رواية اميرة الرعد الفصل الخامس كامل بقلم ندى شرقاوى

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس كامل بقلم ندى شرقاوى 


رواية اميرة الرعد الفصل الخامس هى رواية باللغة العربية العامية ومن تأليف ندى الشرقاوى و رواية اميرة الرعد لها جماهيرية واسعة على الرغم من عدم اكتمالها وتنقسم رواية اميرة الرعد الى عدة فصول كالعادة ورغم عدم اكتمال رواية اميرة الرعد الا ان عدد الاشخاص الذين قاموا بالبحث عن رواية اميرة الرعد كبير جدا فى محرك البحث جوجل ولذلك سأترككم مع قراءة رواية اميرة الرعد وسأكون حريصا على جعل الخط كبير لتسهيل القراءة عليكم 



رواية اميرة الرعد الفصل الخامس 




ياسمين وهي تحضن رعد /انا مراته

اميره /😐😕😲😳

رعد بزعر /متصدقهاش والله ياأميره دي تبقا

ياسمين وهي تدعي الدلع /اي ياحبيبي طب وابنك اللي في بطني

رعد بزعيق /اسكتي الله يخربيتك

اميره بدموع /انت.. انت اتجوزت

رعد /يارب هتجنن واللة دي اختي والله

شد ياسمين من البجامه وقال /انتي كل لما تيجي تعملي مشكله  جديده

ياسمين وهيا بتعدل البجامه /احمم حاسب بس برستيجي وأصلح اللي هببته

ياسمين  وهي تتجه لاميرة /احمم انا ياسمين اخت رعد معلش بقا هزار تقيل حبتين

اميره بابتسامه /اتشرفت 

ياسمين /بس اي القمر دا  لا دا انتي مزه 

رعد /احترمي نفسك يار **

ياسمين /طيب ياخويا ياله علشان نتعشا علشان هموت وانام 

(والله وانا كمان ياياسمين 😴😴) 

رعد /طب اطلعي 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

طلعت ياسمين وجت تطلع اميره مسكها رعد ووقفها قدامه وأيده علي خصرها 

اميره بتوتر /انت.. انت عاوز اي 

رعد وهو بيقربها منه /هعوز اي يعني بس اي القمر دا 

اميره /ايه ياله.. ننزل عاوزه اشوف جنه 

رعد وهو يقبل خدها /الفراوله طلعت اهي 

اميره بتوتر /فر.. فراوله اي ياله 

رعد /هو في احلي من الروايه دي وقبل خدها التاني 

اميره بتوتر /عاوزه... اقو.. اقولك علي حاجه 

رعد /قولي ياأميرتي 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

اميره وهيا بتبعد/طب تعال نقعد حته 

رعد حب ميزعجهاش اكتر ويخليها علي رحتها وقال بحنيه /تعالي 

قعدوا في اوضه ياسمين 

رعد /قولي 

اميره بخوف /ا... أكرم 

رعد بغضب عند سماع الاسم /ماله زفت ان قي عملك اي جه نحيتك شافك أمته 

اميره من غضبه بدأت تعيط /انا... مش عملت حاجه 

رعد غضب من نفسه هيا ملهاش ذنب شالها وقعدها جمبه /قولي اي اللي حصل ياأميرتي 

حكت اميره كل حاجه حصلت وكمان اللي قلته ساميه مرات عمه ورعد بيحاول يمسك اعصابه وميقتلش أكرم 

اميره ببكاء/هو دا اللي حصل والله وانا كنت خايفه اقولك تضرني وتزعق

بقلم /ندا الشرقاوي 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

رعد وهو يحتضنها/لا ياروحي متخافيش وانت عملتي الصح انك قلتلي ولو حصلت اي حاجه تقوليلي علي طول ومتعرفيش حد انك قوليلي واحنا هنرجع مصر بكره 

