك ياادهم هدخل اغير عشان اروح الفرح
ادهم مش قادر يبطل ضحك🤣🤣🤣
جودي، ده جايب رقاصه مش خدامه
ادهم، الو ايوه ياهاني انت جيبلي ايه
هاني، وصلت اي رايك بقي
ادهم،🤣🤣🤣 تصدق أنا مش قادر ابطل ضحك
هاني، ولسه دي اللي هتخلي مراتك تشعلل نار وتتصلحوا
ادهم، ربنا يستر سلام دي الوقت
جودى دخلت تلبس عشان تروح الفرح لقت الفستان اللي ادهم رفض انها تخرج بيه 
جودي، والله لهلبسه ياادهم أما اشوف هتعمل ايه
بعد نص ساعه جودي خرجت بالفستان ومخرجه نص شعرها بره الطرحه ودهنه ميكب على آخره
ادهم، انت ماشيه كده
جودي، اه ايه رايك 
ادهم بغضب، مش انا قولت الفستان ده لا قبل كده😡😡
جودي، كان زمان ايام ماكنت
ادهم، سكتي ليه
جودي، مفيش أنا ماشيه وراحه تفتح الباب 
ادهم بصوت  عالي جودي😡😡
جودي، نعم
ادهم ، ادخلي غيري ياقلبي
زيزي، اسمعي كلام اخوكي
جودي، وانتي مالك انتي
زيزي،في ايه بتزعقيلي ليه
ادهم، تعالي نتكلم قبل ماتمشي
جودي، ماشي نعم عايز ايه
ادهم، عشان خاطري بلاش كده لو بتحبيني بلاش أنا مقدرش ابقي قاعد ومتخيل كل واحد عمال يبص لجسم مراتي
جودي، علي فكره انا مكنتش هنزل بيه بس كنت بغيظك
ادهم، بتغيظني
جودي، مش جيبلي رقاصه تقعد معاك فبردهالك وكمان بشوف ادهم اللي بحبه اللي بيتكلم معايا براحه هلاقيه واللا علاقي العصبي اللي كل كلمه بزعيق وضرب
ادهم، يعني افهم ايه
جودي، متبقاش غبي يادودو
ادهم، والله 
جودي، والله بحبك
ادهم، وانا بعشقك يعني سماح
جودي، بشرط
ادهم، ايييه
جودي، مش تزعقلي تاني وانا احبك
ادهم، طب اومي ياللا غيري عشان تلحقي الفرح
جودي، مش همشي قبل ماتمشي الرقاصه ماهو أنا مش هسيبك معاها
ادهم، طب ومين هيعملي حاجتي
جودي، مش هتأخر عليك بس عشان بس عمو حسين غالي عليه هو وطنط هروح ومش هتأخر
ادهم، ده بجد واللا أنا نايم
جودي بزعييق، اوم بقي مشيها
ادهم، حاضر يا معلم
جودي، معلم مقبوله بس مشيها بقي ياادهم اووم




احمد، جهزتي يانور
نور، اه ياحبيبي خلاص اهو خلصت
احمد بزهول، ايه القمر ده
نور بكسوف، شكرا
احمد، تجنني اقسم بالله كل يوم بتجننيني بيكي اكتر
نور، ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك 
احمد، يارب ويخليكي ليا نعمه في حياتي
نور، طب ياللا عشان منتاخرش
احمد، ماشي ياقمر ياللا
زين، استنوا هاجي معاكوا أنا جهزت
احمد، ايه الشياكه دي يا دكتور زين
زين، دى أقل حاجه عندي ياابو نسب
احمد، ماشي يا معلم ياللا بينا
نور😂😂😂 وربنا اللي يسمعكم مايقول دكاتره خالص
زين، لا ودارس بره يااختي🤣🤣
نور، طب ياللا يامعلمين عشان نلحق الفرح 😂😂
زين واحمد🤣🤣🤣🤣🤣
،،،،،،
كلهم راحوا الفرح في بيت عم حسين
زين، اي ده ده العروسه ماليه مركزها مش اختها عيله فنفسها
احمد، زين معلش دول اخواتي ومحبش حد يتكلم عليهم كده احنا اتربينا مع بعض ومحبش حد يبصلهم بصه متعجبنيش
زين، أنا آسف يااحمد 
احمد، خلاص ولا يهمك اهي كارما اجت اهي أما اروح اسلم عليها
زين بيبص عليها،مين دي مش معقول
كارما لبسه فستان كاشمير منفوش لحد الركبه وكت  وفرده شعرها ولبسه تاج 
زين، انتي ليه لبسه كده
كارما ، وانت مالك اصلا
زين، عجبك كده كله بيبص عليكي 
كارما، اه عجبني عن اذنك وسابته ومشت
زين ماشي لقي واحد بيقول، شفت ياله اخت العروسه صاروخ  لا وبيضا بياض دي بتنور 
التاني رد عليه، لا شفت شعرها أنا عمرى ماشفت شعر بالطول ده ياجدع
زين ،ماتلم نفسك منك ليه
اللي واقفين، وانت مالك 
زين سكت ومرضاش يرد وراحلها، ماتقعدي بقي بالفستان بتاعك ده
احمد ضحك لنور وقالها، السناره غمزت
نور، شكلها كده اي ده جودي اجت اهي
جودي، ازيكم ياجماعه 
احمد، أنا رايح اقف مع عم حسين
جودي، ليه كده يااحمد مش عايز تشوفني
احمد، مش روحتيله برجليكي متبقيش ترجعي تعيطي
جودي بدموع، ادهم اتغير يااحمد وانا لازم ارجع عشان بنتي وعشان بحبه
احمد، خلاص اهدي متعيطيش احنا في فرح خلاص ياحبيبتي ربنا يهنيكوا يارب انا مش عايز غير سعادتك
جودي، وانا سعادتي في القرب منه نفسي نربي بنتنا سوا
احمد، استني التليفون بيرن في المستشفى وانا قيالهم محدش يرن عليه إلا لو في مصيبه
جودي، طب رد ربنا يستر
احمد، الو
السكرتيره ، انا اسفه يادكتور احمد بس في حاله تعبانه جدا وعايزين الدكتوره كارما ومبتردش خالص علي تليفونها
احمد، فرح اختها دي الوقت هي الحاله ضروريه
السكرتيره، والد الطفل بيزعق جامد وعايزها حالا
احمد، خلاص تمام أنا هبعتها حالا
،،،،،،،،،
احمد، كارما في حاله تعبانه في المستشفي كانت عندك الصبح وعايزينك دي الوقت
زين، استر شكلك عامله مصيبه هي الأحجام الصغيره دي بيجي من وراها المصايب
احمد، اسكت خالص مش وقتك
كارما، طب أنا هركب تاكسي وهروح حالا
زين، تركبي ايه بمنظرك ده  تعالي هوديكي بعربيتي
احمد، اه فكره حلوه روحي معاه بسرعه وانا هتابعكم بالموبايل
كارما، تمام ياللا يا دوك زين
زين، اي ده وافقتي معجزه
كارما ،خلاص هرجع في كلامي
زين، ياللا يابرنسيسه بس مفيش حاجه تدارى بيها ايدك وصدرك ده
كارما، هجيب الشال حالا بس ياللا
،،،،
جودي، الو
ادهم، وحشتيني 
جودي، انت اكتر والله تصدق مش لاقيه حد اناكفه
ادهم، طب ياللا تعالي بقي
جودي، خلاص ماشي هركب وامشي اهو جيالك
ادهم، احبك وانت مطيع
جودي، وانا احبك وانت هادي ياللا سلام ياحبيبي
،،،،،
زين، اتفضلي ياستي شوفي المصيبه اللي عملتيها ايه وصلنا
كارما، أنا مبعملش مصايب وراحت معيطه انت اسلوبك معايا وحش وانا غلطانه اني جيت معاك
زين، خلاص والله ياللا ندخل ونبقي نتكلم واحنا راجعين عشان نلحق الفرح
كارما، ماشي وفتحت باب العربيه ونزلت
زين دخل المستشفي 
زين، في ايه كنتوا عايزين كارما ليه
والد الحاله، دكتوره كارما اهي يايوسف 
كارما، خير في ايه بس يوسف ماله العلاج فيه حاجه
والد يوسف، لا بس هو مش راضي ياخد العلاج عمال يقول مش هيخده غير منك واحنا تعبنا معاه فجبناه تعطيله العلاج 
زين، يعني انت خليتها تسيب فرح اختها والدنيا عشان تعطي العلاج لابنك تصدق انك معندكش دم
والد يوسف، هو فيه ايه مش دى مستشفي خاصه يعني بفلوسي يبقي بمزاجي أنا أو ابني
زين بزعيييق، احنا مبنشتغلش عند امك
كارما ، خلاص خلاص بس يا زين فين العلاج
والد يوسف ،اهو 
كارما، هات اعطهوله الولد اخده عالطول
والد يوسف، شكرا يا دكتوره كارما وراح باصص لزين من فوق لتحت
زين، اووووووف ياللا اتفضلي نمشي
كارما، مش هروح معاك اتفضل امشي
زين، أنا زي مااخدتك ارجعك مينفعش اسيبك بمنظرك ده تروحي لوحدك هتتخطفي واكيد عارفه ممكن يحصلك ايه فاتفضلي من سكات
كارما، ماشي ياللا امشي بس والنبي بطل كلامك ده معايا
زين، ماشي ياللا
زين في العربيه، هو انتي مبتكلميش خالص
كارما، مبحبش الكلام
زين، هو ده لون عنيكي
كارما، اه 
زين، حد يخبي اللون ده بالنضاره
كارما، نظرى ضعيف واتعودت عليها
زين، في حلول تانيه وبلاش تخبيهم أنا اول ماشفت عنين ابوكي قولت ياترى لون عينيها ايه اصلك عالطول بالنضاره
كارما،. زرقا
زين، لونها جميل اوي وصافي اول مره اشوف عنين صافيه كده
كارما، شكرا
زين، ياللا وصلنا الحمد لله متأخرناش
كارما، كنت حلو اهو ليه بتزعقلي قدام التمريض ليه بتحب تفرض. نفسك أنا بجد كنت اول مره امسك بيبي مولود والله  كنت فرحانه وانت كسرت بخاطري 
زين، أنا اسف وهبقي حلو معاكي عالطول بس ياللا بأم فستانك اللي هيجنني ده
كارما،ماشي هو انت مش هتدخل
زين، لاهروح انااام عشان مسافر بكره سوهاج العياده بتاعتي
كارما، اممم ماشي تروح وتيجي بالسلامه يادكتور
زين ،الله يسلمك ياكارما
،،،،
ادهم، متأخرتيش
جودي، اجيت بسرعه عشان معاد العلاج
ادهم، أنا اسف بجد شهر العسل ضاع مننا اي رأيك نرجعه تاني 
جودى، لا الله يسترك  لا عسل ولا بصل كفايه اوي اللي حصل
وثم أن البطيخه دي والجامعه هعمل فيهم ايه 
ادهم، خلاص في الاجازه هتكوني ولدتي نبقي نخرج كلنا سوا
جودي، باذن الله
،،،،،
احمد ونور روحوا
احمد، الفرح كان جميل اوي شفتي عم حسين كان فرحان ازاي
نور، ربنا يسعدهم دايما يارب
احمد، هو في ايه الڤله عامله كده ليه
نور، ولادي ولادي وجرت علي ام سيد ياأم سيد لقتها مربوطه
احمد تلحقني يااحمد
احمد، في ايه وراح فكها مين عمل فيكي كده والولاد فين
ام سيد، في عصابه دخلو الفله وخطفوا الولاد وضربوني وربطوني
نور، انتي بتقولي ايه ولادي فين انطقي
ام سيد ، والله ده اللي حصل
احمد، أنا هبلغ البوليس وهفرغ كاميرات المراقبة
نور، ولادي ولادي يااحمد مش هعرف اعيش من غيرهم وراحت واقعه عالارض مغمي عليها
زين دخل ، في ايه يا احمد نور مالها والبيت عامل كده ليه
احمد،في حد دخل وخطف ولادي نور نور فوقي 
نور بدأت تفوق، ولادي ولادي يااحمد أنا عايزاهم هاتهوملي
احمد، هلاقيهم والله هلاقيهم اهدي
الموبايل رن
احمد، ده رقم غريب
زين ،اكيد اللي خطفوهم رد بسرعه 




جودي،ادهم الحقني
ادهم، في ايه مالك 
جودي، ولاد اخويا الاتنين اتخطفوا 
ادهم، انتي بتقولي ايه ازاي
جودي، مش عارفه أنا هروحلهم
ادهم، هاجي معاكي
جودي، هتقدر تنزل
ادهم، اه ياللا بينا
،،،،،،،
زين، الكاميرات جابت اللي خطفوهم فعلا ملثمين زي ماتوقعت
احمد، طب هنعمل ايه دي الوقت
ادهم وجودي دخلم
ادهم، الكلام  اللي جودي بتقوله ده بجد.
احمد، يعني هنهزر في موضوع زي ده
ادهم،. طب انت ليك أعداء
احمد، لا معمريش عملت حاجه وحشه في حد
نور، لا فيه يااحمد انت نسيت هنا
احمد، مش معقول هنا ممكن تعمل كده
نور، اللي يخليها تبعتلي رسايل يخليها تخطف ولادي
احمد، طب أنا رايحلها
نور ،انا هاجي معاك
احمد، هروح لوحدي خليكي هنا
نور، هروح معاك يااحمد عشان خاطرى😭😭😭
احمد، طب ياللا بينا 
،،،،،
هنا، ايوه يامروان عملتو ايه
مروان، الامانه عندي في الحفظ والصون
هنا ، خلي بالك منهم أنا الراجل هيدفع فيهم حلو اوى
مروان ،طب هو هيستلم امتي
هنا، بكره الساعه خمسه واهو ابقي انتقمت من احمد ومنها صفقه العمر
مروان، ماشي يادوك أنا هقفل دي الوقت عشان ااكل الولاد أنا جبتلهم لبن وعملتلهم راضعه 
هنا، ماشي خلي بالك منهم بص أنا هقفل احسن الباب بيخبط سلام
،،،،،،
احمد وصل عند هنا 
احمد، نور خليكي في العربيه عشان خاطري
نور،. ماشي
هنا فتحت الباب لقت احمد في وشها
هنا، كنت عارفه اني هوحشك يا مودي
احمد، ولادي فين
هنا، ليه حد قالك أن هنا حضانه
احمد، مش هكرر ولادى فين
هنا، وانا اللي فكرتك حنيت ورجعلي
نور طلعت ورا احمد
نور، عشان خاطرى ولادي ملهمش دعوه انتقمي مني أنا أو احمد بلاش فيهم
هنا😂😂😂، أنا مبخطفش ولاد حد يا نونو
احمد، ورب الكعبه لهتندمي هخليكي تسفي تراب الشوارع
هنا بصتلهم من فوق لتحت وجايه تقفل الباب نور زقته
نور، عشان خاطري أنا ممكن اموت من غيرهم عشان خاطر ربنا أنا عايزه ولادي ارجوكي
هنا، ياللا امشوا بدل ما اطلب البوليس
احمد، ياللا بينا يانور أنا عارف هجبهم ازاي ولو طلعت هي اقسم بالله ماهرحمها
هنا قفلت الباب ونزلو يروحوا القسم
،،،،،،،،
ادهم، الو ايوه ياهاني أنا في حد دخل فله جوز اختي وخطف ولادهم أنا عايز حد يراقب تليفون هعطيك رقمه احنا شاكين أن صاحبه الرقم اللي هبعته هي اللي خطفتهم وهعطيك عنوانها ابعتلها حد يبقي زى ضلها
هاني، تمام ابعته واحنا هنعمل اللازم
،،،،
نور، ولادي راحوا يا احمد أنا مش هقدر اعيش دقيقه من غيرهم
احمد، هيرجعوا وانا اتاكدت أن الحيوانه هنا هي اللي اخدتهم
نو، فعلا من طريقتها كان باينه قوي
احمد، ياللا وصلنا القسم
نور، استني ادهم بيرن
احمد، طب ردى
نو، ايوه ياادهم
ادهم، هاتيلي رقم تليفون هنا وعنوانها بالتفصيل
نور، ليه
ادهم، هاتي بس
نور، احمد معاه رقمها خد يااحمد ابعت لادهم رقم هنا وعنوانها
احمد، هاتي كده ايوه ياادهم عايز الرقم ليه
ادهم، تعالو البيت وانا هعمل اللازم بس عايز تليفونها وعنوانها عشان هيتراقبوا حالا
احمد، ماشي احنا جايين وخد الرقم اهو وملاه الرقم،
،،،،،
ادهم، ايوه ياهاني جبتلك الرقم  اهو عايز كل حرف بتقوله يتسجل
هاني، تمام ماشي أنا عملت المحضر مليني اكتب فيه ايه وانا هبعتلك عسكرى عشان تمضوا علي المحضر
ادهم، تمام ماشي 
،،،،،،،،
احمد ونور روحوا 
احمد، اطلعي يانور ياللا ياحبيبتي
نور وهي منهاره😭😭😭، ولادي يااحمد انا حاسه اني مش قادره ادوس علي رجلي
احمد شالها وطلعها 
دخل حطها علي الكنبه
جودي، مالها يااحمد
احمد، رجليها مش قادره تشيلها
زين موبايله رن، الو
كارما، معلش انا اسفه اني برن عليك دي الوقت بس في سلسله وقعت مني وشاكه أنها وقعت في عربيتك
زين، تمام ينفع ادورلك الصبح عشان مش فايق خالص دي الوقت
كارما، خلاص تمام يا دكتور بس ياريت ابقي سيبهالي مع دكتور احمد قبل ماتسافر لو لقتها
زين، مفيش سفر بكره ولاد نور اختي اتخطفوا من البيت رجعنا لقيناهم مخطوفين
كارما، انت بتكلم بجد😧😧
زين، والله ماهو وقت هزار انا مش فايق اني اهزر دي الوقت
كارما اتحرجت ،ماشي سلام
،،،،
كارما، بابا الحق ولاد احمد ونور جيرانا اتخطفوا من البيت
حسين، انتي بتكلمي بجد
كارما ، اه والله
ام ياسمين، طب ياللا ياحسين نروحلهم 
حسين، ماشي ياللا بينا
،،،،،
احمد، الباب بيخبط أفتح يازين
زين، ماشي
زين فتح لقي عن حسين ومراته و وراهم كارما بس مكنش شايفها
عم حسين، هو في ايه احمد فين
احمد، تعالي ياعم حسين اتفضل
عم حسين دخل هو ومراته وكارما جايه تدخل
زين, لحقتي توصلي الخبر اكيد قولتي للشارع كله
كارما، علي فكره انا قولت لبابا وماما بس عشان احمد وجودي احنا متربين. سوا وتقريبا هما اخواتي
زين، حصل خير بس انتي جايه بالترنج هو انتي جايه تنامي عندنا
كارما، عادي احنا جنب بعض واحنا بليل وكمان ملحقتش اغير هدومي
كارما لبسه ترنج وعامله شعرها كحكه 
زين، تصدقي بمنظرك ده شكلك قمر واحلي من الفستان اللي كنتي لبساه اللي كان كل حاجه باينه ده
كارما، علي فكره انا جايه مع ماما وبابا عشان نشوف في ايه حصل ولاد احمد اتخطفوا ازاي ونقف معاهم انت ايه اللي بتكلم فيه ده وسابته ودخلت
زين في سره. وربنا أما بشوفك بنسي كل حاجه ده نسيت العيال خالص
ادهم، ايوه يا هاني وصلت لحاجه
هاني، الرقم ده في رقم لسه مكلمها من ساعه وفي رسايل كتير مبعوتلها من الرقم ده وهي مكلماه اربع مرات الصبح وجبنا مكانه واحنا رايحين اول مالاذن بتاع النيابه يجي قدامه عشر دقايق وهنروح نفتشه
ادهم، يسلم فومك هات العنوان وانا جايلك حالا عليه
احمد، وصلت لايه ياادهم
كارما داخله ووافقه قدام ادهم 
ادهم، تصدقي ياقمر وشك حلو 
جودي بصت لادهم بصه غل أنه بيعاكس جارتهم
زين، هو في ايه ياسي ادهم 
ادهم، وصلو لرقم لسه مكلمها وبينهم رسايل كتير وهي لسه مكلماه من ساعه وشاكين فيه
حسين، يارب يعطركوا فيهم يارب
،،،
بعد نص ساعه ادهم وصل وراح قابل هاني ودخلوا خبطوا علي الباب
مروان، مين
ادهم، افتح
مروان  اترعب ومفتحش الباب 
ادهم، افتح بدل مااكسر الباب
مروان خاف وفتح، في ايه
ادهم، فتشوا البيت
مروان ،فيه ايه بس ليه كده
ادهم، هتعرف دي الوقت
عسكرى خرج بالطفلين
لقيناهم يافندم
ادهم، عرفت ياروح امك في ايه وراح ضربه علي قفاه ولفه وحط الكلبشات في ايده
مروان، أنا هقولك كل حاجه بس بلاش ضرب 
ادهم، خده ياهاني وانا هاخد الولاد أنا وأحمد ونروح
احمد وطي سجد شكر لله واخد ولاده
،،،،
بعد نص ساعه 
نور، مش هيلقوهم انا خايفه اوي 😭😭😭😭
كارما،. أن شاء الله خير ربنا يرجعهوملك بالسلامه
جودي، الباب بيخبط وطلعت تجرى تفتح
ام ياسمين زغرطت
نور،قامت جرى ، ولادي وقعدت تبوس فيهم الحمد لله يارب الحمد لله مكنتش هعرف اعيش دقيقه من غيركم
جودي، هما نايمين الاتنين
ام ياسمين، خدي طمنينا عليهم يا كارما
ادهم، طب وهطمنكم ازاي😏😏
جودي، كارما دكتوره اطفال في مستشفي زين
ادهم، ده بجد يعني دي مش أولي اعدادي
زين بضحك هستيري بصوت عالي،🤣🤣🤣🤣 مش لوحدي اهو عشان متبقيش تزعلي مني بقي
حسين، هي كارما حجمها قليل فكل اللي يشوفها يديها سن اصغر من سنها
كارما ، هما الحمد لله كويسين ياللا يابابا انا عايزه اروح
جودي في ودن زين، علي فكره انت واخوك حرجتوها اوي
زين اضايق علي منظرها وهي زعلانه ، بقولك يا كارما تعالي ياكارما نشوف سلسلتك كده في العربيه 
كارما، دور عليها حضرتك يادكتور وابقي سيبها مع دكتور احمد لو لقيتها
ام ياسمين، طب احنا ماشيين تصبحوا علي خير ياجماعه وحمد الله علي سلامتهم ياللا يا حسين ومشوا
احمد، شكرا ياادهم لولاك مكناش لقينا الولاد
ادهم، دول ولاد اخواتي يعني ولادي انت بتقول ايه يااحمد
احمد، طب خد جودي واطلعوا ناموا فوق في اوضتها عشان انت تعبت جامد والحركه الكتير غلط عليك
ادهم، خلاص ماشي وطلعوا غرفتهم
،،،،،
عند زين وكارما
زين اتصل بكارما، الو
كارما بصوت مخنوق من كتر العياط، خير يادكتور 
زين قلبه وجعه اول ماسمع صوتها، كارما أنا آسف
كارما بدموع ،علي ايه بالضبط عشان احدد الاسف لايه عشان انت زودتها بجد معايا
زين، ممكن نبقي أصحاب
كارما، لا أنا مبصحبش حد وعمرى ماعملت صداقه مع حد عارف ليه عشان كل ما بصحاب حد بيتنمر عليه 
زين، يمكن عشانك قمر
كارما، ايه
زين، زى مابقولك انتي قمر كل حاجه فيكي حلوه بجد حتي عنيكي لون السما بجد اي حد ممكن يتوه اول مايسرح فيهم
كارما، علي فكره يادكتور أنا مش بتاعت الكلام ده انا مبصحبش رجاله وعيب اوى الكلام اللي بتقوله ده وراحت قفله السكه في وشه وقفلت الموبايل وكل ماتيجي تغمض عينيها تفتكر كلام زين 
كارما، هو انا بفكر فيه اوي كده ليه مع أنه دايما كلامه بيجرحني هو شكله حابب يتسلي بيا أنا مش هسمحله تاني يتكلم معايا ولازم ابعد
زين، مالك يا زين مانت كنت في امريكا وشفت بنات كتير اشمعني دي اللي شدتك أنا بجد كان نفسي اخدها في حضني واتأسفلها هو انا حبيتها واللا ايه انا لازم ابعد شويه اشوف هقدر واللا لا بكره هسافر الصعيد وهقعد فيها وأشوف نفسي حبيتها واللا لا



زين ، الساعه بقت سابعه والواحد مش عارف ينام أما احضر نفسي عشان اسافر 
جهز نفسه وحضر شنطته ونزل يركب عربيته افتكر سلسله كارما دور عليها لقاها تحت الكرسي اللي كانت قاعده عليه
،،،،،
كارما خرجت وقفت في البلكونه 
كارما، هو ليه بيكلمني كده ودايما محسسني أن فيا حاجه غلط أنا عملته ايه
فجأه موبايلها رن
كارما، الو
زين، القمر واقف في البلكونه ليه
كارما، انت عرفت ازاي
زين، أنا تحت البلكونه .
كارما، هتسافر 
زين، ايوه بقولك أنا لقيت السلسله انزلي ياللا عشان تاخديها بدل مااستني احمد شكله بعد اللي حصل الليله مش هيصحي غير العصر
كارما، تمام هنزلك حالا يادكتور
زين، ماشي
بعد شويه كارما نزلت لقت زين حاطط دماغه على دركسيون العربيه
كارما،احم دكتور زين
زين،. ايوه كارما ممكن تركبي
كارما، لا عايزه اطلع عشان مينفعش اقف معاك دي الوقت كده 
زين، اركبي بس هقولك حاجه
كارما بخوف ،ماشي
زين، انتي خايفه كده ليه
كارما، مش خايفه ولا حاجه بس ممكن السلسله
زين، كارما أنا آسف بجد أنا معرفتش انام عشان حرجتك
كارما، عادي انت كده ودي شخصيتك يعني مفيش جديد انسان مستهتر بمشاعر الناس
زين، بس انا مبزعلكش عشان تقولي انت كده
كارما، طب بالنسبه لاحراجك ليا قدام التمريض يوم البيبي وفستاني اللي فضلت محسسني اني ماشيه عريانه وشكلك اللي في اعدادي قدام الكل كفايه بقي أنا مش هروح الشغل تاني بسببك كفايه بقي احراج ليه
زين، اولا البيبي كان مش عارف ياخد نفسه وانتي واقفه تعاكسي فيه بدل ماتلحقيه ثانيا الفستان فعلا كان مضيقني عشان كان اكتره عريان ومحبش حد يبصلك كده
كارما، طب وانت مالك انا حره البس اللي علي مزاجي 
زين، لا مش حره ولو سمحتي متلبسيش كده تاني
كارما، هكررها تاني وانت مالك
زين ، عارفه مالي وراح مقبلها من شفتيها
كارما بصدمه، عارف العيب مش عليك العيب عليه أنا اني طوعتك ودخلت العربيه انت بني ادم مستهتر وراحت ضرباه بالقلم ونزلت جرى
زين خبط دركسيون العربيه وبزعييق، ليه كده  انا ايه اللي عملته ده
كارما دخلت الڤله منهاره وعماله تعيط
حسين خارج من الڤله رايح شغله، كارما مالك بتعيطي ليه وكنتي فين
كارما، كنت في الجنينه أنا مخنوقه اوي يابابا وراحت حضناه وفضلت تعيط😭😭😭😭
حسين فكر بسبب أنهم كانو بيتنمروا عليها  في ڤله احمد
كارما ياحبيبتي انتي المفروض تبقي فرحانه انك كل اللي يشوفك يعطيكي سن اصغر ده الستات بيفرحوا بكده
كارما، بابا أنا هطلع انام عشان منمتش من امبارح 
حسين، مش هتروحي الشغل
كارما، لا هرتاح انهارده وبفكر مروحش خالص
حسين ، اللي انتي شيفاه صح ليكي اعمليه انتي واختك عمرى ماغصبت عليكم حاجه
كارما، عن اذنك يابابا وطلعت غرفتها
زين، أصلح اللي عملته ازاي ياربي أنا هتصل بيها
زين اتصل عليها راحت كنسلت وقفلت الموبايل
،،،،،،
زين سافر الصعيد وفضل يرن علي كارما مبتردش
رجع من الصعيد راح المستشفي ملقهاش بتيجي قعد اكتر من شهرين مش عارف يوصلها
زين، احمد أنا عايز اتجوز
احمد، والله الف مبروك يازين مين بقي ياصاحبي
زين، انت عارف هي مين
احمد، لا مش عارف
زين، كارما يااحمد 
احمد، خلاص تمام هروح اطلبهالك من ابوها
زين، قوله نتجوز عالطول
احمد، اللي هو ازاي ده يعني مش بيبقي فيه خطوبه اول
زين، طب مانت اتجوزت عالطول
احمد، خلاص خلاص هروح أكلم عم حسين انهارده
زين، أنا هاجي معاك أنا نفسي اشوفها
احمد، فعلا البنت معدتش بتجي المستشفي وغير كده معنتش بشوفها خالص انت عملتلها حاجه
زين، لا هنروح امتي تعالي نروح دي الوقت
احمد، دي الوقت مين ياعم المستعجل أنا عندي عمليه حالا
زين، خلاص هستناك ونروح سوا
احمد، ماشي
،،،،،،
بعد المستشفي 
زين، ياللا يااحمد
احمد ياللا بينا 
راحوا ڤله عم حسين
عم حسين، اهلا وسهلا نورت يااحمد انت وزين
بنورك ياعم حسين
احمد، بص ياعم حسين احنا جايين نطلب ايد الانسه كارما لزين ايه رأيك
عم حسين، هو والله مافيه عيب بس كارما نفسيتها تعبانه جدا ومعدتش بتخرج من اوضتها  مش عارف هقولها ازاي
ام ياسمين، طب أنا هدخل اسألها وهقولكو الرد
زين حس بتأنيب ضمير كبير في اللي عمله في كارما خلاها كرهت دنيتها
ام ياسمين، كارما ياحبيبتي في جدع بره طالب ايدك يابنتي عارفه مين الدكتور زين اهو نور مرات احمد
كارما،هو بره
ام ياسمين، اه ياحبيبتي
كارما، طب عن اذنك ياماما
كارما خرجت وعنيها كلها شرار
زين اول ماشفها فرح أنه أخيرا بقت قدامه
انت يا دكتور انت اتفضل اطلع بره أنا مش هتجوزك  اتفضل بره وملكش دعوه بيا فاهم
عم حسين، في ايه ياكارما اهدي بس عيب كده يابنتي
كارما بزعييق جامد، أنا مش عايزه اشوف البني ادم ده 
حسين، هو هعمل فيكي حاجه 
كارما، لا بوظلي نفسيتي بس وخلاني كرهت نفسي
عم حسين، طب اهدي يا حبيبتي هو مشا خلاص
،،،،
روحوا الڤله
احمد، لوسمحت يا زين قولي عملت في البنت ايه 
زين مصدوم مبيردش خالص
احمد، زين يازين رد عليه 
زين سابه وطلع اوضته
نور،. في ايه زين اخويا ماله
احمد حكالها اللي حصل
نور، معقول اللي حصل ده اكيد في حاجه وانا هحاول اتكلم مع زين اشوف في ايه
احمد، مش دى الوقت هو تعبان نفسيا دي الوقت
،،،
زين طلع اوضته فضل يرن علي كارما لحد ما ردت
زين، ليه كده ياكارما أنا بحبك وعايزك معايا عالطول
كارما، وانا بكرهك ولوسمحت معنتش تتصل عليه
زين، والله ياكارما اللي حصل مني غصب عني أنا 
كارما، بقولك اهو معنتش ترن عليه مش كل شويه ترن بخط شكل
زين، خلاص براحتك يا كارما
زين فضل من الشغل لاوضته مبيقعدش مع حد بقي انطواقي
،،،،
نور، احمد أنا زين مش عجبني خالص فين زين المهرج اللي الضحكه مبتفارقش وشه أنا زعلانه اوي عشانه 
احمد، والله وانا زعلان جدا بس اكيد في حاجه زين عملها في كارما خلاها مش طيقاه
احمد، ربنا يهدي مابينهم وتوافق عليه
بعد مرور شهرين
ادهم، ياللا ياجودي كل حاجه معايا ياللا عشان معاد الدكتوره
جودي،انا خايفه ياادهم
ادهم ،متخافيش ياعمرى ربنا يقومك ليا بالسلامه
جودي، يارب ياحبيبي ياللا
،،،،،
نور، احمد جودي رايحه تولد أنا هروح معاها بس هسيب الاولاد عن ام ياسمين
احمد، ماشي ياحبيبتي وانا هخلص اللي في أيدي وهاجي معاكوا
،،،،،
نور راحت اماكن ياسمين
نور، طنط والنبي ممكن تخلي جودي ومحمد عندك عما اروح مع جودي عشان هتولد دي الوقت
ام ياسمين، علي بركه الله ربنا يقومها بالسلامه يارب
نور، يارب ياطنط اه بالله عليكي ادعيلها
،،،،،
في المستشفي
جودي، انا خايفه ياادهم
الممرضه، ياللا يامدام عشان دكتور التخدير جوه. مستنيكي
جودي، انا خايفه اوي يادهم
ادهم،متخافيش ياقلبي ربنا يقومك بالسلامه ادخلي
جودي دخلت وولدت الحمد لله 
،،،
جودي خرجت من العمليات 
جودي،انا فين ااااه
ادهم،اه ايه جيبالي النمله دي وتقولي الإله
الكل قعد يضحك
ادهم، متنسوش ياجماعه في سبوع باذن الله للانسه نور الصغيره
زين، باذن الله
،،،،،
نور راحت جابت ولادها من ام ياسمين 
نور، الحمد لله ولدت
ام ياسمين ربنا يتم نفاسها علي خير
نور، يارب ومتنسيش تيجي السبوع ياطنط ده بتاع جودي وهيبقي في بيت ادهم مش في الڤله هنا
ام ياسمين ، ان شاء الله يابنتي
كارما، نزلت تسلم علي نور
نور، كارما هنستناكي في السبوع في بيت ادهم اخويا
كارما، تمام باذن الله
،،،،،،،
بعد سبع ايام
نور عملت خطه هي ومامت كارما عشان تخلي كارما وزين يتكلموا علي انفراد
نور، زين خليك واقف قدام العماره عشان في ناس جايه تعرفهم بس الشقه بس
زين،. هتشغليني عندك
نور، معلش يازين ده يوم
زين ، ماشي ياستي ياريت بس ميتأخروش
،،،
ام كارما، أنا تعبانه اوي يا كارما روحي لوحدك ولو في اي جديد كلميني
كارما، يعني هروح لوحدي خلاص مش رائحه
ام كارما، لا يا كارما لازم حد يروح كده عيب
كارما، خلاص ماشي يا ماما سلام
،،،،،،
كارما ركبت تاكسي ووقف قدام بيت ادهم
كارما ، نزلت من التاكسي واول ما دخلت باب العماره لقت زين في وشها
دخلت العماره بتحاول ترن علي نور عشان تعرف الدور الكام
نور مبتردش
زين، علي فكره انا ممكن اوصلك اتفضلي وفتح الاسانسير لكارما ، اتفضلي





زين، اتفضلي
كارما، انت طالع 
زين ، اكيد اتفضلي
كارما ركبت الاسانسير مع زين
زين وقف وربع أيده وفضل واقف وباصص علي كارما
كارما، احم في حاجه😏😏
زين،. لا مفيش حاجه خالص
كارما تمام
فجأه الاسانسير وقف النور اتقطع ودي خطه نور
كارما، ايه ده في ايه
زين، اهدي النور اتقطع وراح فاتح فلاش الموبايل
كارما ،النور طول ليه
زين، زي زيك معرفش
كارما، هو انت بتكلمني كده ليه
زين، بكلم زي الناس في ايه يعني
كارما، أنا اتخنقت وقعدت تخبط جامد عالباب
زين،. معطهاش اهتمام
كارما، قعدت تعيط جامد انا خايفه عايزه اطلع من هنا 😭😭😭
زين، طب اهدي بس اهدي اتصل علي ادهم 
ادهم، في ايه يا برنس مجتش ليه
زين، أنا في الاسانسير والنور اتقطع انزل شوف لينا حل
ادهم، مين اللي بيعيط جنبك
زين، دي كارما 
ادهم، طب أنا كده فهمت هنزل اشوف الاسانسير مين اللي عطله
نور، خير يا ادهم في ايه
ادهم، الاسانسير عطلان بزين وكارما وعماله تعيط أما انزل اشوف مين اللي عمل كده
نور، اممممم ماشي
ادهم، ماشي ايه يانور
نور، ماشي بس 
ادهم، تمام عرفت مين السبب في أن الاسانسير يعطل أنا نازل
،،،
جودي، خطتك هتتفضح وهتتعلقي😂😂
نور، لا اسكتي انتي بس🥵🥵
جودي، ماشي ياأم العريف طول عمرك بتاعه خطط ومؤامرات فاكره خطتك عشان ارجع لادهم 
نور، أنا بصلح بين الناس😂😂
احمد دخل وسمعهم ،احبك أنا ياللي بتصلح بين الناس😂😂
نور،انت عرفت
احمد، خطتك باينه اوي يا حياتي 
نور، يارب بس يكونوا اتصافوا مع بعض اوف نسيت أما أكلم عم محمد يرفع السكينه عشان متقفش
،،،،،،
كارما ، زين شوف حل بقي
زين، ادهم نازل يشوف حل خلاص بقي
ادهم وهو نازل قابل هاني ، هاني تسلم ياغالي انك جبت
هاني، هو أنا هاجي لاغلي من ابنك
ادهم، تسلم ياغالي 
هاني هو انت نازل ليه
ادهم، مفيش الاسانسير عطلان باخويا اهو جه اهو
زين، خلاص خلصنا طلعتي من الاسانسير بتعيطي ليه دي الوقت😡😡
كارما ،ملكش دعوه وبتبص علي ادهم وهاني وطلعت تجرى في حضن هاني وباسته من خده
هاني، وحشتيني ياقلبي عامله ايه
كارما، كويسه والله انت اللي عامل ايه
زين وادهم واقفين متنحين ليهم 😇😇
ادهم، طب ادخلوا ياجماعه اتفضلوا
زين وقف جنب كارما مين ده
كارما  حبت تغيظه، خطيبي ومكتوب كتابنا كمان
زين  وشه عطا الوان وسابها ودخل
،،،
زين  اتخنق ودخل البلكونه نور شافته ودخلت وراه
نور، مالك يازين سايبنا وواقف لوحدك ليه
زين، بحبها ومعددتش بتاعتي اتخطبت لواحد تاني واتكتب كتابهم كمان😡😡
نور، متزعلش نفسك يا حبيبي اكيد ربنا هيرزقك بواحده بتحبك
كارما دخلت البلكونه عشان ترد علي امها بترن عليها دخلت واول ما دخلت سمعت 
زين، أنا بحبها لا مش بحبها أنا بعشقها وكل شويه اقول هتحس بيا فالاخر القيها اتخطبت لواحد تاني لا وحضنته وباسته قدامي
نور، اهدي ياحبيبي اهدي والله كل حاجه ربنا كتبها هتشوفها واكيد كتبلك حاجه كويسه فاهدي
زين، خلاص بجد أنا هحاول انساها خلاص
نور، اللي شايفه صح اعمله وأخرج اقعد معانا لو قعدت لوحدك هتتعب
كارما، نور ممكن تسيبينا لوحدنا
نور بفرحه،ماشي ياقلبي
كارما، مالك
زين، مالي مانا كويس اهو في ايه
كارما، طب تمام كان ممكن اسمعك دي الوقت وممكن كنت هتفرح بالرد
زين، معدش ينفع عن اذنك وسابها ودخل
،،،،،
احمد، طب تمام أنا هبعت حد يجيب الورق من المكتب حالا ويبعتهولك
المحامي، تمام عشان الحق اعمل ملكيه المستشفي باسمك انت واختك 
احمد، تمام سلام
،،،،،
كارما ، حمدالله على سلامه ياجودي بنوتك ماشاء الله قمر
جودي، الله يسلمك يارب ياكوكو
احمد، زين ممكن تروح تجبلي ورق من مكتبي وتوديه للمحامي عشان انت عارف لسه هروح أنا ونور والولاد فمش هعرف
زين، تمام هات المفاتيح
كارما، زين ممكن توصلني
زين، مش طريقي خلي خطيبك يوصلك
كارما، لا طريقك وانا هنزل استناك تحت ياللا
زين، اوووف قولتك مش طريقي😡😡
كارما، خلاص براحتك أنا تركي تاكسي واستأذنت ونزلت
،،،
ادهم، هو انت تعرف كارما
هاني، اعرف مين دي اختي الصغيره
ادهم، اختك
هاني، اه بس من الأب بس امي توفت وبابا اتجوز مامتها وهي اللي ربتني وش مامتها كان وش السعد علي بابا أنا حبيت واحده جارتي وهي جوزتهالي عالطول وبابا ومامتها راحوا سكنوا في فلتهم اللي قاعدين فيها
ادهم، هي فعلا مامتها طيبه اوي هي تبقي جارت جودي مراتي وأحمد
هاني ،عشان كده اجت السبوع
ادهم، اه يابني دول صحاب اوي
،،،،،،،،
زين نزل لقي كارما واقفه علي أول الشارع مش لقيه تاكسي
زين راحلها، اركبي
كارما، طريقنا مش واحد مش قولت كده
زين، خلاص خليكي واقفه للصبح مفيش مواصلات هنا اصلا
كارما، ملكش فيه
زين بزعيييق، بقولك ياللا اركبي
كارما ركبت بسرعه
زين، استني هطلع اجيب ورق من مكتب زين خليكي هنا 
كارما، ممكن اطلع معاك
زين، هو أنا اخد بنت اختي
كارما، معلش بس عشان بخاف اقعد في العربيه لوحدي بخاف من اي حاجه مغلقه
زين، تمام تعالي هو دور واحد بس 
كارما، اوك وطلعت معاه
بعد شويه سمعوا صوت صويت بره
زين، ايه الصوت ده وخرج يبص لقي اتنين ملثمين بيضربوا الكل بالنار والأمن واقع علي الارض دخل جرى
زين اخد كارما واستخبوا تحت المكتب
كارما ،في ايه
زين، الو ايوه ياادهم الحقني في عصابه هجموا علي المستشفي وبيقتلوا الناس
ادهم، هو انت فين
زين، أنا في مكتب احمد أنا هقفل في حد بيفتح الباب
كارما ، أنا خاي🥵🥵
زين، حط أيده علي بقها
زين قاعد سامع ضربات قلبها حاول يهديها  وفجأه لقي واحد قرب من خزنه احمد
زين جه يقوم كارما مسكت أيده جامد زين بصوت واطي متخافيش
قام مره واحده وراح ضارب الملثم بالكرسي وقع أغمي عليه
زين، اوكي ياكارما ياللا وفتح الشباك عشان ينطوا منه واحد تاني دخل شافهم جرى وراهم وراح ضارب عليهم نار
زين ماسك ايد كارما وبيجروا لحد ما وصلو للعربيه ركبوها ومشوا 
كارما، كنا هنموت ياريتني ماركبت معاك
زين، ااااه مش انتي كويسه 🥵🥵
كارما، الحمد لله انت مالك😧😧
زين، اخدت رصاصه في كتفي
كارما ، وريهالي كده 
زين، استني نبعد شويه لاحسن يكونوا ورانا
كارما بزعييق، وريني كتفك معلش
زين، ليه كتفي يهمك في حاجه
كارما، اقف يازين
زين وقف قدام بيت دور ارضي 
كارما، تعالي نخبط علي الناس اللي هنا
زين، انا حاسس اني هموت روحي بتروح
كارما جرت خبطط علي الناس
صاحبه البيت ، ايوه يابتي
كارما، ممكن بعد اذنك كوبايه مايه بسكر
صاحبه البيت، حاضر يابتي وجابتهالها
كارما، خد يازين اشرب وهتبقي كويس ادهم اخوك بيرن
زين، ايوه ياادهم
ادهم، انت فين ومال صوتك
زين، قاله علي المكان أنا اخدت رصاصه في دراعي
ادهم، طب أنا جايلك اهو متتحركش
كارما فضلت ضاغطه علي الجرح عشان الدم يقف وعماله تعيط جامد😭😭😭😭
زين، بتعيطي ليه
كارما  ، بصتله هكون بعيط ليه ععع 
زين،. ععع ايه
كارما كانت هتقوله عشان بحبك بس اتحرجت وغيرت الموضوع، عشان لو كنت بعرف اسوق كان فاتي وديتك المستشفي
زين، ماشي ياستي خلاص فكرت عشان حاجه تانيه
كارما، حاجه تانيه ايه
زين ،ممكن متقفليش علي الواحده الله يكون في عون هاني ده انتي هتطلعي عينه الحمد لله انك موفقتيش عليه
كارما زعلت جامد من كلامه وربطتله الجرح ، ياللا عشان اخوك وصل
ادهم نزل جرى من العربيه هو وهاني 
ادهم، انت كويس يازين
زين، اه كويس جدا
ادهم، طب ياللا اركب بسرعه عشان نروح المستشفي وهاني معلش خد مفتاح عربيه زين ومعلش وديها عند الڤله هناك جنب ڤله عم حسين باباك ووصل اختك معاك بالمره
زين، بابا مين واخت مين😇😇
كارما، بصت في الارض واتحرجت أن كذبتها انكشفت😧😧
ادهم، مش وقته ياللا 🥵🥵
زين، هو ايه اللي مش وقته هو يبقي اخوكي😬😬
ادهم، مينفعش كده ياللا
هاني، هو في ايه
زين بضحك هستيري، يعني اخوها مش خطيبها 
ادهم شد زين وركبه في العربيه 
ادهم، ياللا سلام يا هاني 
كارما مشت مع هاني عشان تروح
زين في العربيه ، طب ليه قالتلي أنه خطيبها
ادهم، خلاص بقي ياعم قرفتني اسكت بقي عشان اعرف اسوق مش المفروض اخد رصاصه المفروض تبقي مش قادر تتكلم😏😏
زين، الرصاصه مدخلتش اصلا هي عدت من جنب كتفي يعني جرحتني بس
ادهم، طب الحمد لله 😄😄
زين، هو مين الناس دي وليه اللي حصل في المستشفي ده
ادهم، التحقيقات شغاله
زين ،طب احمد فين
ادهم، مستدعينه في النيابه عشان التحقيقات في اتنين ماتوا
وواحد مصاب من أمن المستشفي
زين، ربنا يستر الورق بتاع احمد في العربيه هكلم كارما تخليه معاها
ادهم، طب كلمها تعطيه لنور
زين، ماشي الو
كارما، ايوه يا دكتور روحت المستشفي
زين، لا لسه داخل اهو بقولك يا دكتور كارما ممكن الورق اللي في العربيه اللي كان معايا تديه لنور
كارما حست من صوته أنه بدأ يكلمها رسمي
كارما، تمام يادكتور
زين، تمام سلام يا دكتور كارما
كارما، سلام
،،،كارما راحت لنور طلعتلها الورق
كارما، ده ورق الدكتور أحمد طلبه من زين وانا جبتهولك تعطيهوله اول ما يوصل
نور، تمام بقولك يا كارما ممكن تقعدي معايا عشان احمد في النيابه لسه وانا خايفه اقعد لوحدي
كارما، تمام ماشي هما الأولاد فين 
نور، نيمتهم وقاعده خايفه من اللي حصل🥵🥵
كارما، هو دكتور احمد ليه أعداء
نور، لا بس انا شاكه في هنا اللي كانت خطيبته ممكن تكون ليها يد
كارما، هي مش في السجن
نور، اه بس اكيد ليها يد بره
وبعد نص ساعه ادهم دخل الڤله هو وزين
ادهم، هو احمد لسه مخرجش
نور، لسه اخبار ايدك ايه يازين😣😣
زين، الحمد لله سطحي 
كارما، شكل الرصاصه اصلا مدخلتش
زين، ليه كنتي عايزاها تدخل
كارما بتأليس ، لا أصل اه روحي هتروح هموت وانا اصلا شايفه الجرح😄😄😄
زين، هي دى حمدالله على السلامه
كارما، حمدالله على السلامه وعن اذنكوا ياجماعه هروح فات الحاجه قلقت عليه بما فيه الكفاية
زين، استني هوصلك
كارما، دول خطوتين هتوصلني ازاي
زين، همشي معاكي عشان ميطلعلكيش عفريت
كارما بخوف، خلاص ماشي تعالى
،،،،،
اول ماخرجوا
زين، كنتي عايزه تسمعي ايه في البلكونه مني وقولتيلي ان الرد هيعجبني
كارما، قول وانا لسه في فرصه اني اسمعك
زين، فرصه بجد واللا هتطلعي في الاخر متجوزه ابوكي🤣🤣🤣
كارما، خلاص وصلت تصبح علي خير😣😣
زين، خلاص هقولك انااا🥰🥰
كارما قطعته ، أنا بحبك❤️❤️
زين، بجد😧😧
كارما، سلام وسابته ودخلت جرى
زين واقف متنح في الشارع، يارب مكنش بحلم يارب😄😄😄





كارما، الو
زين، اللي قولتيه ده بجد واللا أنا بحلم
كارما، بتحلم يازيزو😂😂
زين، زيزو اومال فين دكتور زين اللي قرفتيني بيها
كارما، ولا تزعل يادكتور زين😂😂
زين، هو في ايه يا جدعان انتي كويسه
كارما، اه ليه
زين، متأكده واللا شاربه حاجه
كارما، أنا عايزه انااااام
زين، طب استني هو انتي ليه كدبتي عليه وقولتي أن هاني خطيبك
كارما، اصل انت مشوفتش شكلك كان مسخره واقف عاملي ميه وحداشر بحواجبك ومكشر قولت اغيظك
زين، انا بجد كان هيحصلي حاجه
كارما، علي فكره انا سمعتك انت ونور في البلكونه
زين، اممممم كنتي بتصنتي علينا
كارما ، والله ابدا أنا دخله ارد علي ماما في البلكونه عشان ادهم قالي مفيش شبكه ادخلي البلكونه فسمعتك 
زين، في ايه يابنتي انتي خوفتي كده ليه
كارما، هو احمد اجي
زين، لسه واصل حالا 
كارما ،طب عرف مين اللي عمل كده
زين، لا بس التحريات شغاله
كارما، هو بجد حد مات
زين، للاسف الاتنين الامن وواحد في العنايه
كارما، البقاء لله ربنا يرحمهم يارب
زين، يارب ياقلبي
كارما، طب أنا هنام بقي تصبح علي خير
زين، وانتي من اهلي يارب
،،،،
عند احمد ونور
نور، احمد انا شاكه في هنا هي اللي عملت كده
احمد، وانا متاكد انه ابوها لانه هددني اول مابنته اتحكم عليها واشتريت نصيبه في المستشفي 
نور، بصراحه يااحمد ممكن يكون من ناره بنته سبتها وفرحكم كان متحدد ودخلتها السجن واخدت منه المستشفي
احمد بزعييق، نور أنا مظلمتهاش هي اللي اخدتني مكان مشبوه وشربت القرف اللي كان سبب في اني اسيبها ودخلت السجن عشان خطفت ولادي وكانت هتبيعهم واخدت منه المستشفي دفعتله نصيبه علي داير مليم أنا مظلمتش حد أن اتنين يموتوا وواحد في العنايه بيموت متشلنيش دم حد ارحميني😡😡😡
نور، أنا آسفه والله ياحبيبي مش قاصدي حاجه والله اسفه😭😭😭
احمد، بعد ايه اسفه انا مضغوط من المناظر اللي شوفتها والبهدله اللي اتبهدلتها في النيابه
نور، والله العظيم اسفه خلاص انا مش هتكلم خالص
احمد، يبقي احسن نامي
نور زعلت من كلمه احمد وخرجت البلكونه عشان ميشوفهاش وهي منهاره
احمد اجي من وراها حضنها من ضهرها وفضل يستنشق رائحه شعرها
احمد ، أنا آسف ياحبيبتي والله مضغوط اوي من اللي شفته متزعليش مني 
نور، أنا مراعياك ياحبيبي والله وعارفه انك اتبهدلت أنا اللي اسفه اني خليتك تتعصب 
احمد، طب ايه هنفضل واقفين في البلكونه في الساقعه دي كتييير
نور، طب ياللا بينا أنا هموت وانام
،،،،،،
عند ادهم وجودي
ادهم، اووووووف كان يوم طويل
جودي قعدت تعيط ، أنا طول عمرى نحس بقي يوم سبوع بنتي كل ده يحصل
ادهم، ده نصيب ياحبيبتي بقولك هي البنت فين
جودي، نايمه في اوضتنا
ادهم، طب ماتخليكي جدعه وأما تعيط خديها واخرجي فرجيها عالتلفزيون
جودى، أفرج بنتي ام اسبوع علي التلفزيون
ادهم، بصراحه ببقي تعبان وهموت وانام وورايا شغل تاني يوم وهي بتفضل طول الليل تعيط 
جودي، بدل ما تقولي امتحاناتك قربت نامي ياحبيبتي وانا لو صحت هقعد بيها
ادهم، هو انتي لسه بتتفرجي علي مسلسلات هنديه
جودي، نام ياادهم أنا غلطانه اني بتكلم معاك اصلا 
ادهم، أنا آسف ياروحي أنا رايح انام في الاوضه التانيه عشان محدش يصحيني
جودي، براحتك تصبح على خير وسابته ودخلت تنام جنب بنتها
،،،،،،
تاني يوم عند زين وكارما
زين ، الو
كارما، الو 
زين، صوتك حلو اوى وانتي صاحيه من النوم
كارما ، أنا اصلا لسه مصحتش
زين، اومال مين اللي بيكلمني عفريت كارما
كارما، زين بليز بلاش كلام من ده انت عارف اني بخاف
زين، طب بقولك أنا هاجي اخطبك انهارده تمام أنا كلمت الحاج يجيى يطلبك من ابوكي
كارما، زين أنا عايزه انااااام سيبني والنبي مش ناقصه هزار عالصبح
زين، نامي ياكارما وأما تفوقي كلميني
كارما، سلام🥱🥱
،،،،،
ادهم، الو ايوه يااحمد فعلا طلع ابو هنا احنا قررنا الولا اللي كان مضروب في دماغه واعترف 
احمد، طب الحمد لله هو كده المحضر هيتقفل واللا لسه هتطلبوني
ادهم، لا طبعا اتقفل ايه ده اكيد هيجيب محامين وهيبهدل الدنيا
احمد، مكنتش أتخيل أن الراجل ده بالغلط ده كله
ادهم، طب الحمد لله اننا كشفناهم
،،،،،
الحاج محمود وصل بالسلامة
زين، حمدالله على السلامه يا بابا
محمود، الله يسلمك ياولدي
زين، بابا أنا في بنت معجب بيها ونفس اخطبها 
محمود، أخيرا ياولدي أخيرا 
زين، هو انت مجتش سبوع نور بنت ادهم امبارح ليه
محمود، والله يا ولدي كانت سنويه امك ومكنش ليه نفس اروح مكان واصل
زين، تعيش وتفتكر ياحاج الله يرحمها ويغفر لها
محمود، يارب ياولدي اللا بجولك هو مفيش حد اهنه
زين، لا فيه انا هعرفهم كلهم انك اجيت
،،،،،
زين، الو كارما احنا جايين ليكم دي الوقت أنا وبابا
كارما، تنوروا بس انت مستعجل كده ليه
زين، مستعجل ايه ده انا هخلي الفرح مع الشبكه
كارما، انت مجنون ازاي
زين، أنا هوريكي الجنان اللي علي أصله اول مااوصل 
كارما، ماشي باي دي الوقت عشان اقول لماما
،،،،
زين، ياللا يا بابا ياللا عشان نروح
محمود، مستعجل كده ليه 
ادهم، بكره تندم ياجميل 
زين، ليه هو انت ندمت
ادهم، اه طبعا ده انا نفسي انام ساعتين علي بعض
جزدي، انت هتكذب من اولها ماانت سيبتنا ونمت في الاوضه التانيه 
ادهم، والله كنت سامع نور وهي بتعيط بردك.
زين، يابابا ياللا هتفضل واقفين في الخنقه دي كتير 
ادهم، بقي احنا خنقه
زين، اه اكذب يعني
،،،،،،
محمود راح هو وادهم وزين لابو كارما الڤيلا
محمود، اومال فين العروسه
كارما دخلت لبسه فستان قصير لحد الركبه وفارده شعرها وحطه ميكب خفيف
محمود اول ماشفها استني أما مشت هي وأبوها  وقال لابنه في ودنه، اي اللي لبساه ده
زين، مش عارف لبست كده ليه
محمود، دي مش لابسه طرحه ياولدي وماشيه عريانه ياولدي
زين، لا مش عريانه  يابابا 
ادهم، بس اسكتوا الناس داخله
محمود، هناخد واحده بالمنظر ده
زين، والله هتتغير وهتلبس اللي علي مژاجي بس مش من دي الوقت
محمود، تعالي ياولدي اجبلك واحده حشمه من البلد
ادهم، بس يابابا كارما محترمه جدا
محمود، أنا ماشي
زين، يابابا استني مينفعش كده عشان خاطرى متحرجنيش والنبي
محمود، مش عجباني وانا حر 
زين، بس انا اللي هتجوزها
محمود، ابجي اتجوزها من غير ابوك وسابهم ومشي




ام كارما، هو في أي يا زين
زين بإحراج اصل بابا جاله مكالمه مهمه وخرج
ادهم، عن اذنكوا ياجماعه دي الوقت بس نشوف اي اللي حصل
كارما عيطت ودخلت جرى اوضتها
،،،،
نور، في ايه يابابا مالك وفين ادهم وزين
زين دخل، ليه يابابا كده ليه انا قولتلك بحبها ليه تسيبني وتمشي
محمود، ماتنفعش ياولدي تجوز واحده معريه جسمها 
زين، هنا البنات بيلبسوا كده عادي غير الصعيد
محمود، وايه اللي دخل الصعيد في اللبس ياولدي الواحده لازم تستر نفسيها ولو فين ده احنا مسلمين ياولدي
زين، اكيد يابابا واحده واحده هقنعها مش كده
محمود، اسألها الاول تلبس الحجاب واللا لاه لو وافجت أنا هخطبهالك
زين، أنا مش هفرضه عليها عشان متكرهوش ومتكرهنيش
نور، علي فكره يابابا كارما كانت قايلالي أنها نفسها تلبس الحجاب انت كده هتخليها تكرهه وتكره زين وعلي فكره دي دكتوره محترمه جدا في ممكن  تبقي في واحده  لبسه الحجاب وهدوم واسعه وأخلاقها نيله كارما اخلاق واحترام
محمود، وانا جولت تتحجب اول مهخطبش لابني واحده لبسه هدوم مبينه رجليها حصل اي في الدنيا يا ولاد
زين، بابا حرام عليك أنا بحبها والله هخطبها وهقولها بعدين عشان خاطرى
محمود، انت واجف تتفرج ماتتكلم يا ادهم اي رايك في كلام اخوك فاكر اللي اسمها سلمي فاكر أما جولتلي هتتغير وهتلبس محترم واخرتها الجيها جيالي الصعيد بشورت ومسمعتش كلامي وفي الاخر رفضت تلبس محترم فاكر
ادهم، بابا كارما محترمه جدا وغير سلمي خالص
محمود، خلاص اعزموها علي العشا اجعد معاها الاول
زين، لا انت هتحرجها
محمود، جولتلك أعظمها الاول علي العشا ياولدي اجعد معاها
زين، هكلمها حالا
،،،،،،
زين ،الو ايوه يا كارما
كارما، نعم يا دكتور زين
زين، رجعتي تاني ليه لدكتور دي
كارما، اخلص عايز ايه أنا عايزه انام😣😣
زين، بابا عايزك تيجي تتعشي معانا وبيعتزرلك عشان حد كلمه مكالمه مهمه ومشي بسببها
كارما، لا مش هاجي وعلي فكره متكدبش كتير كده غلط
زين، كارما عشان خاطرى استحملي بابا لو بتحبيني أنا والله ماعارف اعمل ايه هقولك الحقيقه بس اوعديني متزعليش ومتسبنيش
كارما، قول بقي
زين، بصراحه بابا اضايق بسبب الفستان اللي كنتي لبساه ومتزعليش مني و أنا كمان وقولتلك قبل كده محبش حد يشوفك كده غيري حتي لو كان ابويا واخويا
كارما، أنا جيباه مخصوص عشان البسه انهارده 
 زين،  لا معتش يتلبس نهائي و عشان خاطري تعالي اتعشي معانا وبلاش لبس من ده
كارما، خلاص تمام أنا هاجي وهعملك مفجأه 
زين ،مفجأه ايه
كارما، هو في مفجأه بتتقال
زين، تمام اقلبي هستناكي
كارما ،ماشي ياحبيبي سلام
،،،،،،
كارما ، عمو والد زين عايزني اروح اتعشي معاهم
مامتها، لا متروحيش مترخسيش نفسك
كارما، عشان خاطري ياماما هو حاله مكالمه في البلد مهمه وهي اللي خليته يمشي
مامتها، خلاص لو انتي مصدقه الكلام ده انا مش مصدقه
كارما، طب تعالي معايا
مامتها، خلاص ادخلي البسي وياللا نروح
كارما، عشر دقائق وهكون جاهزه
،،،،،،
نور، انا خايفه بابا يكسر بقلب زين يا جودي
جودي، لا انا حاسه أنه هيوافق 
نور،يارب يابنتي اي ده الباب بيخبط شكلها كارما أما أقوم افتح
نور، اهلا يا طنط منوره والله هي فين كارما
كارما طلعت من ورا مامتها، أنا اهو
نور، عملتيها كان نفسك تعملي العمله دي بس قمر عليكي
زين خرج يشوف كارما عملت ايه لقاها لبست الحجاب وواقفه جنب مامتها
زين، يخربيت طعامتك بجد
كارما،احم ماما
زين، سورى يا طنط
مامت كارما، لا عادي كمل كمل اعتبروني مش معاكوا
زين، هههههه ده انتي الأصل ياست الكل 
محمود قاعد علي ترابيزه السفره ،تعالو اتعشو ياولاد
زين راحلو جرى، اظن معتش ليك حجه وافج ياحج
محمود، تجعد معايا لاول
زين، كلنا هنقد معاك ياللا ياجماعه
اتلموا كلهم علي ترابيزه السفره يتعشوا
محمود، جودي يابتي كلي كويس عشان بتك
ادهم، والله ياحج قرفاني بقعد اتحايل عليها عشان ميحصلهاش حاجه
محمود، كده هيجيكي انيميا
جودي، والله بأكل ياعمي بس عشان انزل وزن الولاده
زين، الوزن اكتر حاجه بتبقي تعبه الستات في الحمل بيحسسوني اني أنا السبب في زياده الوزن😂😂
كارما، بس بردك يازين لازم غذا كويس للأم عشان كل حاجه بتنزل للبيبي في اللبن
نور،. هو احنا قلبناها ليه خمسه لصحتك😂😂
محمود، انتي دكتوره ايه يابتي
كارما، اطفال
محمود، عارفه يابتي لو مكنوش جالولي انك دكتوره كنت فكرتك لسه في الاعداديه
ادهم😂😂😂نفس اللي قولته اول ما شوفتها
زين، هي حجمها قليل بس قمر
كارما بإحراج، شكرا
محمود، ربنا يتمم ليكوا بخير يابتي 
زين بهستيريه، بجد بجد ياحج بجد وراح جرى بأس أبوه في خده
محمود، مالك ياولدي اهدي شويه مش أكده
زين، مش أكده اي ده انا طلع عيني عما وافقت عليه
الكل فضلوا يضحكوا علي منظره
محمود، ايه رأيك ياأم كارما
ام كارما، هلاقي احسن من نسبكوا ياحج بس بردك الكلمه كلمه ابوها
محمود، اني هروح اطلبها منيه والفرح بعد ما جودي ونور يخلصوا امتحانات
ام كارما، ربنا يعمل اللي فيه الخير عن اذنكوا احنا بقي
نور، ماتقعدوا شويه ياجماعه
ام كارما، هنروح عشان فات محمد عايز يتعشي وكمان عشان وراكوا امتحانات ربنا يعنكوا عليها 
نور، ربنا يخليكي يا طنط ادعيلنا والنبي
ام كارما، ربنا يوفقوا يابنتي ولو عايزين تسيبوا العيال معايا عما تيجوا من الامتحانات هاتوهم
كارما، اه والنبي أنا حبيتهم اوي
زين جنب ودنها، عقبال مانشيل ولادنا يارب
كارما، يارب عن اذنكوا
،،،،،
زين راح يوصلها لحد البيت هي ومامتها
ام كارما، أنا هدخل احضر العشا لابوكي متتأخريش ادخلي ورايا عالطول
كارما ، ماشي ياماما.
زين،اخيرا هنتجوز أنا حاسس اني بحلم
كارما، لا حقيقه ربنا يتم علي خير
زين، يارب 
كارما، طب عن اذنك
زين، عن أذني اي هتسيبني وتمشي اعيش أنا ازاي دي الوقت
كارما ، تعيش عادي بالحق اي رايك في المفجأه
زين، بجد جميله دي اجمل مفجأه في حياتي بجد قمر
كارما، علي فكره كان نفسي البسه من زمان بس كنت محتاجه زقه 
زين، ماشاء الله الحاج محمود اداكي الزقه بسرعه
كارما ، أنا بحبك اوى وعلي فكره انا فكرت فيه من يوم مامسكت فيه علي الفستان اللي لبسته يوم فرح ياسمين
زين، يعني افهم من كده انك كنتي بتحبيني من ايميها
كارما، أنا بحبك من يوم ما شفتك
زين، اومال رفضتيني ليه انا طلبت ايدك
كارما، عشان انت جرحتني وحسستني اني رخيصه
زين، رخيصه عشان بوسه اومال اما نتجوز هتعملي ايه
كارما، لم نفسك
زين، طب ماتبوسيني وحسسيني اني رخيص نفسي احس اني رخيص اوى😜😜
كارما، زين والله انت رخم أنا داخله سلام وسابته ودخلت جرى
,,،،،،،
اول ما دخلت
محمد، اي ده انتي لبستي الحجاب
كارما، اه يابابا كان نفسي البسه اوي
محمد، مبارك يابنتي ربنا يزيدك تقوي وإيمان
كارما، ربنا يخليك يابابا
محمد، بقولك يا كارملتي ايه هتوافقي واللا زى المره اللي فاتت
كارما، موافقه ياحبيبي
محمد، ربنا يهنيكي يابنتي انتي واختك واخوكي
،،،،،،
كارما طلعت تنام
زين بعتلها رساله، وحشتيني
كارما، لحقت ده احنا لسه كنا مع بعض
زين، بتوحشني كل لحظه مبتكونيش معايا فيها نفسي أنام وانا اخدك في حضني
كارما، ماشي
زين، هو ايه اللي ماشي 
كارما، كله ماشي ،😂😂😂
زين، طب روحي نامي شكلك مهيسه خالص
كارما، تصبح على خير
زين، وانتي من اهلي يارب
،،،،،،
احمد، ونور
احمد، بباكي ده صعب اوي
نور، والله ده طيوب خالص
احمد، طيوب يعني لو كارما مكنتش اتحجبت كان فشكل الجوازه
نور، بابا كان خايف لتطلع زي سلمي خطيبه زين الاولنيه المهم مفيش اخبار عن بابا هنا
احمد، قبضوا عليه وأن شاء الله اعدام
نور، طب وعملت ايه مع اهل الأمن
احمد، روحتلهم وعطيتهم تعويض والله مناظرهم تقطع القلب ربنا ينتقم من الظالم
نور، يارب ياحبيبي بقولك مش انت دكتور ودارس طب
احمد، لا 
نور  ، مش بهزر والله انا مش فاهمه حاجه خالص ممكن تشرحلي الكلام ده عشان انا غبت كتير فمش فاهمه حاجه من الماده دي
احمد، تمام هاخد شاور وأخرج اشرحهالك
نور، طب هنده لجودي عشان هي زيي مييييح
احمد، بس الدرس بمقابل😜😜
نور، تحت امرك يا مستر 😂😂
،،،،،،
ادهم وجودي
ادهم، البنت مبتسكتش ليه انا صدعت
جودي، اوم روح شقتنا وانا هقعد لوحدي
ادهم، خديها واخرجي بره انام شويه
جودي، انت ليه كده بس علي احمد ماشاء الله عنده اتنين ومبيزعلش مراته وبياخد عنها الولاد انت ليه كده😭😭😭
انا هاخدها وأخرج ياادهم
نور خبطت علي جودي عشان تروح تذاكر معاها
نور، تعالي ياجودي احمد هيشرحلنا الماده الرخمه بياخد شاور وهيخرج يذاكرلنا
جزدي، تمام بس هاخد معايا نور عشان ادهم تعبان ووراه شغل الصبح
ادهم سمع الكلام حس فعلا أنه مقصر معاها
ادهم ،جودي استني
جودي ،نعم
ادهم، هاتي البنت وروحي ذاكري ياقلبي
جودي، ده بجد
ادهم، اه بجد روحي وسيبني مع البت الكئيبه دي
جودي باسته في خده، شكرا ياحبيبي وسابتله البنت وجرت مع نور
ادهم، يارب نامي بقي ياحجه نور
نور ضحكتله
ادهم، اي ده ده انتي بتضحكي اه هتلاقيكي فرحانه بيا صح أنا بابا يا نونو تيجي اهزك شويه وتنامي عالطول
،،،،،
بعد ساعتين
جودي،يارب بس المعلومه تثبت
نور، يارب عشان تعبت
جودي، تصبحوا علي خير
وراحت غرفتها لقت ادهم اخد بنته في حضنه ونايمين
ضحكت وراحت براحه شالتها. ونيمتها في سريرها وراحت بايسه ادهم في جيبينه



جودي، انت ازاي ياافندي يامحترم تنام في حضن واحده تانيه غيري😣😣
ادهم، مين قالك كده بس والله من يوم ماتولدت هما ستتين ماما الله يرحمها وانتي
جودي، متحلفش أنا شفتك بعيني
ادهم، طب هي مين دي
جودي، ست نور هانم لسه عمرها عشر ايام وبتاخدها في حضنك من دي الوقت😂😂
ادهم، والله انا صدقتك وعمال اقول افتكر مين دي ياادهم
جودي😂😂😂
ادهم، أنا اول ماشيلتها قعدت تضحك لحد ما نامت بتحبني 
جودي، اومال بتفضل تعيط وبتنام أما تطلع عيني ليه
ادهم، قدرات ياماما واهو عشان تعرفي بتحب مين اصلا بتقعدي تقولي انت مبتشلهاش انت مبتحبهاش البنت هتكرهك شفتي اول ما حضنتها نامت عالطول 
جودي، خلاص ياادهم نيمهالي كل يوم🤪🤪
ادهم، طبعا من غير ما تقولي أنا حبيت ضحكتها اوي تعرفي أنها شبهك اوي وانتي بتضحكي بتغمض عينيها زيك
جودي،. طبعا بنتي قمر شبهي
ادهم، ماشي ياعم المغرور بقولك اي رأيك نروح مع زين وكارما نعمل شهر عسل احنا كمان بدل اللي باظ
جودي، بجد ياريت والنبي يا ادهم
ادهم، خلاص اتجدعني وخلصي الامتحانات وتعالي نروح 
جودي، وناهد نور واحمد كمان نروح نصيف كلنا
ادهم، خلاص اسأليهم انتي أنا رايح الشغل ياقلبي مش عايزه حاجه
جودي، تسلملي ياحبيبي 
،،،،،
جودي راحت تخبط علي نور وأحمد
احمد فتح الباب بسرعه ، اي ياجودي
جودي، نور فين
احمد، نايمه
جودي، طب ادهم بيقولك اي رايك نروح كلنا نصيف مع زين وكارما 
احمد، نروح معاهم ازاي
جودي، يعني انت مقضتش شهر عسل انت ونور تعالو معانا هنروح كلنا
نور، مااااااشي موافقه
احمد، خضتيني يابنتي انتي مش نايمه
نور، لا مانا صحيت يا دودو انت موافق صح
احمد، لا طبعا أنا عايز أوقف المستشفي علي رجلها نسيتي أن بقيت المدير
نور، خلاص مش مهم ياجودي أنا داخله للولاد اشوفهم😔😔
جودي، اخص عليك كسرت بخاطرها انت مش ملاحظ انكوا مقضتوش شهر عسل كان شهر زفت علي دماغك
احمد، في ايه ياجودي ماتتكلمي حلو
جودي، أنا ماشيه عشان عارفه لساني مش هيسكت
احمد، جودي 
جودي، نعم
احمد ، موافق
جودي، طب روح قول لمراتك وفرحها
احمد، ماشي
،،،،
كارما، ايوه يازين طلبت نخرج ليه
زين، عايزك فكام موضوع نتكلم فيهم قبل مانقعد مع بباكي بليل
كارما، خير
زين، أنا هشترى شقه مش هنسكن عند حد لا مامتك ولا في البلد 
كارما، تمام بس ليه دي ماما فرحانه وبتقولي اسكن معاها واصلا اخاف اسكن في حته بعيد مع حد معرفوش
زين، أنا هاخد الشقه اللي قدام شقه ادهم اخويا ايه رأيك واهي نفس تكوين شقه ادهم انتي شفتي شقه ادهم
كارما، انت شايف كده
زين،. انا نفسي يبقي عندي شقتي لوحدي واكون فيها اسرتي مراتي وولادي مش حابب موضوع الڤيلا وكله يبقي عارف اسرارنا نضحك براحتنا نقعد براحتنا ناكل براحتنا نبوس براحتنا 😂😂
كارما، وربنا انت سافل
زين، بصي والله انا مبحبش حد يعرف عني حاجه عايز تبقي أسرارنا مع بعض صدقيني موضوع الفيلا ده صعب وانا محبش كده ومحبش اسكن عند حماتي وحمايا
كارما، عارف انت كل يوم بتعجبني اكتر من اللي قبله بس بعدي عن ماما صعب جدا تعرف اني رفضه موضوع الجواز بسبب البعد عنها وكل ماعريس يجيلي يقول عنده شقه او هسكن معاه في فيلا مع بباه ومامته كنت برفض عشان بعدي عنها😔😔
زين، والله العظيم أنا عارف ان صعب وصعب جدا بس هتتأقلمي والله بعد مانتجوز ولو عايزه تروحيلها كل يوم مش همنعك بس انا عايز حياه خاصه
كارما، موافقه 
زين، بجد😄😄
كارما، أنا فهمت قصدك وانا موافقه اعيش معاك حتي ولو في عشه فراخ
زين، اي ده ما تقولي انك هتموتي عليه🤪🤪
كارما ، طبعا هموت عليك😂😂
زين، ايه الكلام الجامد ده وربنا مقدر عليه
كارما، أنا جعانه اوى انت مش هتطلب اكل 
زين، لو عايزه المطعم كله هطلبهولك بعد الكلام الحلو ده
كارما، ربنا يخليك ليا ويقدرني واسعدك
زين، عارفه أنا كنت جاي وقلقان ترفضي بس انا لاحظت حاجه فيكي 
كارما، ايه هي
زين، بتحاولي ترضيني يعني اتحجبتي عشاني وموافقه تعيشي بعيد عن مامتك عارفه أنا عمرى ماحبيت قبلك كنت بحب اهزر واضحك مع البنات بس أن قلبي يدق فمدقش غير ليكي 
كارما، زين أنا اكتر مره زعلت من نفسي فيها يوم ماكسرت بخاطرك وقلتلك اني مخطوبه لهاني الكلام اللي كنت بتقوله لنور في البلكونه وانت بتعيط كانت دموعك سكاكين في قلبي كان نفسي أتأكد انك بتحبني بس فعملت كده 
زين، وهفضل احبك لحد ما بقي راجل عجوز
كارما، ربنا يخليك ليا يارب
،،،،
عند احمد ونور
احمد، هما الولاد صحوا
نور، لا
احمد، طب قاعده هنا ليه 
نور، مفيش 
احمد، علي فكره انا وافقت
نور، بجد
احمد، اه فكرت مع نفسي وقولت مجتش علي الكام يوم دول الواحد نفسه يغير جو ويخرج مع حد بيحبه
نور قامت حضنته، ربنا يخليك ليا ياحبيبي
احمد، ويخليكي ياعمرى
،،،،
الكل متجمع بليل في بيت كارما
محمود، اني مش هلاجي احسن من بتك لابني
حسين، ده انتو تشرفوا ياحاج محمود
زين، عمي أنا اتفقت مع كارما أن احنا هنسكن في شقه لوحدنا
خسين، طب ليه يابني ماالفيلا موجوده اهي
زين، أنا حابب أن مراتي تسكن في شقتي أنا
حسين، راجل ومن ضهر راجل يابني
محمود، تسلم ياحج حسين حاكم أنا ولدي زين طول عمره شخصيه لوحديه هو وادهم بحب شخصيتهم بحس اني ربيت رجاله بجد
حسين، ربنا يبارك فيهم يارب ويتمم علي خير
محمود، نجرا الفاتحه
حسين ،ياللا ياجماعه نقرا الفاتحه
نور وجودي قاعدين مع كارما 
نور ،مبروك ياحبيبتي أنا هبقي عمتو الحربايه أخيرا😂😂
كارما😂😂ده انتي اختي وحبيبتي
جودي ،طب فكري كده تبصي لكارما وانا اكلك يانور😂😂
نور، ربنا يخلينا لبعض الحمد لله أنا بقي ليه اخوات بنات واصحاب كمان
جودي، فاكره اجيتي من الصعيد عشان كان نفسك في اخت واجيتي عشاني اهو دي الوقت بقينا تلت بنات
ياسمين اخت كارما، أخص عليكي ياجودى وانا فين
جودي، اربع بنات ها مين يزود😂😂😂
الكل قعد يضحك واليوم عدي علي خير
احمد، هنروح احنا بقا عشان الاساتذه وراهم امتحانات
ام ياسمين، ربنا يعينهم يارب
الكل مشا لسه زين.
زين، هتوحشيني لحد الصبح هتنزل بكره من بدرى بقا عشان نشوف الشقه والعفش
كارما، اوك ياحياتي اول مره اشوف عروسه تخلص كل حاجه في تلت اسابيع 
زين، اتجدعني معايا عشان نخلص كل حاجه الاسبوع ده
كارما ، ربنا يسهل
،،،،
وبعد تلت اسابيع الفرح المنتظر
كارما لبست الفستان واجت الميكب ارتيست زوقتها وزوقت جودي ونور
زين دخل ياخد عروسته وينزل للمعازيم
زين بزهول ، ايه القمر ده انا مكنتش اتوقع الجمال ده كله
كارما اتحرجت وبصت في الارض
زين نزل سجد شكر لله وقام اخد عروسته
زين، أنا حاسس ان هيحصلي حاجه أنا مش مصدق نفسي
كارما، صدق ياحبيبي أنا بقيت ملكك
زين، ماتيجي نسيب المعازيم ونروح
كارما، ياعم اسكت بقي
زين، اسكت مين هو أنا لسه اتكلمت 
كارما، ربنا يدمنا نعمه لبعض
زين، اللهم امين ياللا ننزل عشان المعازيم عشان نروح بسرعه
كارما، ماشي يازين ياللا بينا
،،،،،،،،
ادهم، واله يااحمد الحق
احمد، في ايه
ادهم، بص عالسلم كده في صاروخ نازل
احمد بضحك، اه صاروخ وهيضرب فيك دي الوقت😂😂
ادهم ، في ايه يابني متع عينك معايا قبل ما اختك تنزل وتعكنن علينا
احمد، هو انت مشوفتش فستان مراتك😂😂
ادهم، لا بتقولي مفجأه
احمد، 😄😄😄😄
ادهم، انت بتضحك ليه وبتسأل ليه اصلا
احمد، دي مراتك يااهبل
ادهم ، احلف
احمد، والله مراتك لسه مكلماني من شويه ومعرفتهاش بردك 😂😂 
ادهم، بس مراتي عينيها بني مش اخضر
احمد، عدسات يااهطل وبس بقي اهي جايه علينا اسكت لاحسن تعلقك😂😂
جودي، اي رايك ياادهم
ادهم، وربنا وربنا وربنا ماعر
احمد قاطعه ، عن اذنك ياجودي واخد ادهم وقاله، في حد يقول لمراته كده 
ادهم، مانا فعلا معرفتهاش
احمد، قولها قمر وخلاص ومتعرفهاش انك معرفتهاش لأنها كانت بتبص عليك وانت سرحان في امها عشان ليلتك متبقاش سودا😂😂
ادهم، تصدق فعلا 😜😜
ادهم راح لجودي
جودي، كنت بتقول ايه
ادهم، بقولك وربنا انتي قمر اول ماشفتك قولت جودي بقت قمر
جودي، مبتعرفش تكدب أنا نفسي معرفتنيش😂😂😂
ادهم، باصره😂😂
جودي، هي نور فين 
ادهم، معرفش ليه منزلتش
جودي، نزلت منين نور بنتي مش كانت معاك
ادهم، اووف نسيتها في البيت 
جودي، يامصبتي نسيت بنتك في البيت ياللا يا استاذ نروحلها
وجروا راحوا الفيلا يجيبوا بنتهم
جودي، الحمد لله أن الفيلا جنب الفيلا والبنت كمان مصحتش
ادهم، الحمد لله
جودي، والله انت عسل
ادهم، بقولك ماتيجي منروحش الفرح ونطلع فوق وانتي قمر كده
جودي، امشي يا استاذ متحرجناش مع الناس امشي
،،،،،
احمد، حضرتك مرتبطه🥰🥰
نور، اه يافندم واللي في أيدي دول ولادي🥰🥰
احمد، واو مين سعيد الحظ اللي اتجوز القمر ده🥰🥰
نور، هما بيقولوا اسمه احمد🥰🥰
احمد، اوف ده علي اسمي😧😧
نور، اه علي اسمك🤪🤪
نور ومحمد ، بابا العلوسه ،(العروسه) فين
احمد، ماسكاكوا اهي مش واخدين بالكم
نور، فاكر يوم فرحنا
احمد، اه فاكر أما مكنتيش طيقاني🤣🤣
نور، طب اعتبر انهارده يوم فرحنا
احمد، يوم فرحي يوم مارضيني عني وسامحتيني
نور، طول عمرة راضيه عنك ربنا يخليك يا اجمل حاجه في حياتي
احمد، ويخليكي ليا ياقلبي❤️❤️
،،،
زين، مين اللي جايب الرقاصات دول أنا مجبتش حاجه من دي
كارما، مش عارفه
زين بيبص لادهم
ادهم  بضحك، رديتهالك يابرنس🤣🤣
زين، ربنا يسامحك دول مش لبسين حاجه أنا كنت جيبهملك محترمين
ادهم بضحك😂😂 ، كده كده رقاصين بس اي رايك
زين، ماشي ياادهم والله لقول لمراتك
جودي، ادهم مش دي الشغاله اللي كنت جيبها والله قلبي كان حاسس انها رقاصه
ادهم، أنا معرفهاش والله دي تبع هاني اخو كارما😂😂
زين، جيبلي الراقصين يرضيكي يحرجني قدام الناس 
جودي، بيردهالك ياقلبي ده كان هيموت يوم فرحنا ويقوم يعلقك 😂😂
ادهم، روح اقعد جنب عروستك مينفعش اللي انت عمله
زين، ادهم لو سمحت مشيهم بدل مااسيب الفرح وامشي
ادهم، لو راجل اعملها
زين، طيب ياللا ياكارما واخدها وراح جرى خرج يركب العربيه
جودي، عجبك كده روح هاته بسرعه
ادهم، ماشي ياستي
ادهم، خلاص خلاص همشيهم ادخل بقي واللا انت واخدها حجه عشان تخلع😜😜
زين، طب تعالي يابنتي ندخل وامرى لله
ودخلوا يكملوا الفرح وسط قرايبهم وكملوا الفرح علي خير
وهما مروحين بيتهم والكل بيزفهم بالعرببات حصلت حادثه رهيبه في عربيه


رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 32 )


زين، مبروك لينا ياحبيبتي اخيرا هنروح بيتنا
كارما، الحمد لله ياحبيبي
ادهم رايح يرخم علي زين ياللا يا برنس انزل وصلنا ايه هتباتو في العربيه🤣🤣
زين، حظي الاسود هسكن قدامك
ادهم رايح عشان يرجع لجودي العربيه عشان ياخدها ويطلعوا عربيه اجت بسرعه رهيبه خبطته ونزل علي ضهره
جودي نزلت جرى، ادهم فوق ياادهم فوق ادهم 😭😭
زين، ادهم فوق ياحبيبي فوق😭😭😭 اطلب الإسعاف يااحمد بسرعه
احمد، طلبته حاول محدش يحركه
الإسعاف اجي واخد ادهم وجودي راحت معاه
جودي، ادهم ماتسبنيش عشان خاطرى يارب 
راحوا المستشفي كلهم  وأحمد دخل العمليات بادهم
،،،،،،،
خرج احمد من العمليات وعلي وجهه باين الإجهاد
زين وجودي ونور جروا عليه وعلي وجههم علامات استفهام 
احمد، اطمنوا يا جماعه هو الحمد لله كويس بس نزل علي العمود الفقري فللاسف مركب بسامير وشرايح فهيقعد فتره ميمشيش 
جودي😭😭😭المهم هو هيعيش أنا مش قادره اصدق نفسي
احمد، الحمد لله منقدرش نقول غير كده الواقعه كانت جامده
جودي، علي فكره العربيه كانت قاصده انا شفته وهو كان واقف واول ماادهم اجا يعدي اجا جرى وخبطه لازم حق ادهم يجي والله ماهسكت 
كارما، هاني اخويا اجا اهو لازم نعرف مين اللي عمل كده
هاني، هو في ايه ياجماعه ادهم ماله
كارما، عربيه خبطته وحصله كسر في العمود الفقري
هاني، ده اكيد المعلم صبحي ده تاجر المخدرات اللي ادهم قبض عليه اكيد حد من ولاده حب ينتقم والله ماهسيب حقك ياادهم
احمد، زين خد مراتك وروحوا قعادكوا زى عدمه
زين، مش هسيب اخويا يا احمد
احمد،. طب يعني عجبك مراتك اللي واقفه بالفستان واللا جودي خدهم وروح يا زين أن شاله تغيروا وتيجوا مينفعش كده واجمد كده هو ان شاء الله هيبقي كويس
زين، انت بتقولي اجمد وانا شفت اخويا وهو بيطير ووقع علي الارض أنا شفته بعيني يااحمد😭😭😭
احمد، طب اهدي بس وخد مراتك وجودي ونور  وروحوا وان شاء الله الصبح ابقوا تعالو يكون فاق ومحدش يقول للحج محمود حاجه هو فاته نايم محدش يقلقه
زين، خلاص ماشي ياللا ياجودي انتي ونور 
جودي ،انا مش همشي ومحدش يقولي امشي
احمد، معلش ياحبيبتي اهدي بس وانا هقعد معاه للصبح وهخبرك بأخباره اول بأول بس امشي عشان انتي هتقعي من طولك وبنتك اللي علي ايدك دي محتاجه تنيميها علي سريرها
جودي بصت لبنتها، بابا حبيبك اللي بتنامي في حضنه هيبقي كويس ياقلب ماما وهيخدك في حضنه تاني 😭😭😭
زين، ياللا ياجماعه نمشي عشان مينفعش نقعد فعلا زى عدمه
نور، يارب أنا مستودعاه عندك احفظهولنا يارب كلنا عايزينه
نزلوا كلهم عربيه زين واخدهم وروح نور وولادها وجودي عند فيلت احمد 
زين، انزلوا انتو هنا وانا هروح عشان بابا ميحسش بحاجه نور جوزك في عمليه مستعجله وجودي جوزك راح نبطشيه لو بابا سألكم وعشان خاطرى متعيطوش قدامه عشان ميحصلوش حاجه
جودي وكارما حركوا دماغهم ودخلوا الفيلا
،،،،،،
زين روح هو وكارما ودخل قعد عالكنبه ببدلته 
كارما دخلت غرت الفستان  واخدت شاور ولبست بيجامه وعملت شعرها كحكه وخرجت لزين
كارما، حبيبي بطل عياط والله هو هيبقي كويس
زين، مش قادر انسي منظره تعرفي أن اكتر حاجه بحب اناكفها هو ادهم واكتر واحد بحب اخد رأيه هو ادهم تعرفي أنا كنت بفكره هو ابويا من كتر ماكان بيخاف عليه أنا ونور واحنا صغيرين كان أما حد يضربني كنت بروح أقوله وهو يجبلي حقي عارفه أنا اخترت الشقه دي ليه عشان اشوفه عالطول قدامي أنا منظره وهو بيقع علي الارض اقسم بالله حسيت أن قلبي وقع من مكانه 😭😭😭
كارما ، ياااه يازين كل يوم ربنا بيأكدلي أنه بيحبني واكتر حاجه اتأكدت أنه بيحبني أنه رزقني بيك ربنا يخليكوا لبعض وميحرمكوش من بعض يارب وفعلا زي ما رب العزه قال سنشد عضدك بأخيك
زين، يارب مش طالب منك غير تقوملي اخويا علي رجليه تاني أنا عارف أنه صعب بس عشان خاطرى عشان هو طول عمره كان نفسه يبقي ظابط كده هيخسر وظيفته😭😭😭
كارما، ياحبيبي والله هيبقي كويس استهدي بالله وقوم خد شاور وصلي ركعتين لله وادعيله وهو هيبقي كويس والله
زين اجي يقوم مكنش قادر يقف علي رجليه كارما ساعدته
لحد ماهدي واخد شاور وصلي ونام
،،،،،
جودي ونور دخلو وطلعت كل واحده غرفتها في هدوء عشان الحاج محمود نايم وميصحاش
جودي، الو ايوه يا احمد ادهم عامل ايه
احمد، هو اخد حقنه منومه عشان الجرح وهيفوق الصبح و هيبقي كويس أن شاء الله
جودي، يارب يااحمد
احمد، حاولي تنامي عشان تعرفي تقفي علي رجلك بكره
جودي، ماشي ياحبيبي سلام
،،،،،،،
تاني يوم الصبح الحاج محمود قاعد بيفطر وجودي ونور لابسين هدوم خروج ونازلين
محمود، رايحين فين عالصبح أكده
نور، رايحين لزين وكارما
محمود، دي الوقيت
جودي، هما كلمونا وعازمينا علي الفطار
محمود، انتوا هتروحوا لوحديكوا اومال فين اجوازكوا
جودي، ادهم روح علي البيت امبارح
نور قاطعتها، وأحمد راح من بدرى عمليه مستعجله
محمود، طب اني هاجي معاكوا
نور، لا خليك يا بابا المشوار تعب عليك وغير كده انا هقعد  عند  جودي للعصر
محمود، هو انتوا عنيكوا وارمه أكده ليه
نور، من دخان الصواريخ اللي كانوا بيفرقعوها قدام بيت زين عنينا كلنا وجعتنا
محمود، خلاص انا هجعد استناكوا متتاخروش عليه 
نور ، ماشي يابابا
،،،،،،،
زين، كارما انا هروح لادهم وانتي خليكي عشان مامتك واختك لو اجو
كارما، ماشي ياحبيبي ربنا يطمنك عليه يارب
زين، يارب ادعيله والنبي ياكارما
كارما، والله صليت الفجر وفضلت ساجده ادعيله 
زين باسها من راسها ،انا ماشي ياحبيبتي سلام
،،،،،،
كلهم راحوا المستشفي
جودي، فاق يااحمد
احمد، للاسف حصل مضاعفات جامده وسيبينه في الرعايه اول مالحاله الصحيه تظبط هننقله غرفه عاديه
جودي، طب انا عايزه اشوفه والنبي يااحمد
احمد، طب تعالي هدخلك 
نور، وانا والنبي اشوفه بس
احمد، أما تخرج هدخلك يانور
جودي دخلت واول ما شافته وهو علي جهاز التنفس وجسمه كله اسلاك انهارت
جودي، قوم ياادهم قوم لبنتك أنا مقدرش اعيش لحظه من غيرك سامحني لو زعلتك في يوم أنا جبت نور بنتك معايا بره فوق عشان تشوفها ياحبيبي
احمد دخل ،ياللا ياقلبي أخرجي هو مش سمعك بس أخرجي عشان ميحصلكيش حاجه
جودي، اسيبه وامشي ازاي يااحمد 
احمد، معلش كده غلط والله ياللا بس
خرجت جودي ودخلت نور لادهم
نور، ادهم حبيبي يعز عليه اشوفك كده ياحبيبي انت اخويا وصاحبي فاكر يا ادهم أما قعدت اعيط واقولك العيال عندهم ماما بتيجي معاهم توصلهم وانا  لا كان نفسي يبقي ليه ماما توصلني وبابا عالطول شغال روحت اخدني في حضنك وقولتلي هوصلك ياقلبي انا وفضلت تصحي كل يوم بدرى عشان توديني ألمدرسه لحد ما دخلت ثانوي والبنات كانوا بيفكروك خطيبي 😭😭قوم ياادهم  انت بطل ياحبيبي قوم عشان خاطر بنتك أللي متعرفش ربها دي
احمد دخل وخرجها
نور وجودي قاعدين زين دخل ، اي الاخبار فاق
جودي، لا  حصله مضاعفات
ممرضه ، هو حضرتك زوجت المريض
جودي،اه😧😧
الممرضه، متخافيش بس هو حصله فعلا مضاعفات وكنا محتاجين له دم نفس فصيلته يبقي طازه والدكتور أحمد قال إنه اخوه حللناله طلع نفس الفصيله واخدنا منه كيسين دم بس قولناله كفايه عليك كيس مرضاش واتبرع باتنين فحاولي مع الدكتور أحمد أنه يروح يرتاح عشان كده غلط عليه مش راضي يسمع كلامنا ومنمش ولادقيقه حتي يرتاح
زين، متشكرين ليكي 
جودي راحت لاحمد، احمد انت اتبرعت لزين بالدم
احمد، عرفتي منين
جودي، مش مهم المهم دي الوقت روح ارتاح عشان كده غلط عليك
احمد، لا هقعد عشان اراقب حالته
زين، احمد معلش اسمع الكلام خد مراتك وروحوا وانا موجود لو حصل جديد
احمد، خلاص ماشي أنا هروح اخد شاور واغير هدومي واجي
نور، ياللا يااحمد مش هنتأخر
،،،،،،،
احمد روح 
محمود، اي يابتي اجيتي بدرى
نور، اصل احمد خرج من المستشفى واجا اخدني نروح وجودي قعدت في بيتها مع ادهم
محمود، ماشي يابتي اطلعي احسن جوزك شكله تعبان وعايز ينام 
احمد طلع غرفته
واول ماقعد علي الكنبه راح في النوم نور مردتش تصحيه عشان سمعت كلام الممرضه وصعب عليها تصحيه
نور، الحمد لله يارب أنا عارفه أن اختبار صعب بس أجبر بخاطرنا

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 33 )



الحمد لله يامدام ادهم بيه فاق
جودي، بجد طب ممكن ادخله والنبي
لا مش هينفع هو هيتنقل غرفه عاديه فوق وتقدرى تشوفيه فوق
،،،
الو ايوه ياجودي
ايوه أيا احمد ادهم فاق وهيخرج من العنايه
طب الحمد لله أنا جاي حالا
نور، خير يااحمد
احمد، ادهم فاق 
نور ، طب أنا جايه معاك 
احمد، طب باباكي هيتغدي لوحده ازاي
نور، بابا لازم يعرف ثم إن ادهم فاق خلاص الخطر راح
احمد، طب قوليله انتي أنا مقدرش 
نور، تمام أنا هنزل اقوله عما انت تغير هدومك 
احمد، ماشي
،،،،
نور، بابا 
محمود، خير يابتي
نور، بابا في حاجه حصلت وكنا مخبيين عليك عشان صحتك
محمود، في أي يابتي جولي بسرعه
نور، بابا واحنا بنوصل زين هو وكارما عربيه خبطت ادهم
محمود، كيف وولدي كيفه وليه تخبوا عليه
نور، هو الحمد لله فاق دي الوقت الحاله استقرت واحنا رايحين له 
محمود، أنا جاي معاكوا 
،،،،،،،
في المستشفي
جودي، هو ممكن أشوفه بقي
الممرضه، اتفضلي يامدام ادخليله
جودي، ادهم حبيبي حمدالله علي سلامتك 😭😭 انا مكنتش متخيله اني هشوفك تاني😭😭
ادهم، انتي داخله تفولي عليه اااااه
جودي، بعد الشر عنك ياعمرى نور بنتك مبطلتش عياط البنت اتعلقت بيك زيي
ادهم، ربنا يخليكوا ليا ااااه ضهرى أنا ضهرى في الم رهيب
جودي، طب ثواني هنده للمرضه تديك حقنه مسكنه
زين دخل لادهم وراح باس رأسه
زين، ادهم حبيبي عامل ايه 😭😭😭
ادهم، هو في راجل بيعيط
زين، أنا لو معيطتش علي سندي وضهرى هعيط علي مين أنا مبنمش منظرك مبيروحش من بالي ياغالي اوعي ياادهم تسيبني انت وعدتني يوم ماما ما ماتت انك هتفضل جنبي ومش هتسيبني
ادهم،انا كويس ياحبيبي متخافش عليه اخوك جامد
محمود دخل هو وأحمد ونور،. ولدي ولدي😭😭😭 مالك ياولدي أن شاله اني وانت لع ياولدي
ادهم، أنا كويس يابابا والله واجا يقعد 
الممرضه، لا متقعدش غلط الحركه غلط متتحركش أنا هعطيك حقنه مسكنه هتبقي كويس أن شاء الله
ادهم، هو أنا اي اللي حصلي
كلهم باصوا في الارض
الممرضه، كسر في العمود الفقري واتركبلك شرايح وبسامير عشان كده ممنوع الحركه
ادهم، يعني ايه كسر يعني اتشليت صح
احمد، لا مفيش شلل ولاحاجه انت هترتاح فتره وبعد كده هتمشي عادي
جودي، حبيبي متخافش والله هتبقي كويس
ادهم، الحادثه كانت مقصوده صح
زين، هاني بيقول أن تاجر المخدرات اللي انت قبضت عليه ممكن يكون ابنه
ادهم، والله ماهسيبه
محمود، ابعد ياولدي عن الشر 
الممرضه ، ممكن تسيبوه يرتاح شويه عشان الكلام الكتير غلط عليه
احمد، تمام ياللا ياجماعه
جودي فضلت واقفه ببنتها
الممرضه ،ياللا يا مدام
جودي، ممكن تسيبني مع جوزي خمس دقائق وهخرج لوحدي
الممرضه، تمام
جودي، ادهم انت ليه مبتخافش علي نفسك زمان قولتلي انك كنت بتطلع مهمات ومكنتش خايف علي نفسك وأما طلعت المهمه الاخيره كنت خايف انك متشوفش بنتك وهي في بطني دي الوقت بنتك اهي علي ايدي انت مش خايف انك لقدر الله لو كنت حصلك حاجه كانت بنتك دي هتبقي يتيمه مش خايف عليها
ادهم، ليه بتقولي كده اكيد خايف عليها
جودي، ده لسه قايل والله ماهسيبه انت عارف أن تجار المخدرات مبيهمهمش حد لو حد اجا عليهم آخره موت
ادهم، طب وحقي ونومتي علي السرير دي الوقت وانا مش قادر اتحرك
جودي، في قانون هيجبلك حقك اكيد هيحققوا وهيعرفوا اللي عمل كده بس انا عايزه منك طلب بلاش الشغلانه دي اي نعم كنت فرحانه في الاول اني هتجوز ظابط بس صدقني انا خايفه بجد خايفه بنتي تعييش من غير اب 
ادهم، مش وقته الكلام ده
جودي، لا وقته ياادهم أنا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك انا والله امبارح عدا عليه كأنه سنه وبنتك طول الليل بتعيط اخدتها في حضني مرضتش تنام عشان هي حبه ريحتك انت هي ممكن تكون لسه مش شيفانا بس اكيد عرفانا من صوتنا وريحتنا البنت كانت بتسرخ وانا بعيط جنبها بجد احنا من غيرك ولا حاجه انت عمرى اللي فات واللي جاي انت حبيبي وابن عمي وابويا وكل حاجه ليه
ادهم، ربنا يخليكي ليا عارفه أنا بحمد ربنا كل يوم أنه رزقني بيكي انتي وبنتي 
جودي، أنا هخرج بقي عشان ترتاح شويه
ادهم، ممكن تنزليلي بنتي ابوسها
جودي، روحي لبابا حبيبك بوسيه يانور
البنت اول ما باباها بسها ضحكت
جودي، الله هو انتي مابتضحكيش اللا لبابا بس
ادهم، بتحبني😜
جودي،. لا ده انا كده اغير بقي😄😄
الممرضه، ياللا يامدام
جودي، تمام سلام ياحبيبي أنا هقعد بره
ادهم حرك دماغه بماشي
،،،،،
عند احمد ونور
احمد، عن اذنكوا ياجماعه أنا رايح اشرف علي الشغل
دكتور احمد ازيك عامل اي
احمد، تمام يا دكتور سها اخبارك
سها ، الحمد لله بقولك يادكتور أحنا ورانا عمليات انهارده اصل انا تعبانه قوي وعايزه اريح انهارده
احمد، مش عارف والله اسأليهم في الاستعلامات ولو مفيش ممكن تروحي
جودي، اي ياحاجه سرحانه في ايه
نور، هااا مفيش اصل شوفي بتتمرقع ازاي وأحمد واقف متقبل عادي
جودي، طب اومي شوفي في ايه أنا لو منك اروح 
نور، شايفه كده
جودي حركت دماغها بااه
نور، مودي معلش ممكن تجبلي اكل اصل أنا جعانه
سها بابتسامه ، مودي
احمد، طب تمام روحي اقعدي معاهم وانا هكلم حد يجيب اكل او روحوا
نور، لا مش هروح ياحبيبي أنا قاعده هنا مع اخويا
سها افتكرت أن احمد وهو بيتبرع بالدم قال إن ادهم أخوه
سها، هو انتي اخت احمد سبحان الله مش شبهك خالص يااحمد 
نور، مش لازم نبقي شبه بعض وثم أنه مش اخويا ده جوزي
سها بصدمه، هو أنت اتجوزت يااحمد مش كنت تقول
احمد عمال يبصلهم وهما بيكلموا بعض وكاتم الضحك بالعافيه
نور، اه متجوزين وعندنا محمد وجودي
سها ،ماشاء الله مع أن شكلك عيله بتاعه ١٩سنه
نور، اه مااحنا كان في بينا قصه حب رهيبه فاتجوزته وانا عندي ١٨سنه
سها، قصه حب ازاي وهو كان خاطب دكتور هنا وفضل خاطبها تلت سنين غير قصه الحب اللي كانت في الجامعه
نور وشها اتغير احمد اخد باله
احمد، روحي يا دكتور سها علي شغلك ياللا نور تعالي ننزل نتغدي في اي مطعم
نور، مليش نفس
احمد، مش كنتي لسه بتقولي جعانه غيرتي كلامك ليه
نور،نفسي اتصدت أنا هروح عشان الولاد مع ام سيد 
احمد ،اوووف هوانا مكتوب عليا العكننه
نور، هو أنا اجيت جنبك أنا ماشيه سلام انا ماشيه
احمد، استني أنا بكلمك
نور، 😭😭عايز ايه
احمد، أحدها في حضنه أمام كل اللي واقفين والله العظيم بحبك انتي يااوزعتي
نور، طب سيبني الناس بتتفرج علينا
احمد، لو عايزاني ابوسك كمان أنا مستعد
نور، اتلم بابا واقف بيبص علينا
احمد، لسه زعلانه
نور، لا
احمد، بقولك أنا جعان اي رايك ننزل نتغدي بره لوحدنا
نور، بس كلهم مأكلوش حرام
احمد، تمام أنا هبعت ديلفرى بأكل ليهم 
نور، تمام ياللا
احمد، احبك أنا ياابيض يااوزعه
نور، أنا مش اوزعه انت اللي طويل حبيتين ومعنتش تقولي كده فاهم
احمد، ماشي يااوزعتي
نور خبطته في كتفه وبعدين
احمد، عن اذنك ياعمي رايحين نجيب غدا وجايين
جودي، يخربيتك قادره خلتيه يزعق للبت ويحضنك قدامنا كلنا🤣🤣
نور، اتعلمي ياماما اتعملي لا وكمان هيغديني بره
جودي، لا أنا ممكن اخد عندك درس خصوصي
نور، تعالي بس هيكلفك كتير😄😄
احمد، ياللا يانور
،،،،،،،
عند كارما وزين
الو ايوه يا زين بقولك ياحبيبي اخبار اخوك ايه
زين، الحمد لله فاق
كارما، طب الحمد لله يارب
زين، مامتك اجت
كارما، كلمتني وبتقولي هتيجي كمان ساعه
زين، طب انتي اكلتي ايه ياحبيبتي
كارما، لسه والله مااكلت بس هسخن العشا واتغدابه لانه زي ماهو
زين، طب أنا هجيب اكل وجاي حالا ناكل سوا ادهم بقي كويس هتغدي وارجعله بليل لأن الزياره هتبتدي تسعه بليل
كارما، بجد طب ماشي هستناك ياحبيبي
زين ماشي ياقلبي
،،،،،
زين دخل لادهم
زين، ادهم أنا هروح اتغدي وهجيلك بليل ياحبيبي
ادهم، ماشي ياحبيبي
زين، مش عايز حاجه اجبهالك
ادهم، تسلملي ياغالي
،،،،،،
الحاج محمود وجودي
مجمود، ماتيجي يابتي ننزل ناكل سوا في اي مطعم
جودي، نور وأحمد هيجبولنا اكل
محمود، لا تعالي ننزل نغير جو ونتغدي سوا ونكلمهم مبحبوش حاجه
جودي، وادهم ياعمو
محمود، هو مش محتجنا يابتي ربنا ينجيه يارب تعالي بس ننزل يابتي
جودي، خلاص هقوله الاول ياعمو
محمود ،ماشي يابتي
،،،
جودي، ادهم حبيبي ممكن انزل اتغدي مع عمو
ادهم، روحي ياحبيبتي
جودي، هو الريموت وقع استني خد اهو ياحبيبي
ادهم، استنيت حد يجي عشان يجبهولي عشان اغير القناه دي مفيش حد اجا
جودي، ادهم أنا هقعد معاك مش نازله
ادهم، لو بتحبي ادهم انزلي اتغدي مع بابا عشان خاطري
جودي، بس
ادهم، مفيش بس انزلي ياللا
جودي، ماشي ياحبيبي 
،،،،،،
نور وأحمد
نور، احمد هو انت كنت بتحب هنا
احمد، أنا بحبك انتي
نور، رد علي سؤالي 
احمد، مش سألتيني السؤال ده قبل كده
نور، بس 
احمد، مفيش بس نور متعكننيش علي نفسك أنا بحبك وهفضل لاخر نفس احبك انتي
نور، طب في خبر مش عارفه هيبسطك واللا ايه
احمد، في ايه
نور، أنا حامل😔😔
احمد، بجد والله الحمد لله طول عمرى كنت بقول أما اتجوز هخلف كتير عشان كنت طول عمرى حاسس اني لوحدي 
نور، يعني فرحان 
احمد ، طبعا ويارب يطلعوا اتنين كمان
نور، حرام عليك أنا عندي عشرين سنه ويبقي عندي اربع ولاد
احمد، وماله أما تبقي تلاتين يبقوا عشره
نور، حرام عليك اول مااولد بالسلامه هشوف وسيله لأن كده كتير عليه وعشان جامعتي ومستقبلي
احمد، متقوليش كتير دي ربنا يزيدنا مينقصناش
نور، يارب ياحبيبي ويخليك لينا يارب ياللا بقي اطلب لينا اكل أنا جعانه اوي
احمد، ماشي ياحبيبتي 

رواية ابن عمى كاملة جميع الفصول ( الفصل 34 )



مالك يابتي
خايفه خايفه اوي ياعمي ادهم يروح مني كل شويه يحصله حاجه
ده جدر ومكتوب يابتي
بس لازم يسيب الشغل ده 
ادهم طول عمره كان نفسه يبقي ظابط مش هنيجي في يوم وليله نجوله سيب شغلك
موبايل جودي رن
الممرضه، الو مدام جودي تعالي حالا
جودي وقفت مره واحده، في ايه😧😧
ادهم بيه عايز يقوم وعمال يزعق ومش راضي يهدي وده غلط علي العمليه اللي عملها
جودي، أنا جايه حالا
محمود، في أي يابتي جلجتيني
جودي، هقولك في الطريق بس ياللا ياعمي وطلعت تجرى علي عربيتها 
،،،،،
ادهم، محدش ليه دعوه أنا عايز اتحرك تعبت من النومه دي
جودي، دخلت عليه جري، في ايه ياادهم كده غلط عليك ياحبيبي.
ادهم، أنا حاسس اني اتشليت وانتو بتخبوا عليه
جودي، لا ياحبيبي اهدي بس عشان خاطرى وانا هقولك كل حاجه
ادهم باصلها لقى عينيها كلها دموع
ايه ياجودي اتشليت وعشان كده كنتي بتقنعيني اسيب شغلي عشان أما اعرف أني اتشليت مزعلش عليه
جودي وطن باست رأسه حبيبي اهدي والله المسألة مسألة وقت مش اكتر وهترجع احسن من الاول عشان خاطرى اهدي والنبي أنا مش قادره اشوفك كده
ادهم، اطلعي بره مش عايز اشوف حد😡😡
جودي، اهدي بس ياادهم😭😭😭
ادهم، قولت مش عايز اشوف حد 
،،،،
جودي، أحمد تعالي معلش😭😭
احمد، مالك ياجودي في ايه
جودي، ادهم حالته النفسية وحشه وطردني وعمال يزعق جامد
احمد، طب انا جاي فورا ياحبيبتي بس اهدي 
نور ، في ايه يا احمد
احمد، ادهم بيزعق ومش عايز يشوف حد
نور، طب ياللا بينا
،،،،
جودي، احمد ممكن اطلب طلب
احمد، ايه ياجودي
جودي، ممكن بلاش ممرضه لادهم وانا ممكن اعالجه
احمد، بس انتي لسه مخلصه تانيه طب يعني لسه متعرفيش قد كده
جودي، لا أعرف يااحمد ولو حصل حاجه ومعرفتش هكلم الدكتور اسأله
احمد، طب وبنتك 
جودي، ممكن نور تاخدها عما ادهم يخرج من المستشفى
احمد، طب وترضع ازاي
جودي، هاتلها لبن يااحمد الله
احمد، خلاص ماشي ياستي 
جودي، طب روح قول للمرضه وخد نور اديها لنور مراتك وانا هقعد مع ادهم
،،،،،،
جودي لبست لبس الممرضه ودخلت لادهم تركبله المحلول
ادهم، انتي ايه اللي جابك تاني وايه اللي انتي لبساه ده
جودي، أنا قتلت الممرضه واخدت لبسها😬😬😬
ادهم، 😊😊
جودي، لو سمحت افرد دراعك عشان اعرف اركب المحلول
ادهم فرد دراعه و جودي ركبتله المحلول وراحت قعدت عالكنبه تقلب علي القنوات
ادهم، هو انتي هتقعدي معايا😏😏
جودي، اه🤪🤪
ادهم، بس الممرضه كانت بتعطيني المحلول وتخرج
جودي، أنا ممرضه رخمه بحب اقعد مع المريض
ادهم، بس انا مبحبش القناه دي
جودي، مانا عارفه بس انا بحبها 😏
ادهم سكت وفضل باصص عليها
ادهم في سره، هو في حد ممكن يستحمل حد كده بيعدل نفسه علي السرير ضهره وجعه،اااااه😬
جودي جرت عليه ،مالك ياحبيبي اعطيك حقنه مسكنه
ادهم، ضهرى الم رهيب مش قادر
جودي، طب ثواني وفتحت ابره وعطيتهاله وفضلت واقفه 
اي يا حبيبي الوجع خف
ادهم،  اه الحمد لله
جودي، متحاولش تتحرك وانت هتبقي كويس 
ادهم، أنا جعان
جودي، طب ثواني هجبلك الاكل
جودي طلبتله الاكل من المطبخ بتاع المستشفي .
الاكل وصل ياللا يا ادهم أنا هرفع راسك عالمخده بس عشان تعرف تاكل
فضلت تأكله معلقه معلقه
ادهم، خلاص مش قادر كفايه
جودي، طب خلاص ماشي براحتك
ادهم، هتروحي أمتي
جودي، مش هروح
ادهم، طب ونور
جودي، مع اختك متقلقش
ادهم، امشي روحي للبنت أنا كويس
جودي، البنت مع عمتها واكيد هتخاف عليها زيي بالضبط
ادهم، هتقدرى تنامي وبنتك مش وياكي
جودي، بنتي في امان أما قلبي لو مشيت مش هيحس بالحظه امان
ادهم، يعني ايه
جودي، مفيش نام ياللا ريح شويه
ادهم، جودي 
جودي، ها
ادهم، تعرفي أنا اتعصبت ليه الصبح
جودي، ليه
ادهم، عشان رجلي مش حاسس بيها وعرفت اني اتشليت  انا خايف تسيبيني 
جودي، هو أنا لو كان حصلي كده كنت هتسيبني
ادهم حرك دماغه بلأ
جودي، أنا مش هرد عليك واريحك عارف ليه
ادهم، ليه
جودي، عشان انت مبتحسش
ادهم، يعني هتكملي معايا 
جودي، انت الهوا اللي بتنفسه لو بعدت عنك اموت انا محبتش راجل في حياتي غيرك انت واتنين تانين
ادهم، مين دول بتحبي غيري
جودي، اه واحد اسمه احمد والتاني محمد بس محمد مات الله يرحمه
ادهم، ممكن اطلب منك طلب بس توعديني اول انك هتسمعي كلامي وتنفذيه
جودي، ايه
ادهم،اوعديني اول
جودي، لا مش موافقه ياادهم
ادهم، هو أنا قولت هو ايه 
جودي، روحي لبنتك مش هروح لبنتي أنا قاعده هنا مع جوزي ولو سمحت معتش تتكلم معايا والله شكلها الممرضه اللي مخرجالي قصه من الطرحه عجبتك عشان كده عايزني امشي😏😏
ادهم، بضحك والله انتي مجنونه🤣🤣
جودي، ماشي مش هرد عليك
ادهم، هو زين مجاش 
جودي، لا معاد الزياره الساعه تسعه لسه ساعتين نام بقي ريح جسمك شويه
ادهم، ماشي
،،،،،
زين وكارما
زين، ازيك ياحبيبتي أنا جبت الغدا اهو هدخل اخد شاور عالسريع عشان نتغدي مع بعض
كارما، ماشي ياحبيبي 
زين خرج من الحمام حاطط الفوطه علي وسطه وشعره نازل علي وشه وعضلاته مبروزه وباينه
كارما بشهقه ايه ده حطت أيدها علي وشها ، في حد يخرج كده انت نسيت ان أنا في البيت
زين راح شال أيدها من علي وشها، هو انتي متعرفيش اني جوزك😄😄
كارما ، يعني جوزي تخرج كده لو سمحت سيب أيدي عشان أخرج والبس بسرعه
زين ، انتي مجنونه صح 🤣🤣
كارما، سيب أيدي والنبي 😔😔
زين، لا 😜😜
كارما فضلت ترجع للخلف حتي التصقت في الحيطه
زين قرب منها الباب خبط
كارما، الباب
زين، سيبيه يخبط
كارما، ماما 😭😭😭
زين، في ايه ياكارما هو أنا متجوز عيله
كارما، ماما عالباب
زين، ماشي ياستي اخرجيلها وانا داخل البس بيجامه هو في حد باصصلي في ام الجوازه دي
كارما، ماشي يازين وراحت فتحت الباب
كارما، تعالي ياماما ادخلي اتفضلي يا ياسمين
ام كارما ، اخبارك ايه ياقلبي
كارما ،الحمد لله
اومال جوزك فين
جوه لسه جاي حالا من المستشفى
يامصبتي هو نزل الشغل يوم صبحيته😱😱😱
لا ياماما ده ادهم عربيه خبطته واحنا طالعين امبارح وكانت حادثه صعبه جدا
ياساتر يارب وهو عامل ايه دي الوقت يابنتي ومقولتولناش ليه
الوقت كان متأخر وفضلنا في المستشفي للفجر
طب أنا هنزل اروح المستشفى مع ابوكي نطمن عليه سلام دي الوقت وهنجيلكوا بكره
ماشي ياماما 
ماشي سلام
،،،،،،،،
زين خرج، هما فين
كارما، راحوا المستشفي لاخوك
زين، طب كانوا يقعدوا شويه
كارما، ماما صممت انها تنزل
زين، تمام هو احنا كنا بنقول ايه قبل ما ماما تخبط
كارما، بنقول أنا جعانه وطلعت تجرى قعدت عالسفره تاكل
،،،،،
نور، ام سيد البنت مبتبطلش عياط خالص
ام سيد، دي جعانه يابنتي  
نور، مش راضيه تاخد اللبن الصناعي خالص
ام سيد ، طب وديها لمامتها هي شكلها عايزه ترضع من مامتها بس
نور، ماهي قاعده بادهم عشان نفسيته تعبانه
ام سيد، وديهالها يابنتي بدل مايحصل ليها حاجه
نور، انتي شايفه كده
رد ام سيد، اه يابنتي
،،،،،،
زين، أنا ماشي ياحبيبتي رايح لادهم
كارما، ماشي هو أنا ممكن اجي معاك 
زين، طب ماشي  ياللا بينا
،،،
ادهم لقي جودي نايمه عالكنبه
ادهم، شكلها منامتش امبارح خالص جودي مأصلهاش نامت دي الوقت
فجأه الباب خبط وكلهم اجو يطمنوا علي ادهم
احمد، هي جودي نايمه دي الوقت مأصلهاش عملتها
نور، أنا هروح اصحيها جودي ياجودي الحق يااحمد هدومها كلها دم
زين، هاتهوها اوضه الكشف بتاعتي بسرعه
ادهم، في ايه مالها  وحاول يقوم معرفش
احمد شالها وطلع يجرى راح اوضه الكشف بتاعه زين
زين، للاسف كان في حمل ونزل بس فيه نزيف جامد
احمد، طب أنا هحضر العمليات ياللا يازين
زين، بس ادهم مرضاش يخليها تولد عند دكتور راجل اكيد مش هيرضي اني اعملها تنضيف
احمد، ياللا يازين اختي هتموت ياللا 
،،،،
ادهم، جودي، مالها يانور
نور، حبيبي معلش كانت حامل بس البيبي نزل
ادهم، نزل ازاي
نور، اللي حصلك اثر عليها جامد وعلي نفسيتها فعشان كده ربنا مأردش أن البيبي يجي وربنا يعوضكم يارب
ادهم، هو انا ليه بيحصلي كل ده انا معملتش حاجه وحشه في حد
نور، المؤمن مصاب ياحبيبي جودي إن شاء الله هتبقي  كويسه وهيبقي عندكم دسته عيال
ادهم، طب هي عامله ايه دي الوقت
نور، في العمليات بتعمل عمليه تنضيف
ادهم، مين بيعمل لها العمليه
نور، مكنش عندنا حل تاني غير زين اخوك هو مكنش راضي عشان عارف انك مبتحبش مراتك تكشف عند دكتور بس الحاله كانت مستعجله وكان ممكن يحصلها حاجه لقدر الله لأن النزيف كان شديد  وأحمد أصر أنه يلحقها
ادهم، ربنا يستر أنا مش عايز حاجه غير أنها تقوم بالسلامه انا حاسس اني السبب في اللي حصلها عمرى ماهسامح نفسي
نور، ده قدر ومكتوب ياحبيبي وعلي فكره الصبح هتبقي كويسه باذن الله
،،،
زين خرج من العمليات
احمد، أي الاخبار يازين
زين، الحمد لله النزيف وقف 
احمد، الحمدلله 
زين، هتحتاج راحه سنتين عالاقل عشان تحمل تاني الرحم ميشتلش بيبي قبل سنتين غلط عليه
احمد، هي فاقت 
زين، بيفوقوها جوه
،،،،
عدي ٦شهور علي ابطالنا
جودي، ياللا ياادهم  قوم عشان هنبتدي انهارده نحاول نمشي
ادهم، صباح الخير ياقلب ادهم
جودي، صباح النور ياعمرى ياللا بقي هسندك اقومك
ادهم، مفيش وراكي جامعه انهارده وتحلي عن دماغي
جودي، لا مفيش ورايا غيرك انت وعندي ليك مفجأه
ادهم، ايه هي 
جودي، بص كده علي نور  وراحت حاطتها علي الارض بقت بتحبي
ادهم حاول يقوم عشان يبص عليها، ماشاء الله
جودي، امبارح لقيتها بتحبي قولت اوريهالك أما تصحي
ادهم، عقبال ما تمشي يارب 
جودي، يارب ياحبيبي بس ياللا بينا بقي
،،،،
عند كارما وزين
زين، آخر كشف هخلصه ياحبيبتي ونروح سوا
كارما، ماشي ياحبيبي سلام
زين، اتفضلي يافندم تحت امرك
اللي معاها، معلش يادكتور هي مبتكلمش بس هي عملت اختبار حمل وطلع في حمل فجايه تتاكد
اتنين داخلين لابسين عبايات سودا ونقاب
زين، طب ممكن تطلعي علي السرير نكشف سونار
طلعت علي السرير
زين، اه مبروك في حمل وده صوت نبض الجنين هو شهرين
قعدت تعيط بصوت وفجأه قامت وحضنته
زين، في ايه يامدام 😧😧
كارما، مبروك ياحبيبي حبيت اعملك مفجأه😭😭 ورفعت النقاب
زين، كارما انتي حامل ياحبيبتي أنا هبقي اب يعني اللي علي السونار ده ابني 😃😃
كارما حركت دماغها بايوه وعينيها شلال دموع
زين، دي احلي مفجأه في حياتي اومال مين اللي معاكي دي
كارما، دي الممرضه بتاعي 
زين، فاكره أما كنتي بتعيطي أنا مش هخلف بقالنا اربع شهور متجوزين روح اتجوز واحده تانيه🤣🤣🤣
كارما، كان نفسي ابقي ام عيالك مش حبيبتك بس
زين، ربنا يجبهولنا بالسلامه ياحبيبتي
كارما، يارب ياحبيبي ياللا بقي نروح عشان جعانه  نوم اوي
زين، بدأنا اعراض الحمل😄😄😄
كارما، احنا لسه في أول الطريق 






تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-