اميره /ماشيه ياله علشان ناكل واشوف جنه 

نزلوا علشان الغدا 

أكرم بيبص لاميره بخبث وجرأه وهيا مسكه ايد رعد جامد ورعد بيطمنها 

ياسمين /اي يااكرم 

اكره بانتباه/اي يابت عمي 

ياسمين /اي شيفه عينك مش في طبقك شيفاها عماله تزوغ علي حاچه مش بتاعتك ولا اي 

اكرم بيداري /تقصدي اي عاد انتي مجنونه ولا اي 

سليم /في اي عاد الأوكل ليه احترامه برده 

رعد ببرود /اه چولهم يابوي 

هدي /ياله بسم له 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

ساميه /كل ياولدي 

بعد الأكل 

رحمه /هنرجع القاهره أمته يارعد الشغل اتعطل 

رعد /بكره بإذن الله 

رحمه بخبث وهيا بتبص لاميره /ااه اقعد مع اميره بقا وودعها

بقلم /ندا الشرقاوي 

رعد بستغراب/ليه 

رحمه /ما انت هتسبها هنا في الصعيد صح 

اميره بصت لرعد بخوف 

رعد /لا اميره وجنه هيسافروا مصر معايا 

رحمه بغضب وصوت عالي/ازاي يعني هتنزل مصر معانا اي انت ناشي انك مشهور عاوز يقولوا رعد المنشاوي متجوز طفله 

جه رعد يرد لاكن قطعته اميره 

اميره بغضب /انا مسمحلكيش انا مش طفله انا اميره 

مرات رعد المنشاوي 

فرح رعد جدا انها قالت إنها مراته 

اميره /وبعدين موضوع يخصني انا ورعد انتي مالك بقا 

رحمه /انت سامع بتقول اي 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

رعد ببرود /اه سامع مراتي وتيجي معايا 

سليم /هتعاود مصر بدري ياولدي كمل سبوع كمان 

رعد /لا يابوي هعاود بقا كفايه أكده ياسمين جايه اجازه كام يوم

بقلم /ندا الشرقاوي 

ياسمين /يومين بس وهرجع تاني ياله انا هطلع انام 

وطلعوا كل واحد علي اوضته اللي بيفكر ازاي يأذي رعد واميره واللي بيفكره في خير واللي بيفكره في شر 

في جناح رعد 

اميره وهيا شايله جنه بتلاعبها 

اميره /بابي 

رعد /بابي يبقا في حاجه قولي ياعيون بابي 

اميره بخوف انه ممكن يرفض طلبها/عاوزه ادخل جامعه 

رعد /امممم وعلي كده جايبه كام ياقطه علشان تدخلي

اميره /99٪

رعد بنبهار /اووووو ومدخلتيش ليه انتي جايبه مجموع جميل 

اميره بحزن /التقديم قفل وعمو مكنش موافق

رعد بحنيه /عاوزه تدخلي اي وانا اقدملك 

اميره بفرحه /طب قسم جراحه 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

رعد /من عيوني اول ما ننزل القاهره هقدملك في طب 

اميره /طيب جنه نامت هحطها في السرير واجي 

نامت جنه واميره لبست بجامه ميكي موس 

رعد بضحك علي شكلها الطفولي /هههههه ياربي علي الطفله 

اميرة بغضب طفولي /اي دي احسن واحده عندي ياله بقا ننام بطل ضحك

ناموا واميره مطمانه وحسه بالأمان طول ما حيا قريبه من رعد 

في اوضه ياسمين 

ياسمين ببكاء/اي اللي رجعه جاي ليه انا مش عاوزه اشوفه 

ومسحت دموعه وهيا بتكابر ان دموعها تنزل 

انا ياسمين المنشاوي وعمري ما هقع وهنشوف مين فينا اللي هيكسب ياواد عمي 

في كمان تاني في أوروبا 

رواية اميرة الرعد الفصل الخامس

الحوار مترجم 

الممرضه/المريض فاق من الغيبوبه دكتور 

الدكتور بدهشه /اووه ما كنت بتوقع ان ممكن يفوق من الغيبوبه بنبلغ مستر رعد المنشاوي. 





تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -